Izdvojeno

Marko: Imamo najboljeg vozača, bolid i motor

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dok se velik broj navijača pita je li forma Red Bulla iz Austrije realan prikaz snaga ili ćemo se u nekom trenutku ove sezone vratiti na onaj prikaz Mercedesove moći iz Portugala ili Španjolske – Helmut Marko ne dvoji – Red Bull ima najbržeg vozača, bolid i motor.

“Tri utrke – 76 bodova. To se zove podvig.”

“Imamo najbržeg vozača, najbolji bolid i najbolji motor.”

Sve ekipe već su dijelom fokusirane na veliku promjenu tehničkog pravilnika za 2022. godinu, ali Helmut kaže da Red Bull mora raditi na ovogodišnjem bolidu bez obzira na to koliko bi mogli stradati dugoročni ciljevi:

“Držimo se našeg plana čak i ako nas Mercedes pokuša uvjeriti da ćemo iduće godine biti dvije sekunde iza njih.”

Ispred nas je Velika nagrada Velike Britanije koja će biti veliki ispit za austrijsku ekipu.

“Vidjeli smo McLaren i kako se stvari brzo okrenuo. Oni su [u Austriji] bili snažan protivnik. Sve što je potrebno ponekad je samo drukčija komponenta guma i sve se okrene. Ali, ako pobijedimo Mercedese u Silverstoneu – stvari za nas jako dobro izgledaju.”

Mercedes vs Red Bull

Pozicije Mercedesovih i Red Bullovih vozača u prvih 9 utrka

Komentiraj

25 komentara

  1. Onda je sve osim naslova blamaza….



    25

    0
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Sve je covjek rekao kako stoji, naslov bi trebao biti njihov kako se stvari odvijaju, sto moze sprijeciti samo serija nepredvidjenih kvarova, do kojih nadam se nece doc.



    4

    1
  3. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Nakon svih ovih godina dominacije Mercedesa, gotovo je nemoguće povjerovati da je ovo realan odnos snaga između Mercedesa i Red Bulla. Na jednom od članaka sam više navijački predvidio 3 od 3 pobjede za Maxa, ali realno nisam baš bio uvjeren u to. Jel ta razlika zbog konfiguracije staze, oštećenja na Hamiltonovom bolidu na drugom Spielbergu ili su jednostavno u Hondi (prije svega) i Red Bullu našli onaj korak naprijed tek treba vidjeti. Što se Maxa tiče, on se ponaša i vozi kao budući svjetski prvak. Bez greške, brz i konzistentan poput najvećih u ovom sportu. Djeluje kao da je ostavio sve svoje mušice u prošlosti i da je sazrio u vrhunskog vozača. Sada ima i sukladnu mašineriju i izgleda nezaustavljivo. Možda ćemo već u Silverstoneu vidjeti drugačiji odnos snaga, ali ovo dosad nam daje za pravo vjerovati da je ovo godina prve titule za Maxa, naravno nama koji za njega navijamo.



    16

    1
  4. Helmut Marko: We have the fastest driver, best car and best engine.
    Mercedes at Silverstone: Hold my beer.

    Ajd, vidjećemo



    15

    0
  5. Ferrari je imao dominaciju 2002 i 2004 i to je bila MAFIA, pljuvačina, omalovažavanje najvećeg svih vremena. A danas je čudno i pomisliti da netko ima malo bolji bolid od Mercedesa…. I naravno sada englezići šute, sada im je i njemački brand mio.



    18

    11
  6. …hrabro…stvarno hrabro… iako mi je jasno da ovo ima višestruke pozadinske implikacije (vidi pod : molim te hondo ostani skuvaćemo ti paštašutu) i neke komercijalne nije baš bezvezna izjava objaviti da si najbolji u F1…



    7

    2
  7. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Nije li Hamilton na zadnjoj trci u Austriji bio 4..? Na ovoj grafici ispod članka je prikazano kao da je bio drugi. Bottas je bio drugi. 🤪..



    6

    0
  8. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Kad neko pobjedjuje u F1, onda ima sve najbolje! 😁



    3

    1
  9. Ako ove godine ne uzmu naslov(e), dogodine sigurno…



    1

    9
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Dobra “Mućke” fora, ali baš i ne paše za RBR.
      Nije da prije koju godinu nisu imali višegodišnju dominaciju i da cijeli život čame na dnu i sanjaju o naslovu…
      Možda Haas ili Sauber…



      3

      0
      • U ovom slučaju se nisam salio.
        Jos davno (2018.🤫) sam govorio da je Red Bull sljedeći prvak, a to mi se jos vise utvrdilo kada su presli na Hondu, tako rijesili svoj najveci problem i postali “tvornicka momcad”. Rukovodstvo im je ustimano, cini mi se da su ekipa koja je po tom pitanju napravila najmanje promjena u posljednjih 10 godina, a tu je naravno i Newey – jos uvijek moglo bi se reci.

        Ako im u ovoj godini Mercedes ipak nekako uzem titulu(e), uz relativno izjednacene agregate njima bih dao najvise sanse da ce ubosti sasiju jer ipak su tu tradicionalno najjaci? Ako im to uspije, nije da nemaju vozaca koji ce znati odraditi ono sto treba…



        8

        3
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Ali sljedeće godine će high rake biti u deficitu ili ih uopće neće biti. Ove godine je mercedes ipak uškopljen pravilima, a rb se uz hondu jako poboljšao.


          0

          1
  10. Hmmm, mislim da se Dr. Marko vara jer ipak na skoro svakoj objavi na F1 Pulsu će se nać neki stručnjak i reć da je Mercedes najbolji bolid :)



    6

    18
  11. Je li sada vrijeme da ja prodam svog Accorda 2009. 2,4 sa jedinstvenom opremom u HR?😁



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni