Čak tri tjedna su morala proći od Mercedesovog upita prema FIA-i vezano za brzinu promjena guma, da bi FIA napokon objavila da će u ime sigurnosti zahtijevati minimalno vrijeme zadržavanja u pit-stopu.
Isto će početi vrijediti od Velike nagrade Mađarske, a Toto Wolff kaže da ne zna je li njihov upit potaknuo FIA-u na ove promjene:
“Prije tri ili četiri tjedna smo poslali upit FIA-i vezano za sigurnosne mehanizme koje koristimo tijekom zaustavljanja u boksu. Pitali smo ih možemo li to optimizirati.”
“Je li to potaknulo neke druge događaje? Ne znam, možda. To je bilo naše pitanje.”
Tehnička direktiva zahtjevat će minimalna vremena reakcije mehaničara u određenim fazama zaustavljanja u boksu, te će tražiti minimalno 0,2 sekunde od trenutka kad je pit-stop završen do puštanja bolida.
“Zanimljivo je to vidjeti jer mora postojati razlog zašto se uvodi ova tehnička direktiva. Ja nisam 100% siguran. Operacije mijenjanaj guma i puštanja bolida iz boksa su vrlo kompleksne.”
Wolff kaže da je njegova ekipa uvijek imala određenu marginu kako bi proces prošao bez problema:
“Uvijek ćete dati sve od sebe u tim trenucima kako biste spriječili kotače od ispadanja. Šteta u tim slučajevima je ogromna.”
“U prošlosti smo imali politiku po kojoj bismo se osigurali da se to ne događa. Takve procedure vas usporavaju. No, to je bila naša odluka, nije imala veze ni sa kime drugime.”
“Lijepo je imati brzo mijenjanje guma, to izgleda cool, ali nisam 100% siguran da to donosi veliku razliku u performansama. Pričamo o desetinci ili dvije u prosjeku. Nije riječ o najsporijim ili najbržim zaustavljanjima. Bit će zanimljivo vidjeti što će se izroditi iz ovoga i koja je bila osnova svega.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svasta…
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolje da se zbog sigurnosti ni ne odrzavaju utrke nego da vozaci igraju Kamen, Skare, Papir.
Također zbog sigurnosti, vozaci moraju nositi zastitne rukavice kako ne bi ogrebli jedni druge.
Mercedes je uputio notu da po novom pravilu uz rukavice moraju bit odrezani nokti do mesa.
Eto, toliko mi ovo pravilo ima smisla. Dokle vise???
33
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da netko nekog ubode prstom u oko ako pokaze skare?! ?
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi potpuno ukinuo box i promjenu guma
Start i vozi do kraja
Jedino u slučaju oštečenja bolida ili kiše
Znam da je box i ekipa satavni dio utrkivanja
Ali nisam niti malo sretan kada se dogodi smjena kroz box,a vozač nije kriv
Safety car često poništi prednost koju je vozač svojom vožnjom izgradio
Moto gp nema nepotrebnog boxa ,to je utrkivanje
To bi volio vidjeti u f1
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nije moguce.. ajmo da svi bolidi imaju 980kg a merc 780 jer to je isto posteno..
32
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tipični mercedes… ako ne ide iznad stola, ide dogovorima ispod stola. Ili što bi rekao Mamić “Imam saznanja da vi jedni drugima pušite K ispod stola”
34
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Todt si u tunelu daje onaj šećer u venu i kaže: ”Ajmo Mečkaaaa!!!!”
24
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U sred sezone mijenjati bilo kakvo pravilo, van pameti.
28
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad se novitet zvao DAS onda se strpljivo cekao kraj sezone da se zabrani.
42
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je jedina istina !
Žalosno i tužno ,jer radi se o prevari
The end
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto ti kazne za Red Bull jer su prebrzo pustili vozaca.
Tko smisli sve te gluposti, evo ne mogu vjerovat.
26
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
aa DAS ???
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Panika u Mercedesu ..pokušavaju smanjiti svaku desetinku koju gube u odnosu na RB ..a zamjena guma im je uvijek sporija.
Gora mi je FIA ..koja odmah “skace” na svaki mig iz Mercedesa …zadnje krilo …zamjena guma tj. pištolji za zamjenu guma.
Šta je sljedece …
Pokušavaju “zaustaviti” izazivaca ..to nikad prije nije bilo !
39
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek se mozemo vratit na senzore,, ovaj put u Hondu.
28
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekad su u doba dominacije Ferarija radili sve da uspore vodeci tim a sad suprotno FiA sa vodecim timom u dilu da usporavaju izazivaca. Jos ako stvarno promene gume tokom sezone to vec prelazi u sportski skandal nevidjenih razmera za F1.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da su tako pogodovali Ferrariju 2000 ih god ovi bi nanizali 10 godina sa naslovima a možda i više.
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, pa su tako Ferrariju zabranili trecu pedalu, McLarenu oprostili ilegalne sidepodove u Maleziji 1999, Ferrariju zabranili leguru berilija 2000, promijenili pravilo oko guma usred sezone 2003 da bi usporili Ferrari, te u konacnici Ferrariju zabranili mass damper…
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa slažem se za svaku da je plod samo politike osim za berilij, jer berilijske pare su štetne za zdravlje te dugotrajno izlaganje beriliju izaziva opasnu alergijsku bolest beriliozu pa je to glavni razlog ukidanja berilija.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo oni zažmire ili otvore oči kada vide plavi koverat,koverat koverat?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A zaboravili ste onda kad su u sred sezone promijenili gume (vratili se na prošlogodišnje postavke) jer je Ferrari puno manje trošio gume od tada RBR-a i konačno je Vettelko imao konkurenciju. Tada smo i saznali da je plačko….
Tih godina (2010 – 2014) sve se mijenjalo i u sred sezone ako nije odgovaralo RBR-u.
Eh, moje zlatne ribice…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo postaje komedija, a s istom i Mercedes. Zar je grijeh nekad biti slabiji? Sta bi onda rekli Ferrari, McLaren pogotovo Williams koji su godinama bez nekih sansi za bilo što? Zar se trebaju hvatati za sitnice I biti placipicke koje ce se zaliti na sve?
Pa pobogu ako mehanicari odrade box za 0,5 s to je za pohvaliti, a ne gledati nesto kao lose.
Tačno mi se počeli gaditi, dajte njima i Hamiltonu jos 10 titula, opet neće nikad biti kao Senna i Schumacher, a Mercedes nikad kao McLaren ili Ferrari, bez obzira što su ovi u banani…
43
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamu dati svaku utrku 5 sec predmosti jer je on svjetski prvak ,mislim da je to pošteno,pa ipak je on šofer broj 1?
Čudi me kako nema reakcije vozača ,baš me zanima
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako može netko pojasniti jel mi nije jasno nešto? Dali se ovo pravilo odnosi na sve momčadi ili samo na jednu? Ako je na sve onda apsolutno nitko nije na gubitlo jel se svima produljuje vrijeme u boxu za ajmo reci sekundu. Iste momčadi koje su brže ce opet biti prve ili ne?
3
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako si ti u stanju obaviti boks za 3 sekunde, ja za 2 sekunde, a onda FIA propiše da je minimalno vrijeme zaustavljanja tri sekunde – to je na moju štetu. Banalizirano, ali kao primjer.
42
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali ja ne razumijem tvoj primjer.
Zar se neće svima produžiti zaustavljanje u boxu za 0,2 sec?
Nešto nisam ove sedmice mogao pratiti dešavanja pa sam slabo upratio ovu direktivu, ali meni izgleda da će i dalje imati prednost onaj koji pit stop obavi brže.
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neće.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako RB obavlja sve to u manje vremena nego FIA dopušta, točnije unutar tih 0,2 onda je pitstop “ilegalan”. Stoga moraju usporiti. Druge ekipe možda već i ovako rade to sporije od tih 0,2 sekunde i njima se ništa ne mijenja. Bar sam ja tako shvatio ovo pravilo.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo si napisao u članku:
Po ovome, meni izgleda da ako RB završi pit stop za 2sec. treba da sačeka 0,2sec i možeda krene. Znači ukupno će potrošiti 2,2 sec.
Ako Mercedes završi pit stop za 2,5 sec. ukupno će potrošiti 2,7 sec.
Gdje griješim?
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nedostaje ti ovaj dio –
Znači, ako RB mehaničari reagiraju brže od minimalnog vremena, oni će morati usporiti. Jednako tako, oni koji imaju sporije pit stopove neće morati usporavati jer su ionako unutar limita.
Najzanimljivije od svega je tajming. Recimo, kako o tome nije bilo riječi u FIA-i kad su Haasu otpala dva kotača na dva bolida u Melbourneu? Zašto sad, tko je to zadnji ostao bez kotača pa da je ovo reakcija po pitanju sigurnosti?
Ovo je toliko bezobrazno prozirno da moraju i sami biti svjesni da se više ni ne trude sakriti da očigledno pogoduju Mercedesu. Ali, očito nije bitno, što se mora mora se.
26
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Citirao sam i taj dio rečenice.
Ali i dalje svi moraju sačekati nakon svoje zadnje reakcije? Znači kad sve završi, bez obzira koliko brzo ili sporo bilo, mora se sačekati još 0.2 sec da se pusti bolid. Tako da opet ostaje da će se sporijim ekipama dodati 0.2 sec nakon zadnje reakcije, kao i bržim?
Što se tiče tajminga, jeste loš i ne podržavam ga uopšte.
Ali što se tiče dokaza pogodovanja Mercedesu, bar u ovoj sezoni ne bi smjelo biti priče o tome. Otkinuta podnica, zamrznuta šasija i umjesto prednost +1sec imamo deficit.
Ali eto …
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otkinuta podnica i zamrznuta šasija je svakome. A kako je kome pogodovalo je slučajnost. Dok nismo vidjeli stanje na stazi, “stručnjaci” su bili stava da će više štetiti high rake bolidima… A na kraju možda i nije važan rake nego koliko je ko dobar posao obavio sa novim pravilima.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i ove 0.2 sec su uvedene svakome, nisu samo RB!
Ma ja, gubitak 1 sec po krugu je slučajnost, a eventualni gubitak od 0.2 sec po boxu je zavjera i dokaz protekcije :bonk:
Ovaj uski krug navijača kao da se pretvara u sektu.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Har Kl
Nije to cijeli dio price… Imas i ono prije gdje se “kaznjavaju” brze reakcije mehanicara uz fazon “to je bilo prebrzo, ponovi radnju”
FIA se brine da netko ne ostane bez kotaca, bas su plemeniti… Od svih pravila oni idu cackat po onome gdje momcadi same sebe najvise kazne ako nesto ne zasarafe kako spada… Skroz bezveze…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napisao sam da se ne slažem sa ovim. Nije to sporno. Kao ni to da je Mercedes vjerojatno ovo lobirao. Mada čitam da nije ni Ferrariju ovo mrsko.
Ali zaista mi nije jasno, šta znače ove 0.2 sec. i kako to FIA misli kontrolisati.
To sam htio da pitam autora članka,
međutim rasprava je otišla u skroz drugom pravcu.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kak ce im bit mrsko kad mijenjaju gume ko ja na proljece kad stavljam ljetne… Uz kavicu, laganini…
Opcenito na sve odluke ovakve prirode gledamo kroz prizmu “tko je zakinut”
Ovo je nekako nakaradno i mala margina da ne bude greske i jos kad pocnu dijelit kazne jer je proslo 0.195 sec ili je radnja prije obavljena “prebrzo” bez ispravke….
Ako hoce da ne zure ekipe, teba onda stavit opipljivu vremensku crtu, ca 5 sekundi zaustavljanje…
Bzvz cačkanje mečke, rekli bi kod mene..
A sto se kontrole tice, cemo da vidimo.. Vjerujemni da se nasmijemo…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je najveci idiotizam od F1 pravila koji sam vidio (a ima ih idiotskih). Sad ce taj koji stavlja kotac morat mjeriti u glavi da li je dovrsio posao 3 stotinke ranije ili kasnije? Sto ako ipak urani? Sve to ce samo povecati nervozu i greske, a mozda i unsafe pustanja bolida.
Ocito je koji je tim je na meti tih pravila, a i zasto bas sad nakon utrke gdje je favorit FIA-e izgubio poziciju kroz dobro izveden undercut.
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što je najgore, Mercedes je tu obavio bržu promjenu guma, ali je Hamilton sporije prošao kroz boks od Maxa…
Ali ovo je stvarno jedna od najlošijih odluka. Prvo što nema smisla. Drugo što to rade u sred sezone, i to vrlo brzo nakon objave. Koliko god da su glupe ove nove direktive, da su fino rekli od sljedeće sezone ćemo tako, pa da se svi mogu fino pripremiti, nebi mi toliko smetalo. Iako je ovo totalno antisportsko pravilo. Za ovako nešto treba dosta treninga da bi se uigralo po novim pravilima. Ovako brzo uvođenje ovih pravila može biti samo opasnije zbog neuigranosti ekipa. A uvodi se kao sigurnosna mjera. :facepalm:
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kud Merc okom tud FIA skokom…
Opet imamo sramotnu promjenu pravila usred sezone pod vec izlizanom isprikom “sigurnosti”.
A ovaj Toto gori od svih nasih politicara zajedno…sad se sjetio, nakon 10 godina i konacno konkurentnog prvenstva, brinuti oko sigurnosti pit stopa…di si bio kad je gorilo? ?♂️
Kako je napisao Slavenowsky, nece nikad biti mjerljivi s “pravim” ekipama.
25
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidi vraga ima i nova vijest da Pirelli opet menja gume usred sezone a sve skupa prije Silverstonea, baš me zanima kome će savršeno odgovarati taj novi tip guma….
I nemam pojma zakaj mi se čini da smo taj film već gledali…
Samo još čekamo da FIA donese pravilo po kojem svi motori koji su napravljeni izvan UK moraju bit slabiji za 100 KS i teži za 100 Kg od konkurencije, naravno sigurnosti radi…
24
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm, vidis, mogli bi i platiti carinu od 300% na pogonske jedinice i dijelove iz Japana svaki put kad furaju motor u Sakuru i natrag.
Odbit to dakako od RB-ovog budget capa.
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Promjena guma će mozda odgovarati najviše Ferrariju koji je sad uzasan prema istim, ali kao fan Ferraija ne treba mi “nove” gume kako bi Ferrari proradio ili Mercedes.
Mercedesu smo sve oprastali jer je uradio najbolji posao sa hibridnom erom. Razvalili su konkurenciju, sad kada im se malo (a i napokon) trese pod nogama, onda hajmo se zaliti i tuzakati, pa brate ne ide to tako.
Pirelli je uzasan, treba da ide iz F1 i to je to. Ovu novu smjesu sto razmatraju u pola sezone, nju su trebali imati na početku i kraj priče, a ovu lakrdiju sa boksovima FIA samo treba da odmahne rukom i da kaze manje priče – više rada.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Guma pukne na 300 kmh, zivoti u opasnosti
FIA nema problema sve 5
Ali ovo je nesigurno?
I cudno bas ono di je mercedes slabiji od glavnih konkurenata je problem da se ta razlika smanji, sta je sljedece, vozaci ce morat bit vegani, ako to neupali morat ce bit crni, a ako slucajno i to neupali morat ce bit gay
Da mecka trosi gume ko ferkan rekli bi da timovi moraju svako 10 krugova minjat gume radi sigurnosti
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A sad su ga vec poceli srat ono……
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DHL fastest pit stop nagrada nema vise smisla,ne daj se Red Bull!!!
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je gledao tko prošlu utrku kad je Rosberg komentirao (kao bio nekakav voditelj) pa je primjetio da mehaničari nisu onako karikiram sa trbušinama, nego u redbulllu je ekipa utrenirana, svi atlete baš ti koji mjenjanju gume
jebiga, brži su
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, mislim da u ferariju bas izgledaju lose neki XD
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači ako stoje 0.2s opet se potiče da mehaničari obave još brže zaustavljanje da bi nadoknadili 0.2s… Wolf sere kao i inače 0.2s sporije vrijeme u boksu nije 0.2s tijekom cijelog pitstopa to se povećava dok bolid A i B ne postignu istu brzinu u pitlaneu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je u brzini pitstopova problem, Red Bull bi do sada barem 10-ak puta imao nesigurno zaustavljanje/puštanje. Al zamisli nisu, čak naprotiv zaustavljanja su im i brža i bolja od recimo Mercedesa :)
I opet je zanimljivo kako je sigurnost boxa odjednom postala važna kad se zaustavljanja zadnjih 4-5 godina vrte oko 2 sekunde.
Kao da je nešto drugačije ove godine :chill:
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda tko napravi sranje u boxu nikada viđeno,Mercedes i Botas
Kako pravda dolazi odmah kada je ludilo u pitanju
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni malo mi se ovo ne sviđa sa minimalnim obaveznim vremenom provedenim u boxu, borba između mehaničara sa svojom brzinom mi je uvjek bila napeta i fascinantna, sada i tu žar gase… neznam ni kako bih trebao reagirati na ovo osim nevjerice da će to stvarno napraviti… razumijem sigurnost ali u ovom slučaju mi je to samo kao izgovor, ne pamtim puno slučajeva povrede sigurnosti zbog brzog pit stopa, možda grješim ali ako ih ima 5 u zadnjih par sezona (nepravilno pričvršćen kotač i sl…), neka me netko prosvjetli.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda vi fanovi Mercedesa branite sve njihove postupke. Ovo su potezi nekoga tko je los gubitnik . Ovo je dokaz da draze kompletnu F1 za muda i sto god pozele to dobiju. Kad gube zale se na sve zivo. Samo su ovaj put naletjeli na ekipu sa glavom i repom. To sto Mercedes radi zadnjih godina je gadljivo, jadno, podmuklo i sugavo da boli glava. Zbog sigurnosti kazu? A da su najbrzi u izmjenama guma to ne bi sigurno radili.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ih ne branim…i gadi mi se to.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako vas nije sramota !?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nevjerovatno! Znaci, cilj ljudi koji mijenjaju gume treba da izgubi smisao. Cini mi se da sve u ovome sportu polako gubi smisao. Katastrofa.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa cime Mercedes drzi FIA-u u saci da im ovi pogoduju u svakom pogledu.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novcem, a cim drugim – platili franšizu za hibridnu eru I.
Uskoro cemo vidjeti ko je iskeširao hibridnu eru II.
Naravno ovo je glupost – iskreno se nadam da jeste.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko daleko uopce dospiju bolidi kojima jedan kotac nije dobro zasarafljen da budu neka velika opasnost na stazi i da li je takav kotac ikad otpao sa bolida ?
Posto se Safet i RedFlag zovu onako, po potrebi, trebali bi bit zadovoljni sa ovima koji izlaze na “3” kotačića jer ce malo zacinit utrku SCom ili VSCom…
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek sam za povećanje sigurnosti u F1, ali mi ovo pravilo jako smrdi i ne mogu ga povezati sa brigom o sigurnosti jer nije zastupano u vremenima kad su se dešavali neki incidenti koji bi možda i mogli opravdati ovako nešto.
Mijenjati ovo u sred sezone, koja je napeta do krajnjih granica, mi je previše nategnuto na jednu stranu. Ako je fakat tako, nadam se iskreno da će se lobistima ove promjene izjalovati planovi i želje.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prijatelj mi je jednom ispričao da u Americi, kad se netko prijavi na policijsku akademiju, ne smije prijeći određeni IQ bodovni prag (odnosno, ne smije biti preinteligentan). Pitam se; dali i kod FIA-e postoji taj IQ bodovni prag kod regrutiranja ljudi? ????
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ime sigurnosti haha. Fino se sve to opravda kada je u ime sigurnosti, baš kao i sa promjenom guma u sred sezone.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svojedobno su u Willamsu držali rekord u mjenjanju guma, a nisu bili top momčad. Onda Mercedesu niš nije smetalo
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sad je bitno, sad je borba za naslov.
isto je prošle godine rb mislio da su blizu mercu pa su bili protesti u australiji.
naravno, ovu direktivu smatram smijurijom i žalosno je što je fia ovako postupila.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da će od mađarske kažnjavati najbrži krug i to 25 će oduzimati
Hej jesi ti lud ,poludio šta radiš ,šta glumiš ti ,šta ti jedini moraš voziti kao da si lud,ti si opasnost za sve vozeće ,kuda kuda žuriš ,ima dosta utrka ,vozi normalno šta ti je
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi moji pa jel mene neko zaj***va?
Veoma žalosno od strane gosp. vuka (namjerno malim slovima) i njegovog tima koji jednostavno kroz sve ove godine traže načine da se uspori njihova konkurencija, umjesto da se pomire s činjenicom da njihov kraj dolazi.
Od sada ga više niti ne poštujem, u zadnjih 9 godina unjeli su vise nemira u sport vise nego itko u zadnjih 70.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isusati Boga kakve gluposti
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje toga ima da se u f1 donese pravilo da moras biti SPORIJI u necemu, stvarno da ti se zgade ovi iz FIA-e i mercedesa. Jos ajde da je bilo nekih problema na pit stopu ali ovo je stvarno nebuloza.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A vi se svi pitajte zašto je sve manje proizvođača motora za potrebe F1? Razmislite – Ferrari, Mercedes, Renault i Honda (koja odlazi krajem ove sezone)!
Zašto drugi proizvođači (i to jaki igrači, kao Ford npr., VW grupa – Audi, Porsche, VW, Skoda, Seat itd, Toyota, BMW, Hyundai i drugi) misle da im to ne bi bila dobra reklama? Kaj Vi mislite…
0
0