Izdvojeno

Ricciardo: Prerano je za usporedbe Norrisa i Verstappena

Piše: Luka Jurić

Prije 1 godinu, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Daniel Ricciardo izjavio je kako njegov momčadski kolega Lando Norris pokazuje slične karakteristike prirodne brzine kakve pokazuje i Max Verstappen, iako smatra kako je prerano za direktne usporedbe.

Ricciardo se natjecao protiv oba navedena vozača u istim bolidima, s obzirom da je prethodno bio Verstappenov momčadski kolega u Red Bullu između 2016. i 2018.

I iako smatra kako je prerano u Norrisovoj karijeri da ga se uspoređuje s Verstappenom, Ricciardo tvrdi kako postoje sličnosti na stazi.

„Da, jako su različiti po osobnosti, ja bih rekao. Ali, recimo, što se tiče sposobnosti na stazi, možete vidjeti kako je prirodna brzina tu. Vidim to s Landom ove godine. Možda je rano uspoređivati ga s Maxom, ali definitivno je jako dobar. Jako, jako dobar“.

– Daniel Ricciardo

Ricciardo je dosad imao tešku sezonu, pokušavajući se priviknuti na McLarenov bolid kojem se Norris puno bolje prilagodio.

Ali tvrdi kako su prethodni trenuci u njegovoj karijeri – poput njegovog pole positiona u Meksiku 2018., kojeg je ostvario ispred Verstappena – uvjerili ga kako ima ono što treba imati kako bi se borio s i pobijedio najbolje.

Prisjećajući se tog poznatog trenutka u Meksiku, koji je uništio Verstappenove šanse da postane najmlađi osvajač pole positiona u povijesti F1, Ricciardo je naveo kako je to bilo jako bitno za njegovu vjeru u samog sebe. Također je naveo kako je taj trenutak bio i posebno sladak jer je znao da je to malo naživciralo šefove u Red Bullu, koji su željno iščekivali rušenje tog rekorda.

„Bio sam svjestan nekih stvari, ali pokušao sam ne obraćati pozornost na to jer mislim da nikad nisam bio osoba s negativnim mentalitetom.

Ja sam se samo trebao fokusirati na vožnju i to je bilo to. Ali definitivno, znao sam da ako Max ostvari pole position da bi bio najmlađi osvajač polea, znate, to je onda rekord za njega, [ali i] rekord za Red Bull.

I to je definitivno dobro za brend, za momčad, za marketing i to donosi profit. Stoga, tu poslovnu stranu razumijem, i zbog toga sam odabrao ne biti ljut.

Rekao sam si ‘u redu, to je biznis’, i znam da je ovo sport, ali je također i biznis. Samo sam bio sretan zbog sebe zato što sam godinu ranije u Meksiku zaostajao skoro sekundu za Maxom u kvalifikacijama. To je bio jako čudan vikend.

I cijeli vikend 2018., bio je najbrži na svakoj sesiji, svakoj sesiji, i onda u Q3 ja sam bio tamo…niotkud.

Zbog toga sam bio jednostavno ponosan jer, ono, i dalje sam imao to u sebi. I očito Max je vozio jako, jako dobro. To je samo potvrdilo vjeru koju imam u sebe“.

– Daniel Ricciardo

Komentiraj

13 komentara

  1. I dalje ne razumijem kako toliko zaostaje za Landom.



    9

    0
    • Vratit će se Ricci.



      8

      0
      • Njemu treba dvije godine da se vrati, barem u Renaultu. Pobrao svima pare, a ono čorak.



        2

        3
        • ZD1400RT … ako je sudit po 2 tvoja komentara ne “leži” ti baš DR ? pobra pare svima , a ćorak ? a šta je treba sa renaultom ? uključit se u borbu za titulu jer samo to bi opravdalo njegov dolazak tamo ? ajmo gledat ovako … kad je mnogima omiljeni i cijenjeni hulkenberg doša u renault u 1 . sezoni je završija na 10 . mistu sa 43 boda , DR je svoju prvu sezonu u renaultu završija jedva malo bolji , 9 . ali sa 11 bodova više od NH . 2. sezonu renaulta NH je završija 7 . sa 69 , a DR lani u svojoj drugoj sezoni renaulta 5 . sa 119 bodova . o dnjega su bili bolji samo 2 MB , RB/max i perez . je li to bija ćorak DR ? za mene ne jer ricciardo je samo u RB 2 X prvenstva završava na 3 . mistu , ostali plasmani su identični ovom 5 . mistu u renaultu ( 2017. ) ili lošiji . da ove sezone LN ne radi izuzetan posao DR bi bija relativno solidan u McL s obzirom na prvu sezonu u tom timu . i 2019. kad je vozija prvu za renault posli 11 trka je bija na 10 . mistu ali sa tek 22 boda , sada ih ima 50 isto ka i 8. gasly .
          ispada kako napominješ da je dosta ekipe govorilo da je buemi bija bolji , ekipa je govorila i da je vergne bija bolji , pobjedija ga je kvyat 2015 . , max , sada lando . ispada da je jedino bija bolji od seba pa bi se moglo zaključit da je DR zapravo vozač od kur*a koji samo bere pare , a “isporučuje” ćorak . jbga , desi se i odličnima da se teško prilagode na promjenu bolida … sitimo se kimija koji je sa lotusom 2013. završija 5 . , a prelaskom u ferrari 2014 . završija je na 12 . mistu sa istim brojem bodova ka magnussen . ako gledamo SAMO trenutne plasmane ( bez da gledamo odustajanja ili neke konfuzne trke ) trenutno je CS bolji od CL , ocon od alonsa , perez u istom bolidu u kojem je max do mađarske bija vodeći je tek 5 . sa 83 moda manje od kolege maxa . i LH je bolji od pereza , a znamo da iako dobar McL nije na nivou RB zar ne ? jbga , neko se prilagodi brže , neko sporije , a neko se instant prilagodi ka npr GR onu trku u MB . vjerovatno ima bolida koji su “blagonakloni” prema vozaču , drugi su “zaje*ani” i ne može ih svak vozit ili se dobro prilagodit da iskoristi potencijal . primjer mi je ducati . jak , brz , zvir od motora ali težak za vozit . jedino u svoje vrime stoner moga ukrotit , ostali su se manje više mučili . čak i rossi …



          1

          0
  2. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    I Vettel i Ricciardo su svoje najbolje rezultate ostvarili u bolidima koje je dizajnirao Adrian Newey.
    Izgleda je Ricciardo cak veci “ovisnik” o nacinu na koji je prijanjao RB od Vettela jer se mucio i u Renou.
    Nema više onog suverenog kasnog kocenja pred krivinu i sigurnosti da ce je proci bez problema, tako da ako se uskoro ne popravi Mcl bi mogao poceti razmišljati o drugim opcijama (iako ima ugovor za sljedecu sezonu).
    Jer zaostatak za Landom je prevelik.
    Da je Sainz ostao Mcl ne bi mnogo zaostajao za vodecim ekipama



    14

    2
  3. Ne trebas ih uspoređivat kad je Leclerc bolji od obojice, posebno u kvalifikacijama :P



    7

    12
  4. Kada je bilo rečeno da prelazi iz TR u RB, dosta se ekipe čudilo govoreći da je Buemi bio dosta bolji od njega.
    Možda cijela priča leži u tome, da jednostavno nije brz koliko smo očekivali.
    Njegova euforija oko polea u Mexicu isto dosta toga govori. Dobivao je i Bottas Hamiltona u kvalifikacijama pa je ispalo da to ništa ne znači, osim da je sporiji vozač.
    Razlika između prvaka i ostalih je ta što je prvak u 90% utrka na top razini, a ostali ponekad dotaknu tu top razinu, ovisno kako ima neka staza i setup sjednu i to je to, nema tog top momentuma.

    Samim tim što ga pitaju tko je bolji između Norrisa i Maxa je kategoriziranje njega samoga kao broj 2 vozača.
    To je kao da pitaš Massu jel bolji Schumacher ili Alonso…

    Inače, Riči mi je jedan od najdražih likova na gridu i žao mi je što je u ovoj poziciji.



    7

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni