Anketa: Dopada li vam se novi format GP vikenda?

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 1 min 29 komentara

Svoj glas možete dati u anketi ispod, a mišljenje u komentarima.

Kakav vam je dojam o novom formatu GP vikenda nakon prvih sprint kvalifikacija?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Odgovor

29 komentara

  1. Charles Leclerc
    Adro Prikaži

    Dobar format ali ne za svaku utrku sezone jer npr u Monacu nebi imalo nikakovg smisla ovakav format provoditi. Po meni dobro za jedno 5 utrka u sezoni



    29
    27

    2
  2. Marlboro
    AMG Donator Prikaži

    Format općenito po meni nije neka sreća, a sama “sprint kvalifikacija” danas nije izgledala lose i dosadna kao sto sam ocekivao.



    20
    18

    2
  3. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Iako bih po “stažu” pracenja F1 trebao biti u grupi onih konzervativnih ….dakle onih koji su protiv bilo kojih promjenam ovaj format trkackog vikenda mi je dobar ..uz izmjenu trening I i II u petak ..subota Sprint utrka i nedelja glavna trka.
    Subota je kao “predigra” u seksu …podigne glavni događaj u nedelju.
    Kome smeta više seksa …narocito ako je dobar



    13
    7

    6
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Upravo se probudio i kontam koji je dan, hm.?
      Mislio sam da je ponedjeljak.
      Kad ono nije.
      Danas najavljuju kišu i biće tegoban dan ali ću ostati kući i uživati uz još jedan start utrke i puno više krugova.
      Da, sviđa mi se ovaj vikend, baš mi je pun zabave. 😀



      4
      3

      1
  4. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    1. Drukčiji format vikenda, petkom treninzi, subotom kvalifikacije i sprint, nedjeljom GP
    2. Sprint postaje utrka, ne kvalifikacije
    3. Grid je određen na neki drugi način
    4. Bodovi do 10. mjesta, da se isplati malo više
    5. Nekoliko puta godišnje na stazama gdje ima smisla



    13
    11

    2
  5. Red Bull
    Kico Donator Prikaži

    Dodem s posla subotom,uvijek barem pokusavam pogledat Q3 barem zadnjih pet minuta,ovaj format kvala je banana,nije to to,pogotovo sto su kvale pa onda slobodni trening,nema smisla,sva napetost je nestala,Lujo je jučer bio fantastičan,ali Max je uzeo pole,danas sprint utrka je bila dosada naspram jucer kvala,ali valjda Amerika mora malo zacinit to,bitno je da je pole otišao kuci 😁



    9
    8

    1
  6. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Inace je Q1 mnogo dosadan… Q2 napetiji… Q3 gledamo svi….
    Sa ovim sprintom i taj Q3 postaje vazan kao scenarij u filmu za odrasle…
    Podjelile se kvale na 2 dijela, nepotrebno..
    Ako su bas htjeli neki sprint, reverse grid prvih 10 na tablici za WDC ako hoce utrku prije utrke… Takodjer na 3,4 vikenda..
    Nemam nista protiv vise utrkivanja ali neke stvari nemaju smisla…
    Sam tijek vikenda mi nije ok.. Komponente motora trpe vise utrkivanja.. Nositelj PPa nakon sprinta takodjer fail.. Nacin bodovanja fail…



    13
    11

    2
  7. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …da bi ovaj format uspješno zamijenio kvale ja bi uveo neku regulativu da npr. 70% krugova mora biti brže od prethodnog tako da se potiče vožnja na nož… uglavnom išao bi u smjeru da se tjera vozače da su na 100% što više…


    0
    -3

    3
  8. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Nisam impresioniran i ovo mi djeluje kao utrka sa redflagom gdje se samo nastavlja ono gdje su stali prije redflaga uz pauzu , kavu , spavanje, ručak i kenjanje.



    7
    6

    1
  9. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Nikako ne…
    I taj Sprint realno nema smisla, te će sasvim sigurno biti procesija.
    Sve se ionako manje-više svodi na start na kojem su moguće jedine anomalije, kao što smo i vidli ovaj put.
    No to je više do toga što smo ovo imali prvi put pa se desilo iznenađenje sa recimo Alonsom na softu za razliku od svih ostalih, plus toga Russell je napucao Sainza i u toj gužvi se Alonso olično snašao i probio naprijed.

    No realno bez toga sve će se svodit na eventualno jednu ili dvije promjene pozicije, i to većinom isključivo na startu a dalje zacementiran poredak.
    A to će se desiti s vremenom, jer teško da će biti još takvih situacija sa gumama, debelo prije da će ubuduće svi voziti na softu ili svi na mediumu, te da će svi puno više paziti da ne izvedu “Pereza” što automatizmom znači puno manje akcije…

    Osim toga FP2 je potpuno izgubio smisao, doslovce nema nikakve logike da se FP vozi između kvalifikacija i utrke kad ionako nisu dozvoljene praktički pa nikakve bitne promjene na bolidu/setupu nakon kvalifikacija u petak…

    I općenito taj raspored je krajnje glup, daleko logičnije bi bilo FP1 i FP2 u petak, FP3 (koji ujedno određuje grid za Sprint) ili kvalifikacije u subotu, pa onda Sprint nakon toga…



    10
    9

    1
  10. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Ne dopada mi se.



    4
    4

    0
  11. Fia
    Cale od Lewisa Prikaži

    Nije lose ali ovakve kvale su nepotrebne, ja bi recimo stavio u petak 2 treninga i parc ferme. Onda u subotu svi imaju po jedan brzi krug ko nekada i kad se zavrsi za uru je sprint, pa nek onda razmisle kako podesiti bolid za jedan brzi ili za sprint i utrku a ne da u subotu na treningu se samo podesavaju za utrku koliko mogu.



    6
    5

    1
  12. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Realno bezveze je za ostale momčadi. Ne znam kakvu satisfakciju imaju niže rangirane momčadi?

    Bodovi donose bonuse – veću zaradu, sta je onda njima cilj ovdje? Ok, više uzbuđenja za nas, ali svi oni trebaju imati motivaciju više za borbu da bi bilo uzbudljivije.

    Dakle sve ce svoditi na RBR i Mercedes, ostali ce moliti da im nesto rikne na bolidima.

    Ne znam, može ovo bolje da se reguliše, da se format malo fokusira na ekipe koje nisu u stanju uzeti bodove ili ako ćemo u krajnost da se napravi točak sreće, pa neka ekipe zavrte svoju! Neko ce dobiti nove gume, neko stare, neko ne smije koristiti DRS, neko smije gdje hoće itd.

    Jer svaki put fokus ide na najjače, niko ne benda ove slabije ekipe, ja ne znam kako oni pristaju na ovo? Jedino lova za učešće ako im se daje, nista drugo…



    4
    4

    0
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      Slazem se. I ja sam razmisljao o tome.
      Dobro , bore se za startnu poziciju. Ali opet , sprint utrka je dvoboj Red Bulla i Merca , ostali vise manje se ne bore za nista.
      Ionako vecina kako odrade klasicne kvale tako ce biti i na kraju sprinta.



      5
      5

      0
  13. Honda
    plavi Prikaži

    Meni samo nije jasno cemu ovak FP2 u to vrijeme?



    4
    4

    0
  14. Nico Hulkenberg
    Zec Prikaži

    Inače nisam čovjek koji voli neke velike promjene, ali ovo me nije nešto oduševilo. Takav model bi možda mogao biti dobar za slijedeću sezonu kada se ne zna tko će gdje biti, nakon totalne promjene bolida. A sada, kad imamo dominantnu četvorku i onda poslije njih “drugu klasu”, to mi nije dobro. Ovo jedino za sredinu poretka može biti zanimljivo, gdje je sve zgusnuto. Kad imaš jedan savršen krug za napraviti, tu se onda još nešto i da promiješati, ali ovako ne.



    3
    3

    0
  15. Niki Lauda
    Vordas Pretplatnik Prikaži

    Uz ovakav sistem bodovanja, kvale za sprint a u nedjelju obrnuti redosljed na startu. Ovako se samo nagrađuju najbolji a ostali se troše za ništa. Prva trojca osvajaju bodove a ostali se bore za bolju startnu poziciju u nedjelju. Kao u F2 prvih osam i onda ima smisla utrkivanje na sprintu ovako u subotu najbrži uzmu bodove i još u nedjelju su priviligirani sa najboljim startnim pozicijama.



    3
    3

    0
  16. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    Zanimljivo je, bilo je puno akcije.
    Ali kako su vec mnogi rekli, nije ovo za sve staze, treba vise bodova dijeliti – barem prvih 8 ili 10.
    Isto mi nema smisla raspored FP1, Q, FP2, sprint, utrka.
    Treninzi u petak, kvale i sprint u subotu. I kvale neka budu kvale za start u utrci a za sprint neka okrenu trenutni raspored u prvenstvu (ali 10 po 10) ili na random. Znaci po trenutnom rasporedu max starta 10. a Vettel 1., Alonso 20. a Latiffi 11. Mislim da bi ako kompletno okrenu grid bilo previse kaosa.



    2
    1

    1
  17. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Ovo je zanimljivo, ali ne za sve utrke. Neka stave da na godinu ima 2 utrke s ovim pravilima i to bi bilo to.



    2
    1

    1
  18. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    Meni je raspored bez veze .. nemam nista protiv sprint utrke iako ne vidim poantu te utrke .. prvo me smeta sto je sve zbrda dola prvi trening , kalifikacije ,drugi trening pa sprint .. pa koja je poanta drugog treninga kad nista ne smiju napravit na bolidu ….ač tako mi je bilo valjda isto kad mi je otac kupio prvi tv u boji negdje 79,80 god pa sam tako isto blejio u f1 i cudio se crnim ,crvenim autima bez krova … mozda nadođem za koju god :D



    2
    1

    1
  19. James Hunt
    Vryky Prikaži

    Milijun drugih načina za začinit vikend..bernie sa prskalicama je bio pametniji od ovoga..



    6
    6

    0
  20. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Ne sviđa mi se. 👎
    Nije mi se svidjela ni sama ideja, niti izvedba sa rasporedom, niti ono što sam vidio jučer za tih 17 krugova (Alonsov start je malo popravio dojam, ali nedovoljno).
    I ono na kraju sa vijencima i šleperom.
    BTW, ko je vozač šlepera? 😁
    Maylander? 🤔
    Pitam za prijatelja (za @racu, njega sramota). 😉🍻



    6
    5

    1
  21. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Mislili su sprint utrkom malo promiješat grid. Na žalost to je u trenutnoj F1 gotovo nemoguće. To pali kod F2 jer su bolidi gotovo identični.
    U F1 najbrži su gotovo uvijek najbrži (izuzetaka je jako malo i eventualno kiša može začinit utrkivanje).
    Nagrade su premale, a pogotovo što samo prva trojica ušićare nešto. Šta vrijedi Đorđu bit unutar prviih 10 kad nije ni žvaku dobio. U biti najbrži dobiju još pokoji bod, a ostatak grida cucla auspuh kao i obično.
    Nisam oduševljen.



    6
    6

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.