Izdvojeno

Verstappen: Puno je čudnih trenutaka koji su nas skupo koštali

Piše: Rea Banić

Prije 1 godinu, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon Silverstona i teškog udarca kojeg je dobio od strane Hamiltona, ovaj vikend je drugi Mercedesov vozač otežao Maxovu borbu za titulu šampiona. Bottas je pokrenuo domino efekt u prvom zavoju na početku utrke kada je udario Norrisa koji nije mogao iskontrolirati bolid i tako pogodio ni krivog ni dužnog Verstappena.

“Opet sam bio izbačen od strane Mercedesa, a to nije nešto što želiš. Mogli ste vidjeti da je Valtteri potpuno promašio mjesto kočenja i uzrokovao veliki sudar.”

“Od tog trenutka mi je nedostajala cijela strana bolida, cijeli bargeboard i pod su bili oštećeni te je bilo gotovo nemoguće voziti, da budem iskren. I dalje sam dao sve od sebe i postigao jedan bod, tako da je to barem nešto, ali to naravno nije ono što mi želimo.”

Komentirao je i svoju spremnost na borbu nakon ljetnog odmora s obzirom na trenutke i događaje koji su se odvili u posljednjih nekoliko utrka i koji su spriječili borbu Red Bulla protiv Mercedesa.

“Ovakvi trenuci mi ništa ne naprave, jednostavo je razočaravajuće. Znam da kada ponovno krene sezona, da ću biti tu i da ću dati sve od sebe te se nadam da će i moj bolid biti konkurentan. Ali, vidjet ćemo.”

“Trenutno je puno čudnih trenutaka koji su nas koštali mnogo bodova. Oni su, naravno, vrlo brzi, ali mi ćemo se fokusirati na sebe, nastavljamo se boriti i vidjet ćemo gdje ćemo završiti.”

Red Bull je izgledao obećavajuće cijelu sezonu, no dvije loše utrke za Maxa, ali i za Pereza imale su veliki efekt. Checo, kao i Norris, morao je odustati zbog Bottasa koji ga je udario nakon što je izgubio kontrolu nad bolidom poslije sudara s Norrisom.

Verstappen je s današnjom utrkom izgubio prvo mjesto u prvenstvu, ali je i Red Bull izgubio prvo mjesto u konstruktorskom prvenstvu. Nakon Velike nagrade Mađarske i Lewisovog drugog mjesta, Mercedes ima 303 boda dok je Red Bull u zadnje dvije utrke osvojio samo 2 boda te trenutno imaju 291 bod.

Komentiraj

19 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Nakon ovoliko godina ništa više nije čudno, zapravo sve je jako jasno.



    29

    10
  2. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovo me podsjeća na 2012 kada je Alonso imao prednost nad Vettelom i onda se desio Spa, nakon toga prednost se istopila.



    30

    1
  3. Mislim da RB treba zaposliti za savjetnika Flavia Briatorea. Ne znaju igrati prave igre.



    30

    5
  4. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Ovolika kolicina nesrece se mora negdje preokrenuti. Treba zaboraviti zadnje dvije utrke i spremiti se za dalje. I dalje vjerujem da Max moze do titule ove godine usprks svemu.



    15

    2
    • Koliko si siguran. Sir Blagoslovljeni uvijek ima svu sreću svijeta. Sve mu se uvijek dogodi u pravom trenutku pa čak i kada krene loše nešto se dogodi da mu bude dobro. Ostalima i kada krene dobro onda se okrene na loše (Ferrari zadnjih 12 godina)



      18

      2
    • Mercedes ima ogromnu prednost sada. Pritom ne mislim samo na bodove. Bolid je vidno brži zadnje dvije utrke i imaju više motora na raspolaganju.

      Ako Max osvoji ovaj naslov, to će biti čudo.



      14

      2
      • Kimi Raikkonen
        zoka Prikaži

        Da bas su popravili bolid, sreca pa naiđe ova pauza da imaju vremena da se saberu.. podsjeca me na 2017 kad je merc donio neke felne i krenuo da samara ferari pred kraj godine



        3

        3
    • @MV33rbr nzm kako ce do titule ako nisi video da je u subotu mercedes imao cuvenih 0.5 prednosti u kvalama RB se nakon silverstona raspada a bogami ni Max nije bio na nivou ovaj vikend.



      3

      2
      • Max Verstappen
        MV33rbr Prikaži

        Da, slazem se. Izgleda da je mercedes poboljsao bolid, ali je i cinjenica da su se dogodile neocekivane stvari zadnje dvije utrke gdje nismo vidjeli pravu brzinu RB-a.
        A zadnjih nekoliko sezona je Red Bullov bolid u drugom djelu sezone napredovao. Ne znam, vidjet cemo. Sad mogu samo navijacki reci da vjerujem u Maxovu titulu pa kako god zavrsilo.



        7

        0
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Kako to da VER nije isao po fastest lap obzirom da je RAI bio prilicno daleko iza ?


    0

    6

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni