Izdvojeno

Binotto: Ovakvi glupi incidenti se ne bi trebali događati

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 46 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev šef Mattia Binotto je bio vidno frustriran zbog sudara na početku Velike nagrade Mađarske zbog kojeg je Charles Leclerc morao odustati iz utrke.

Leclerca je udario Lance Stroll koji je potpuno promašio prvi zavoj i preko trave pokušao usporiti bolid, ali mu ni to nije pošlo za rukom. Vozač Aston Martina je za to dobio 5 mjesta kazne na idućoj utrci u Belgiji.

“Definitivno šteta zbog incidenta. Charles je imao dobar start, bio je pažljiv da ne ošteti bolid, bio je u dobroj poziciji i prvi zavoj je skoro bio odrađen.”

“No, tad se dogodio incident. Mislim da je zaista glupa nesreća i mislim da se takve stvari ne bi trebale događati. Ali, tako je kako je.”

Leclerc je rekao da je Strollova greška jasna:

“Znam da ponekad male greške mogu imati velike posljedice, ali ovog puta mi se ne čini da je ovo bila mala greška.2

“Nisam mogao vidjeti Lancea u retrovizorima, što znači da je bio barem 5 ili 6 pozicija iza mene. Bilo je nerealno očekivati da može tu nešto učiniti.”

Stroll je bio svjestan svoje pogreške i pozvao se na uvjete na stazi:

“To su bili izazovni uvjeti, puno toga se događalo, prava šteta… Bilo je zaista jako, jako sklisko. Pokušao sam izbjeći bolide ispred sebe… Bila je to prava katastrofa.”

Komentiraj

46 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    U pravu je Binotto kad kaže da bi štetu trebala snositi momčad koja je i kriva tj. Ako je utvrđena krivca njihovog vozača. Ovako em je LEC izbačen i još dodatno kaznjen zbog tuđe gluposti.



    22

    2
  2. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    A zamislite da je Ferštapenu dreknuo treći motor zbog Valterija? Puškama bi se na stazu izlazilo.

    Udari te vozač Mercedesa, izbaci iz trke, još u narednoj utrci moraš startati X mjesta iza jer si se samo našao na tom mjestu. F1 je sve veći apsurd



    20

    2
    • Ayrton Senna
      FIAT 128 3p Prikaži

      Polako , ima vremena , duga je sezona prika . Još se neki “uče” kao i Binosić …. XD
      Bit će još prilika , “nišan” je zaštitni znak , ;D
      <<< sve gore navedeno je sarkazam <<<



      5

      0
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Ma apsulutno je nebitno od čije greške će Ferštapen izgubiti treći motor, ukoliko dođe do tog spleta okolnosti. Poenta je koliko bi apsurdno bilo da izgubi zbog Mercedesa, dakle bude izbačen iz te utrke i narednu mora startati sa začelja, to je sigurnih 25-32 laganih poena za vodećeg u šampionatu. Poenta je u “šta bi bilo kad bi bilo”, al tek tada vidimo apsurdnost F1.



        7

        1
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Pa evo, dreknuo je Leclercu….

      I sad će on dobiti kaznu 20 mjesta na nekoj od sljedećih utrka, a Bottas i Stroll lagano 5 mjesta u Spa…

      Na ovaj način u igrici osvajaš naslov. Razbiješ sve ostale i ti jedini ostaneš živ. Očito da je igrica realna kad to možeš i u stvarnosti.



      16

      2
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Upravo zbog ovakvih apsurda F1 prestao sam F1 pratiti kao sport, pratim je kao tehnološki razvoj. Tu ću s vremena na vrijeme od portala do portala lutati, ali teško da ću barem ove sezone i jednu trku do kraja odgledati



        5

        5
        • Ajde dosta te hamiltonske žrtve. Što ti misliš da mene jako muči hoćeš li ti gledati koju trku ili možda ipak nećeš.



          13

          6
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          Momče, diskusiju vodim sa F1ZD, tačnije vodio sam. Naravno da te ne muči da li ću JA gledati trku ili ne, jer me ne poznaješ. No mislim da bi trebalo da te muči zašto ti gledaš trku kada je ovo davno izašlo iz opsega sporta. Na ovoj ljetnjoj pauzi, pošto imaš vremena vrati film kroz kompletnu sezonu pa će ti sve biti jasno.

          Kakve crne “Hamiltonske žrtve”? Jel’ ja tražim da me iko sažaljeva zbog ičeg? Jednostavno govorim da gore navedene stvari kvare sport, i da su takve stvari mene odvukle od gledanja F1, to je konstantacija, nije “žrtva”.


          0

          2
  3. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Bilo kome od vozača se može dogoditi greška i to nije problem. Problem je što se ta greška ne kazni onoliko koliko treba. Po meni bi Bottas trebao dobiti zabranu nastupa na sljedecoj utrci i 5 kaznenih bodova. Kada se sjetimo što je sve Max radio i kakve je kazne dobivao…. svi smo dobro upućeni u nedosljednost sudaca i to hitno moraju riješiti. Kao što sa rekao prije godinu dana, FIA treba imati stalna 3 ili 5 suca koji će biti svaku utrku tu i to je jedini način kako da budu dosljedni. Ovako su svaku utrku drugi sudci i što oni znaju kakvu su kaznu drugi dali za nekakav određeni incident prije 5 utrka.



    21

    1
    • FIA treba imati stalna 3 ili 5 suca koji će biti svaku utrku tu i to je jedini način kako da budu dosljedni

      Upravo to. To je temelj da konacno imamo pravedno ocjenjivanje incidenata. Jer ove promjene sudaca svaku utrku su notorna glupost. Ono sto je nekome crno, drugome je bijelo. Ali ce u slucaju istih sudaca stalno biti bijelo, a ne jednom crno jednom bijelo treci puta sivo…



      10

      0
  4. Ne samo da bi momčad trebala plaćati štetu nanesenu drugom bolidu u slučaju krivice vozača, već i snositi jednake kazne s pogonskim jedinicama.

    Netko će reći kako je super što imamo izjednačeno prvenstvo na pola sezone.
    Ja kažem da nije izjednačeno jer je Mercedes u velikoj prednosti s obzirom na kazne koje čekaju Red Bull.

    Zapravo, treba se dogoditi čudo, da Feršapen osvoji ovo prvenstvo.



    19

    0
  5. Zar nije Leclerc na sličan način izbacio Vettela u Austriji prošle godine?



    9

    1
  6. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Evo i Leclerc ostao bez motora. Očigledno trebaju nova pravila za ovakve incidente.

    Botas slupao 3, Trol 2 bolida. Junački! 😀



    7

    0
  7. Ayrton Senna
    Igo Prikaži

    kako je jadno kad moraš pratiti F1 i gledati da neko namjerno ili slučajno zakači mercedes prvaka i da po mogučnosti ostane barem dvije trke van cirkusa, kako bi se na neki način ova cijela nepravda donekle ispravila. koju je naravno izazvao mb, kojeg boli kuki za sve troškove bilo koga, jer samo i samo su oni engleži bitni, pa onda tek nešto i švabo


    0

    0
  8. Unistis drugome utrku, unistis mu motor zbog kojeg co on na jednoj utrci krenuti najmanje sa -10 pozicija a onaj tko to napravi dobije -5 a da je pri tome izveo na 3 odnosno na dva bolida. Jos tome svemu treba dodati troskove na bolidu u budget capu. Komedija je blaga rijec za ovo.



    12

    0
    • Ayrton Senna
      Igo Prikaži

      to je tak evidentno da je VB imao samo dva zadatka koja mora ispuniti. odnosno jedan ili drugi. bilo mu je zadano da čuva leđa LH, a ako to ne uspije, procijeni i pokosi ih sve ispred, prvenstveno MV, ali oprezno da se LH ne ošteti



      5

      5
  9. Ajme sta su dramaticni. Kisni start, Bottasu ulijece Norris ispred bolida i ovaj se zabija u njega na kocenju. Nije se jednom desilo da izgubis trakciju kad se nadjes iza nekog bolida.

    Al ne, kolicina frustracija je prevelika da se ne bi pricalo o planovima Wolffa i Mercedesa da razbijaju RB.



    3

    16
    • Ayrton Senna
      OffLiberyMedia Prikaži

      Oči me zaboliše



      6

      2
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Planski ili ne, kazna od pet mjesta je smijurija za uništavanje utrke četvorici vozača. Dobio je malo više od jedne pozicije za svakog vozača kojem je upropastio utrku. Idiotarije o neuzimanju posljedica prekršaja u obzir pri kažnjavanju mi nemaju nikakvog smisla, po toj logici ništa ne bi trebalo donijeti veliku kaznu jer vozač nije imao namjeru zasrati.



      13

      1
      • Fernando Alonso 14
        Lukica Prikaži

        E baš to, smiješno je da se posljedice ne uzimaju u obzir. Mogu komotno Verstappena poslat u bolnicu tako što se zabiju u njega, dobili bi 5 mjesta kazne jer kao što si rekao on nije imao namjeru to uradit, smijurija…



        2

        2
      • I dalje se priča samo o Bottasu 😜 O Strollu 20x manje iako je Stroll izbacio Ferrari koji navodno ovdje ima 90% navijača. Važnije je da Lujo ne dobije nego da Ferrari dobro završi utrku 😁


        0

        3
    • Ayrton Senna
      Igo Prikaži

      imao je VB dovoljno vremena da shvati da je Norris ispred i da je vrijeme da koći. pa nije VB od jučer u f1. dobro on zna šta znači kad je netko ispred. k tome svjestan je bio da je loše startao i da ga ova dva sa lijeve i desne strane prelaze. da je htio mogao je ranije kočiti. kazna je samo dokaz da se pogoduje MB.
      bilo bi zanimljivo vidjeti analizu podataka telemetrije i proicirati to na simulatoru, tako da se vidi dali je VB previše kasno i koliko jako stisnuo kočnicu.



      5

      2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      https://www.skysports.com/f1/news/36695/12279779/george-russell-and-valtteri-bottas-crash-stewards-deliver-verdict-and-rule-neither-driver-was-at-fault

      The track appeared to be not especially wet through turn 1 but at the point of closest approach to the right hand side of the track, the right hand side tyres of Car 63 hit an especially damp patch and the car snap yawed, bearing in mind that the car had low downforce in the rear with the DRS open.

      The Stewards conclude that the accident was a racing incident considering the conditions and take no further action.

      Evo recimo, russella su ovdje oslobodili krivice iako su jasno napisali da je njegov izlazak na travu uzrokovao sudar. Nekako se ne sjećam da su forumaši tada govorili da bi williams trebao platiti nastalu štetu, već su likovali nad dodatnim troškovima za mercedes. Ponovo se ispostavila ona izreka ” ne želi zlo drugom, da se to ne bi tebi dogodilo”.



      4

      7
      • Meni su ova lovljenja za slamke i zahtjevi za promjenom pravila urnebesni.

        Kolicina frustracija vecine na ovim komentarima je presmijesna, kao i prijetnje o napustanju gledanja valjda najzanimljivije sezone od 2018.

        Sve je zavjera, Mercedes vuce sve konce, al gle cuda, kazne se ipak dijele. Sad najbolje da ce se kazne dijeliti kao “e mercedes ima brz auto, njima moramo dati vecu kaznu da ipak izgube nesto’



        2

        4
        • i meni su komični zahtjevi za izmjenom pravila jer ko je lud tražit da se karte ponovno dile kad gotovo svo vrime ima 4 asa u rukama ? nema nikakve zavjere , MB ne vuče nikakve konce šta je očito jer iako je vozač MB bottas je strogo , teško kažnjen isto ka šta je strogo kažnjen i LH u silverstonu . u MB će muški prihvatili kaznu VB na šta je ukaza i button izjavom ““Siguran sam da će Mercedes ovo prihvatiti [kaznu] jer im je pomeo svu konkurenciju!” uostalom ka da će u belgiji bit lako bottasu nadoknadit ovih -5 ne znam odakle tolike frustracije ( novi popularni izraz ka nekad kmečanje ? ) kad je evidentno da je sve transparentno , po pravilima i 100 % regularno . a ako je i “otiša” poneki motor … desi se . motori , teška oštećena šasija pa i to je sastavni dio trka dok se ne dešava onom našem . da se to njemu desi … e onda bi trebalo pravila instant izmjenit i zato GO LEWIS , GO MB , čista obraza idete ka novoj dvostrukoj kruni iako nemate najbrži bolid ( bar 2 – 3 tima imaju brži ) imate vozača koji sve to svojim samoprijegorom , borbom do zadnje kapi krvi nadoknadi ka od šale …



          1

          3
  10. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Leclerc ni kriv ni dužan nastrada i još će snositi daljnje posljedice zbog otkazivanja motora, što je posebno postalo problematično zbog budget cap-a.

    Ali upade mi u oko Binnotov opis incidenta i riječi kojim ga opisa, jer je potpuno drugačije govorio kad se vrlo sličan incident dogodio kad je Leclerc “zajahao” Vettelov bolid u Štajerskoj prošle godine, a realno tad je ekipa u utrci pretrpila mnogo veće posljedice:
    https://www.google.com/amp/s/amp.formula1.com/en/latest/article.we-cant-hide-behind-the-collision-says-binotto-after-worst-conclusion-to-a.2gSpcOT8G7SdmxFQr6n8cB.html



    1

    0
  11. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    Nemojte pričat gluposti,da Mercedes ima svoj znak kao na starim mercedesima ovo se nebi desilo jer bi imao svoj nišan,a razna osiguranja imaju sad priliku se sponzorirati i plačati sudare jer ako bi plačale momčadi bilo bi preskupo,a pojedini sudari su glupi a pojedini baš trkaći incidenti,a svakom se može dogoditi neka glupost


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni