Bivši vozač Formule 1 i argentinski političar Carlos Reutemann preminuo je u dobi od 79 godina nakon zdravstvenih komplikacija u posljednjih nekoliko mjeseci.
Reutemannovo se stanje pogoršalo u posljednjih nekoliko dana nakon što je pretrpio velike probleme s krvarenjem dok je bio na intenzivnoj njezi zdravstvenog centra u gradu Santa Feu u Argentini. Bivši vozač F1 i trenutni senator u Argentini hospitaliziran je 30. svibnja, a 21. je lipnja premješten na odjel intenzivne njege, ostajući tamo od tada. Prije toga, Reutemann je tijekom svibnja proveo 17 dana u bolnici. Primljen je s anemijom i dehidracijom, ali njegovo se stanje pogoršalo zbog prethodnih problema s gastrointestinalnim krvarenjem i pogoršanjem funkcije bubrega. Njegovi su se problemi odnosili na rak jetre kojem je dijagnosticiran 2017. godine.
Vijest o njegovoj smrti je na Twitteru objavila Cora Reutemann, Carlosova kći:
Carlos Reutemann je nastupao u F1 od 1972. do 1982. te je smatran jednim od najboljih vozača F1 tog doba. Tijekom svoje karijere nastupio za Brabham, Ferrari, Lotus i Williams te je ostvario 12 pobjeda, 45 podija te po 6 najbržih krugova i pole positiona. 2 puta je završavao 3. u poretku, a najbliži naslovu je bio za upravljačem Williamsa 1981. godine kad mu je naslov izmakao za samo 1 bod te otišao u ruke Nelsona Piqueta. Nakon odlaska iz Formule 1, odlučio se baviti politikom te biva dvaput izabran za guvernera Santa Fea (1991.-1995. i 1999.-2003.). Također od 2003. pa do smrti je bio član argentinskog Senata, a 2011. se odlučio kandidirati za predsjednika Argentine, ali je kandidaturu povukao.
Počivao u miru.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uhhhhh… žalosna vijest :-(
Rest In Peace Carlos Legendo !
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Volio bih da sam mogao gledati f1 u tim prošlim vremenima. Počivaj u miru legendo!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Klasa je vječna…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Počivao u miru!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1977. g. u SN Reviji, izlazio je feljton o rivalstvu Hunta i Laude. U jednom od brojeva, opisujući posljednju utrku, novinar je napisao kako je prilikom Huntovog pretjecanja Regazzonija, Clay lagano podigao ruku u znak njegove podrške Huntu, a svojevrsna osveta Enzu Ferrariju, što je ovaj već potpisao za slijedeću sezonu Reutemanna umjesto njega. Dugo sam čuvao sve brojeve te revije od prvog broja, a onda sam otišao od kuće, pa je moj mlađi brat sve to razjebao. Pokušavao sam negdje to drugdje naći, al nikakve šanse. U svakom slučaju, što se Carlosa tiče, najviše je postigao kad je Lauda otišao iz Ferrarija. Reuteman je ostao vozač kojeg se pamti i još će se pamtiti.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RIP man.respect
0
0