Izdvojeno

Seidl priznaje da je Ricciardovo sporo privikavanje razočaravajuće

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov šef Andreas Seidl priznaje da je razočaravajuće gledati koliko dugo traje prilagodba Daniela Ricciarda na bolid McLarena. No, siguran je da će “kliknuti” kad-tad.

Ricciardo je na kraju prošle sezone prešao iz Renaulta u McLarena uz Landa Norrisa, a dok je Norrisova sezona dosad najbolja u karijeri – Australac izgleda neprepoznatljivo loše.

U McLarenu kažu da nisu očekivali da će Ricciardo odmah uskočiti u bolid i izvlačiti iz njega maksimum, ali su očekivali da će za to trebati manje od trenutno odvoženih devet GP vikenda.

“Ne vjerujem da je on [Ricciardo] zamišljao da će biti ovako teško promijeniti ekipe.”

“On je razočaran, kao i mi. Mislili smo da će tranzicija biti brža.”

Seidl ne odustaje od Ricciarda i vjeruje da će se stvari posložiti:

“Još uvijek sam uvjeren da će u jednom trenutku stvari za njega samo ‘kliknuti’.”

S obzirom na to da je McLaren u jako dobroj formi – Ricciardo unatoč mučenju uspijeva osvajati bodove. To mu je pošlo za rukom u sve osim dvije utrke ove sezone, a u jednoj utrci je osvojio više bodova od Norrisa. Što se tiče kvalifikacija, triput je bio brži od mladog Britanca.

Seidl na račun Norrisa ima samo komplimente:

“Sjajno je vidjeti kako pristupa utrkama. Čak i ako mu prvi krug ne prođe kako treba, ne dozvoljava da ga to uznemiruje. Čeka svoju priliku i onda to iskoristi. Jako je odlučan i skoro da uopće ne griješi.”

“Sjajno je vidjeti kako se razvio i izvan bolida. Njegova osobnost. Ima samo 21 godine, a jako je prizemljen i timski je igrač.”

Norris je trenutno četvrti u poretku vozača, ispred Mercedesovog Valtterija Bottasa. Ima i tri pobjednička postolja ove sezone. S druge strane, Daniel Ricciardo je osmi, s manje od polovice Norrisovih bodova.

[profil broj=”3″]

[profil broj=”4″]

Komentiraj

7 komentara

  1. Ma nije da se Ricci sporo privikava nego McLaren prebrzo razvija bolid 😀😀



    15

    1
  2. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Kako je krenulo, mogao bi Ricciardo pored Norrisa završiti kao Kimi pored Vettela, a možda čak i kao Kimi pored Alonsa.

    Kako god, sam je birao ne doći u McLaren 2 godine prije, sad mu nema druge već dati sve od sebe da uvjeri ljude da još uvijek vrijedi i ima materijala za veća dostignuća.



    8

    2
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    “No, siguran je da će “kliknuti” kad-tad.” Kakva je to izjava? Pa nije Ricci početnik u tek osnovanoj momčadi da ga se čeka. Pa nije do sada vozio Caterham da se treba prilagođavati. Mnogima je teško priznati da je veliko razočaranje, obzirom da vozi vrlo dobar bolid



    21

    1
    • Naravno. Svaki bolid može ići koliko može ići i to je to. Pitanje je dali neki vozač iskorištava puni potencijal bolida ili ne. Lando to radi redovito dok je Ricci bas veliko razočaranje. Rusel dode u Mecku i odmah ide kao da je tamo 10 godina. Tako je dosao i Leclerc u Ferrari, tako je došao i Mac u RB. Moje misljenje da onim top vozačima ne treba puno da počnu izvlačiti max iz bolida. Ricci je dokazano odličan vozac no ova sezona mu neide u prilog. Zadnje dvije godine je Sainz bio odlican kontra Landa i poprilicno sam uvjeren da Rici nije ni bliui svojih starih izvedbi. Vozi Lando odlicno, no ovogodisnji bolid McLarena je velik korak naprijed i Rici bi trebao biti redovito od 4-6 mjesta jer bolidi iza njih im ne bi smjeli biti konkurencija s obzirom na Landove izvedbe. Ako su vozaci slicne kategorije u istim bolidima ne bi tokom utrke smjela biti razlika veca od 15-20 sekundi. Lando njega prede za krug ili ga ostavi po 40,50,60 sekundi. To je za Ricci jednostavno debakl bez obzira koliko Lando bio talentiran. Moje misljenje je da top vozač moze izgubiti sezonu, no ovo nije poraz. Ovi je gaženje.



      18

      0
  4. Pobjego od Maxa ,pa je dosao Norrisu,steta Riccia ali mali Lando moze bit samo bolji i bolji,nece ga Daniel uhvatit do kraja sezone!!!



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni