Izdvojeno

Lewis Hamilton najbrži na posljednjem treningu u Mađarskoj, Schumacher izazvao crvenu zastavu!

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dva tjedna nakon pobjede u Velikoj Britaniji – Mercedes nastavlja sa sjajnom formom. Danas je na posljednjem treningu najbrži bio Lewis Hamilton, manje od desetinke ispred Maxa Verstappena i dvije desetinke ispred Valtterija Bottasa.

Jedini prekid i crvenu zastavu izazvao je Mick Schumacher koji je izgubio kontrolu nad svojim Haasom u 11. zavoju. Bočno je udario u barijere i pošteno oštetio svoj bolid pa je upitno hoće li ga mehaničari stići popraviti do početka kvalifikacija. Postoji realna šansa da će odlučiti odraditi posao bez žurbe i u potpunosti preskočiti današnje kvalifikacije.

Devet minuta prije isteka vremena crvena zastava je uklonjena i vozači su pojurili natrag na stazu odraditi posljednje simulacije. U toj žurbi u Alfi Romeo su skoro napravili novi problem kad su pustili Antonija Giovinazzija u pit-lane u trenutku kad je tamo prolazio Lance Stroll. Prednje krilo Alfe Romeo je zakačilo stražnju desnu gumu Aston Martina, ali bez vidljivih posljedica. Svejedno, očekuje se da će FIA novčano kazniti talijansku ekipu.

Antonio Giovinazzi bi mogao i sam dobiti kaznu jer je tri minute prije kraja parkirao bolid na najgorem mogućem mjestu u trećem sektoru i skoro izazvao novi sudar, ovaj put s Pierreom Gaslyjem koji je tada bio u brzom krugu.

Rezultati

PVozačEkipaVrijeme+Krugovi
1L.HAMILTONMercedes1:16.82620
2M.VERSTAPPENRed Bull1:16.9140.08813
3V.BOTTASMercedes1:17.0550.22915
4C.SAINZFerrari1:17.4970.67120
5C.LECLERCFerrari1:17.5200.69416
6L.NORRISMcLaren1:17.7720.94612
7S.PEREZRed Bull1:17.9171.09112
8D.RICCIARDOMcLaren1:17.9421.11615
9F.ALONSOAlpine1:17.9921.16615
10L.STROLLAston Martin1:18.0501.22416
11P.GASLYAlphaTauri1:18.1151.28917
12E.OCONAlpine1:18.1741.34815
13S.VETTELAston Martin1:18.2351.40915
14Y.TSUNODAAlphaTauri1:18.4611.63525
15K.RÄIKKÖNENAlfa Romeo1:18.6831.85721
16G.RUSSELLWilliams1:18.7941.96814
17N.LATIFIWilliams1:18.8211.99515
18A.GIOVINAZZIAlfa Romeo1:19.1132.28714
19M.SCHUMACHERHaas1:19.4062.58015
20N.MAZEPINHaas1:19.9333.10716

Komentiraj

22 komentara

  1. Nema šta.
    SK na MaxTV pokazuje bezobrazno ucjenjivačku stranu… 5 kanala trečerazredne nogometne lige a prijenosa F1 — NEMA.
    Samo na SKHD što se još dodatno plaća. Sramota od lakomosti.

    LP



    27

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Mick još jednom dokazuje svoj talent. Koji mu je ovo put ove sezone?



    3

    20
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Važna je utrka. I tu je uvijek dobar. Sa tim bolidom je opće čudo da može biti konkurentan.



      6

      2
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Eto u utrci je krasan. Da Mazepinov bolid nije teži i u kvalama bi bili tu negdi. Ima momak 22 godine, da ista valja Ferrari bi ga davno uvalio makar u Sauber.



        1

        12
        • Monisha Kaltenborn
          monkeyseat Prikaži

          A u Haas ga je Mamić postavio :-)
          Mazepinov bolid nije sigurno tonu teži od Mickovog, ali ako mu je to olakotna okolnost onda isto tako možemo reći da je Mick imao sjebano sjedalo od početka sezone.
          Btw, Mickov modus operandi je da svaku prvu sezonu ima usranu, a u drugoj osvoji naslov prvaka. Tako je bilo i u F3 i F2. Za F1 je druga priča osim ako Gene ne složi nešto uber za 2022 što je vjerojatno kao i da će Hajduk bit prvak ove godine :-)



          4

          0
        • Kimi Raikkonen
          Mentor_Kimi Prikaži

          Pa postavili su ga u Haas zato sta nije dovoljno dobar za nista drugo a moraju ga negdi uvalit jer nosi slavno prezime. Ne zaboravi da ima 22!! godine. Nije nista drugo nego prevara



          1

          9
        • Monisha Kaltenborn
          monkeyseat Prikaži

          Ma imaš pravo, čista prevara. Treba vratit naslove iz nižih kategorija.
          Ima 22 godine? Da, u tim godinama je trebao bit naqjmanje četverostruki prvak sa Haasom.
          Možda bi ti manje smetalo da se i u F1 natječe pod prezimenom Betsch.
          Je i Đorđe prevara jer nije još bod osvojio ove godine?



          6

          1
        • Kimi Raikkonen
          Mentor_Kimi Prikaži

          Pravi vozaci u tim godinama vec voze za top timove. I George je takoder prevara ako vec pitas. Vrime ce ti pokazat, Lando je za njih doktor voznje, a Maxa i Charlesa ne triba ni spominjat.



          1

          8
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Mick ili ti pak ,zasto ne, MrSaturday :D



      1

      6
  3. Verstapen odvozio 13 krugova a Hamilton 20?



    2

    0
  4. Ma je li moguce da na SK danas nece biti kvalifikacija F1???



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni