Mercedes: Crvena zastava spasila je Hamiltona od odustajanja

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes: Crvena zastava spasila je Hamiltona od odustajanja

Katarina Predovan

Nakon sudara između Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona na VN Velike Britanije koji je podijelio svijet Formule 1, iz Mercedesa su izjavili kako sumnjaju da je crvena zastava spasila Hamiltona od odustajanja. Safety car je izašao na stazu, no ubrzo je izvješena crvena zastava te su bolidi morali natrag u pit lane.

Tijekom crvene zastave, mehaničari i inženjeri su uočili poneka oštećenja na bolidu Lewisa Hamiltona kao posljedice sudara s Vestappenom. Andrew Shovlin iz Mercedesa je rekao da bi teško otkrili kvar da je bolid ostao na stazi, što bi vjerojatno rezultiralo odustajanjem.

“Imali smo oštećenje na rubu, tamo gdje smo imali kontakt sprijeda lijevo, pa bi to bilo odustajanje da nije bio crvene zastave.”

“Ali ostatak štete je zapravo bio nevjerojatno mali. Bio je to senzor temperature gume koji se oštetio pa se ljuljao, ali začudo, to je najmanje važan dio na prednjem krilu i to je bio jedini koji je pukao.”

Andrew Shovlin

Bez obzira na kaznu koju je kasnije dobio zbog sudara s Verstappenom, Hamilton je odličnom vožnjom uspio sustići Charlesa Leclerca dva kruga prije kraja te pobijedio na domaćoj Velikoj nagradi. Shovlin kaže kako je osjetio preokret u Lewisovom mentalitetu jer je shvatio da može pobijediti u utrci:

“Od naših planera tijekom utrke koji je predviđaju uživo, vidjeli smo da će ga uhvatiti u posljednja dva kruga.”

“Kad smo mislili da je to to, vjerojatno je prošlo pet krugova, obično vidite pad u tempu guma i mogli ste vidjeti Lewisa kako postiže prednost od osam desetinki naspram Charlesa u svakom krugu.”

“Lewis jednostavno nije padao i balans je bilo odličan. I, da budem iskren, s Lewisom to možete čuti u njegovom glasu u onome što govori putem radija.”

“Jednostavno dobijete taj prekidač tamo gdje on u svojoj glavi zna da će to učiniti danas i, da budem iskren, bilo je zaista lijepo sjediti na pitwallu samo gledajući kako se odvija taj posljednji stint jer je to bila sjajna i zaslužena pobjeda.”

Andrew Shovlin

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9511 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
188 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Nisu imali oštećenje na rubu nego na felgi.



    6

    0
  2. Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

    Ne žimku-sa trakom su mu nešto priljepili i to je to. Zašto bi morao odustati? Ovo mi smrdi na vađenje masti RB-u. Da će pobijediti vidlo se iz aviona nakon restart-pa bolid je sek brzi ak ne i više naspram ferkana…samo mi je malo smiješno zašto su ga svi propuštali…



    13

    0
  3. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Ništa ga neće spasiti od Mad Maxa.
    Duga je sezona a ova dva nadobudna pjetlića će se klati do kraja.
    Super, otvoriće prostor drugima sa manje testosterona.
    Želim im svaku utrku kontakt i odustajanje jer ova dvojica uopće nemaju poštovanja ni prema kome.



    17

    4
    • Pirelli Wet r2d2 Prikaži

      Super, otvoriće prostor drugima sa manje testosterona.

      Nažalost drugi, uključujući i druge vozače njihovih momčadi, su preslabi da bi to igralo ulogu
      u prvenstvu.
      Najvjerojatnije će to dovesti do pokoje pobjede za McLaren ili Ferrari. Nitko sretniji od mene kada bi npr.
      Lando ponovio Kimija iz 2007, ali tada je Ferrari bio puno konkurentniji i klala su se dva vozača iste momčadi.
      Ricciardo bi si pojeo cipele u tom slučaju.



      4

      1
  4. Koji proljev od izjave. Čini li se to samo meni du su počeli davati red flag za svaki ku…! Da se odvezlo par krugova pod SC Leclerc bi vjerovatno dobio utrku. Da se razumijemo i prije su se znali sasipat bolidi u barijere oa bi izšao SC i kad bi se to počistilo bi se nastavilo dalje. Ako več daju crvene zastave trebaju zabraniti čačkanja po bolidu jer to nije pravedno prema drugim vozačima. Napraviš oštečenje po drugi puta u sezoni svojom krivicom i oba puta ti red flag omoguči da dođes iz ničega do pobjede odnosno drugog mjesta. Ajde, ono kad su se polupali Bottas i Rusel je bilo djelova posvuda. Za ovo mi je smješno da se daje crvena zastava.



    20

    6
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      A da se vozilo 10ak krugova pod SCom, ne bi ni to valjalo.. Ili jos jedno izlijetanje tamo u barijeru koja je ostecena..
      Meni RF ne predstavlja nesto extra, barijera je dobila, trebalo je sve pocistit i pregledat…
      Barijera je na jako nezgodnom mjestu i trebalo je to odradit kako spada..



      11

      5
      • Ferrari nelinjo Prikaži

        pa oni su sve odradili da bude Red Flag. pod Safetom bi bilo 5 krugova, ne više. a i ono 20ak minuta pauze tj, uklanjanje Maxsovog bolida su toliko odužili da bi opravdali “red flag”. sa njima se ne može dok Hamsta ne uzme 8mu! :)



        13

        2
      • Aposlutno nije bilo potrebe voziti se 10 krugova iza SC. Ovakve stvari su se događale često i kroz 5 krugova sc se to rijesavalo. A izlijetanje se pod sc sigurno ne bi dogodilo tako da mi osvrtanje na to nema smisla. Na kraju to nije ni poanta. Poanta je da odredeni ljudi profittiraju jer se pod RF može mjenat šta god zažele i to nije u redu.



        6

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ja više volim crvenu zastavu i poslije start iz mjesta, nego SC. Bez gubljenja krugova, i sa uzbudljivijim startom od onog letećeg kad se SC povuče. Ali ne volim mijenjanje svega pod crvenom zastavom. Ako je utrka prekinuta, a imaš oštećen bolid ili gume, onda to promijeni kada se nastavi utrka, sa ulaskom u boks. A ne da startaju poslije crvene sa novim bolidima, kao da je prvi pravi start, a ne restart.



        2

        0
        • Ma sve 5, i ja volim start vise od starta nakon sc. Ali ne mogu se oteti dojmu da je nevjerovatna slucajnost da se dogadaju rf ili vsc kada netko ude u boks i izade a vsc u tom trenutku zavrsi ili kad taj netko ima ostecenje na bolidu pa gotovo sigurno ne bi bez rf uspio napraviti sto je nakon rf uuspio. To nije fer prema drugima. Na kraju krajeva neka rf bude ali bez diranja bolida ili ako ga diraju ide kazna.


          0

          0
    • Definitivno nepravedno,stvarno nema smisla.



      6

      3
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      L daOnakve stvari su se rješavale bez red flaga.
      Uz nekih 6-7 krugova Safeta.
      Bilo je suho, nije postojala mogućnost drugog “Bianchija”.
      Barijera nije bila toliko oštećena koliko je to u prvi mah izgledalo i koliko smo svi to pomislili.
      Ali, pod hitno mijenjati pravila za vrijeme red flaga.
      Ako to znači suspenziju trke, znači i suspenziju svega ostalog vezanog za trku.
      Dakle, nema mijenjanja guma, popravaka, ovog, onog….
      Ako će promijeniti gume (ili krilo), lagano, neka svi prođu kroz box, pa nakon njihovog prolaska, fino polako dotični do svog box mjesta (ako treba eka ga gursju u rikverc) pa mijenjajte gume, krila, lijepite, šarafajte,….
      Pa ako je standing start, neka starta iz boxa….
      Nešto imam osjećaj da ako bi “sutra” uveli ovakvo pravilo, da bi prvi koji bi nadrljao bio Lewisov “X” konkurent za titulu, ili barem konkurent za pobjedu na toj trci. 😁



      19

      2
    • James Hunt Vryky Prikaži

      Ne razumiš da ljudi ginu ako barijere nisu popravljene..šansa mala al se dogodi..triba zabranit pit box pod red flagom i to je to..jednostavno..


      0

      1
      • Tko je poginuo radi loše barijere? Bianchi je poginuo radi greške na semaforu. Na dijelu staze gdje je izletio je bila zelena zastava na semaforu a na zavoju bager u pijesku. Čist propust organizatora i vodstva utrke koji su trebali snositi posljedice. Vremenski uvijeti su bili kriminalni a sc nije bio na stazi u tom trenutku. Ako je Grosjean prosao kroz ogradu sa bolidom sigurno ova barijera nikog ne bi ubila kraj spore vožnje pod sc. Uostalom za presloziti gume na mjestu udarca im ne treba pola sata. Uostalom nemam ja ništa protiv crvene zastave i prekida utrke. Ne slažem se sa time da mogu mijenjati što god žele pod RF.



        2

        1
  5. Ferrari nelinjo Prikaži

    “Od naših planera tijekom utrke koji je predviđaju uživo, vidjeli smo da će ga uhvatiti u posljednja dva kruga.”

    “Kad smo mislili da je to to, vjerojatno je prošlo pet krugova, obično vidite pad u tempu guma i mogli ste vidjeti Lewisa kako postiže prednost od osam desetinki naspram Charlesa u svakom krugu.”

    “Lewis jednostavno nije padao i balans je bilo odličan. I, da budem iskren, s Lewisom to možete čuti u njegovom glasu u onome što govori putem radija.”

    “Jednostavno dobijete taj prekidač tamo gdje on u svojoj glavi zna da će to učiniti danas i, da budem iskren, bilo je zaista lijepo sjediti na pitwallu samo gledajući kako se odvija taj posljednji stint jer je to bila sjajna i zaslužena pobjeda.”

    ANDREW SHOVLIN

    drugim riječima… NATČOVJEK! :)



    7

    4
    • Veći ubermensh od Crvenog Baruna….. plava krv.



      6

      1
      • Ferrari nelinjo Prikaži

        Plava krv-crna koža, dobitna kombinacija. :)

        Ja još ne mogu da vjerujem sve ovo što se dešava oko ovog čovjeka! Kao da je sve ovo neka šala… svi ti uspjesi, 7 titula, još malo 8ma, preko 100 pobjeda… stvarno! Evo, neka neko kaže… mogu i navijači dotičnog… Da mi je neko pričao da će se o njemu pričati kao o rekorderu prije 7-8 godina, rekao bih mu, “o’kle si ti druže” 😀 šta napravi jedna ekipa od njega… treba da im ljubi skute! 😀



        2

        1
        • James Hunt Vryky Prikaži

          I onda se sitiš kako je Toto zagušiva motore da se ne vidi toliko dominacija dobivena preko treći kolona i sivih eminencija..



          4

          1
        • Ferrari nelinjo Prikaži

          Toto i to društvo iz Merca su odradili više za ekipu nego Hamilton. A o tim “podvizima” će se sigurno jednoga dana pričati. :)


          0

          0
  6. Ferrari TORPEDO Prikaži

    Sve se namješta da bude ovaj prvak i 8 put…jer ako ostane na 7 uvijek će biti izjednačen sa Schumacherom.
    A ove statistike najviše pobjeda,pol pozicija i sličnog…to se ne računa.
    Kad bi gledali čisto statistiku najbolju ima J.M.Fangio…čovjek je na skoro 50% odvoženih utrka,dobivenih,i pol pozicija.
    A tko za to zna uopće više…znamo o njegovih 5 naslova i ništa više.



    5

    7
  7. Definitivno trljaju sol na ranu RB-a, ali sudar kao sudar po meni trkački incident, jednostavno Hamilton nije htio ovaj put po popustit, sumnjam da bi ga posle u utrci i prestigao.



    4

    4
  8. Nigel Mansell pero Prikaži

    Zato i je stiglo naređenje za crvenu zastavu (kod nas se to još zove i zastava 101, stajadin…).



    2

    1
  9. Trebalo bi updateat rezultate prošle utrke na manageru. Nisu dodijeljeni bodovi i novac za utrku i prognozu pp-a.


    0

    0
  10. Pricas ti koji si ga izbacio sa staze,pa pekmez promijeni jutarnju terapiju jer sinko nesto opasno ne valja s tobom



    1

    0