Vodeći vozač Formule 2 nakon prvih devet utrka, Guanyu Zhou, debitirat će na službenom dijelu vikenda Formule 1 na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu Austrije.
Zhou je član Renaultove/Alpineove juniorske akademije od 2019., a kao razvojni i test vozač dosad je sudjelovao u nizu testnih vožnji za momčad.
Danas će na prvom treningu preuzeti bolid Fernanda Alonsa.
“Voziti prvi trening na trkaćem vikendu Formule 1 je ostvarenje sna i još jedan korak ka mom ultimativnom cilju – postati vozač Formule 1. Bit će to iznimno poseban trenutak”, rekao je 22-godišnji Kinez.
“Bit će još posebnije jer vozim Fernandov bolid, on me u mladosti inspirirao da pokušam ostvariti karijeru u utrkivanju.”
Zhou će biti prvi Kinez na službenom dijelu F1 vikenda nakon što je Ma Qinghua tijekom 2012. i 2013. odradio nekoliko treninga za HRT i Caterham – u utrci nijedan Kinez nije nastupio tijekom čitave povijesti.
“Guanyu je kao test vozač sudjelovao u testnim i simulatorskim vožnjama, stoga je vožnja na prvom treningu u aktualnom bolidu logičan i važan korak za jednu od najvećih zvijezda akademije”, rekao je Laurent Rossi, izvršni direktor Alpinea.
“Ovo iskustvo uvelike će mu pomoći dok solidno napreduje ka ultimativnom cilju o stalnom mjestu u F1.”
“Izazov dolaska u F1 iznimno je težak za mlade vozače, stoga smo ponosni što podupiremo nadolazećeg talenta na tom putu.”
Osim Alpinea, nestandardnog vozača imat će i Alfa Romeo te Williams. Za Alfu će umjesto Antonija Giovinazzija voziti Callum Ilott, dok će Roy Nissany zamijeniti Georgea Russella u Williamsu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alpine je baš prekjučer predstavio siluete 3 nova električna modela koji dolaze od 22-24, jedan hot hatch koji će biti derivat novog R5, novi A110 kao konkurencija Porcheu 718, i sportski crossover u klasi Porchea Macana, tako da bi im za kinesko tržište jako odgovarao u budućnosti jedan sjajan kineski vozač.
0
0