Izdvojeno

Bottas najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Mađarske

Piše: Luka Jurić

Prije 1 godinu, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Mercedesov Valtteri Bottas bio je najbrži na drugom treningu dana. Iza njega našao se njegov momčadski kolega Lewis Hamilton.

Treće najbrže vrijeme ostvario je Red Bullov Max Verstappen, a četvrto Alpineov Esteban Ocon. Najbžih pet zaokružio je Sergio Perez u drugom Red Bullu.

Šesta pozicija pripala je Pierreu Gaslyju u AlphaTauriju, sedma slavljeniku Fernandu Alonsu u drugom Alpineu, a osma Aston Martinovu Sebastianu Vettelu. Deveti najbrži bio je McLarenov Lando Norris, dok je posljednja pozicija među najbržih deset pripala Lanceu Strollu u drugom Astonu Martinu.

Alfin Kimi Raikkonen i Ferrarijev Carlos Sainz prvi su izašli na stazu, a unutar prvih par minuta na stazi su bili svi osim Red Bullovog dvojca i AlphaTaurijeva Yukija Tsunode, na čijem bolidu se radilo gotovo cijeli trening nakon njegovog sudara na prvom slobodnom treningu.

Točnije, Tsunodin bolid je popravljan do samog kraja treninga kad je mladi Japanac izašao na stazu u zadnjoj minuti treninga i odradio jedan krug na soft gumama.

U prvoj trećini sesije vozači su većinom bili na medium gumama, uz nekolicinu vozača koji su odabrali hard gume. Na mediumu je Mercedes izgledao najbolje na drugoj sesiji dana, s obzirom da je njihov dvojac bio na vrhu poretka nakon što su i oni i Red Bullovi vozači odradili svoje brze krugove na toj mješavini guma.

Na nekih 20 minuta nakon početka treninga, vozači su počeli prelaziti na soft kako bi odradili par brzih krugova ususret sutrašnjim kvalifikacijama. Nakon što su odradili jedan ili dva brza kruga na softu, vozači su ostali na toj mješavini guma, ali su testirali koliko dugo taj soft može izdržati u dužim stintovima.

I na softu je Mercedesov dvojac bio brži na današnjem treningu. Naime, oba Red Bullova vozača su se tijekom cijelog treninga žalili na loš balans njihovog bolida. Iako ni Hamilton nije bio u potpunosti zadovoljan balansom njegovog Mercedesa i iako smo mogli vidjeti nekoliko scena u kojima je Bottas proklizavao u zavojima, Mercedesov bolid se činio nešto uvjerljivijim na ovoj sesiji.

Ostaje vidjeti hoće li taj omjer snaga ostati do sutrašnjih kvalifikacija, a zatim i do utrke u nedjelju.

Uz Mercedes, Alpineov dvojac i Gasly su također izgledali veoma dobro na drugom treningu dana. I Ocon i Gasly su u biti cijeli današnji trening bili unutar najbrže šestorke treninga. Takvi rezultati izgledaju obečavajuće za ova dva francuska vozača.

U zadnjoj trećini treninga, vozači su se ponovno počeli vraćati na medium, odnosno hard gume. Izgleda da momčadi ne očekuju kako će dugo ostati na softu u utrci zbog visokih temperatura na stazi.

Za razliku od prve sesije, na drugoj nije bilo incidenata. Ferrarijev Charles Leclerc je jako kočio u prvi zavoj na samom početku treninga, dok je na samom kraju treninga Hamilton nakratko izgubio kontrolu nad svojim Mercedesom u zavoju 11.

Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 12h po lokalnom vremenu.

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
177Valtteri BottasMERCEDES1:17.01229
244Lewis HamiltonMERCEDES1:17.039+0.027s27
333Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:17.310+0.298s24
431Esteban OconALPINE RENAULT1:17.759+0.747s29
511Sergio PerezRED BULL RACING HONDA1:17.824+0.812s23
610Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:18.113+1.101s31
714Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:18.169+1.157s27
85Sebastian VettelASTON MARTIN MERCEDES1:18.228+1.216s31
94Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:18.313+1.301s25
1018Lance StrollASTON MARTIN MERCEDES1:18.320+1.308s30
1116Charles LeclercFERRARI1:18.370+1.358s30
1255Carlos SainzFERRARI1:18.441+1.429s32
133Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES1:18.737+1.725s26
147Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:19.277+2.265s21
1563George RussellWILLIAMS MERCEDES1:19.292+2.280s29
166Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:19.479+2.467s30
1722Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA1:19.671+2.659s3
1847Mick SchumacherHAAS FERRARI1:19.817+2.805s29
1999Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:20.186+3.174s28
209Nikita MazepinHAAS FERRARI1:21.881+4.869s28

Komentiraj

3 komentara

  1. Rosberg nakon varanja u hlađenju pive: “You always have to use gray area, look at the Hamilton in Silverstone” :D

    https://youtu.be/H3o_zM-gPpI?t=251



    10

    0
    • Max Verstappen 1
      vlado Donator Prikaži

      Da, da. 😄 Vjerovatno Nico zna najbolje. Steta sto Lewis ne spominje svoju knjigu vise. Na nju bih se preplatio i 10 godina. 😃



      2

      1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Rosberg was among those who felt it was too difficult to call either way.

      “It’s not a 100 per cent obvious one,” said the 2016 world champion of the collision.

      “It was a close-fought battle throughout all the corners after the start. Then there it was just a little bit over the edge and they touched.

      “That’s why there are different opinions and I like to call it a racing incident as well.
      “Of course, you can put a little bit more blame on one or the other, but in the end it’s the battle of the generations. Both will not leave the other even a centimetre.

      “We’ve seen that already in previous races, it’s not the first time they had contact. They already had contact in Imola, turn one, and we’re going to see more I’m sure.

      “It’s this generational battle; the best guy of the last generation, or even at the moment, and the best guy of the next generation. It’s really reminiscent of Senna-Schumacher, Schumacher-Alonso, and Alonso-Vettel maybe.”

      What happens next in Hungary?



      3

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni