Izdvojeno

Hill: Hamilton i Verstappen se trebaju malo smiriti

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je od VN Velike Britanije prošlo nešto manje od dva tjedna te je u tijeku VN Mađarske, reakcije oko sudara između Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona se ne stišavaju. Ovaj put oglasio se Damon Hill koji smatra da bi se dvojica vozača trebali ipak malo smiriti. Rekao je kako vjeruje da je sve krenulo od subotnjih sprint kvalifikacija koje je osvojio Verstappen.

“Mislim da se moraju malo smiriti.”

“Mislim da su obojica u toj prvoj utrci išli strašno agresivno i mislim da je to bio proizvod prethodne utrke.”

“Drugim riječima, sprint u subotu dao je Mercedesu naznaku da moraju proći ispred Maxa.”

Damon Hill

Zbog navedenog sudara svijet Formule 1 se podijelio u dvije strane: jedna strana smatra da je to bio trkaći incident, a druga da je jedan od vozača bio preagresivan i nije ostavio mjesta onom drugom. No, Hill kaže da je to utrkivanje bilo riskantno te dodao kako dugo nije vidio takvo nešto.

“Mislim da to pokazuje kombinaciju faktora koji su možda učinili Lewisa malo očajnijim i agresivnijim, i Maxa također, jer je taj početni pola kruga bilo vjerojatno najuzbudljiviji i najhrabriji, ali pomalo i riskantni početni krug koji sam vidio u ne znam koliko dugo.”

“Bilo je uzbudljivo, na rubu, i mislim da svi koji su gledali imali su imali srce u ustima i nekako su očekivali da će se nešto dogoditi, i dogodilo se.”

“Vidite reprize i vidite na društvenim mrežama da ljudi u publici imaju snimke Maxa kako leti prema njima na tribinama, i da se taj bolid kretao jako brzo. Dakle, sve je pomalo rizično, stvarno. Mislim da smo imali puno sreće u više pogleda što nismo imali ozljedu.”

Damon Hill

Komentiraj

5 komentara

  1. Ne, ne… Prvo Max stavi na 50 bodova prednosti, a onda se mogu malo smiriti.



    6

    9
    • Bilo bi fer da se Hamiltonu oduzmu bodovi jer ono je bilo bas mucki,znaci kad tolko dugo vozis F1 bolid(i sam je to rekao) a on je s pola bolida ako ne i vise ispred a pekmez ne pusta gas i zna da ce ga bacit na Maxa i da ce se izvrtit jer ovo sta je pekmez htio napravit je glupo do bola.jednostavno taj covjek igra prljavo i nezna drukcije


      0

      0
  2. Hill je jedini normalan od one šake jada voditelja… (mislim na Hereberta i Brundlea).



    9

    2
  3. Williams
    Montoya Prikaži

    Mislim da je Damon dao do sada najbolju recenziju vezano za sprint vikend !
    Prvi krug u nedjelju je bio takav kakav je bio upravo zato što je Mercedes u subotu na sprintu vidio sta će se desit ako odma ne izbiju u vodstvo. Da je bio klasični vikend, vjerovatno HAM ne bi onako nasrtao jer nebi imao info



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni