15 Rusija – live chat
15 Rusija – live chat

Honda još uvijek nije sigurna može li se motor s Verstappenovog bolida spasiti

Tomislav Tkalčević

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda još uvijek nije sigurna može li se motor s Verstappenovog bolida spasiti

Tomislav Tkalčević

Honda je priznala da još uvijek ne zna sa sigurnošću može li se motor Maxa Verstappena ponovno koristiti, nakon što se velikom brzinom zabio u barijere na VN Velike Britanije u Silverstoneu.

Nakon prvog pregleda motora, pobudile su se nade da se pogonska jedinica može ponovno koristiti i smanjiti vjerojatnost kažnjavanja na startnom gridu kasnije tijekom godine ako će Verstappen morati korisiti sva tri dopuštena motora kroz sezonu. Honda je željela detaljnije ispitati pogonsku jedinicu prije nego što može dati konačan odgovor, a njihov prestavnik je pojasnio:

“To vjerojatno nećemo znati prije VN Mađarske.”

“Škaljiv dio oko toga da li je motor još dovoljno dobar za utrke ili ćemo ga zadržati i koristiti samo petkom jest taj da sa svim tehničkim ograničenjima mi smo ograničeni u onome što možemo istražiti prije nego što se motor stvarno ponovno pokrene.”

Do kraja sezone preostaje još 13 utrka, i ako se motor više ne može koristiti kao trkaća pogonska jedinica, vrlo je vjerojatno kako će Max Verstappen kasnije u sezoni morati odraditi kaznu s dodatnim startnim mjestima jer će Red Bull morati koristiti četvrtu pogonsku jedinicu.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9333 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Tomislav Tkalčević
Pulsmedia autor
92 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Lewis Hamilton Sodoff Baldrick 44 Prikaži

    Zaboravili ste napomenuti da je taj motor zajedno sa Maxom pretrpio silu 51g prilikom udarca.



    3

    10
  2. Renault zd1400rt Prikaži

    Toto i Hami trljaju ruke.



    9

    1
  3. Max Verstappen MV33rbr Prikaži

    Smatram da bi pravilo oko koristenja pogonskih jedinica trebalo imati neki aneks koji dopusta upotrebu novog motora bez kazne u slucaju kada te netko katapultira u zid ili slicno te zbog takvog udesa motor postane neupotrebljiv. Ovako ce vozaci kojima se to dogodilo, u ovom slucaju Max, biti dvostruko kaznjeni, a nisu krivi niti za udes, niti za izmjenu motora. U ovakvoj borbi za naslov, to moze znaciti minus od 50 bodova. Pola od toga je vec ostvareno u Silverstoneu.



    23

    2
    • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

      Promjena pravila ili mogućnost da se pokrene zahtjev za popravkom izvan budžeta. Jer stvarno može se dogoditi da takvo nešto odluči prvenstvo .
      Jednostavno se onda kod udesa ulog toliko povećava.
      Ove godine je za RB to jako nezgodno pogotovo još zbog onoga u Bakuu gdje je u potpunosti krivica na strani Pirellia, a sve posljedice snosi RB.

      Ili da timovi osiguravaju kola, pa da u slučaju udesa osiguranje okrivljenog pokriva štetu 😆



      8

      0
  4. Mika Hakkinen slavenko Prikaži

    Da se mene pita, uveo bi pravilo: ona momčad (vozač) koji je kriv u incidentu, snosi troškove popravka ekipi koju je oštetio.
    Ovako je pravilo pederski, ja te skršim a ti troši svoju lovu i pazi na budžet



    9

    1
  5. već sam napisa da ovo nije bilo samo vrlo opasno za maxa nego da može imat i na prvi pogled “nevidljive” posljedice .
    1. uništena šasija
    2. možda je i motor out šta će za sobom “povuć” kaznu ako max bude mora koristit “ekstra” motor
    3. neplanirani trošak , a budžet ograničen posli događaja svi su raspravljali ko je kriv , a o ovim bitnim , a “nevidljivim” stvarima skoro niko . meni je palo na pamet i kratko sam kometira ili bolje rečeno usporedija jerez 1997. i ovogodišnji silverston . u čemu je razlika ? u tome šta je to 97. bila zadnja trka , a silverston tek 10. ? 97. da su npr oba odustala ilj JV titulu bi osvojia MS no suci su ocjenili da je MS namjerno udrija JV i diskvalificiran je , oduzeti su mu svi bodovi šta je najstroža kazna u povijesti F 1 . sudar LH i MV je okarakteriziran ka trkači incident . zašto i sudar MS i JV nije okarakteriziran na isti način ? možda jer je MS pokaza da je recidivista pošto je i 3 sezone prije u australiji 1994. ima sudar sa hillom u borbi za titulu ? LH nije recidivista jer eto on samo 3 sezone UZASTOPNO udara u zadnji kotač i izbacuje vozače iz trke . i kako se njega kažnjava u usporedbi sa MS ? može li i ovaj potez LH uticati na ishod prvenstva iako do kraja ima još 13 trka ? malo špekulacije … da se ovo nije desilo , da je max proša vjerovatno bi se ponovila sprint trka di je posli borbe nekoliko krugova max povećava prednost pred LH i pobjedija bi trku . time bi se prednost sa 32 povećala na 39 bodova . naravno u 13 preostalih trka to je itekako dostižna prednost ali … to bi bila 5. pobjeda u nizu RB/maxa + činjenica da je i u bakuu max do 3 kruga prije karaj trke vodija , LH je bija 3. šta je potencijalno moglo bit i 6 pobjeda u nizu . to bi vjerovatno stavilo dodatni pritisak na MB/LH jer je ovo za njih potpuno nova i neočekivana situacija . LH je “vježba” svoj potez na albonu i uspješno ga je repetirao u silverstonu izbacivđi maxa ka i ex kolegu mu 2019./20. čime je prednost maxa “sreza” na tek 8 bodova . time su “ostvarena” bar 3 cilja
    1. maxov bolid je zadnjih 6 trka bija optimalno “poštiman” šta pokazuju rezultati . potpuno uništen bolid , zamjena novom šasijom trebat će vrime da se sve ponovno optimalno “poštima” . za to je RB trebalo 4 trke jer LH je tada pobjedijau 3
    2. ako se motor ne bude moga koristit max može dobit kaznu zbog korištenja dodatnog motora bez obzira šta bi tu trku ( kad koristi “dodatni” motor ) moga Q završit na P 1 čime bi starta u najboljem slučaju iz drugog reda . naravno LH bi starta sa P 1
    3. max je pokaza da je cooler , da je “napumpan” samopouzdanjem naročito posli uzastopnih pobjeda nad LH no pitanje je da li je ovaj događaj ostavija makar male tragove u njegovom samopouzadanju . na lewisovmo sigurno nije , baš suprotno jer je to po meni pokaza prvo “javljanju” pitu o oštećenjima na svom bolidu , a kasnije slavlenjem pobjede koju je izvojeva i sudarom u kojem je bija neposredni učesnik
    kad bi sumirali špekulaciju moglo bi se desit da dok se RB/max “saberu” , poslože bolid + potencijalna kazna zbog korištenja 4. motora prednost MB/LH bi mogla bit bar 30ak bodova ako ne i koji više . a pošto je u pitanju MB i na ruku će im iči i ljetna pauza da nešto “izmisle” moglo bi se desiti da ovaj “trkači incident” ima dalekosežne posljedice i da je odlučija prvenstvo makar je ono tek gotovo na pola ….



    2

    1
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Max bi sa pobjedom povećao prednost za 10 bodova (ili 9, ako bi Hamilton uzeo bod za najbrži krug), jer je uzeo 3 boda za pobjedu u sprint utrci (kvalifikacijama). Tako da mu Hamilton nije smanjio prednost za 25 nego za 22…



      1

      0