Svoj glas možete dati u anketi ispod, a mišljenje u komentarima.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar format ali ne za svaku utrku sezone jer npr u Monacu nebi imalo nikakovg smisla ovakav format provoditi. Po meni dobro za jedno 5 utrka u sezoni
29
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Format općenito po meni nije neka sreća, a sama “sprint kvalifikacija” danas nije izgledala lose i dosadna kao sto sam ocekivao.
20
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako bih po “stažu” pracenja F1 trebao biti u grupi onih konzervativnih ….dakle onih koji su protiv bilo kojih promjenam ovaj format trkackog vikenda mi je dobar ..uz izmjenu trening I i II u petak ..subota Sprint utrka i nedelja glavna trka.
Subota je kao “predigra” u seksu …podigne glavni događaj u nedelju.
Kome smeta više seksa …narocito ako je dobar
13
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo se probudio i kontam koji je dan, hm.?
Mislio sam da je ponedjeljak.
Kad ono nije.
Danas najavljuju kišu i biće tegoban dan ali ću ostati kući i uživati uz još jedan start utrke i puno više krugova.
Da, sviđa mi se ovaj vikend, baš mi je pun zabave. 😀
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Drukčiji format vikenda, petkom treninzi, subotom kvalifikacije i sprint, nedjeljom GP
2. Sprint postaje utrka, ne kvalifikacije
3. Grid je određen na neki drugi način
4. Bodovi do 10. mjesta, da se isplati malo više
5. Nekoliko puta godišnje na stazama gdje ima smisla
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NE
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dodem s posla subotom,uvijek barem pokusavam pogledat Q3 barem zadnjih pet minuta,ovaj format kvala je banana,nije to to,pogotovo sto su kvale pa onda slobodni trening,nema smisla,sva napetost je nestala,Lujo je jučer bio fantastičan,ali Max je uzeo pole,danas sprint utrka je bila dosada naspram jucer kvala,ali valjda Amerika mora malo zacinit to,bitno je da je pole otišao kuci 😁
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Inace je Q1 mnogo dosadan… Q2 napetiji… Q3 gledamo svi….
Sa ovim sprintom i taj Q3 postaje vazan kao scenarij u filmu za odrasle…
Podjelile se kvale na 2 dijela, nepotrebno..
Ako su bas htjeli neki sprint, reverse grid prvih 10 na tablici za WDC ako hoce utrku prije utrke… Takodjer na 3,4 vikenda..
Nemam nista protiv vise utrkivanja ali neke stvari nemaju smisla…
Sam tijek vikenda mi nije ok.. Komponente motora trpe vise utrkivanja.. Nositelj PPa nakon sprinta takodjer fail.. Nacin bodovanja fail…
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…da bi ovaj format uspješno zamijenio kvale ja bi uveo neku regulativu da npr. 70% krugova mora biti brže od prethodnog tako da se potiče vožnja na nož… uglavnom išao bi u smjeru da se tjera vozače da su na 100% što više…
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je jednostavno nemoguce ako od pocetka krenu maximalno jer gume im to nedozvoljavaju. Kako se blizi kraj trajnosti guma tako tempo opada.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto to jednostavno ne rijesit sa nadolijevanjem goriva u utrci, neogranicenim izborom guma kako god ko zeli i kad zeli… A ne ova endurance sranja sa cuvanjem guma, goriva, struje…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam impresioniran i ovo mi djeluje kao utrka sa redflagom gdje se samo nastavlja ono gdje su stali prije redflaga uz pauzu , kavu , spavanje, ručak i kenjanje.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikako ne…
I taj Sprint realno nema smisla, te će sasvim sigurno biti procesija.
Sve se ionako manje-više svodi na start na kojem su moguće jedine anomalije, kao što smo i vidli ovaj put.
No to je više do toga što smo ovo imali prvi put pa se desilo iznenađenje sa recimo Alonsom na softu za razliku od svih ostalih, plus toga Russell je napucao Sainza i u toj gužvi se Alonso olično snašao i probio naprijed.
No realno bez toga sve će se svodit na eventualno jednu ili dvije promjene pozicije, i to većinom isključivo na startu a dalje zacementiran poredak.
A to će se desiti s vremenom, jer teško da će biti još takvih situacija sa gumama, debelo prije da će ubuduće svi voziti na softu ili svi na mediumu, te da će svi puno više paziti da ne izvedu “Pereza” što automatizmom znači puno manje akcije…
Osim toga FP2 je potpuno izgubio smisao, doslovce nema nikakve logike da se FP vozi između kvalifikacija i utrke kad ionako nisu dozvoljene praktički pa nikakve bitne promjene na bolidu/setupu nakon kvalifikacija u petak…
I općenito taj raspored je krajnje glup, daleko logičnije bi bilo FP1 i FP2 u petak, FP3 (koji ujedno određuje grid za Sprint) ili kvalifikacije u subotu, pa onda Sprint nakon toga…
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne dopada mi se.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije lose ali ovakve kvale su nepotrebne, ja bi recimo stavio u petak 2 treninga i parc ferme. Onda u subotu svi imaju po jedan brzi krug ko nekada i kad se zavrsi za uru je sprint, pa nek onda razmisle kako podesiti bolid za jedan brzi ili za sprint i utrku a ne da u subotu na treningu se samo podesavaju za utrku koliko mogu.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno bezveze je za ostale momčadi. Ne znam kakvu satisfakciju imaju niže rangirane momčadi?
Bodovi donose bonuse – veću zaradu, sta je onda njima cilj ovdje? Ok, više uzbuđenja za nas, ali svi oni trebaju imati motivaciju više za borbu da bi bilo uzbudljivije.
Dakle sve ce svoditi na RBR i Mercedes, ostali ce moliti da im nesto rikne na bolidima.
Ne znam, može ovo bolje da se reguliše, da se format malo fokusira na ekipe koje nisu u stanju uzeti bodove ili ako ćemo u krajnost da se napravi točak sreće, pa neka ekipe zavrte svoju! Neko ce dobiti nove gume, neko stare, neko ne smije koristiti DRS, neko smije gdje hoće itd.
Jer svaki put fokus ide na najjače, niko ne benda ove slabije ekipe, ja ne znam kako oni pristaju na ovo? Jedino lova za učešće ako im se daje, nista drugo…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se. I ja sam razmisljao o tome.
Dobro , bore se za startnu poziciju. Ali opet , sprint utrka je dvoboj Red Bulla i Merca , ostali vise manje se ne bore za nista.
Ionako vecina kako odrade klasicne kvale tako ce biti i na kraju sprinta.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni samo nije jasno cemu ovak FP2 u to vrijeme?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Inače nisam čovjek koji voli neke velike promjene, ali ovo me nije nešto oduševilo. Takav model bi možda mogao biti dobar za slijedeću sezonu kada se ne zna tko će gdje biti, nakon totalne promjene bolida. A sada, kad imamo dominantnu četvorku i onda poslije njih “drugu klasu”, to mi nije dobro. Ovo jedino za sredinu poretka može biti zanimljivo, gdje je sve zgusnuto. Kad imaš jedan savršen krug za napraviti, tu se onda još nešto i da promiješati, ali ovako ne.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uz ovakav sistem bodovanja, kvale za sprint a u nedjelju obrnuti redosljed na startu. Ovako se samo nagrađuju najbolji a ostali se troše za ništa. Prva trojca osvajaju bodove a ostali se bore za bolju startnu poziciju u nedjelju. Kao u F2 prvih osam i onda ima smisla utrkivanje na sprintu ovako u subotu najbrži uzmu bodove i još u nedjelju su priviligirani sa najboljim startnim pozicijama.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo je, bilo je puno akcije.
Ali kako su vec mnogi rekli, nije ovo za sve staze, treba vise bodova dijeliti – barem prvih 8 ili 10.
Isto mi nema smisla raspored FP1, Q, FP2, sprint, utrka.
Treninzi u petak, kvale i sprint u subotu. I kvale neka budu kvale za start u utrci a za sprint neka okrenu trenutni raspored u prvenstvu (ali 10 po 10) ili na random. Znaci po trenutnom rasporedu max starta 10. a Vettel 1., Alonso 20. a Latiffi 11. Mislim da bi ako kompletno okrenu grid bilo previse kaosa.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je zanimljivo, ali ne za sve utrke. Neka stave da na godinu ima 2 utrke s ovim pravilima i to bi bilo to.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je raspored bez veze .. nemam nista protiv sprint utrke iako ne vidim poantu te utrke .. prvo me smeta sto je sve zbrda dola prvi trening , kalifikacije ,drugi trening pa sprint .. pa koja je poanta drugog treninga kad nista ne smiju napravit na bolidu ….ač tako mi je bilo valjda isto kad mi je otac kupio prvi tv u boji negdje 79,80 god pa sam tako isto blejio u f1 i cudio se crnim ,crvenim autima bez krova … mozda nadođem za koju god :D
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Milijun drugih načina za začinit vikend..bernie sa prskalicama je bio pametniji od ovoga..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne sviđa mi se. 👎
Nije mi se svidjela ni sama ideja, niti izvedba sa rasporedom, niti ono što sam vidio jučer za tih 17 krugova (Alonsov start je malo popravio dojam, ali nedovoljno).
I ono na kraju sa vijencima i šleperom.
BTW, ko je vozač šlepera? 😁
Maylander? 🤔
Pitam za prijatelja (za @racu, njega sramota). 😉🍻
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Frantic :rofl::rofl:::rofl::
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislili su sprint utrkom malo promiješat grid. Na žalost to je u trenutnoj F1 gotovo nemoguće. To pali kod F2 jer su bolidi gotovo identični.
U F1 najbrži su gotovo uvijek najbrži (izuzetaka je jako malo i eventualno kiša može začinit utrkivanje).
Nagrade su premale, a pogotovo što samo prva trojica ušićare nešto. Šta vrijedi Đorđu bit unutar prviih 10 kad nije ni žvaku dobio. U biti najbrži dobiju još pokoji bod, a ostatak grida cucla auspuh kao i obično.
Nisam oduševljen.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedini začin utrke bi bio da su se Lewis i Max pogodili i da su obojca završili u zidu. I onda obojca kreću sa repa kolone.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da nitko nije ni pomišljao riskirat do te mjere da si uništi utrku. Nagrada je mala, ali skupo bi koštalo za glavnu utrku. Start odostraga i mogućnost da bolid više nije 100% nakon popravka. Primjer Pereza.
0
0