Izdvojeno

Seidl priznaje da je Ricciardovo sporo privikavanje razočaravajuće

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov šef Andreas Seidl priznaje da je razočaravajuće gledati koliko dugo traje prilagodba Daniela Ricciarda na bolid McLarena. No, siguran je da će “kliknuti” kad-tad.

Ricciardo je na kraju prošle sezone prešao iz Renaulta u McLarena uz Landa Norrisa, a dok je Norrisova sezona dosad najbolja u karijeri – Australac izgleda neprepoznatljivo loše.

U McLarenu kažu da nisu očekivali da će Ricciardo odmah uskočiti u bolid i izvlačiti iz njega maksimum, ali su očekivali da će za to trebati manje od trenutno odvoženih devet GP vikenda.

“Ne vjerujem da je on [Ricciardo] zamišljao da će biti ovako teško promijeniti ekipe.”

“On je razočaran, kao i mi. Mislili smo da će tranzicija biti brža.”

Seidl ne odustaje od Ricciarda i vjeruje da će se stvari posložiti:

“Još uvijek sam uvjeren da će u jednom trenutku stvari za njega samo ‘kliknuti’.”

S obzirom na to da je McLaren u jako dobroj formi – Ricciardo unatoč mučenju uspijeva osvajati bodove. To mu je pošlo za rukom u sve osim dvije utrke ove sezone, a u jednoj utrci je osvojio više bodova od Norrisa. Što se tiče kvalifikacija, triput je bio brži od mladog Britanca.

Seidl na račun Norrisa ima samo komplimente:

“Sjajno je vidjeti kako pristupa utrkama. Čak i ako mu prvi krug ne prođe kako treba, ne dozvoljava da ga to uznemiruje. Čeka svoju priliku i onda to iskoristi. Jako je odlučan i skoro da uopće ne griješi.”

“Sjajno je vidjeti kako se razvio i izvan bolida. Njegova osobnost. Ima samo 21 godine, a jako je prizemljen i timski je igrač.”

Norris je trenutno četvrti u poretku vozača, ispred Mercedesovog Valtterija Bottasa. Ima i tri pobjednička postolja ove sezone. S druge strane, Daniel Ricciardo je osmi, s manje od polovice Norrisovih bodova.

[profil broj=”3″]

[profil broj=”4″]

Komentiraj

7 komentara

  1. Ma nije da se Ricci sporo privikava nego McLaren prebrzo razvija bolid 😀😀



    15

    1
  2. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Kako je krenulo, mogao bi Ricciardo pored Norrisa završiti kao Kimi pored Vettela, a možda čak i kao Kimi pored Alonsa.

    Kako god, sam je birao ne doći u McLaren 2 godine prije, sad mu nema druge već dati sve od sebe da uvjeri ljude da još uvijek vrijedi i ima materijala za veća dostignuća.



    8

    2
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    “No, siguran je da će “kliknuti” kad-tad.” Kakva je to izjava? Pa nije Ricci početnik u tek osnovanoj momčadi da ga se čeka. Pa nije do sada vozio Caterham da se treba prilagođavati. Mnogima je teško priznati da je veliko razočaranje, obzirom da vozi vrlo dobar bolid



    21

    1
    • Naravno. Svaki bolid može ići koliko može ići i to je to. Pitanje je dali neki vozač iskorištava puni potencijal bolida ili ne. Lando to radi redovito dok je Ricci bas veliko razočaranje. Rusel dode u Mecku i odmah ide kao da je tamo 10 godina. Tako je dosao i Leclerc u Ferrari, tako je došao i Mac u RB. Moje misljenje da onim top vozačima ne treba puno da počnu izvlačiti max iz bolida. Ricci je dokazano odličan vozac no ova sezona mu neide u prilog. Zadnje dvije godine je Sainz bio odlican kontra Landa i poprilicno sam uvjeren da Rici nije ni bliui svojih starih izvedbi. Vozi Lando odlicno, no ovogodisnji bolid McLarena je velik korak naprijed i Rici bi trebao biti redovito od 4-6 mjesta jer bolidi iza njih im ne bi smjeli biti konkurencija s obzirom na Landove izvedbe. Ako su vozaci slicne kategorije u istim bolidima ne bi tokom utrke smjela biti razlika veca od 15-20 sekundi. Lando njega prede za krug ili ga ostavi po 40,50,60 sekundi. To je za Ricci jednostavno debakl bez obzira koliko Lando bio talentiran. Moje misljenje je da top vozač moze izgubiti sezonu, no ovo nije poraz. Ovi je gaženje.



      18

      0
  4. Pobjego od Maxa ,pa je dosao Norrisu,steta Riccia ali mali Lando moze bit samo bolji i bolji,nece ga Daniel uhvatit do kraja sezone!!!



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni