Bottas najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Mađarske

Luka Jurić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Bottas najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Mađarske

Luka Jurić

Mercedesov Valtteri Bottas bio je najbrži na drugom treningu dana. Iza njega našao se njegov momčadski kolega Lewis Hamilton.

Treće najbrže vrijeme ostvario je Red Bullov Max Verstappen, a četvrto Alpineov Esteban Ocon. Najbžih pet zaokružio je Sergio Perez u drugom Red Bullu.

Šesta pozicija pripala je Pierreu Gaslyju u AlphaTauriju, sedma slavljeniku Fernandu Alonsu u drugom Alpineu, a osma Aston Martinovu Sebastianu Vettelu. Deveti najbrži bio je McLarenov Lando Norris, dok je posljednja pozicija među najbržih deset pripala Lanceu Strollu u drugom Astonu Martinu.

Alfin Kimi Raikkonen i Ferrarijev Carlos Sainz prvi su izašli na stazu, a unutar prvih par minuta na stazi su bili svi osim Red Bullovog dvojca i AlphaTaurijeva Yukija Tsunode, na čijem bolidu se radilo gotovo cijeli trening nakon njegovog sudara na prvom slobodnom treningu.

Točnije, Tsunodin bolid je popravljan do samog kraja treninga kad je mladi Japanac izašao na stazu u zadnjoj minuti treninga i odradio jedan krug na soft gumama.

U prvoj trećini sesije vozači su većinom bili na medium gumama, uz nekolicinu vozača koji su odabrali hard gume. Na mediumu je Mercedes izgledao najbolje na drugoj sesiji dana, s obzirom da je njihov dvojac bio na vrhu poretka nakon što su i oni i Red Bullovi vozači odradili svoje brze krugove na toj mješavini guma.

Na nekih 20 minuta nakon početka treninga, vozači su počeli prelaziti na soft kako bi odradili par brzih krugova ususret sutrašnjim kvalifikacijama. Nakon što su odradili jedan ili dva brza kruga na softu, vozači su ostali na toj mješavini guma, ali su testirali koliko dugo taj soft može izdržati u dužim stintovima.

I na softu je Mercedesov dvojac bio brži na današnjem treningu. Naime, oba Red Bullova vozača su se tijekom cijelog treninga žalili na loš balans njihovog bolida. Iako ni Hamilton nije bio u potpunosti zadovoljan balansom njegovog Mercedesa i iako smo mogli vidjeti nekoliko scena u kojima je Bottas proklizavao u zavojima, Mercedesov bolid se činio nešto uvjerljivijim na ovoj sesiji.

Ostaje vidjeti hoće li taj omjer snaga ostati do sutrašnjih kvalifikacija, a zatim i do utrke u nedjelju.

Uz Mercedes, Alpineov dvojac i Gasly su također izgledali veoma dobro na drugom treningu dana. I Ocon i Gasly su u biti cijeli današnji trening bili unutar najbrže šestorke treninga. Takvi rezultati izgledaju obečavajuće za ova dva francuska vozača.

U zadnjoj trećini treninga, vozači su se ponovno počeli vraćati na medium, odnosno hard gume. Izgleda da momčadi ne očekuju kako će dugo ostati na softu u utrci zbog visokih temperatura na stazi.

Za razliku od prve sesije, na drugoj nije bilo incidenata. Ferrarijev Charles Leclerc je jako kočio u prvi zavoj na samom početku treninga, dok je na samom kraju treninga Hamilton nakratko izgubio kontrolu nad svojim Mercedesom u zavoju 11.

Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 12h po lokalnom vremenu.

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
177Valtteri BottasMERCEDES1:17.01229
244Lewis HamiltonMERCEDES1:17.039+0.027s27
333Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:17.310+0.298s24
431Esteban OconALPINE RENAULT1:17.759+0.747s29
511Sergio PerezRED BULL RACING HONDA1:17.824+0.812s23
610Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:18.113+1.101s31
714Fernando AlonsoALPINE RENAULT1:18.169+1.157s27
85Sebastian VettelASTON MARTIN MERCEDES1:18.228+1.216s31
94Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:18.313+1.301s25
1018Lance StrollASTON MARTIN MERCEDES1:18.320+1.308s30
1116Charles LeclercFERRARI1:18.370+1.358s30
1255Carlos SainzFERRARI1:18.441+1.429s32
133Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES1:18.737+1.725s26
147Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:19.277+2.265s21
1563George RussellWILLIAMS MERCEDES1:19.292+2.280s29
166Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:19.479+2.467s30
1722Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA1:19.671+2.659s3
1847Mick SchumacherHAAS FERRARI1:19.817+2.805s29
1999Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:20.186+3.174s28
209Nikita MazepinHAAS FERRARI1:21.881+4.869s28

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Luka Jurić
Pulsmedia autor
223 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Renault zd1400rt Prikaži

    Rosberg nakon varanja u hlađenju pive: “You always have to use gray area, look at the Hamilton in Silverstone” :D

    https://youtu.be/H3o_zM-gPpI?t=251



    10

    0
    • Max Verstappen 33 vlado Donator Prikaži

      Da, da. 😄 Vjerovatno Nico zna najbolje. Steta sto Lewis ne spominje svoju knjigu vise. Na nju bih se preplatio i 10 godina. 😃



      2

      1
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Rosberg was among those who felt it was too difficult to call either way.

      “It’s not a 100 per cent obvious one,” said the 2016 world champion of the collision.

      “It was a close-fought battle throughout all the corners after the start. Then there it was just a little bit over the edge and they touched.

      “That’s why there are different opinions and I like to call it a racing incident as well.
      “Of course, you can put a little bit more blame on one or the other, but in the end it’s the battle of the generations. Both will not leave the other even a centimetre.

      “We’ve seen that already in previous races, it’s not the first time they had contact. They already had contact in Imola, turn one, and we’re going to see more I’m sure.

      “It’s this generational battle; the best guy of the last generation, or even at the moment, and the best guy of the next generation. It’s really reminiscent of Senna-Schumacher, Schumacher-Alonso, and Alonso-Vettel maybe.”

      What happens next in Hungary?



      3

      1