Izdvojeno

Zhou umjesto Alonsa na prvom treningu u Austriji

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vodeći vozač Formule 2 nakon prvih devet utrka, Guanyu Zhou, debitirat će na službenom dijelu vikenda Formule 1 na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu Austrije.

Zhou je član Renaultove/Alpineove juniorske akademije od 2019., a kao razvojni i test vozač dosad je sudjelovao u nizu testnih vožnji za momčad.

Danas će na prvom treningu preuzeti bolid Fernanda Alonsa.

“Voziti prvi trening na trkaćem vikendu Formule 1 je ostvarenje sna i još jedan korak ka mom ultimativnom cilju – postati vozač Formule 1. Bit će to iznimno poseban trenutak”, rekao je 22-godišnji Kinez.

“Bit će još posebnije jer vozim Fernandov bolid, on me u mladosti inspirirao da pokušam ostvariti karijeru u utrkivanju.”

Zhou će biti prvi Kinez na službenom dijelu F1 vikenda nakon što je Ma Qinghua tijekom 2012. i 2013. odradio nekoliko treninga za HRT i Caterham – u utrci nijedan Kinez nije nastupio tijekom čitave povijesti.

“Guanyu je kao test vozač sudjelovao u testnim i simulatorskim vožnjama, stoga je vožnja na prvom treningu u aktualnom bolidu logičan i važan korak za jednu od najvećih zvijezda akademije”, rekao je Laurent Rossi, izvršni direktor Alpinea.

“Ovo iskustvo uvelike će mu pomoći dok solidno napreduje ka ultimativnom cilju o stalnom mjestu u F1.”

“Izazov dolaska u F1 iznimno je težak za mlade vozače, stoga smo ponosni što podupiremo nadolazećeg talenta na tom putu.”

Osim Alpinea, nestandardnog vozača imat će i Alfa Romeo te Williams. Za Alfu će umjesto Antonija Giovinazzija voziti Callum Ilott, dok će Roy Nissany zamijeniti Georgea Russella u Williamsu.

Komentiraj

1 komentar

  1. Alpine je baš prekjučer predstavio siluete 3 nova električna modela koji dolaze od 22-24, jedan hot hatch koji će biti derivat novog R5, novi A110 kao konkurencija Porcheu 718, i sportski crossover u klasi Porchea Macana, tako da bi im za kinesko tržište jako odgovarao u budućnosti jedan sjajan kineski vozač.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni