Izdvojeno

Carlos Reutemann je preminuo u 79. godini

Piše: Ante Maras

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši vozač Formule 1 i argentinski političar Carlos Reutemann preminuo je u dobi od 79 godina nakon zdravstvenih komplikacija u posljednjih nekoliko mjeseci.

Reutemannovo se stanje pogoršalo u posljednjih nekoliko dana nakon što je pretrpio velike probleme s krvarenjem dok je bio na intenzivnoj njezi zdravstvenog centra u gradu Santa Feu u Argentini. Bivši vozač F1 i trenutni senator u Argentini hospitaliziran je 30. svibnja, a 21. je lipnja premješten na odjel intenzivne njege, ostajući tamo od tada. Prije toga, Reutemann je tijekom svibnja proveo 17 dana u bolnici. Primljen je s anemijom i dehidracijom, ali njegovo se stanje pogoršalo zbog prethodnih problema s gastrointestinalnim krvarenjem i pogoršanjem funkcije bubrega. Njegovi su se problemi odnosili na rak jetre kojem je dijagnosticiran 2017. godine.

Vijest o njegovoj smrti je na Twitteru objavila Cora Reutemann, Carlosova kći:

https://www.twitter.com/CoraReutemann/status/1412817852839628801

Carlos Reutemann je nastupao u F1 od 1972. do 1982. te je smatran jednim od najboljih vozača F1 tog doba. Tijekom svoje karijere nastupio za Brabham, Ferrari, Lotus i Williams te je ostvario 12 pobjeda, 45 podija te po 6 najbržih krugova i pole positiona. 2 puta je završavao 3. u poretku, a najbliži naslovu je bio za upravljačem Williamsa 1981. godine kad mu je naslov izmakao za samo 1 bod te otišao u ruke Nelsona Piqueta. Nakon odlaska iz Formule 1, odlučio se baviti politikom te biva dvaput izabran za guvernera Santa Fea (1991.-1995. i 1999.-2003.). Također od 2003. pa do smrti je bio član argentinskog Senata, a 2011. se odlučio kandidirati za predsjednika Argentine, ali je kandidaturu povukao.

Počivao u miru.

Komentiraj

6 komentara

  1. Uhhhhh… žalosna vijest :-(

    Rest In Peace Carlos Legendo !



    12

    0
  2. Volio bih da sam mogao gledati f1 u tim prošlim vremenima. Počivaj u miru legendo!



    6

    0
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Klasa je vječna…



    2

    0
  4. Nico Hulkenberg
    Zec Prikaži

    Počivao u miru!


    0

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    1977. g. u SN Reviji, izlazio je feljton o rivalstvu Hunta i Laude. U jednom od brojeva, opisujući posljednju utrku, novinar je napisao kako je prilikom Huntovog pretjecanja Regazzonija, Clay lagano podigao ruku u znak njegove podrške Huntu, a svojevrsna osveta Enzu Ferrariju, što je ovaj već potpisao za slijedeću sezonu Reutemanna umjesto njega. Dugo sam čuvao sve brojeve te revije od prvog broja, a onda sam otišao od kuće, pa je moj mlađi brat sve to razjebao. Pokušavao sam negdje to drugdje naći, al nikakve šanse. U svakom slučaju, što se Carlosa tiče, najviše je postigao kad je Lauda otišao iz Ferrarija. Reuteman je ostao vozač kojeg se pamti i još će se pamtiti.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni