Izdvojeno

U Alpineu ne vjeruju da je ova pobjeda znak napretka u performansama

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Momčad Alpinea ne vjeruje da je prva pobjeda na prošlotjednoj Velikoj nagradi Mađarske rezultat nekakvog drastičnog poboljšanja performansi njihovog bolida.

Alan Permane je komentirao:

“Ne, ne mislim da je to uzrok, nažalost.”

“Ako pogledate gdje smo bili u kvalifikacijama na ovoj stazi koja nam je trebala odgovarati – mislim da je to naša realnost. No, nastavit ćemo učiti o bolidu i poboljšavati se malo po malo, kao i naša konkurencija.”

Esteban Ocon i Fernando Alonso su se kvalificirali na osmo, odnosno deveto mjesto. Uoči utrke je njihov izvršni direktor Marcin Budkowski izjavio kako se ekipa tek počela boriti u sredini poretka.

“Znali smo da će biti tijesno, tako je bilo cijele sezone, kad je u pitanju ulazak u Q3. Izgledali smo kompetitivnije nego na prošlim utrkama i u usporedbi s našim konkurentima.”

“Izgledalo je da smo malo dalje od backmarkera, bliže McLarenu i Ferrariju. To je ta skupina koja ima malo veću prednost ispred Alfe Romeo i Williamsa, ali još uvijek u društvu AlphaTaurija i Aston Martina. No, bili smo malo kompetitivniji ovog vikenda.”

Oba bolida ušla su u Q3 što je prvi put nakon Velike nagrade Španjolske. Štoviše, Alonso je u Q2 ušao sa samo jednim krugom.

“Znali smo da imamo jako dobru šansu ući u Q3 i to je bio naš cilj. Mislim da je Fernandova forma bila jako dobra već od Q1 pa smo se skoro nadali i nečem većem za njega. Sretni smo što smo ušli u Q3 s oba bolida, ali pretpostavljam da smo bili i malo razočarani. Sve u svemu – nije to bila loša subota.”

Galerija fotografija

Komentiraj

6 komentara

  1. da Bottas nije pomeo pola grida Alpine bi možda osvojio bod ili dva.



    15

    1
  2. Nema veze. Pobjeda je pobjeda. Uvijek je lijepo kad netko osvoji svoju prvu pobjedu.



    15

    0
  3. Iako je svima jasno da je Ocon pobijedio zbog spleta “multi ludih” okolnosti, mislim da nam je svima bilo “fora” (čisto zbog zanimljivosti F1) vidjeti pomalo neobičnu kombinaciju vozača/momčadi na pobjedničkom postolju…..a isto tako, mislim da bi mnogi od nas (zagriženih) navijača rado gledali što više nepredvidljivih utrka u kojima ne možemo na samom startu prognozirati sigurnog pobjednika.
    Naravno……uz VELIKU želju da nitko nikad ne strada na utrci!!!!!



    13

    0
  4. objektivno . alpina napreduje sitnim koracima . ispred AT su 9 bodova u konstruktorskom ali imaju i bolju vozačku postavu . da seb nije dsq u mađarskoj ni AM ne bi bija daleko .



    2

    0
  5. Znaci Alosno je odradio utrku tako profesionalno i timskibda pekmez(Hamilton) moze samo da uci jos desetljecima jer on tu rijec ne pozna,tocka



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni