Izdvojeno

Barretto: Hulkenberg ili Kvyat u Williamsu sljedeće godine?

Piše: Ante Maras

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Već duže vrijeme šuška se o zamjeni između Valtterija Bottasa i Georgea Russella, a Mercedes sigurno razmišlja o tome je li pravo vrijeme za promociju svog mlađeg vozača Russella u momčad zajedno s Lewisom Hamiltonom. To bi ostavilo upražnjeno mjesto u Williamsu, gdje je Russell već tri godine “na posudbi” – i premda to nije pretjerano dobra opcija za Bottasa, jer bi značilo manje konkurentan automobil, Bottas bi mogao biti privlačan za povratak u F1 momčad u kojoj je započeo svoju karijeru.

No, prema novinaru Formula1.com portala Lawrenceu Barrettu, Williams nema samo jedno ime na svom užem izboru ako izgubi Russellove usluge za 2022. godinu.

Barretto piše da su uz Bottasa u igri Nico Hulkenberg i Daniil Kvyat kao mogući vozači za 2022. godinu, koji su se ove sezone našli bez trkačkog mjesta i služe kao zamjenski vozači za Mercedes/Aston Martin i Alpine.

Nadalje, sugerira da bi Pierre Gasly mogao biti opcija ako postane slobodan vozač, iako je malo vjerojatno da će se Gasly odlučiti napustiti AlphaTauri.

Što se tiče vozača koji se natječu u F2, Barretto kaže da je Dan Ticktum, član Williams akademije,”razmatran, ali se smatra da je otpao iz kalkulacija”. Istovremeno, vodeći kandidati za F2 prvenstvo su trenutno u drugim akademijama, što bi im otežalo život ako bi ih Williams želio – Guanyu Zhou i Oscar Piastri iz Alpinea; Robert Švarcman s Ferrarijem; Juri Vips, Liam Lawson i Jehan Daruvala s Red Bullom; i Theo Pourchaire sa Sauberom.

U međuvremenu, Russellov trenutni momčadski kolega, Nicholas Latifi, prema Barrettu vrlo vjerojatno ostaje treću sezonu unatoč tome što se mučio u odnosu na Russella.

Izvršni direktor Williamsa i direktor momčadi Jost Capito smatra da momčad sa sjedištem u Groveu postaje sve privlačnija opcija za vozače, napredujući iz mračnih dana proteklih nekoliko sezona.

“Vidimo sve više i više interesa vozača da se pridruže Williamsu u budućnosti”, rekao je Capito.

“Oni vide da postoji odgovarajuća financijska potpora i da je tim spreman krenuti naprijed i privući vozače. Tako da mislim da što duže čekamo, to ćemo biti u boljoj situaciji.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Da budem iskren, mislim da bi Alpine i platio, i to dobro, da uzmu jednog ili oba, i da počnu voziti u F1 i da se pripremaju za Alpine. Alpineu je Zhou jako zanimljiv zbog buduće prodaje automobila u Kini, a u Piastriu bi po meni mogli imati novog Russella.



    6

    4
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Ako zadrže Latifija iduće sezone, cijela ova aura oko napretka Williamsa će značajno splasnuti. Budući da im navodno više finansije nisu problem, ne vidim šta Latifi donosi osim toga jer nije pokazao niti jedan znak napretka od svog ulaska u sport. Imaju toliko puteva kojim mogu krenuti, od slobodnih dokazanih vozača do mladih nada koje trebaju prvu šansu na najvišem nivou.



    13

    1
  3. Nico Hulkenberg
    Zec Prikaži

    Huuuulk, vrati seeee!



    3

    0
  4. jaooo ne znam kojeg bi od ove dvojice, jel mogu obojica a Russella u Mercedes



    5

    0
  5. Dovodit isluženog a ktome i kad je bio najbolji prosječnog vozača tipa Hulka o Kvyatu da ne govorim kad imaš u F2 toliko talenta na izbor može samo potpuno lud čovjek. Druga stvar ti ljudi su godinama van F1.



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni