Ljetna tema: Zašto navijate baš za tog vozača/ekipu?

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ljetna tema: Zašto navijate baš za tog vozača/ekipu?

Ante Vetma

S obzirom na to da se svatko od nas zaljubio u ovaj sport pod različitim okolnostima, često u vrlo različitim periodima, a i uz drukčije afinitete i osobne karakteristike – zanimljivo bi bilo pročitati zašto navijate baš za tog vozača, odnosno tu ekipu? Jeste li tražili vozača za kojeg objektivno smatrate da je najbrži ili ste tražili nekog za kog vjerujete da vam je karakterno sličan? Navijate li uglavnom za ekipu ili se vežete uz vozača? Koliko ste često mijenjali svoje preference? Navijate li možda isključivo protiv nekog, pa su vam njegovi direktni konkurenti automatski favoriti?

F1 u navijačkom kontekstu nije natjecanje tko prati duže ili više, tako da nije važno jeste li počeli pratiti od ove sezone ili ste uz ovaj sport već 30+ godina. Svi dijelimo istu strast pa vas pozivamo da bez ustručavanja napišete par rečenica kao odgovor na pitanje iz teme.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9315 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3749 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

97 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Kad sam počeo pratiti formulu (dominacija McLarena sa Prostom i Sennom), za Prosta i McLaren. Nakon pojave Schumachera, za njega, čak i kad je bio u Ferrariju pa sve do pojave Kimija. Kimi u onom McLarenu… fantazija. Kimi odlazi pa mi je Vettel bio prvi pick, a kad se vratio, opet za njega. Jednom kad se umirovi, ne znam tko će biti taj. McLaren mi je uvijek bio na vrhu momčadi koje sam preferirao. Samo što nije uvijek imao vozače koji su mi bi bili po volji



    11

    1
  2. Mark Webber je 2004 imao fora prezime i zeleni bolid. To su bili razlozi za navijati za njega. 2005. je prešao u Williams i od onda navijam za Williams. Ostao sam vjeran makar je način na koji je ta momčad vođena bio dosta loš.
    Ricciardo me osvojio karizmom, brzinom i pretjecanjima. Oprostio sam mu što je 2014. on bio taj koji je zgrabio pobjede Mercedesu, a ne Williams.
    Alonso je po meni najbolji vozač svih vremena ako se gleda broj sezona proveden u top formi.



    22

    2
  3. Za Ferrari navijam od Bergera i Alesija, Schumacher je najbolji vozač ikada. Nema dalje.



    24

    15
  4. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Prije malo Ferrari malo Mclaren. Pa sam onda poceo navijati za RedBull. Sad trenutno za Mercedes. Ima nas dosta takvih navijaca.



    11

    21
  5. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Tko je imao sreće da gleda Sennu zna da tu prestaje traženje najboljeg.Formula 1 je strast u izuzetno prljavom moto sportu a možda je i to razlog zašto smo ludi za njim.Subjektivno spominjat ime je irelevantno,čisto stvar ukusa.MS naj…Dolazi FA koji ga skida u nj najjačem izdanju nešto znači.Vet u dominantnom RB je upisan u povijest a koju je daleko najupečatljivije upisao LH.Čekamo nove Senne,Schumachere,Alonse ,Hamiltone u novim klincima bilo oni Maxići,Leclerci ili Russeli..Samo daj akcije..



    11

    13
    • Kao dečkiću od 5 godina mi nije bilo jasno zašto je on sena, a ne sjena🙂.
      Onda je postao vozač zbog kojeg sam pratio free pratice u Japanu u sitne jutarnje sate…
      A tko to radi znači da ne postoji drugi vozač za tog navijača….
      Nikad prežaljeni i nažalost postao legenda, a ne starac od 60+ godina.

      A ne znam čemu toliko minusa komentaru iznad.

      Ayrton Senna da Silva!

      I posljedično McLaren…



      6

      3
    • LR7 … priznajem , ovo mi nije baš jasno “MS naj…Dolazi FA koji ga skida u nj najjačem izdanju nešto znači.” je li to znači da je FA skinija MS u njegovom najjačem izdanju ? ako je , onda je MS 2005. skinija i kimi , montoya je bija 2 , a fisico 4 boda iza MS . možda bi se moglo zaključit na osnovu te 2005. te i činjenice da je FA ima 72 , a kimi 50 bodova više od MS te da su montoya i fisico bili tik iza michaela da nijemac i nije bija baš nešto . MS je ima jednu pobjedu i to samo zato šta su vozači koji su vozili na michelinu “propustili” trku zbog nekog problema/sigurnosti michelina . startalo je samo 6 vozača koji su koristili bridgestone . bridgestonke su bile “debelo” inferiorne michelinu pa sigurno da MS te sezone nije ni moga bit u najjačem izdanju . no već 2006. bridgeston je popravija kvalitetu/konkurentnost pneumatika , MS i FA su imali po 7 pobjeda i da nije bilo crkavanja motora ferraria u japanu ko zna ko bi osvojia prvenstvo jer MS je vodija trku od 3 do 36 kruga… do odustajanja . btw , prije japana FA i MS su bodovno bili izjednačeni . FA je veliki talent , vozač no mislim da ga je pomazila srića obe sezone isto ka šta je MS pomazila 2003. kad je osvojia titulu sa tek bodom prednosti pred kimijem . da fincu u nürburgring u 25. krugu dok je vodija nije crka motor on bi vjerovatno osvojia titulu , a ne schumi . OK , u “spomenaru” je zapisano ime osvajača ali objektivno i FA i MS se osmjehnula srića . schumiju jednom , fernandu po meni oba puta . ovim ne umanjujem uspjeh alonsa ( ni MS 2003. ) jer i odustajanja su dio trka nego samo napominjem , neka se zna ;) nekako bi mi bilo draže da je FA osvaja titule 2010. /12. ne zbog MS nego zato šta bi to bilo recimo “čistije” tj bez uticaja guma ili kvarova u odlučujućim trenutcima . virujem da se fanovi FA neće složit samnom ali neka pogledaju tablicu 2005. , pokušaju si objasnit kako , zašto je vozač kalibra MS završija tek 3. sa velikim bodovnom zaostatkom za FA i KR , jedva “umaka” montoyi , fisicu , a rubens u istom bolidu je završija tek 8. čak su ralf i truli u toyotama bili na kraju bolje plasirani od rubensa u ferrariu ?!?! je li to nešto govori , znači kad pišemo o 2005. ?



      4

      0
  6. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Zaljubio se u crveni bolid i Ferrari, uz to da mi je otac reka, talijani su druga pasmina u trkama i tako je krenilo, poceo pratit Scumia i Rossi u isto vrime, Scumi jer vozi Ferkana i Rossia jer je talijan i odma je 2000 posta pojam, nakon Scumia, san navija za Vettela jer talijana nema a bia je povezan puno s scumiem, iako mi nije bilo drago kako Ferrariu uzima naslove tia san ga uvik vidit u crvenome umjesto Alonsa i to mi se osvarilo, sad uz Vettela navijam za Leclerca jer uz to sta vozi za “moje” ima ono nesto i strasnu zivotnu pricu.



    8

    1
  7. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Za Ferrari navijam od kad sam kao dječak gledao F1 s ocem, od onih borbi Schumija i Hakinena, zaljubio se u crveni bolid i nema druge… Koliko god me živcirali zadnjih desetak godina ipak ne mogu protiv sebe .
    A Vettel mi je postao najdraži vozač od kad sam ga gledao na Top Gearu.



    10

    1
  8. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Za Ferrari počeo navijati onih sezona kada je Alonso nažalost skidao Kaisera s trona, ostao vjeran sve do danas unatoč svim frustracijama. Za mene je Michael najveći, Sennu nisam gledao i zbog toga mi je nezahvalno govoriti o tome. Kada je Vettel došao u Maranello, prirastao mi je srcu jer sam vidio koliko ljubavi i strasti ima prema toj crvenoj boji, a činjenica da je otišao bez naslova i uz onakav maltretman od strane menadžmenta je jedan od najvećih srcoloma koje pamtim otkako pratim ovaj sport.



    17

    1
  9. Carlos Sainz 55 Sainzara Prikaži

    F1 sam prvi put gledao kao i vecina pretpostavljam s ocem. Naravno schumi je tad bio sve. Nakon toga formulu nisam ni taknuo. Zanimanje mi se vratilo nakon drive to survive na netflixu (don’t hate). Od tad se prati svaka utrka i igra fantasy s ekipom. Najdraza ekipa je McLaren vjv zbog toga sto sam ime oduvijek povezivao s brutalnim supercarevima, najdrazi vozac CS jer je zabavan lik koji uvijek moze bolje



    11

    0
  10. Ayrton Senna Alphonse Lemerde Prikaži

    Moj prvi komentar, pa evo… pozdrav ekipi…

    Pošto F1 pratim otkada je bilo surovo utrkivanje do danas kada je samo sport, lista je poduža…
    Kronološki:
    Nelson Piquet – brz i beskompromisan
    Ayrton Senna – kao što LR7 reče

    Tko je imao sreće da gleda Sennu zna da tu prestaje traženje najboljeg

    Eddie Irvine – karizmatičan “who gives a f***” lik, a istodobno brz i odvažan
    J.P. Montoya – oduševio me već 1998 u F3000 kada je svih na gridu obišao za cijeli krug… Puno bolji vozač, nego to F1 rezultati sugeriraju
    D. Ricciardo / C. Leclerc – Neriješeno
    I naravno…Ferrari



    17

    2
  11. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    Navijam za ekipu jer vozaci se seljakaju, kratkotrajni su, i navijanje za vozaca je cesto subjektivno jer se netko nekome sviđa, jer imamo laznu sliku o nekoj osobi temeljenu na nj ponasanju i izjavama, a uglavnom netocnu i nepotpunu. tako da navijati za vozaca meni nema nekog pretjeranog smisla.
    Naravno, imati draze vozace mi je ok, ja preferiram one koji su đentlmeni, koji su pristojni, ne napadni, i koji su odlicni u voznji kotac uz kotac ili u nestandardnim uvjetima poput kise, oni koji nalaze druge linije osim glavne trkace i prestizu s inferiornijim bolidima. Hulk je moj tip, mozda ocon, mozda rici

    Sto se tice ekipe navijam za ferari jer ima najvecu tradiciju. Jer je oduvijek u f1. Jer je sinonim za f1. Jer volim vatreno crvenu, i zasigurno jer je ferari u 90ima kada sam bio klinac bio sinonim za trkaci sportski, najbolji automobil. Sumaher mi je li la, nije moj tip vozaca ali nije bitno jer je vuko konjica k titulama, bas kao sto i alono i seb nisu mi bili nesto omiljeni, ali s dolaskom u ferari sam im sve oprostio, sainz takoder se uklapa a i kimi u tu sprancu..
    Zivili



    5

    1
  12. Charles Leclerc F12000 Prikaži

    Kad samo bio dijete gledao sam Schumachera kako niže pobjede i titule, stoga sam tako postao i ostao navijač Ferrarija cijeli život.
    Nakon odlaska Schumija svidjela mi se južnjačka emocija Felipa Masse, osobito prilikom zadnje utrke prvenstva 2008. u Brazilu. Za mene je to još uvijek jedan od najemotivnijih momenata u povijesti športa.
    Godinama nakon odlaska Masse iz Ferrarija nisam imao nekog izrazitog favorita do otkrića Charlsa Leclerca u Formuli 2 koji mi se prvenstveno svidio jer sam u njemu vidio generacijskog talenta, a osim toga i zbog činjenice što sam prepoznao novu nadu za budućnost Ferrarija. Nekoga tko će u stilu Schumachera 90-ih podariti Ferrariju novu mladost.



    4

    2
  13. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Počelo sa Ferrarijem, prije malo manje od 40-ak godina, i završiće, akBgda.
    Zaražen formulom i Ferrarijem od starijih čalonova uže i šire porodice.
    Najstarije sjećanje je vijest o Gillesovoj nesreći na dnevniku.

    Vozači, samo dvojica.

    Nelson Piquet (stariji, naravno) i Michael Schumacher.
    Zanimljivo, prvi nikad nije sjeo u Ferrari, a drugi je došao tek nakon 2 osvojene titule.
    Piquet, vjerovatno što je tada, bio u vrhu, osvajao titule sa Brabhamom, a ja klinac, tek naučio pisati i čitati kako treba, pa mi se eto svidio i on (dijete, jbga) pored Ferrarija.

    Michael, vjerovatno radi toga što je “naslijedio” Nelsona u Benettonu, Ferrari bio u gabuli tih godina, a ja onako tinejdžerski, potajno priželjkivao da sjedne u crveni bolid.
    Onda se sve poklopilo.
    Dobro, trebalo je pričekati par godina zbog boljih bolida kod konkurencije, par žešćih vozačkih gluposti i jednog kvara kočnica, ali nakon toga je svo čekanje naplaćeno.

    Što se tiče onako, dragih vozača, bili su to Nannini, Alesi, pa nekako mi je i Mansell bio relativno drag, Fisichella, Kimi (jbga, zadnji Ferrarijev prvak), Massa ….
    Od ovih mlađih, Leclerc, Sainz (i prije nego je došao u Ferrari), Ricci, Hulk (jbga, šta ću).
    Vettel, jbga, ne znam, čudni su mi osjećaji kad je on u pitanju.
    Alonso, Hamilton, Verstappen (dobro, valjda će nekad biti prvak), vrhunski vozači, ali ih ne volim. Neki bi rekli da sam hejter, hehe.

    No. 1 je, naravno, Michael.



    14

    0
  14. Kimi Raikkonen 7 Dragan3333 Prikaži

    KIMI,OD POCETKA PA DO KRAJA KARIJERE



    2

    0
  15. U mom srcu uvijek je kucala Honda, od Senne pa nadalje, u doba suše pamti se Panis iz 1996, rane liječi Mick Doohan, kasnije Jordan Mugen , nakon toga miljenik Sato u BAR Hondi, pa Button u Earth dream , pa doba teške muke u kojoj sam i dalje volio Buttona i zavolio Alonsa u ferkanu i onda nova zora , povratak Honde u McLaren…ponovno muka do ugovora sa bikovima iz Faenze i napokon ponovno vrh sa Red bullom. 30 godina patnje zbog ljubavi. Zvuči kao prosječan brak.



    10

    0
  16. Ferrari karlo_b Prikaži

    Kao petogodišnji dječak 1998. počeo sam pratiti f1… Onako svaku 2.- 3. utrku.. I naravno glavni likovi bili su mi Schumacher i Ferrari.. Ali kad me Tata prvi put odveo na utrku 2001. Od tada do danas F1 je neizostavni dio mog života… i vjerojatno nijedna propuštena utrka.. I dalje navijam za isti tim bez obzira koji vozač tamo vozi.. Ali ako baš treba izdvojiti jednog… Raikkonen je za mene ikona ovog sporta bar od vremena kad ga pratim.. Da naglasim ne kažem da je NAJVEĆI.
    To bi ukratko bilo to.. Pozdrav fanovi 🏎️🏁



    8

    1
  17. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    F1 sam počeo gledati 2005. i kao velika većina, postao sam Ferrarijev navijač. Massa i Raikkonen su bili prvi vozači za koje sam navijao, dok recimo Alonsa nisam tada mogao smisliti. I onda Alonso dolazi u Ferrari i sve se mijenja, jednostavno čovjek je izgledao prokleto dobro u Ferrariju, kao stvoren za Ferrari ili sam ja samo tako mislio.

    2015. njegovim odlaskom u McLaren ja počinjem navijati za tu istu ekipu koju također nisam baš volio u ranijim stadijima moga F1 pračenja. Nije bilo nikako lagano zbog očitih razloga ali mogu reći da sam “ponosan” na sebe što sam navijao za McLaren tijekom njihovih teških trenutaka te sam nakon Alonsovog odlaska u mirovinu nastavio navijati za njih i tako je i dan danas. Normalno i dalje mi je Alonso na prvome mjestu ali isto tako uvijek gledam šta i kako McLaren radi.



    9

    0
  18. Mika Hakkinen stoka Prikaži

    F1 sam poceo pratiti sredinom 98.g. a u to vrijeme svi su navijali za kombinaciju schumacher/ferrari. Ja po prirodi ako se ne radi o nekom hrvatskom sportasu il momcadi izabirem uvijek onu slabiju, tako sam od tada do dana danjasneg McLarenovac. Prvo sam navija za Miku Hakkinena, nakon njega za Kimija, pa Hamiltona, a od odlaska Hamiltona nemam vozaca kojeg favoriziram nego samo momcad McLarena. Oduvik sam bia navijac momcadi, ne vozaca jer vozac je prolazan a momcad ostaje tu… Naravno kako sam McLarenovac da mi je najveca konkurencija i najdraza pobjeda ona protiv Ferrarija, s tim da u zadnje vrime me ne vesele bas te pobjede, a ni ferrarijevce jer se radi o borbama za 5-8mj…



    4

    1
  19. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    F1 pratim od sredine 90-ih godina (bio sam tinejđer i navijao za Hakkinena), no prava strast za tim sportom i redovito praćenje utrka rodilo se 2003.g. kad je moja obitelj kupila prvi auto (i to novi). Bila je to Dacia Solenza, koju je netom prije toga kupio – Renault.
    Naša Dacia bila je iste nijanse plave boje kao i Renaultov F1 bolid R23, a na poklopcu motora, žutim je slovima bilo otisnuto: Renault 1.4 mpi.
    Jednom prilikom, vozio sam naš auto na prvi servis nakon 1.000km u ovlašteni Renault servis i tamo me na ulazu “dočekao” kartonski lik Fernanda Alonsa u prirodnoj veličini u predivnom plavo-žutom Renaultovom kombinezonu! Od tog trenutka sam znao – od sada navijam za Renault i Fernanda Alonsa. Nakon 2006.g. uglavnom sam navijao za momčadi u kojima je Alonso vozio ali Renault je i dalje ostao u srcu. Kad se Fernando povukao, gotovo sam prestao pratiti F1, ali onda je moja žena (gledajući samnom jednu utrku 2019.g.) rekla : “Ovaj mali u narančastom bolidu (Norris u McLarenu) bi mogao biti dobar!” Otada smo zajedno odlučili navijati za Norrisa i McLaren (što činimo i dan danas), a Fernandov povratak na grid nam je oboma “šlag na tortu!”



    19

    0
  20. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Ja uvijek navijam za under doga. Jos od Alonsa 2005, 2006, Hamiltona, Buttona, Masu, Vetela, Webera, Rosberga, Vetela, Verstapena. Tako mi je zanimljivo.



    9

    1
  21. Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

    Schumacher u tada prekrasnom Benettonu B194 je prvi za kojeg sam poceo navijat, prelaskom u Ferrari sam postao njihov navijac, nakon odlaska Schumia ostao navijati za Ferrari i njihove vozace ali ni jednog specificno, bitan je Ferrari. U povratku Schumia navijao za Ferrari kao ekipu i njega kao vozaca bez obzira sto je vozio Merc.



    4

    0
  22. Mick Schumacher Ante Maras novinar Prikaži

    Početci mog praćenja F1 su vezani uz srebrni McLaren i Hamiltona 2007. i traje do 2009. te pojave Brawn GPa i Buttona, a od 2010. do danas zbog Alonsa i Vettela vjeran Ferrariju. Od ostalih momčadi najviše mi se sviđaju McLaren(prva ljubav), Williams i Aston Martin, a Alonso, Button, Kubica Ricciardo, Gasly te svaki Ferrarijev vozač su mi top, a najbolji ikad je Der Regenmeister.



    2

    0
  23. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Uvijek sam navijao za neke autsajdere. Kako momčadi tako i vozači.
    F1 sam počeo pratiti početkom 2000, ali tada nisam naravno kužio nista, znam da su crveni bili brzi i to je to. Od 2007 sam više upućen i bolje pratim i tada mi je bio zanimljiv jedan mali u McL i bio sam njegov fan. Ozbiljno praćenje F1 se dogodilo od 2012, od tada nisam propustio možda 5 utrka. I na VN Maleziji dogodila se ljubav.
    Neki tip o u Sauberu lovi dvostrukog WDCa.
    Tako je do danas, ljubav je ista.
    Sto se tice momčadi Force India mi je bila ispred svih, Sutil, Di Resta, Hulkenberg, Fisichella onda doslaskom mog favorita, ta ljubav je narasla jos vise.

    Mislim da je puno lakše navijati za Ferrari, McL, Williams, te momčadi oduvijek postoje i postojati će, ali ove manje tu su samo jednu dekadu i onda je gotova ta priča. Tako da sam danas bez momčadi.
    Ali navijam za sport, većinom.



    3

    0
  24. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Navijao za Sennu. Poslije navijao za sve koji su se borili protiv Schua jer se ovaj smijuljio na podiju.
    Hill, Mika, Montoya, Kimi, Villeneuve i na kraju Alonso.
    Bio sam sretan kada se Schu ponovo vratio i žao mi je što nije postigao više.
    Tužan sam kada se sjetim kakva ga je sudbina snašla. Ne mrzim ga da se razumijemo ali neki njegovi potezi su bili takvi da se kod mene razvije neka odbojnost. Vjerojatno su tome doprinjele i dosadne godine dominacije Ferrarija.
    Nikad nisam navijao za momčad.



    8

    3
  25. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Prije nekih 25 godina. Bio sam klinac. Pratio povrsno F1 ali me Mika Hakkinen privukao do kraja. S njim i ekipa McLaren. McLaren za koji cu navijati do smrti. Nakon Mike niti 1 vozac me nije “uzeo” niti blizu na takav nacin.
    Zasto Mika?
    Neznam tocno. Ali vjerojatno jer je tada skoro cijeli svijet navijao za Ferrari i Michaela. A ja sam 1 od onih koji ne voli bas navijati za onoga sta svi navijaju.
    A i od prvog dana sam na pojam Ferrarija i Michaela dobivao napadaj alergije i prijezira , tako da im je tadasnji glavni konkurent bez problema prirastao mome srcu :D.



    8

    1
    • Mika Hakkinen Spa Prikaži

      Ja sam pratio F1 koji godinu prije Mike (još za Senne), ali dalje je sve ista priča kao i kod tebe. Mika i DC, najjači (ne po rezultatima) tandem ikad :-)
      I nikad pobjeda McLarena nije tako dobra i slatka kao protiv najdražih rivala



      1

      0
  26. Aston Martin JB005 Prikaži

    Ja sam poceo pratiti F1 sa 1 god. od 1994.te. Naravno za MS-a jer mi je tata tako rekao. Za MS-a sam navijao 94. i 95.te. 96. sam za Damona Hill, 97. za JV.
    Onda mi je Hakkinen bio simpa pa sam za njega navijao 98. i 99. Ferrari se vratio u formu 2000-2004. pa sam tu ponovno navijao za MS-a.
    2005. se pojavio simpaticni Alonso, pa sam 2005. i 2006. navijao za njega.
    2007. se pojavio LH i poceo sam navijat za njega, ali posto je na glupi nacin izgubio naslov, nakon Hamovog kiksa na startu u Brazilu odlucio da cu tu godinu ipak navijat za Kimija.
    2008. sam LH-u oprostio na proslogodisnji kiks, pa sam tu godinu navijao za njega i to mi se isplatilo. Uvijek nekako sve se poklopilo da uvijek pogodim da navijam za prvaka.
    2009. fora mi je bila da je Brawn napravio svoj bolid pa sam odlucio navijat za Buttona.
    2010. sam poceo piti Red Bull te sam odlucio navijat za RB, tako da je bilo ok to je trajalo do 2013.
    I onda nakraju tata mi je kupio Mercedes 2011. nov iz ducana, tako da do danas navijam za Mercedes, jer tata kaze da je to najbolji auto.



    8

    6
  27. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …prvo što sam ugledao na utrci F1 kao malo dijete je bio crveni br.5 na williams hondi…broj 5 je prešao u crveni bolid tako da mojoj sreći (iako kratkotrajnoj)nije bilo kraja, pa se promijenio u 27, pa u 2…nakon toga je opet došao i 92 se prošetao prvenstvom…onda se pojavio neki nijemac koji mi nije bio najsimpatičniji jer je pobjeđivao sennu i slavio za nikad prežaljeni prvi maj…no sin ‘crvene legende’ ga je uspio dobiti 97…taj nijemac mi je postao draži s vremenom i slijedećih 5-6g je sve bilo u znaku konjića (konačno)…nakon 2007 mi se uključila politička komponenta te počinje drugačije gledanje na jedini sport koji mi je bitan… novog španjolca nisam volio no godine u italiji su mi ga učinile mrvu podnošljivijim…drugi nijemac je bio simpa i ponekad šlampav a da je od krvi i mesa je pokazao u ferrariu što mi ga je još više približilo…no politika je sve više u glavi tako da iako i dalje pratim F1, nemam isključivog ‘prvog’ vozača a ni isključivo ‘prvu’ momčad koji/a mora pobijediti…britansku princezu ne volim baš a ni nizozemskog ‘mesiju’ također iako cijenim svačije sposobnosti…za kraj opet ću ponoviti jednu riječ…politika…



    4

    0
  28. F1puls Krstas Donator Prikaži

    Zašto u ovoj vukojebini sam ja odrasto
    Gdje ne smješ reći da si drugačiji glasno
    I zašto ovdje oduvijek je bio zastoj
    Ja ne razumijem to.

    LL30



    4

    1
  29. Carlos Sainz 55 Tudum Prikaži

    Poćeo sam pratiti F1 kao dječarac početkom 2000-ih. Zaljubio se odmah u Montoyu jer je bio lud i jer su svi oko mene navijali za Schumija. Nakon njega Kimi, a onda sam ohladio od sporta neko vrijeme. Danas navijam za Maxa jer mi je pun k Hamiltona, Mercedesa i Totta. Kad Max zareda par titula u nizu vjerojatno ću se prebaciti na Leclerca ili Norrisa jer navijati za nekoga tko dominira mi je besmisleno.


    0

    1
    • Ali to nikada nije iskreno navijanje jer onda skačeš s jednog na drugog. Meni je omiljeni vozač bio Schumacher i nakon njegove penzije niti jedan vozač mi nije po volji, ali ostaje Ferrari kao vječni tim.



      2

      4
      • Daniel Ricciardo 3 Kicker Prikaži

        Šta je tako teško prihvatiti nečiji način navijanja?
        “Iskreno” navijanje? Svako navija kako želi i to je upravo poanta ove teme, nema dobro i loše, “iskreno” ili neiskreno, svi se nalazimo u ovom sportu iz različitih razloga. Tvoj omiljeni Schumacher je mnogima mrzak i to je u redu.



        6

        0
  30. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Navijam isključivo za vozača, iako mi je jasno da je ovaj sport isključivo ekipni te izvrsnost i “sreća” vozača je uglavnom u rukama samog tima. Bez svih kotačića složenih u određenoj sretnim ili nesretnim okolnosti nitko od njih nebi bio prvak, za neke fanove to je jednostavno neshvatljivo, pa ne želim dalje objašnjavati.

    Upravo zato navijam samo za vozača, čisto kao osobu sa kojom bi se mogao poistovjetiti.. nešto kao avatar u igrici.. pa što nam realnost i okolnost donese. Moj odabir je bio više nego očit od prvog dana kada je krenula njegova karijera, ..od prvog dana.. Sebastian Vettel. Od novije generacije rekao bi Lando Norirs :)



    7

    1
  31. Red Bull GP2Engine Prikaži

    F1 krenuo gledati 2010. kao 7-godišnji klinac. Upali stari telku (stari je btw Ferrarijevac) i veli da neka odem pogledati F1 s njime. I otad mi se počela sviđati F1. Vettel mi se dopao odmah pa sam i zavoljeo Red Bull ekipu, budući da su oni osvojili kad sam te godine gledao prvi put cijelu sezonu sa starim, eto sam počeo ja za Red Bull. Naravno i za Vettela i dan danas lad je prešao u AMR, ali Red Bull kao ekipu generalno oduvijek jer sam ih baš zbog Vettela zavolio.



    2

    0
  32. Nico Hulkenberg Zec Prikaži

    Kad sam počeo “pratiti” F1 navijao sam za crveno bijele bolide. Miješao sam ih sa još jednim crveno bijelima, a ovi moji su odjednom nestali. Tek kad sam skupljao sličice o F1, sam shvatio da je to bio Alfa Romeo. Nastavio sam pratiti druge crveno bijele točnije McLaren, a onda i gledao tko vozi i tako počeo navijati za Laudu. Dolaskom Prosta u McLaren prebacio sam se na njega i on je razlog (naravno uz Sennu) zbog kojeg sam prestao navijati za McLaren te za Prostom “prešao” u Ferrari. Od tada navijam isključivo za vozače, mada moram priznati da mi se Ferrari podvukao pod kožu kao momčad. Odlaskom Prosta na upražnjeno mjesto je došao Schumy. Inače za odabir vozača taj vozač mora imati ono nešto po čemu ću ga zapaziti, a najčešće je to vožnja u inferiornijim bolidima i vožnja po kiši. Poslije Schumachera Kubica, a nakon njegove nesreće Hulkenberg. Na jednim predsezonskim testiranjima sam zapazio dobre rezultate Norrisa, tako da je on bio logični naslijednik Hulka. Mislio sam da više nikada neću navijati za McLaren, ali moram priznati da mi je drago što su se izvukli sa samog dna i opet su mi malo vratili sjećanja na stare dane. Pozdrav!



    1

    0
  33. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Pocetkom 90-ih, kao klinac na pocetku skole, gledao sam nekog super brzog lika u crveno bijelom bolidu sa zutom kacigom. Bio mi je najbolji od svih i imao je zuti kacigu. Kratko nakon toga dobio sam autic – crveno bijela formula 1. Sreca najveca!
    I onda je dosla Imola 94. Plakao sam kao kisna godina, unatoc tome sto mi nije bilo jasno kako se to dogodilo. 😭
    Nakon toga sam zapeo za “sareni” bolid i nekog novog klinca. Istog “klinca” sam pratio do kraja karijere i obaranja svih postojecih rekorda u to vrijeme. Nakon dva prvenstva u “sarenom”, prelazi u jarko crveni bolid. S njime “prelazim” i ja u crveni tabor.
    Uzivao sam gledajuci Kaisera u crvenom u borbama s Hillom, Villeneuveom, Hakkinenom…i konacno osvajanje prvenstva s propretim konjicem. Nakon sto ga je mladi spanjolac skinuo s trona, otisao je u mirovinu. Kaj cemo sad? Nista, drzimo se crvenih jer su oni “moja ekipa”. Doci ce valjda neki novi vozac koji ce ih vratiti na vrh. (Oh the horror…😄)
    Godine prolaze, crveni su stalno tu negdje, ali rezultata nema. Ali crveni su i daje “moji”.
    Visestruli prvaci ga nisu uspjeli vratiti na vrh pa se nadam da ce mladi lav uspjeti!



    3

    0
  34. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Pratim od 97-98, a tada je izbor bio jednostavan, Šumi ili Mika, Ferrari ili Mclaren. Srce je reklo Michael i bio mi je omiljeni sportaš u mladosti. Veći od Šukera.
    No ipak, nekako sam uvijek simpatizirao momcadi povezane s Hondom, preko Jordan Mugena, BARa i tako dalje. Kriza Honde i Mclarena ostavila je traga, ali prelazak na crvene bikove bio je pun pogodak kao i naravno kupnja prvog Hondinog vozila. Paralelno s tim Max mi je postao favorit, ne samo zbog Honde ili želje da bilo tko sruši Lewisa, nego zbog tog sirovog vozačkog umijeća. Sad kad je sredio bube u glavi mene podsjeća na Šumija i Sennu, beskompromisni old school šampion bez drame i PR nonsensa izvan “terena”.



    3

    0
  35. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Prije dvije godine i dva mjeseca umro je čovjek koji me uveo u svijet F1 i Ferrari. On je otišao, Ferrari je ostao.

    https://f1.pulsmedia.hr/39713/



    8

    0
  36. Renault zd1400rt Prikaži

    Momčad: Renault
    Nakon što sam položio vozački prije dvadeset godina vozio sam Renault Clio. Bio sam u društu u kojem je Renault prevladavao te smo ih tunirali, zezeali se, išli na auto meetinge pa na kraju u na Street race i sl. U cijeloj toj priči bio sam fasciniran Renaultovom sportskom poviješću, još od vremena osnivača braće Renault pa nadalje. Tako da sa sigurnošču mogu reću da Renault u sebi ima sportski DNA. Preko 100 godina tradicije u utrkivanju. Prvi su primijenili turbo punjač, prvi su imali turbo punjać u Formuli 1, i Renault je prvi pobijedio s turbo motorom u Formuli 1.
    A kada je to bilo? Svi se sječaju legendarnog dvoboja Renea Aronouxa i Gilles Villeneuvea na Dijonu 1979. To je bio dvoboj za drugo mjesto. Prvi je ciljem prošao Jean-Pierre Jabouille s Renaultom pognojenim turbo motorom. To je ujedno bila i posljednja pobijeda jednog trkača/inženjera.
    Par godina nakon, za svega pola boda Prost propušta osvajanje naslova s Renaultom.
    Da ne trubim dalje, Renaultovi uspjesi u Formuli 1 i Rally-u su me tolilko osvojili da sam već bio poprilično dosadan svojoj okolini.

    Vozač: Alonso
    Zbog Renaultovog uspona početkom stoljeća Alonso mi je postao br. 1, ali ne na način kako mi je kasnije posao najdraži vozač.
    U Zadru valjda 99.98 % pratitelja F1 valjda je navijalo za Ferrari i Shumachera, danas je taj postotak pao na 99.97%. Tako da mi je Ferrari zapravo bila omražena momčad. Ono, drugi ti je zgade. Tako da me Alonsov odlazak u Ferrari poprilično pogodio te sam (moram priznati i koliko mi god žao danas) u Abu Dhabiju 2010. navijao za Petrova. Mislio sam da je odlaskom lu Ferrari krenuo putanjom manjeg otpora i da će bez problema pokupiti par naslova. Ipak, povijest danas nosi drugačije podatke.
    Nakon te sezone postao sam istinski Alonsov fan. Boreći se u rasponu od 10. do 1. mjesta na gridu čovjek je pokazao sav sjaj i umijeće svog talenta. Genijalni startovi, pozicioniranje bolida u borbi i napadu, pretjecanjima. Taktiziranje kroz utrku…
    To se upobjedničkom Renaultu nije moglo vidjeti, tu bi uglavnom sam kruzao do cilja i to je to, kao i kod svakog najboljeg bolida, ali ovo kasnije što je pokazao, ja to u svojim 20 godina F1 staža vidio nisam.
    Žalosna je ta 2007. godina. To nije bilo klasično rivalstvo, to je bilo Denisovo guranje Alonsa sa strane. Ako ne svima, nadam se da je većini danas to potpuno jasno. Zamislite Sennu, Shumachera i sl. da ste ih u njihovom primeu doveli u McLaren i odjednom šef momčadi skuži da je njegov pulen dobar i pokušava ga gurati naprijed. Za skeptike samo ću citirati Ron Dennisa u Kini: “Borismo se protiv Alonsa”.
    Nakon što me fascinirao svojom vožnjom u crvenima, ponovo me oduševio u onim mučnim godinama McLaren Honde. Čovjek s kantom od bolida, s dvije probušene gume, vraća se u box i do kraja utrke osvaja bodove.
    Ne znam kod koliko sam drugih vozača to vidio – možda niti jednom u mojih 20 godina. Hamilton je u nekonkurentnom McLarenu koma, Button obriso pod s njim. Kimi traži sladolede po škrinji, Vettel pobjegao iz RB-a ko muha bez glave (ne kažem da nije dobra odluka)…
    Ali, nije ni to dosta, evo ga danas u programu mladih vozača i oduševljava publiku u Silverstoneu, jednako gladan, željan i motiviran.
    Jednom su ga novinari pitali – što bi dao za naslov. Čovjek je odgovorio – ruku. Eto ta metafora govori o kakvom se sportašu radi.
    Nemam više neka očekivanja, presretan sam da se vratio i to u istu momčad. Prije par godina samo sam maštao i to znao spomenuti u šali. Što bude bude, drago mi je da je tu i da mogu još uživati u njegovim nastupima.

    Na kraju ove balade, moram spomenuti još jednog čovjeka – Jenson Button.
    Gospodin me fascinirao sa svojim preciznom vožnjom. Toliko preciznom da je na neko stazi rekao da jedna oznaka prije zavoja nije na toj udaljenosti. Suci su otišli provjeriti i Button je bio u pravu. Od svih vozača, on je jedini to primjetio. U vrijeme traction controla, vozio bi toliko precizno da se TC ne bi niti aktivirao. Taj njegov talent bi nejčešće dolazio do izraza na utrkama u promjenjivim uvjetima, ne čisto kišna utrka, nego one gdje malo padne kiše, pa se malo suši staza. Tu je bio van konkurencije. Imao je cijeli paket osim jedne stvari – killer instinkt. Drago mi je da ima taj jedan naslov, definitivno zaslužen.

    Što se ostalih tiče, masu momčadi i vozača cijenim pa i one koje baš ne mogu vidjeti nacrtne. Svi su oni tamo s razlogom, davaju sve od sebe, a mi imamo najluđi auto sport za praćenje.



    17

    1
  37. Mika Hakkinen joja Prikaži

    Klinac…Prost…kasnije Mika…pa logično Kimi…Mclaren kao ekipa uvijek nekako najdraža…



    4

    0
  38. Michael Schumacher darkool Prikaži

    Moji prvi susreti sa formulom 1 su negdje 97. – 98. kad sam imao 11-12 godina, a intenzivno pratim od 2000. Tada smo već imali gdje da gledamo a i valjda me više interesovalo. Zaljubio sam se u crvenu boju i to traje i danas.



    2

    0
  39. Ayrton Senna Scuderia Prikaži

    Za ferrari, mislim da ne treba puno objašnjavati, nije da treba neki poseban razlog da se za ferrari navija. Jedini koji su odvozili sve sezone f1.



    2

    2
  40. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Senna je bio pokretač, krajem 80’h sam se počeo interesirati za F1, onda se u F1 pojavio Schumacher. Zbog rata se karijera istog nije mogla ispratiti od početka, tako da 1996 prva satelitska antena se kupila, pratile se utrke na DSF, kao i na Eurosportu. Tim Ferrari i Schumacher mi je bila najbolja kombinacija, nešto novo u F1, tako je sve ostalo do njegovog odlaska, onda sam se samo vezao za tim, Ferrari. Sada ko god da vozi, tog vozača poštujem i bodrim, ali na kraju se sve završava na Ferrari.



    2

    0
  41. lukarak Donator Prikaži

    Prvo iskustvo s F1 je bilo s 5-6 godina kod bake koja je pratila F1. neka 89 il 90. Senna. Onda je dosao rat pa vise nisam isao kod bake, nazad sam se ukljucio krajem osnovne pocetkom srednje, I dalje mclaren, Mika, nakon njega Kimi, zbog 2005 kad ga je nepouzdanost kostala naslova hejtam Alonsa.
    Kad je dosao Hamilton, 2 sezone trilera, pa onda frustracije pojavom RBa i nepouzdanog mclarena 2013. ‘odlazim’ iz mclarena u mercedes s Hamiltonom i za njega i dalje navijam.



    1

    2
  42. Renault zd1400rt Prikaži

    Moram priznati da je ovo jedini put da sam sve komentare s guštom pročitao. :)

    Vetma, gdje je tvoj post?



    10

    0
  43. Williams DoDo13 Prikaži

    Proteklih 29 godina postoji samo jedna momcad zbog koje jedva cekam gp vikend, momcad koja je konstruirala neke od najboljih bolida u povijest ovog sporta, za koju su vozili neki od najveci vozaca ovog sporta, koji su joj osvojili 9 konstrukcijskih i 7 vozackih naslova… Da to je Williams. Zasto sam odabrao bas njih, jednostavno, svidio mi se njihov bolid, ta kombinacija bijele-zute-plave boje bio mi je najljepsi bolid na gridu. Bez obzira na situaciju u kojoj se trenutno nalazi ostao sam vjeran i uvijek optimistican.



    6

    0
  44. Marlboro McKruno Donator Prikaži

    Moji počeci sežu od 88-e i opakog McLarena. Unatoč kombinaciji Senna-Prost navijao sam isključivo za momčad a ta ljubav traje i dalje. Još da spomenem da sam poludio kad je Ron odbijao prodaju vlasničkog paketa svojim partnerima pa se Mercedes okrenuo kupovini momčadi Brawn GP. Ali možda je tako i bolje jer da je Merc kupio McLaren možda do sada momčad McLarena pod tim imenom nebi ni postojala.



    2

    0
  45. Red Bull grga Prikaži

    Moje praćenje F1 može se podijeliti u dva stinta. U prvom, tamo negdje od sredine ‘80-ih, bio sam nadobudni klinac (ko Max :zubo: ) koji je volio pogledati utrke kada bi slučajno naletio na neku na TV-u, ali bez iole dubljeg razumijevanja tog sporta (ili je možda bolje reći biznisa?). Kao simpatizer BMW-a bio mi je drag Nelson Piquet, ali nekako sam oduvijek više volio navijati za tim, a ne vozača. Općenito, uzdizanje nekog pojedinca neminovno mi ima konotacije nekakvog kulta ličnosti, a to nikad nisam podnosio. Možda zvučim naivno, ali smatram da je bitnije biti dobar čovjek, nego dobar vozač, lekar, pekar, apotekar… Vjerojatno predstavljam manjinu s takvim stajalištem, ali eto, nek se zna da nas ima i takvih. :)
    Kad mi se 2005. rodio sin bio sam “prisiljen” većinu nedjelja provoditi doma. Tako sam napokon ulovio kontinuitet praćenja utrka, i još bitnije, slušanja stručne analize prije i poslije utrka. Naravno, riječ je o Mladenu Jergoviću, koji mi je otvorio vrata cijelom “pozadinskom” spektru ovog fascinantnog sporta. Tu počinje moj drugi stint.
    Taman u to vrijeme završavala je jedna, za mene dosadna era dominacije ferarija i MSC-a. Fantastični vozač Alonso prekinuo je jednu (predugu) dominaciju, a ubrzo se pojavio i fantastično nadareni Lewis Hamilton. Za mene su to bile predobre bitke i godine. Osim toga, tada sam F1 pratio na jednom potpuno drugom nivou. A kada se na sceni pojavio i Vettel, odnosno Red Bull, mojoj sreći nije bilo kraja. U tom zapravo dekadentnom svijetu pojavio se brz i nadareni vozač, koji je uz to bio i personifikacija osobe kakve ja cijenim i poštujem. Osim toga, na sceni se pojavila i “tamo nekakva tvornica pića” i preuzela igračku za koju su mnogi smatrali da nepisano pripada (samo) dvjema ekipama (vjerujem da nisam jedini kojega iritira stav “It’s comming home”). Usljedilo je nekoliko godina dominacije Red Bulla i izuzetno nekorektno omalovažavanje Vettelovih uspjeha, predvodjeno Fernandom Alonsom. Mogu razumijeti navijače koji uživaju u njegovim vožnjama (i ja mu se divim), ali sve ono loše što ide uz njega natjeralo me da se malo aktiviram s ove strane tipkovnice i počnem komentirati ondašnju situaciju u F1. Srećom, u to se pojavio i stanoviti Hipnos i udario temelje nečemu što će se 10-ak god kasnije zvati f1.puls…
    Izuzetno mi je drago da zahvajujući “mojem” RBR-u danas napokon naziremo kraj jedne opet pretjerane, po snazi i trajanju (tim redom), dominacije. Nekoć perspektivni mladić poskidao je sve moguće rekorde, ali meni nekako to nije to. Danas sam previše svjestan što se sve (i kako) radi iza kulisa, i za mene to nema ono nešto da bih uživao u tim rekordima. Isto kao što nikad nisam ni u Schumaherovim. Iako su obojica, naravno, krema ovog sporta. Ali krema je samo na površini. Nešto dublje, u sjeni medijske eksponiranosti i mercedesovog perfektno odradjenog posla u ovom show-u (biznisu), nalaze se komadići zbog kojih i dalje uživam u ovom kolaču.



    5

    0
  46. Ferrari nelinjo Prikaži

    jednostavno! Ferrari mi je oduvijek bio omiljeni automobilski brend, kao sto je bio sinonim za brzinu i brze automobile. otuda ljubav za crveni bolid.

    a sto se tice vozaca, Schumi… jer je vozio Ferrari! :) cak sam ga i mrzio prije dolaska… bio mi je antipatican! mislim 2 ili 3 godine u Ferrariju ga nisam mogao smisliti… a onda 99te, povrijeda… zalio sam ga. a 2000te, zna se… ostalo je istorija! :)



    1

    0
  47. Alain Prost aleneoprosti Prikaži

    1981.godine, kao devetogodišnjak počinjem pratiti F1. Čujem da tu vozi neki Alen. Čovjek se zove kao ja. Preziva se Prost. Neki ga na tv-u zovu Alen, neki Alan, meni je bio Alen. Na njegovom bolidu je pisalo “Turbo”. U ono vrijeme sam već bio zaluđen autima i “Turbo” mi je zvučilo kao nešto ludo, posebno. Tada sam i zato zavolio Prosta. Navijao sam za njega do kraja karijere. Plakao radi eksplodiranog motora u zadnjoj utrci i izgubljene prve titule, a bome i radi onih pola boda u Monacu i opet izgubljene titule, živcirao se radi svih onih sudara i nadmudrivanja sa Sennom i veselio svakoj njegovoj tituli. Onda sam mislio da broj njegovih pobjeda sigurno nitko nikada neće nadmašiti. Patio sam kad mu nije išlo sa vlastitim teamom, a sada se veselim svaki put kad ga vidim u boksu Alpinea. Profesor za svih.
    Slijedila je faza navijanja za Alonsa, pa Ricciarda. Nakon što se Alonso vratio, navijam za oba. Omiljeni team nemam, svi su mi podjednako dragi.



    7

    0
  48. Mclaren raca Prikaži

    Ja sam još ko klinac bio opčinjen bolidima f1, i skupljajući siličice oto-moto, negdje 1971-72.,ne znam ni sam zašto, uzeo sam si za favoriziranog vozača Emersona Fittipaldija. Čitao sam članke i zvještaje u SN, i Tempo kad sam mogao kupiti od džeparca, rijetki prijenos utrke na tv-u i popratio Emersonov prelazak u McLaren. Odmah je postao sv. prvak. Nakon što je otišao, a bilo mi je jako krvo jer mi se sviđao McLarenov bolid,( izrezivao sam slike u boji i članke iz lista Tempo).Ne sjećam se kako, ali nisam nastavio bit navijač mog dotadašnjeg idola u f1.. Nastavio sam navijati za McLaren jer sam još tada znao za opičenog Hunta koji je prešao u McLaren. Naslov 1976, zacementirao je moju privrženost toj ekipi i od tada su mi samo oni ti koje pratim, a ne vozača. Naravno, uvijek sam imao svog broj 1 u toj ekipi. Gledajući jednu utrku kad je vozio Senna, sjećam se, pomislio sam kako bihh volio da on dođe u moj omiljeni tim, jer sam volio njegov bez kompromis. Istina, nije odma, al ipak je došao. Šta da vam pričam o sreći.Omiljeni vozač u omiljenoj ekipi Moram priznati, nisam baš nešto šmekao Prosta, i bilo mi je krivo kad je pobjeđivao Sennu Nastavak f1 mnogi već znaju i prate.. Ono su bili moji počeci



    6

    0
  49. Alfa Romeo laky614 Prikaži

    Oduvijek samo za Ferrari, i tu i tamo favoriziram nekog vozača i to je to…


    0

    0
  50. Honda zekohonda Donator Prikaži

    dječački: Hrvoje, Honda, mansell i spencer. hill mi je bio drag, sato još uvijek vozi. možda bude štogoć od male node.
    podržavam momčad i vozače dok su powered by honda. kad nas nema, interes za f1 je i dalje tu, ali nema nekih emocija.



    4

    0
  51. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Prost, bio bi i Lauda, ali odlazio je, MS, Kimi dok je prvi put bio u Ferrariju, Alonso dok je bio u Ferrariju i dok mu jezik nije postao otrovan, od 2010. na dalje za Vettela, zbog Ferrarija danas su mi pratim CL i CS, zbog Honde pratim i RB i Maxa.



    2

    1
  52. Marlboro Hey You Prikaži

    Navijao sam kao mladi momcic za Sennu jer sam poceo pratiti uz starog F1 i Senna mu je bio Isus Bog. Momcad mi nije bila toliko vazna u tom periodu ali svidjao mi se MCL sa Marlboro liverjom.

    Nakon Sennine smrti par godina sam bio u nekakvom limbu i nisam pratio nikog posebno. Tek danas prisjecajuci se nekih utrka i neke gledajuci ponovno mi je jasno sto mi je starom Senna bio Isus. Bez premca najbolji kojeg sam vidio. Njegova strast emocija arogantnost i sve sto je dao ljudima u potrebi su cinili jednu cjelinu i jos vaznije njegovu velicinu. Onu stvarnu ne ove fejk danasnje instagram BLM shit borbe za ljude i njihova prava.

    Nakon tih par godina moja naklonost otišla je pomalo prema Miki Hakkinenu i MCL Mercu. Mercu jer prid kucom je Merc otkad znam za se u raznim izvedbama i moje vidjenje auta je ono jebeš auto ako nema nišan. A Mika jer mi se svidio njegov hladni finski mentalitet koji je nekako pratio moj odnos prema F1 nakon smrti Senne. Bez prljavih poteza. Pošteno. Grčevitom borbom, iako je realno dva koplja ispod po umjeću od nekih vozača tog doba poglavito jednog od top 5 ikada ako ne i najvećeg ikada MSCa.

    Kada se Mika oprostio opet sam bio u nekom praznom prostoru dok se nije pojavio temperamentni mulac iz Španjolske. I odmah pokazao da je vraški brz. Lukav. Spretan na svim uvjetima i na svim stazama i uvjetima, proračunat. I prgav. Oh da prgav. Baš kakav i treba biti jedan šampion. Here enters Fernando Alonso.

    I dalje se vežem za vozača ne za tim. FA je nakon 2 naslova otišao u MCL pa nazad u Renault i onda dolazi u Ferarri. Pomalo razočaran što njegov spell u MCL Mercu nije bio ono što je trebao biti rekoh meh nema veze. I onda dolazi odlazak na utrku u Monzu.

    Kao Torcidašu i navijaču Hajduka otkad znam za sebe ono što sam uživo doživio u Monzi od Talijana i navijača tu strast prema crvenoj boji mogao sam poistovjetiti samo sa Torcidom i Hajdukom. I tako se prvi put vezah i za tim više od one deklarativne pripadnosti koju sam imao prema MCL i Mercu. Vezah se iskreno i zamotah u crveno. Ubojita kombinacija uz najdrazeg vozača u tom timu. Kombinacija koje je ostavila puno frustracija i ožiljaka što nisu uspjeli u RB eri uzeti naslove. Priznanje Sebu na tom vremenu. Nikad ga nebih stavio u top 5 vozača svih vremena ali da je vrhunski iskoristio svoje vrijeme to mu nitko ne može osporiti.

    Nakon tog jednog emotivnog pražnjenja tih godina pratim sa poludistance sve što se događa. Navijam za FA da neuspjelo MCL Honda karatalo dovede ponekad do bodova. Drag mi MCL još od Senninog vremena a u isto vrijeme svako pretjecanje ili dobar rezultat crvenih me uzbudi iznova.

    I onda FA ode. And Here comes Charles Leclerc.

    Kupio me u onoj F2 godini kada je prolazio kroz čitav grid na nekoliko utrka. Probudio u meni opet onaj stari žar i strast. Još kad je završio u crvenome sreći nije bilo kraja. Dok se nije vratio FA.

    Trenutno je sreća dvostruka. Njih dva i crveno. Zapravo trostruka.

    Bitno je napomenuti da jako jako poštujem Maxa smatram da je možda i najsirovji vozački talent od Senne. Isto tako bez obzira na dominaciju Merca jako poštujem sve što je LH od rookie godine radio u MCL i kasnije Mercu. Nikad neću reći da je najbolji vozač ikada za mene jednostavno nije jer to ne gledam kroz brojeve nego kroz neki svoj filter koji uključuje razne faktore tipa sirovu brzinu i x ostalih ali da je obilježio ovaj sport za vijeke vjekova to sigurno je. Isto kao veliki MSC prije njega.

    Na kraju evo nadam se da nisam odužio previše i umorio ekipu ponedjeljak lagano jutro u kontroli leta pandemija nema puno letova pa se našlo malo vremena za naš portal i ovu temu.



    6

    1
  53. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    McLaren Mercedes od 1997. Prije toga sam gledao onako bezveze F1, bez nekog praćenja. Mislim da se F1 i ne može pratiti dok se ne navrši bar 15 godina. Mislim može se navijati dok se vrte u krug …
    Tako je bilo sve do razlaza McLarena i Mercedesa. Nakon toga samo Mercedes. I dalje imam simpatije prema McLarenu, ali nije to više isto.
    Navijam za sve vozače koji su vozili za Mercedes od Paffeta do Hamiltona.
    Što se tiče današnjeg grida Hamilton mi je simple the best. Jedini koji mu može parirati u istim usliovima je Max. Alonso je tu negdje, ali godine čine svoje,
    Hamilton je karakterno sušta suportonost od mene. Nei kontam njegov stil oblačenja, kao višegodišnji davalac krv proticnik sam svake vrste tetovaža … S druge strane cijenim njegov humanitarni rad i promociju ljudskih prava.



    4

    4
  54. F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    @zd1400rt @sisavac

    Što se mene tiče, nije mi nešto napeto navijati za ekipu jer se to uglavnom svede na boju majica koje nose (a nekad čak ni to). Primjerice, Ferrari danas nema nikakve veze s onim iz ranih 2000-tih, osim što nose crvenu boju i šlepaju se na račun njihove povijesti za koju su zaslužne vrlo specifične osobe. Od novijih isto nema smisla jer Toro Rosso lako postane AlphaTauri, a preksutra bude tko zna što. Williams će postati VW, a Sauber, pardon, Alfa Romeo tko zna kako će se zvati kad dođe novi naslovni sponzor. Mercedes će pobjeći čim se naniže par sezona bez naslova, a cijela politika i identitet McLarena ovisi hoće novi šef biti tip Rona Dennisa ili Zaka Browna. Navijanje za nekog od njih mi se čini više vrsta tvrdoglavosti i pokušaja racionalizacije neke vremenske lente koja nema puno zajedničkog sama sa sobom.

    Što se tiče vozača, tu mi je Michael bio drag kad sam tek krenuo, iako je bilo poteza koji mi se sad čine ovakvi ili onakvi, ali to pripisujem duhu vremena. Taj period gledam romantizirano i njegov udarac u Villeneuvea nekako opravdam recimo, iako danas da to netko napravi – bilo bi previše. Čudno kako mladenačke heroje braniš van razuma. Iako, od njega pa do danas uživam kad se u sportu dogodi da pobijedi “good guy”. Ko u filmu, voliš kad pozitivac na kraju dobije zadovoljštinu. Zato mi je uvijek bio drag Mika, pa nakon njega i Kimi, a nakon Kimija od 2009. i Vettel kao prototip posloženog lika. Iako on nije kalibar vozača koji zaslužuje deset naslova, to nije ni važno, osvojio je dovoljno. Ne volim kad pobjeđuju muljatori i sivi likovi, tipa Alonso, a ne volim ni kad pobjeđuju fejkeri tipa Hamilton. Ne volim tipove kod kojih uvijek imas više materijala za čitati između redaka nego u samoj izjavi, a ne volim ni ekipu koja ima problema reći dvije suvisle rečenice o nekom pitanju bez da PR majstor mora to nekako kasnije peglati. Ukratko, na vozače gledam kao na osobe, ne kao na robote i bitno mi je što emitiraju van staze, jednako kao i vozačke kvalitete na stazi.



    11

    2
    • Ja sam opravdavao takve poteze i uvijek ću opravdavati, ako imaš sporiji automobil i znaš da u fer pleju gubiš 10/10 situacija onda ne smiješ doći do poštene borbe. Ovdje pričam kada je zadnja trka u prvenstvu i sve je na kocki. To rizikuje sve živo u svakoj utrci je Maldonado ili Montoya (luđaci), ali tko rizikuje živote za naslov u posljednjoj trci je legenda (Prost, Senna, Schumacher….)


      0

      6
    • Nico Hulkenberg Zec Prikaži

      Iz istog razloga je meni “normalnije” navijati za vozača, mada sam i ja prvo krenuo sa momčadima (naravno jer si klinac i nisi za vozače ni znao). Recimo uvijek se pitam za koga su navijali vozači Renaulta ili Mercedesa, kad su se oni povukli iz F1!? Tu jedino navijači Ferrarija i McLarena imaju konstantu.
      Ovo o udarcu u Villeneuvea bi sad raspravljali na nekim starijim forumima i mlađim vremenima, sad mi se te pandorine kutije ne otvaraju. 😉



      1

      1
      • Renault zd1400rt Prikaži

        Recimo uvijek se pitam za koga su navijali vozači Renaulta ili Mercedesa

        Ja sam navijač Renaulta pa sam eto u nedostatku istih uživao u utrkama, navijao za akciju i neizvjesnost, pa za underdogove, good guyeve, mlade lavove… ovisi od utrke do utrke.

        Kao navijaču Renaulta 2005. i 2006. mi ništa ne može izbrisati. Ponos i dan danas. :)



        4

        0
        • Nico Hulkenberg Zec Prikaži

          Ja uvijek uživam u utrkama, jer uvijek imam za koga navijati (vozača). I što sam stariji sve više imam simpatičnih likova, pogotovo mladih, pa i kad ispadne moj drago mi je da netko napravi dobar rezultat. Npr. tu spadaju Leclerc, Sainz, Russell…. Kimi. 😃



          1

          0
    • Mika Hakkinen stoka Prikaži

      Zasto je hamilton fejker, a nije recimo schumacher prost il senna? Al realno…



      2

      5
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Mda, ali taj argument da se ekipe mijenjaju i da su za uspjehe zaslužne neke vrlo specifične osobe, što to ne vrijedi u svim sportovima. Bio je KK Split, pa KK Jugoplastika, pa opet Split. S Kukočem, Rađom, Slavnićem, Božom Maljkovićem stigli su na vrh Evrope ili Chicago Bulls ili Dinamo ’82 ili koji god primjer hoćete, uvijek se sve svede na ljude koji su se u nekom trenutku dobro posložili. Kad su oni otišli klub je izgubio sve dok se ponovo nije našla dobro posložena ekipa…. To ide u nekim ciklusima i kod firmi i kod klubova.



      3

      0
  55. Mika Hakkinen slavenko Prikaži

    Bio klinjo od 9 godina, te godine je bila Olimpijada u Sarajevu, stari pratio stalno formulu i veli Lauda će biti prvak, McLaren…poslije je bilo Alane oprosti pa Senna, vozači dolazili i odlazili, Senna i Mika su mi ostali u srcu, ali ne toliko kao McLaren… uvijek vjeran njima bez obzira tko vozi



    2

    0
  56. Mclaren LH44 Donator Prikaži

    Kao klinac se sjecam RAI MSC ALO JPM, pa onda neki lik dosao po imenu Hamilton isprve mi se nije svidio, pojma nemam sto i tako gledao utrke s vremena na vrijeme, onako kako naleti, da bi jedno jutro ustao ujutro upalio tv i na bht bio prijenos F1 te tako podjem pratiti svaku trku i od tad nisam prestao. Za McLaren sam oduvijek navijao jer mi je kao klincu omiljeni auto bio McLaren F1, a za Hamiltona poceo navijati u Kini 2010 kad je prestigao skoro cijeli grid i napravio na toj utrci tipa 10-15 preticanja. Od nedavno navijam za Landa, a i Daniel mi je drag vozac pa sad ako su oba u McLarenu to je za mene dream team.



    1

    1
  57. Pierre Gasly jenson Prikaži

    U početku me osvojio Massa svojom žutom kacigom i emocijama. Kad se umirovio za oko mi je zapeo Pierre Gasly, kojeg sam podržavao i kroz teške RB dane, a lani dočekao i nevjerojatnu pobjedu. Ne znam čime me kupio, jednostavno mi se čini kao dobar momak. Uz njih, uvijek mi je bio drag i Button zbog svojih pobjeda u ludim utrkama (Mađarska 2006, Kanada 2011).



    2

    0
  58. Ayrton Senna FIAT 128 3p Prikaži

    Početak i kraj – Ayrton !
    6 utrka sezone ’84., Monte Carlo . Ko juče … Stari vrišti … O nekom luđaku s žutom kacigom . Btw ne voli Prosta zbog Laude :) Glavnom utrke (Icxu) je.. sve po spiku ,haha … Koji mu je k…., niš mi jasno … Aj da i ja malo škicnem tu formulu … Kad ono navlakuša žešća , gora od Lidije Bačić … ;D
    Nakon leto dva , stara iz Dojčland nosi igračku cca 25 cm dugu , crnu , JPS, Lotus , Ayton sa strane… I to je to …
    Od onda propustio možda 5 utrka, onih crnih 90-tih.
    Tamburello ’94 … Kao da je član obitelji otišao … :(
    I šta sad , za koga ? Ma za onoga tko sjedne u Williams sa rednim brojem 2 , pa makar bio i najgori !
    David Coulthard – šta reći … Pa dobro , nije bio najgori , jel tako ? XD Tip preživi pad aviona , poginu oba pilota (rip) a on 4-5 dana kasnije sjedne u bolid sa napuknutim rebrima i završi 2 !!! Legenda !
    Ode DC u penžijun a šta sad jbt ? A niš , opet jovo nanovo , tko sjedne u njegov RB , bit će taj … Kad ono mali prištavi sa prstićem koji će mi se kroz sve ove godine do sad napiti krvi više nego moja bolja polovica …
    Seb Vettel …Drag mi je kao rijetko tko … Gospodin bio i ostao . Rijetka ptičurina u ovo novo doba … A tko će njega naslijediti ? Onaj tko sjedne nakon njega , ne znam tko , ali znam da ću i dalje pratiti F1 , iako mi je već duuugo dosadna … Ali šta ćeš , prva i najveća ljubav od sporta ….
    Ostali meni dragi : 1. Leclerc – ima nešto u njemu što me podsjeća na AS , može složiti krug preko granice … 2. Gospodin J. Button – za mene istinski rainmen ! 3. Mika H. – sjebo mi DC-a od a do ž , ali svejedno mi je jako drag , nije kao ovi današnji Finci u F1…khm , small hint Bott ;) 4. Kamui Kobayashi ! Ludi Jap ! Jaši jaši Kobajaši -Blažičko izvalio :))
    Za kraj , ako se ne varam ’84. na BBC-u prenose M’Carlo a komentator J. Hunt vrišti i prognozira veliku budućnost mladom Brazilcu … I nije pogriješio … Svoj svoga prepoznao , oba ludi ko kupus u bolidu ;) Pokoj vječni obojici …
    Početak i kraj , Senna sempre !



    1

    2
  59. F1puls ivanh Prikaži

    Tko je gledao sezone 96 97 98 99 00..može shvatiti zašto je za mene MSC No 1…
    Ovo je podsjetnik na jedan mali dio magije..🙂

    https://youtu.be/VYSTaVBpwPg



    2

    0
  60. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Zapravo i ne znam kako je sve pocelo, zelim da vjerujem da znam kako ce zavrsiti, ali zivot je uvijek putovanje, nikad destinacija.

    1997. je godina, Titanic je kino hit, Chicago Bullsi dominiraju NBA parketima, Spice Girls i Backstreet Boys dominiraju top listama, gledaju se Dosijei X, Prijatelji i Seinfeld, a moja domovina unistena groznim ratom ali nesalomljivog duha, puna vedrine i optimizma, na tv-u umjesto izvjestaja sa ratista konacno muzicki spotovi, filmovi, fudbal, kosarka, ali i formula 1.

    Bio sam jako mlad i nisam bas shvacao svijet oko sebe, ali za formulu 1 sam imao neumornog mentora koji je bio takva riznica znanja, a istovremeno i takav pedagog i psiholog da mu nije bilo mrsko satima i danima do u najsitnije detalje objasnjavati sve vezano za formulu 1, a ja sam to opet upijao kao spuzva i reproducirao njegove recenice praveci se vazan.

    Mozda sam i tad shvatio da nikad necu biti dio vecine, ni priklanjati se najboljima, najmocnijima i najjacima, nego uvijek navijati za njihove rivale. Tako sam vjerovatno izabrao Jacquesa Villeneuvea i Williams u labudjem pjevu naspram skoro pa unisone podrske Ferrariju i Sumaheru.

    Jerez 1997. je u mnogocemu rodonacelnik mog puta u formulu 1, jer od tada nisam volio Sumahera i svaki njegov potez mi je bio obiljezen time sto se tog 26.10.1997. godine desilo u Dry Sacu, a zavolio sam pobjednika te utrke Miku Hakkinena i McLaren. Mogu do sutra racionalizirati da ih volim sto su trkacka momcad koja ne zna za timske naredbe, sto ih je znalo i kostati titula, da ih volim jer su bili jedini pravi rival Brawnovom i Todtovom makijavelistički vođenom Ferrariju, mogu svasta nesto, ali cinjenica je da sam tog jesenjeg dana odlucio da navijam za njih, zasto ni sam ne znam, ali to je tako ostalo do danas.

    Mika Hakkinen je do danas ostao jedini vozac za kojeg sam istinski navijao i koji mi je bio veci od McLarena. Od njegove penzije do danas, navijao sam samo i iskljucivo za McLaren, pa ko god da vozi.

    DC, Kimi, Alonso, Montoya i Sainz su mi bili dragi, Hamilton i Button onako srednja zalost sto bi se reklo, dok Kovalainena, Vandoornea, Magnussena, Pereza i ne dozivljavam. Trenutna vozačka postava mi je na nivou Mike i DC, a Ricciardo je mozda prvi vozac koji mi je drag na nivou Mike Hakkinena.

    Pamtim vremena kada si informacije morao traziti sam, za razliku od danas kada one traze tebe, pamtim vremena kada sam pokusavao nauciti finski jezik da bih mogao razumjeti o cemu se pise u novimama koje sam ko zna kako dobijao od rodbine nastanjene u Skandinaviji, a tice se Mike Hakkinena.

    Sjecam se njegovog sjajnog rivalstva sa Sumaherom, sjecam se svoje srece na Suzuki 1998 i 1999, sjecam se ekstaze koje sam dozivio na Spa 2000, a li sjecam se i bola i neizrecive tuge na Indianapolisu 2000. Sjecam se koliko su mi gadljivi bili Sumaher i Ferrarijev pitwall i zarekao sam se da nikad u zivotu necu biti poput njih i da mi nikad nece biti pobeda jedini cilj i imperativ ne birajuci ni sredstvo ni nacin.

    Sjecam se i da sam prema Sumaheru u periodu najvece dominacije bio nepravedno indiferentan i omalovazavao ga na vjerovatno isti nacin na koji to cini aktuelna ekipan na forumu prema Lewisu. Umjesto da uzivam u majstorijima velikog maestra, ja sam vrijeme provodio trazeci mu mane, bez obzira sto mi je i on, a i njegov pitwall nekim stvarima dao šlagvort da racionalizujem svoja negativna osjećanja.

    Sjecam se i tog ludog Jordana, zutih bolide sa zmijama i osama, te sisatim ljepoticama u njihovoj garazi, sjecam se prekrasnih bolida Jaguar Coswortha, sjecam se i lude BAR livereje i Villeneuvovih sjajnih voznji kojih se niko ziv ne sjeca jer je iz tih utrka odustajao.

    I dalje kada zatvorim oci za mene je formula 1 rika V10 monstruma i zvuk karakteristicnih pistaljki sa tribina uz dernjavu Ivice Blazicka i nesto stalozenijeg Mladena Jergovica sa HTV-a i bolesno smotanih spikera sa bh televizije Hayat….

    Sjecam se mnogo toga, ali jedno je konstanta-McLaren.



    7

    2
  61. Osobno sam uvijek navijao za nekog vozača, a ne za momčad. Doduše, početkom 80-ih kada sam kao klinac od 5-6 godina nesvjesno gledao utrke s nadom da se netko skrši zapeo mi je Lotusov bolid za oko. Zlatno-crna kombinacija. No, to je bio afinitet prema tom bolidu, ne prema momčadi. Prvi vozač za kojeg sam baš navijao bio je Nelson Piquet sr. Tada je bio u vrhu, a i u doba komunizma takvo ime i prezime mi je nekako bilo fora. Isto kao i Eddie Cheever ili Derek Warwick. Kao npr. u nogometu uz Zvezdu, Partizan, Radnički, Čelik, Željezničar čujete za neku Aston Villu, Liverpool, Manchester United itd. sve vam to zvuči nekako svemirsko. Ni Prosta ni Sennu nisam volio. Prost mi je kao klincu bio dosadan. Senna prgav, zločest. Piquet mi je do kraja karijere ostao drag, ali kako je polako padao u drugi plan u prvi plan mi je iskočio Mansell. Posebno kao Sennin konkurent. Radi Mansella sam počeo pratiti CART što mi je bilo olakšano pojavom satelitskih programa početkom 90-ih. Na taj sam način primijetio Jacquesa Villeneuvea i bio oduševljen kada se počelo govoriti o njegovom mogućem dolasku u F1. Kada se to ostvarilo imao sam novog ljubimca. U međuvremenu nisam ni za koga posebno navijao osim za Hilla PROTIV Schumachera. Slično kao i s Piquetom i Villeneuve mi je bio drag i kada više nije bio u vrhu. Sljedeći za koga sam baš navijao kroz cijelu njegovu karijeru je Juan Pablo Montoya. I njega sam primijetio još u CART seriji. Uz njega, Schumijevom dominacijom počeo sam navijati samo za uzbudljivu F1. Uz Montoyu, 2003. to su mi priuštili Alonso i Kimi. Jednako mi dragi. Mada za Alonsa nisam nikada mislio da će biti nešto od njega. Španjolac u F1 bolidu mi je tada bilo nekako egzotično. Znači summa summarum: vozači koji su mi bili nekako dragi kroz cijelu njihovu karijeru: Piquet sr., Villeneuve, Montoya, Alonso i Kimi. U određenim periodima dragi su mi bili Mansell, Vettel (i danas mi je ok) i Button (mislim da je apsolutno zaslužio taj jedan naslov). Među ovim „periodičnim“ spomenuo bih još i Cristiana Da Mattu i Sebastiena Bourdaisa. Zbog onog što su pokazivali u CART-u očekivao sam puno od njih i u F1. Da Matta mi je djelovao profesorski. S druge strane Bourdais je dolaskom u CART od rookie sezone rušio mnoge njihove rekorde.



    1

    0
  62. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Kasnim par dana….
    Ne stigoh napisati komentar, ali sam ih vjerojatno veliku većinu pročitao.

    Uglavnom, počeci mojih navijačkih afiniteta su bile sezone za dvojicu višestrukih prvaka kad su izgubili titulu nakon dugogodišnje dominacije, Schumacher 20005. i Vettel 2014., pa mogu slobodno reći da su moje navijačke preference direktno proporcionalne padom u karijeri dvojice vozača
    Za Schumachera sam vjerojatno i prije navijao, ali moja prva jasna sjećanja na F1 datiraju iz te godine. Na prelazu iz 2004. na 2005. bio sam očaran zbog njegove milijunske donacije za žrtve i štetu od cunamija, zbog čega sam ga tad kao klinac idealizirao, a Alonsa sam vjerojatno nepotrebno zamrzio i bio je negativac u toj čijoj priči. Neki stariji ja bi možda totalno drugačije afinitete tih godina stekao. Zbog tih godina je ostala i ljubav prema crvenom timu, a sve vezano za McLaren-Mercedes nisam mogao smisliti, tako ni Alonsa i Hamiltona 2007. Nakon Schumachera sam navijao za Massu, a Kimi mi nikad nije bio pretjerano drag jer je došao iz McLarena kad sam imao averziju prema njemu. Tih godina mogu reći da sam bio za Massu, ali je moje praćenje F1 bilo jako površno, ponajviše godine Vettelove dominacije (gle ironije), i Vettela tad nisam pretjerano doživljavao, ali mi je bio draži od Alonsa i Hamiltona.
    Onda dolazi 2014., točnije Bahrain koji je obilježio početak mog ozbiljnog praćenja Formule 1 i kroz sezonu sam postao baš Vettelov fan, što je potpis za Ferrari samo učvrstio i digao to na dosta veću razinu. Tih godina sam dosta romantičarski gledao na taj odnos i bio prije svega navijač Vettela i Ferrarija, pa onda svega ostalog u F1. Kako ta kombinacija se nakon nekog vremena nije pokazivala tako idealnom, kakvom je i sam Vettel ispočetka smatrao, postajao sam i sam dosta racionalniji i manje emotivno vezan za njih.
    Kroz te godine sam skontao da se ipak bliže navijanju za vozača, već za momčad. Prije svega jer je vozačev karakter vrlo malo promjenjiv kroz vrijeme, a momčad je vrlo promjenjiva i može biti totalno drugačija kroz relativno kratak period godina.

    Trenutno sam rekao bih prije svega fan Formule 1, a onda navijač Vettela i Sainza, koji mi je od prve sezone postao jako drag i kojeg sam već nakon godinu, dvije priželjkivao u Ferrariju. Kasnije mi se skroz neočekivano to ispunilo, jer je u Ferrariju zamijenio Vettela. Ali nije mi žao, čak što više drago mi je i mislim da iz moje neke navijačke perspektive nije mogao bolji izbor biti, a i s učinkom sam jako zadovoljan.


    0

    0
  63. Alpine Laguna Prikaži

    Za Ferari nije teško navijati zbog tradicije, ugleda i navijača, premda njihovi rezultati, s obzirom na sudjelovanje od početka F1, nisu u svim razdobljima vrhunski. Tako je i zadnjih godina, ali Ferari je Ferari.
    Omiljeni vozač ne mora nužno biti iz omiljenog tima. Alonso je čim se pojavio u F1 pokazao da je rođeni prvak. Njegovo bezrazložno napuštanje Renaulta donijelo je i njemu i Renaultu neuspjehe. Ali, kao što se može navijati za Ferari i kad ne pobjeđuje, može se i za Alonsa. Šteta što je uopće napustio F1, a kad je već napustio šteta što se vratio i sad vozi odlično da bi došao do boda ili dva. Nije mu to trebalo. Ali, to je Alonso. Puno veći od ostvarenih rezultata. Kao što je i Ferari puno veće ime od ostvarenih rezultata.


    0

    1