Izdvojeno

Verstappen: Razumijem zašto Mercedes ulaže proteste, posljednje dvije godine nemaju konkurenciju

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bitka za naslov konstruktorskog prvaka između starog prvaka Mercedesa i konkurenta za naslov i trenutno vodećeg u konstruktorskom prvenstvu Red Bulla događa se na stazi, ali i izvan nje. Toto Wolff izjavio je kako Mercedes neće donositi nadogradnje za svoj bolid, ali to se pokazalo netočno. Max Verstappen nije iznenađen, kao što razumije i zašto iz Mercedesa konstantno ulažu proteste.

U Austriji Toto Wolff je iznenadio rekavši kako Mercedes više neće donositi nadogradnje za 2021. godinu. To je izazvalo mnoga inenađena lica, ali je kasnije James Allison poručio kako još uvijek postoje neke nadogradnje koje tek trebaju doći na bolid tijekom sljedećih utrka kako bi se smanjilo zaostajanje za Red Bullom.

“Ne očekujem da će netko sada samo odustati, već da će to biti borba do kraja. Ono što moramo učiniti je nastaviti gurati, jer mi imamo kontorlu nad tim. A onda ćemo na kraju sezone vidjeti gdje ćemo završiti. Ali oni koji prate vijesti mogli su već pročitati da je James Allison rekao da još ima nekih stvari za Mercedes.”

Max Verstappen

Osim novosti i nadogradnji za Mercedes, puno se može postići i protestima tima, čime su već dali povoda za uvođenje novih testova stražnjih krila i novih tehničkih smjernica i pravila prilikom zaustavljanja. Iako mnogi koji prate Formulu 1 to ne razumiju, Max kaže kako mu je to posve jasno.

“To je naravno zato što u posljednje dvije godine nisu imali nikakvu konkurenciju izvan tima, haha… Tako da shvaćam.”

Max Verstappen

Normalno je i logično za očekivati kako će Mercedes i dalje činiti sve što može kako bi nastavio pobjednički niz i postao novi (stari) svjetski prvak u konstruktorskom poretku 2021. godine. Niti Max Verstappen, kako sam kaže, ne gleda sljedeću sezonu, već je koncentiran na ovu i lov za naslov prvaka ove sezone.

“Ako imate šanse osvojiti prvenstvo, za koje ste toliko radili posljednjih godina, morate se zauzeti za to. To mi se čini logičnim.”

Max Verstappen

Komentiraj

9 komentara

  1. Ham će kosu nadograditi ,daleko je još do kraja no
    Max će biti novi svjetski prvak !



    14

    2
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Konačno da neko prevali preko usta u javnosti. I to baš najbolja osoba za to!



    25

    3
  3. Do nedavno je Max govorio: Mi moramo više gledati na sebe a ne što su drugi napravili.
    Wolf: mi govorimo na stazi i ne virimo u tuđe dvorište.



    14

    3
  4. ako Max pod ”posljednje dvije godine” misli na posljednjih 7 godina bez konkurencije, onda se slažem s ovom izjavom.



    16

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni