Izdvojeno

Komatsu: Schumacherova otvorenost je od pomoći svima

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prema riječima Ayaoa Komatsua iz Haasa, otvorenost i konstruktivni pristup jednog od njihovih novih vozača – Micka Schumachera – je od pomoći svima u momčadi. Često se putem team-radija čuje kako Mick razmjenjuje informacije sa svojim trkaćim inženjerom, a Komatsu kaže da je uvijek spreman isprobati različite stvari i uzeti u obzir povratne informacije od strane momčadi.

“Svima nam je bilo jasno od početka da je on vrlo, vrlo otvoren za sve ideje.”

“Pa ako mu kažemo: ‘U redu, probajmo ovo, zašto ne bismo išli u ovom smjeru?’, čak i kad se ne slaže s tim, rado će to pokušati. Bilo da se radi o podešavanju bolida, ili samo o upravljanju, stilu vožnje, za jedan krug, za utrku, uvijek će to isprobati.”

“Onda će nam to dati vrlo dobre podatke. Bilo da to funkcionira ili ne funkcionira, u svakom slučaju, on je to učinio, tako da smo dobili podatke i povratne informacije.”

“Sva ta otvorenost i spremnost da isproba sve, a zatim sposobnost biti konstruktivan kada je situacija, poput, mislim da je to bio Baku, gdje smo imali problem s bolidom. Njegova sesija je bila tako isprekidana. Naravno, siguran sam da je bio frustriran i ljut u bolidu.”

“Ali čak i tada [ostao je] vrlo miran, konstruktivan, dao nam je nevjerojatne povratne informacije. Pa kad tako funkcionirate, svima je od pomoći.”

“Napravio je veliki korak u svim područjima, ali [u] upravljanju gumama, mislim da je napravio prilično veliki korak u posljednjih nekoliko utrka.”

Ayao Komatsu

Nekoliko utrka unatrag, njihov drugi vozač – Nikita Mazepin se žalio na svoj bolid, na što je Komatsu rekao kako svaki od vozača očekuje drugačije stvari od bolida te da je momčadi trebalo malo vremena da shvate njihove stavove.

“Nikita voli puno više stabilnosti, posebno u zavojima velike brzine, a Mick se s time može nositi.”

“Ali onda ponekad, da bismo pazili na gume u utrci, moramo se gotovo više fokusirati na bolid koji je lagan na gumama. Stoga su njihovi zahtjevi zapravo prilično različiti. Trebalo nam je neko vrijeme da to shvatimo.”

“Mislim da ćemo u tom smislu doći do cilja. No jedna je stvar postići performanse za jedan krug, a druga je stvar upravljanje gumama za 300 kilometara u nedjelju.”

“Mick zapravo radi jako dobar posao. Nedavno je napravio prilično dobar korak. Nikita se također približava. U početku je malo zaostajao. Naš dio je da shvatimo koliko različite, recimo, karakteristične potrebe ima Nikita da bi mu bilo ugodno.”

“Još radimo na tome. Ali i on se također popravlja. Samo kontinuirano radimo na tome.”

Ayao Komatsu

Komentiraj

11 komentara

  1. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Na Micku se vidi da jabuka ne pada daleko od stabla te se iskreno nadam da će se ta izreka preslikati dijelom i na rezultate u bližoj i daljnjoj budućnosti. Također je sad jasnije zašto se Nikita mučio dosad s bolidom, stilom vožnje je sličan Vettelu koji također voli zadnji kraj bolida zalijepljen za stazu, a Haasov bolid je daleko od stabilnog bolida, pa čak je i Mick imao problema s njim, a stilom vožnje je preslika oca koji je volio rasplesaniji zadnji dio bolida, no čini se da se Mick privikao na bolid, a i Nikita očigledno sve bolje razumije bolid. Iskreno, možda je bolje da su napravili s bolidom što su napravili(zadržali isti bolid iz 2020. s minimalnim promjenama zbog pravila) jer se Mick i Nikita bez pretjeranog pritiska navikavati na svijet F1, a za 2022. ako kvalitetno razviju bolid, a tata Dmitry malo više odriješi kesu, mogu očekivati puno bolje nastupe, pa čak i u bodovima, jedino što bi trebali je dovesti nekog iskusnijeg vozača s ulogom kao i Kubica u Alfi Romeo da pripomogne u razvoju bolida, jer prilikom razvoja bolida se uzdati samo u Micka i Nikitu je u najmanju ruku optimistično.



    18

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Došao u F1 samo zbog oca i ničega više. Isto kao i njegov timski kolega, samo sta se jadnog Nikitu uvik napada. Ove godine puno više Mickovih grešaka, neke su bile bas amaterske, zanimljivo kako nisu dosle do izrazaja kao Mazepinov spin na prvoj utrci koji se i dalje spominje. Ima se on meni još dokazivati i volio bi da me razuvjeri i da u njemu vidimo njegovog oca.


    0

    22
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Pogrešno. Došao je u F1 kao prvak F2. Otkad je došao uvjerljiv je protiv timskog kolege (nešto poput Russella protiv Latifija) i svima iz ekipe su usta puna komplimenata o njemu. On eto iz nekog razloga nije Mr. Saturday unatoč uništavanju timskog kolege jer je valjda krive nacionalnosti, a očito “nasljedno” smeta svima kojima je smetao njegov otac.



      20

      3
      • Aston Martin
        JB005 Prikaži

        Ante, mislis da ne bi dosao da nije bio prvak u F2?

        Dosao bi on u F1 i sa 2. ili 3. mj u F2.

        On je preveliki magnet za sponzore i fanove.

        Ista stvar je bila i sa Bruno Sennom. Samo Bruno se pokazao losim, zasad Mick dobro napreduje iako me nije oduševio u F2. Cudna je to bila sezona. Nitko nije bas dominirao prosle godine.



        1

        8
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Ajde molim te s tim prvak F2, gura ga se otkad je prohodao. Kako opravdavaš njegove glupe greške kojih ima mali milijun ove sezone? Jedva čekam vidjeti i njega i Georgea za koju sezonu. Govorio sam i uvijek cu govoriti da njih dvojicu Max, Charles i Lando peru u istom bolidu. Pogotovo Russella, napuhanog Engleza.



        2

        11
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @JB005: Odakle potreba da se razmišlja što bi bilo da nije osvojio F2? Činjenica je da je osvojio, na stazi, bez guranja ili privilegija. A to što mu je prezime pomoglo sigurno stoji u marketinškom smislu, ali ne na stazi sigurno uvijek dobio 110% od svakog protivnika koji je dobio ekstra motivaciju za pobijediti “Schumachera”.

        @Mentor_Kimi: Kako misliš gura ga se? Zašto je onda nastupao pod majčinim prezimenom i zašto je ovako kasno došao do F1? Čini se da to nije baš neko efikasno guranje bilo, zar ne? Ne kažem da je vanserijski talent, ali nije pošteno reci da je tu samo iz nekog xy razloga.



        13

        1
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Russella 3 sezone niko nije pobijedio u kvalifikacijama

        Dok Schumacher nije ni na pola jedine sezone protiv jednog od najgorih vozača koji su sjedili u F1 bolidu.

        I kao bi sad trebao biti Mr Saturday? Kao ne zna se razlog? Hahahah do nacionalnosti je stvarno



        1

        12
    • Mentor_Kimi , gdje si nasao ovdje pisati protiv imena Schumacher hahah.
      Tocnije , prezimena

      Nemam nista protiv Micka , cak mi je nekako i drag , za razliku od oca

      Ali isto tako je pogresno misliti da mu to prezime nije nista pomoglo , tj da ga negdje u ovom sportu nije poguralo.
      Kako smo nedavno pisali , koliko mu je prezime pomoglo toliko mu je i teret.
      Naravno da pokazuje kvallitetu za F1 , ali pitanje je gdje bi i kako dogurao da ne nosi to prezime.
      Niti ja niti itko od nas ovdje to nemoze znati



      4

      4
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Vrijeme će pokazat tko je bio u pravu i to je to. Nema tu prevelikog pametovanja. Opet cu ponovit, volio bi da me Mick razuvjeri.



        1

        6
      • Sebastian Vettel 5
        battery992 Prikaži

        Ispada da je F1 sport gdje netko kao Modrić koji bio izbjeglica može uspjeti pa im Mick uzima mjesto… A s druge strane više od pola grida ima daleko bogatije roditelje nego su Schumacheri ikad bili ili će biti…
        F1 je sport bogatih, zapravo ultra bogatih ime Schumacher ti može pomoći da privučeš kojeg sponzora ali ne previše…
        Neki drugi vozači su direktno u top timove išli pa se nije tako govorilo…
        Ali eto bitan je Mazepin koji vozi u trulom Hassu kojega je mu otac spasio od izlaska iz F1 i Schumacher koji ima toliko uticaja da je u taj prestižni bolid Hassa upao … I to nakon osvajanja F2…



        11

        0
        • Max Verstappen 1
          vlado Donator Prikaži

          Tako je.
          To je osnova ovog sporta.

          Hajde vi koji imate djecu investirajte jedno 15 godina u motosport pa se javite.

          Nogomet je za “siromašne” kupiš loptu zatim popiješ pola gajbe piva i pustiš malog da lupa o zgradu…

          F1 je uvijek bio i uvjek će biti za bogate. I hvala na tome.



          5

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni