Izdvojeno

Alonso: Verstappenu će uvijek biti teže zato jer nije Britanac

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Fernando Alonso je kao jedan od najiskusnijih vozača na gridu prokomentirao borbu na samom vrhu, ali i vlastite šanse na nadolazećoj Velikoj nagradi Mađarske.

“Osjećam što vjerojatno Max trenutno proživljava. On je mlad dečko i bori se s legendom, s prvakom.”

“On nije Britanac pa će njemu uvijek biti teže.”

“Što se nas tiče, pokušat ćemo nadoknaditi pozicije. Mislim da to možemo.”

Očekuje da će profitirati od starta na čistoj strani grida:

“Ovo je jedna od staza na kojoj je jasna prednost čiste strane staze. Sigurno je moj cilj da završim prvi krug na nekoj boljoj poziciji.”

“No, mislim da moramo biti pažljivi jer bi se ispred nas moglo nešto dogoditi. Imate Maxa koji je na soft gumama, a Lewis je na mediumu. Checo je tu, Gasly iza njih, Norris i Leclerc također kao vozači koji odlično startaju…”

“Prema tome, prvi zavoj će biti pun akcije i moramo biti pametni, držati se van nevolje i profitirati od onog što se dogodi ispred nas. Želimo čist prvi krug jer možda bude besplatnih pozicija u igri.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    110% u pravu ;)



    35

    2
  2. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Iskusni Alonso, u pravu je ..sutra ce biti paklenski prvi krug.
    Vjerujem da ce se gume kod Lewisa na startnoj liniji dimiti ..samo da ne pritisne čarobno dugme.



    19

    3
  3. Pouka za Maxa… ako se ide u kontakt NEMOJ BITI SA VANJSKE STRANE.



    15

    2
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kako je taj čovjek trebao i morao sijediti u jednoj od ove dve ekipe pa to nisu istine.RB pogotovo tu dopeljava neke Kvyate,Albone sad Pereze a ovakav brain od vozača se vucara okolo..Doduše sam si je kriv što ga neke momčadi ne vole al svejedno topčina od vozača



    17

    6

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni