Izdvojeno

Alonso: Verstappenu će uvijek biti teže zato jer nije Britanac

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Fernando Alonso je kao jedan od najiskusnijih vozača na gridu prokomentirao borbu na samom vrhu, ali i vlastite šanse na nadolazećoj Velikoj nagradi Mađarske.

“Osjećam što vjerojatno Max trenutno proživljava. On je mlad dečko i bori se s legendom, s prvakom.”

“On nije Britanac pa će njemu uvijek biti teže.”

“Što se nas tiče, pokušat ćemo nadoknaditi pozicije. Mislim da to možemo.”

Očekuje da će profitirati od starta na čistoj strani grida:

“Ovo je jedna od staza na kojoj je jasna prednost čiste strane staze. Sigurno je moj cilj da završim prvi krug na nekoj boljoj poziciji.”

“No, mislim da moramo biti pažljivi jer bi se ispred nas moglo nešto dogoditi. Imate Maxa koji je na soft gumama, a Lewis je na mediumu. Checo je tu, Gasly iza njih, Norris i Leclerc također kao vozači koji odlično startaju…”

“Prema tome, prvi zavoj će biti pun akcije i moramo biti pametni, držati se van nevolje i profitirati od onog što se dogodi ispred nas. Želimo čist prvi krug jer možda bude besplatnih pozicija u igri.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    110% u pravu ;)



    35

    2
  2. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Iskusni Alonso, u pravu je ..sutra ce biti paklenski prvi krug.
    Vjerujem da ce se gume kod Lewisa na startnoj liniji dimiti ..samo da ne pritisne čarobno dugme.



    19

    3
  3. Pouka za Maxa… ako se ide u kontakt NEMOJ BITI SA VANJSKE STRANE.



    15

    2
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kako je taj čovjek trebao i morao sijediti u jednoj od ove dve ekipe pa to nisu istine.RB pogotovo tu dopeljava neke Kvyate,Albone sad Pereze a ovakav brain od vozača se vucara okolo..Doduše sam si je kriv što ga neke momčadi ne vole al svejedno topčina od vozača



    17

    6

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni