Dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso je pojasnio što je mislio kad je nakon Velike nagrade Mađarske rekao da će nacionalnost Maxa Verstappena uvijek biti otegotna okolnost u borbi protiv Sir Lewisa Hamiltona.
“On nije Britanac i uvijek će mu biti teže zbog toga,” izjavio je tada Alonso.
Sad je pojasnio na što je točno mislio:
“Kad god stvari postanu malo žestoke ili napete u borbi za naslov – dojma sam da je ovaj sport anglocentričan.”
“Ekipe su britanske, većina novinara i medija, TV ekipe, svi dolaze iz Ujedinjenog Kraljevstva.”
“Razumljivo, malo ćete preferirati tipa koji dolazi iz vaše države ako može biti kompetitivan i nastaviti pobjeđivati.”
“Ja sam se tako osjećao dok sam se utrkivao protiv Britanaca, ja sam bio ‘negativac’ u toj priči.”
“Kad sam vidio incident iz prvog kruga Silverstonea, ili kad vidim da Verstappena pitaju neke stvari… Definitivno shvaćam njegovu poziciju.”
Lewis Hamilton je na ljetnu stanku otišao s 8 bodova prednosti u odnosu na Verstappena. Red Bullov vozač je u zadnje dvije utrke osvojio samo dva boda, i to u oba slučaja incidentima Mercedesovih vozača u prvom krugu utrke.
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eh…..da je barem Alonso u Red Bullu ove sezone…..
29
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…Bio bi bolji od Pereza i puno korisniji, ali sporiji od Maxa.
9
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda bi i bio sporiji u pogledu fizičkih mogućnosti čovjeka od 40 godina naspram čovjeka skoro duplo mlađeg ali talentom prednjači. Sumnjam da bi bodovno bio u deficitu za lunjom.
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih se složio, pogotovo jer je Max ni kriv ni dužan imao 3 DNFa, pa ne znam jel mislis da se to Alonsu ne bi dogodilo, al eto, svako svoje mišljenje ima pa je to ok.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@crofessional
Ma da imam dojam da bi cijelu tu priču bolje iskoristio. Dojam je tu radi prethodnih godina i situacija di je to bilo milina za gledati. Na žalost ako 2022 ne bude bolja nikad nečemo znati…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I Briatore. On je bio penicilin za britanske hulje.
26
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je sad njegova 2 naslova vride jos vise kad ovo znamo. On je osvoia svoje naslove jer donosi 6 desetinki, a hamilton svoje zbog britanizacije, button isto… Vettel pola pola, a kimiju se posricilo, tako da zapravo jedini je on osvoia naslov sam protiv svih…
6
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
2005. i 2006. si se u francuskom timu utrkivao protiv njemačkog vozača u talijanskom timu i u medijima si tvrdio da su se svi urotili protiv tebe u korist Michaela.
14
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa kada ti u pola sezone ukinu mass damper i postaneš sporiji što ćeš drugo misliti?
S druge strane za DAS kažu – ilegalno, ali od iduće sezone i Sir se prošeta do 7. naslova…
Blažićko se isprdio od sreće kada je Alonsu crkao motor 2006., ali kada je crkao Schumacheru narikao je baba u crnome (pa sam ga oprao preko maila). Tada su gotovo svi navijali za Schumachera, jer je to bilo cool, a i sam Bernie je htio rušenje rekorda. Alonso se hebački namučio za taj naslov.
16
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“S druge strane za DAS kažu – ilegalno” nije točno. Bio je legalan, ali su odlučili promijeniti pravila za 2021. kako bi ga učinili ilegalnim. Tek je po promjeni pravila postao ilegalan.
Činjenica je da se Alonso vadi na “britanci” izgovor. za 2007. dok je 2005. i 2006.vrijeme prije Lewisa po Alonsu FIA (britanska) favorizirala Michaela u talijanskom timu. Kako tu upotrijebiti britanski izgovor?
I taj izgovor “britanci” je pomalo smiješan. Mislim, F1 postoji 70 godina. Do pred 8 mjeseci najtrofejniji je bio Nijemac, prije njega Argentinac Još je uvijek talijanski tim daleko najtrofejniji. Sad eto igrom slučaja Lewis postaje najtrofejniji i to je odmah “britanski lobij”.
Ne znam zašto je uopće potrebna zavjera da bi svjetski najbolji (ili jedan od najboljih) proizvođača auta uz vrhunskog vozača bio dominantan u F1. Sutra da se Rimac uključi u F1 i pomete konkurenciju ne bi trebalo biti čudno kamoli za jedan Mercedes.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tvrdio je stari dobri Fernando 2006. i da ga tim sabotira…
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tvrdio je to i 2007. Čak je zvao suce u mclarenov boks tokom vn Brazila da ga slučajno tim ne bi sabotirao.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahaha, prijatelju, bio si negativac jer si dio 2 najveća skandala u povijesti Formule 1:
– namještanje pobjede u Singapuru (https://bit.ly/3xreUTP)
– špijunaža između McLarena i Ferrarija (https://bit.ly/3rZpIqU)
Dalje, Hamilton je najveći negativac zadnjih 8 godina jer je u najdominantnijem bolidu i svi se natječu da ga sruše, to je normalno. Hrpa ljudi mrzi i njegov aktivizam i pojavu i slično. I to je ok. Ali ne lažimo da ga se gleda kao pozitivca.
Doslovno ne znam nijednu osobu koja Maxa ove sezone smatra negativcom, a Lewisa pozitivcom – kako ti tvrdiš. Od 100 komentara nakon utrke 90 će ih biti za Maxa i protiv Lewisa, 10 obrnuto.
A ako te još peče to što si kao dvostruki svjetski prvak spušio od rookieja, to nije ničiji problem, niti to možeš popraviti medijskim revanšizmom nakon 15 godina.
Jednom političar i manipulator, uvijek političar i manipulator. Takva je krv.
14
33
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da si krivo shvatio sta je alonso izjavio.
Ne kaze on da je Hamilton pozitivac, vec da se britanska masinerija uvijek trudi sve njegove protivnike napadati za svaku sitnicu, dovoljno je pogledati samo intervjue poslije kvala i utrke i koliko se svim nebritancima postavljaju skakljiva pitanja a britanski se vozaci dizu u nebesa, dovoljan primjer Russel i hype oko njega dok jedan gasly koji stvarno vozi odlicnu sezonu nije vrijedan spomena.
Uglavnom su ljigavi u svemu kao narod al drze tu monopol i ne moze se protiv toga lako, jedino na stazi da im se zacepe usta.
Naravno nije ni nas alonso svetinja i ova gore dva slucaja mu ne idu na cast.
34
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odličan primjer za to je pitanje postavljeno Alonsu za borbu sa Hamiltonom u Mađarskoj, od strane Skyevaca
Kao, da li ga je borba protiv Hamiltona podsjetila na borbu sa MSom u Imoli?
Pa su Skyevci (posljedično i Hamilton, ni kriv ni dužan) dobili tretman u vidu:
🤣
Ili ono kad je Herbert prije par godina nešto laprdo, takođe Alonsu, pa ga ovaj sapro sa rečenicom “Ja sam dvostruki svjetski prvak, šta si ti??” 🤣
Vrhunac je naravno, Herbertova analiza o uticaju Sunca, onomad na kvalifikacijama u Bakuu. 🤣🤣
29
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@ZJ11
Kad smo kod hypea oko Russella, bilo bi zanimljvo vidjeti da ode u Mercedes i da fulll konkurira Hamoltonu, ono pravo rivalstvo. Što misliš na čiju bi stranu stali mediji? :D
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rekao bih na Hamiltonovu iz prve, ali ako bi bio slucaj da su u pola desetinke i da Russel dobije jednak broj utrka hype bi samo rastao jos vise.
Meni u tom hypeu najvise smeta cak i u ovom trenutku jako podcjenjivacki odnos prema Norrisu koji je ove godine skoro pa savrsen. Mozda je problem sto je on imao novaca pa je mogao lakse napredovat a Russel kao i Hamilton su iz siromasnih obitelji, premda je Hamilton od malih nogu Mclarenovo dijete i imao je odlicne uvjete, ali se to zaboravljalo kad se borio protiv bogatascica Rosberga. Odoh ja u siroko.
Uglavnom Russel je dobar, ali ne toliko koliko ga oni prikazuju, barem po mom misljenju.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Fittipaldi
Da negativac. Čoek je sam provalio u Ferrarijev stožer u stilu agenta 007 i odnio nacrte dok je u Singapureu Junioru ostavio glavu od konja u krevetu motorhomea. Znam ja, znaš i ti. To je istina.
https://c.tenor.com/ZFc20z8DItkAAAAM/facepalm-really.gif
16
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
On govori o ljudima u Formuli 1, ne o navijačima! 95% navijača F1 ne mogu smisliti Ham. Za navijače je on negativac. Ni kriv ni dužan obori sve rekorde, a znamo da nije najbolji 😀
10
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao osoba koja je pratila prijenose s britanskih, njemackih i hrvatskih tv postaja slozio bi se u ovom sa Alonsom.
Naravno nijemci su pridavali najvise paznje svojim vozacima ali nisam nikada stekao pretjerani dojam neke dvolicnosti u smislu smanjivanja vaznosti kada njemacki vozaci pogrijese i uvelicavanja od ostalih. Dok su za razliku od njih britanski mediji potpuno u sluzbi njenog velicanstva i velicanja istog.
Tu je velika stvar u tome sto je oko 80% momcadi kroz povijest bazirano u britaniji.
Dok je Schumacher vozio bio im je ogroman trn u oku, kasnije svaki vozac koji je bio konkurencija Hamiltonu.
Cak je bila i zanimljiva situacija kad je RB prvi put pobijedio pa se svirala britanska himna jer se automatski pretpostavilo da je to britanska momcad zbog baze i operacije u britaniji, pa su negodovali kad su Dieter i Helmut sluzbeno izjavili da je momcad austrijska i da se svira njihova himna.
Sad kad sam to spomenuo koja se uopce himna svira za mercedes?
Britanci bi trebali uzet malo naseg mentaliteta i samokriticnosti prema nasim sportasima kad gube, tj da nemaju pojma:)
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svira se njemačka himna za Mercedes Talijanska za AT. Ali i Merc i RedBill imaju sve ljude u Engleskoj
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istinska zvijezda ovog sporta i jedna od rijetkih legendi a još sjedi u bolidu. Šta god hejteri ovdje pokušaju da se sruši njegovo lik i djelo njegove izvedbe na stazi će ih jednostavno učiniti smiješnima. Istina imao je i nepotrebnih stvari u koje nije trebao ulaziti ali tko nema?! Sve u svemu jedan od najboljih svih vremena o kojem će buduće generacije još puno puno pričat premda nema svu silinu rekorda i naslova – očito ih niti ne treba! 💪💪💪
18
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina da je odlican vozac i ogroman talent i da sa 40 godina pruza odlicne partije sto je stvarno posebno i rijetko za sve sportase a posebno za F1, ali prica i moglo bi se reci karakter po meni na neki nacin cesto manje dopadljivi nego Hamiltonovi nazovimo tako “ispadi” i njegov karakter, opet vi jednog “obozavate” drugoga bas i ne…
Nije osudjivanje nego mi jednostavno nije jasno kako se to uspije iskombinirati tako da se jedan “s*ronja” voli drugi mrzi. 😁
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam jel prethodno pitanje ili samo razmišljanje ali nebitno-ja bi svaku mržnju osudio (premda nakon napete trke zna bit grubijih komentara-ovisno tko je izvukao deblji kraj) i rekao bi da se svog favorita srcanije brani ili samo komentira. A to zašto se nekog više poštuje ili voli a drugi manje – javim kad doznam😁
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To care!
Napokon da je netko javno rekao ono što svi misle.
Volim gledati Sky F1 radi informacija i kvalitete prijenosa, ali što navijaju za svoje pa to je za izrigati se.
Alonso, a i Rosberg sve češće bacaju strelice prema Hamiltonu, a imam osjećaj da to nije sve.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
evo kakav je seb gospodin. i kad je gubio i kad je pobjeđivao bilo je smjeha
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Post race intervju – Njemačka 2010.
Pitam se bi li ikad nekom svom pravedniku postavljali ovako pitanja.
21
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam zasto se pitas 😁
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva gnjida od novinara. Ima li neko od kolega posjetilaca možda informaciju o kome se radi?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ian Gordon i Byron Young.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je od kada pratim formulu 1. “Englezići” imaju pravo da odrede što je istina, a što je laž.
Engleski jezik je glavni jezik na svijetu, svi pričaju engleski. Njihova strana je jedina strana koja može doći do najvećeg kruga ljudi. Amerikanci i Britanci imaju najveći utjecaj na svijet bez i jednog ispaljenog metka. Što vrijedi što neki novinar sa F1 pulsa može napisati članak života dostojan svih mogućih nagrada ako to nitko neće pročitati ? A onda tamo na planetf1 netko napiše tipičnu englesku “high and mighty” propagandu i svi samo kimaju s glavom.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zasto Eddie Jordana spominju kad je on sam u Belgiji 1998 izdao naredbu da njegovi vozaci zadrze pozicije i da ne rizikuju 1-2 :D
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso Pravednik 😉
Da se ne lažemo, bilo je i prije vozača koji su se borili protiv Britanaca npr. Hakkinen vs Coulthard. Ne sjećam se da se Mika ikada požalio na tretman britanskih medija. Doduše on nije doveo svoju ekipu u centar špijunske afere, nije pobjeđivao na način da mu se kolega zapucao u zid, ili da je tražio da se timskim kolegi zamjeni mjenjač … Ja zaista cijenim Alonsove vozačke kvalitete, ali da izjaviti da je MS u Imoli bio sporiji 0.3 sec, samo dokazuje koliko on voli manipulisati činjenicama kad njemu to odgovara. Sa duelom koji je vodio na VN Mađarske, došao je ponovo u centar pažnje i vidi se da mu to itekako nedostajalo prethodnih godina 😜
11
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mika i David su za prvu trku imali dogovor da pobjedjuje onaj koji u prvi zavoj udje prvi, kasnije David nije imao ni teoretske sanse protiv Mike.
Alonso je rekao da je Schumacher bio brzi 0.3s a ne sporiji. Bio je mozda i malo vise brzi ali tadasnja imola bez drsa je druga prica.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vidim vezu između dogovora između njih dvojice i britanskog progona?
Ne da je bio možda malo brži od 0.3 sec, nego je bio brži preko sekunde.
MS nije imao DRS, kao što niko tada nije imao, ali zato Alonso je imao hendikep detuniranog motora.
Čisto za info. MS je Buttona pretekao nekoliko krugova prije. Delta je bila 1.4 sec.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto je Button relevantan?
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kolega navodi nedostatak DRS-a kao hendikep. Tada je bila druga era bolida. Zato sam i naveo primjer da se vidi sa kojom je deltom MS uspio preteći drugog vozača na istoj stazi.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakve veze ima DRS sa starim bolidima? Ti bolidi o kojima pričaš su imali mnogo visoičje prednje krilo što je stvaralo dosta manje turbulencija, iz tog razloga efekat slipstreama je bio mnogostruko veći nego danas, DRS je nepotreban.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@ Har ki, ovo za Miku i Davida sam spomenuo jer je bio interni dogovor a s obzirom da je rijec o tada jednoj od dvije najjace britanske momcadi nije bilo progona jer je glavni protivnik bio Schumacher a ne David, jer si spomenuo kako nije bilo britanskog lobija unutar Mclarena.
Delta u Imoli je bila kolika je bila, ali tada imola nije imala pravo mjesto za pretjecanje, a alonso je takticki samo kontrolirao izlazak iz zavoja i to je bilo dovoljno.
Button je napravio gresku u zavoju prije te ga je Msc zato uspio obic kao pocetnika.
Naveo sam nedostatak DRS iz razloga sto sam uvjeren da bez DRS Lewis nebi nikad obisao Alonsa, vjerovatno nebi ni dosao do njega jer bi se namucio puno vise i sa ostalim vozacima.
@Offliberymedia vise prednje krilo nema direktnog utjecaja na efekt slipstreama, ima na efekt prljavog zraka, sad koja konfiguracija ima vise prljavog zraka nije bitno.
Ovi danasnji bolidi imaju najveci efekt slipstreama u povijesti jer su daleko najveci i imaju daleko najvecu ceonu povrsinu i stvaraju najduzi wake iza sebe a to samim time znaci najvecu rupu u zraku iza sebe i slipstream.
Plus imaju DRS koji im to jos naglasava.
Jedina realna prednost bolida iz 2005 je sto su imali gume na kojima se moglo pritiskat cijelu utrku.
I renault je tada imao oko sekunde brzi bolid a danas Merc ima barem 1.5 sekundu tako da se Alonsu puno lakse bilo obranit u Imoli.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slipstream nije efektivan ukoliko upadas u turbulentni (prljavi) vazduh. Razlog zašto nije efektivan je zbog nepravilnog prenosa momenta kolicine kretanja, odnosno uvijek se na jednom mjestu stvara veći otpor u odnosu na neko drugo mjesto, što izaziva moment koji teži da izrotira bolid oko te tačke, što u startu daje teže upravljanje. Trenutna razlika kada se uzima slipstream bez DRSa je 7-10kmh na el rougeu, dok je nekad bila 15-20.
Poenta je da je nemoguće napravit “pravi tunel” u kome necewbiti vazduha pa će bolid biti daleko brži, zbog toga brži će biti u onoj slipstream zoni koja ima manje turbulencija.
Veličina bolida ne igra nikakvu ulogu u efektu slipstreama, nego odnos površina preko kojih vazduh izlazi iz sistema bolida ispred i ulazi u sistem iza (sistemom ćemo nazvati sve aerodinamičke elemente koji imaju uticaj na prenos mase i kolicine kretanja). Ukratko, da danasnji bolid prati bolid iz 2004 efekat slipstreama bi bio daleko veći nego da ga prati današnji bolid.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ZJ11, ja nisam spomenuo da nije bilo bilo čijeg lobija. Osvrnuo sam se da je bilo jako uspješnih vozača u britanskim timovima, a da nisu britanci.
Taj dogovor koji spominješ nema nikakve veze sa temom i vrijedio je samo jednu sezonu.
Lewis ne bi pretekao bez DRS-a kao što niko drugi ne bi preticao bez DRS-a. I ne samo u Mađarskoj, već i u 80 % ostalih staza. To ne mijenja činjenicu da Hamilton nije obišao Alonsa na pravcu sa DRS nego ga je pretekao tako što mu je prodao lažnjaka.
Ovi bolidi, da bi preticali bez DRSa, se trebaju ili smanjiti ili dobro usporiti. Do tada imamo šta imamo.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve je rekao
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam točno tko je to rekao otprilike sredinom 80-tih godina (možda Nelson Piquet ali ne mojte me držati za riječ)
Izjava je otprilike zvučala.
Ako govoriš Engleski jezik s naglaskom (jer nije tvoj materinji jezik) vođe momčadi, vlasnici, razvojni inženjeri….
te gledaju kao debila. Kao osobu koja nije dorasla njihovim mentalnim sposobnosima.
I još ti sve to pogazuju kiselim facama kad im nešto kažeš ili pokušavaš komunicirati s njima.
Daju ti do znanja da si niža rasa.
Kao Apartheid, rasizam.
(tada je to još prolazilo i vidjelo se na tv-u prije 40 godina)
Danas to prikrivenije rade. Ili uzmu vozača iz iste države (zato je toliko Engleza) ili Hamiltona i Bottasa ne možeš nikada vidjeti i čuti uživo u međusobnom razgovoru.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sada to neprimjetnije rade. Vlasnici su odvojeni od naroda pa ne rade kisele face.
A i ima puno Engleskih vozača.
Glede Mercedesa
Hamiltona i Bottasa ne možeš vidjeti u nenamještenom opuštenom razgovoru sa Toto Wollfom (zvukom + slika)
(osim ako in neki foto video hazarder ne zaskoči)
Sjetite se samo Totoa kada mu ne ide sve po planu Šaka po stolu Šajse šajse To nigt everubody will sllep in Mathausen pansion.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tu su i pojedini vozaci sami krivi, u ’80 bi to neznanje engleskog jos i prolazilo ali danas je engleski univezalni jezik i “podrazumijeva” se da ga znas na internacionalnoj sceni…
Tko tebi zvuci inteligentnije na engleskom, Vettel ili Kimi? Neznanje jezika je barijera, ako se ne mozes potruditi da savladas to, a treba ti onda je stvarno malo problem u tebi.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam spomenuo loše poznavanje engleskog jezika. Rekao sam ako govoriš engleski s naglaskom.
Zato tada nije ni bilo Japanskih i…. vozača. Prvi japanski vozač je imao prevoditelja. Postoje jezici koji su toliko drugačiji da kao što ih ti ne možeš naučiti za par godina, ne mogu ni oni. Jezici se svode na skup glasova. Ako su tvoje glasne žice i mišići koji oblikuju zvuk od rođenja naviknuti na određen skup radnji kad odrasteš teško ćeš ih promijeniti. Tako mi Englezi. španolci, portugalci…. imamo zajednički – vrlo sličan skup glasova, a narodi npr: istočne azije potpuno drugačiji.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tako je . Zato nisu voljeli Sennu. Jel tak?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko je donedavno Nijemaca bilo? Jel i njih ne vole?
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daj preboli više tu 2007.. Izgledao si ko rookie pored LH.
Ko ti je bio kriv kada si gubio naslove protiv Vettela ?!?..njemački Bild ili možda ZDF…..kakva ljiga od čovjeka.
5
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zbog toga jer su se kladili na rookija su izgubili naslov 2007. Da su se kladili na Alonsa on sigurno ne bi stisnuo krivi gumb na volanu ili parkirao u sljunku
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu se kladili niti na jednog. Zato su izgubili. Da su se kladili na bilo kojeg dobili bi. Nedostajao je bod. Jedno propuštanje od strane Alonsa ili Hamoltona i McLarenov vozač bi bio prvakom
Massa je propustio Kimija. U McLarenu se nisu propuštali.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ratovali su protiv Alonsa. FIA je morala poslati promatrača…. Umjesto da su rookiju rekli da oladi i podržali Alonsa
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lol. Đabe ti opklade kada mu je ego pojeo sve naslove. :)
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso ni slucajno negativac… hehe
Mađarska 2007. štopanje Hamiltona u boksu, trazenje od McL da stavlja više goriva Hamiltonu u Q.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobar izgovor zlata vrijedi. Pa makar cinkao i vlastitu ekipu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ah Nando, never change.
Da prostis, j*be, ne vadi :D
1
0