Izdvojeno

Carlos Reutemann je preminuo u 79. godini

Piše: Ante Maras

Prije 1 godinu, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši vozač Formule 1 i argentinski političar Carlos Reutemann preminuo je u dobi od 79 godina nakon zdravstvenih komplikacija u posljednjih nekoliko mjeseci.

Reutemannovo se stanje pogoršalo u posljednjih nekoliko dana nakon što je pretrpio velike probleme s krvarenjem dok je bio na intenzivnoj njezi zdravstvenog centra u gradu Santa Feu u Argentini. Bivši vozač F1 i trenutni senator u Argentini hospitaliziran je 30. svibnja, a 21. je lipnja premješten na odjel intenzivne njege, ostajući tamo od tada. Prije toga, Reutemann je tijekom svibnja proveo 17 dana u bolnici. Primljen je s anemijom i dehidracijom, ali njegovo se stanje pogoršalo zbog prethodnih problema s gastrointestinalnim krvarenjem i pogoršanjem funkcije bubrega. Njegovi su se problemi odnosili na rak jetre kojem je dijagnosticiran 2017. godine.

Vijest o njegovoj smrti je na Twitteru objavila Cora Reutemann, Carlosova kći:

https://www.twitter.com/CoraReutemann/status/1412817852839628801

Carlos Reutemann je nastupao u F1 od 1972. do 1982. te je smatran jednim od najboljih vozača F1 tog doba. Tijekom svoje karijere nastupio za Brabham, Ferrari, Lotus i Williams te je ostvario 12 pobjeda, 45 podija te po 6 najbržih krugova i pole positiona. 2 puta je završavao 3. u poretku, a najbliži naslovu je bio za upravljačem Williamsa 1981. godine kad mu je naslov izmakao za samo 1 bod te otišao u ruke Nelsona Piqueta. Nakon odlaska iz Formule 1, odlučio se baviti politikom te biva dvaput izabran za guvernera Santa Fea (1991.-1995. i 1999.-2003.). Također od 2003. pa do smrti je bio član argentinskog Senata, a 2011. se odlučio kandidirati za predsjednika Argentine, ali je kandidaturu povukao.

Počivao u miru.

Komentiraj

6 komentara

  1. Uhhhhh… žalosna vijest :-(

    Rest In Peace Carlos Legendo !



    12

    0
  2. Volio bih da sam mogao gledati f1 u tim prošlim vremenima. Počivaj u miru legendo!



    6

    0
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Klasa je vječna…



    2

    0
  4. Nico Hulkenberg
    Zec Prikaži

    Počivao u miru!


    0

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    1977. g. u SN Reviji, izlazio je feljton o rivalstvu Hunta i Laude. U jednom od brojeva, opisujući posljednju utrku, novinar je napisao kako je prilikom Huntovog pretjecanja Regazzonija, Clay lagano podigao ruku u znak njegove podrške Huntu, a svojevrsna osveta Enzu Ferrariju, što je ovaj već potpisao za slijedeću sezonu Reutemanna umjesto njega. Dugo sam čuvao sve brojeve te revije od prvog broja, a onda sam otišao od kuće, pa je moj mlađi brat sve to razjebao. Pokušavao sam negdje to drugdje naći, al nikakve šanse. U svakom slučaju, što se Carlosa tiče, najviše je postigao kad je Lauda otišao iz Ferrarija. Reuteman je ostao vozač kojeg se pamti i još će se pamtiti.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni