Red Bullov Max Verstappen ostvario je najbrže vrijeme na prvom slobodnom treningu za VN Štajerske, koja se vozi na Red Bull Ringu. Iza njega našao se njegov bivši momčadski kolega Pierre Gasly u AlphaTauriju. Treći i četvrti bili su Mercedesovi Lewis Hamilton i Valtteri Bottas. Najbržu petorku zaokružio je Gaslyjev momčadski kolega Yuki Tsunoda.
Šesta pozicija na prvom treningu vikenda pripala je Alpineovu Fernandu Alonsu, a sedma Estebanu Oconu u drugom Alpineu. Osmi je bio Aston Martinov Lance Stroll, a deveti Antonio Giovinazzi u Alfa Romeu. Zadnja pozicija u najboljih deset pripala je Ferrarijevu Charlesu Leclercu.
Najveća vijest koju smo saznali tijekom treninga je činjenica da se VN Turske vratila na ovogodišnji kalendar. Prema novom kalendaru, utrka bi se trebala voziti na Istanbul Parku početkom listopada – između VN Rusije i VN Japana.
Uz to, treba napomenuti i kako je Robert Kubica odradio ovu sesiju za Alfu Romeo umjesto Kimija Raikkonena.
Današnji trening je otvorio Ferrarijev Carlos Sainz, koji je prvi izašao na stazu. Odmah iza njega, isto su učinili i Ocon, Bottas i Kubica. Većina grida je bila na stazi unutar prvih tri minute – jedini vozači koji su još bili u boksu nakon prvih tri minute sesije bili su Red Bullov Sergio Perez i Williamsov George Russell.
Za prvi dio treninga, vozači i momčadi su odlučili izaći na stazu na medium i hard gumama. Sedam vozača je izašlo na hardu, dok su se svi ostali odlučili za medium. Dakako, vozači koji su izašli na stazu na mediumu bili su nešto brži pa je tako nakon prvih deset minuta treninga najbrža petorka izgledala ovako: Verstappen, Hamilton, Perez, Leclerc i Ricciardo.
Na vrhu poretka su se gotovo čitavi trening izmjenjivali isključivo vozači Red Bulla i Mercedesa. Jedino im se AlphaTauri uspio približiti, ili ih čak i zamijeniti na vrhu poretka tijekom današnjeg treninga. Dakako, vozač kojem je to pošlo za rukom bio je Pierre Gasly, iako se i Tsunoda u nekoliko navrata našao na drugom mjestu današnje sesije.
Uz AlphaTauri, Alpine je također imao vrlo obećavajući prvi slobodni trening – i Ocon i Alonso su izgledali dobro na stazi. U odnosu na njih, Ferrari, Aston Martin i McLaren su se gotovo čitavi trening nalazili u sredini poretka, ali dakako prerano je donositi ikakve zaključke bazirane na tome s obzirom da se radi tek o prvom slobodnom treningu. Stoga, ne znamo koliko su goriva bolidi nosili i koji im je bio program današnjeg treninga.
Nakon 25 minuta sesije, svi su se prebacili na soft gume kako bi vidjeli koje su mogućnosti te gume. Vozači su prvo nanizali nekoliko brzih krugova na softu, a zatim testirali koliko dugo ta mješavina gume može izdržati na Red Bull Ringu.
I na mediumu i na softu je Red Bull imao malu prednost u odnosu na Mercedes te nam preostaje vidjeti hoće li se nešto promijeniti do kvalifikacija ili utrke po tome pitanju.
Većih incidenata nije bilo. Bilo je nekoliko izlijetanja i izvrtanja na stazi. No, radi se o manjim incidentima koji nisu izazvali nikakvu veću štetu. Glavni akteri današnjih izvrtanja bili su Giovinazzi i Perez.
Za razliku od incidenata, bilo je dosta nepoštivanja granica staze. Virtualno svakom vozaču je barem jedno vrijeme bilo izbrisano zbog nepoštivanja granica staze. Najčešći zavoji gdje se to dogodilo bili su zavoji devet i deset.
Drugi slobodni trening je na rasporedu danas u 15h po lokalnom vremenu.
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:05.910 | 34 | |
2 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:06.166 | +0.256s | 32 |
3 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:06.332 | +0.422s | 32 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:06.386 | +0.476s | 33 |
5 | 22 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA | 1:06.397 | +0.487s | 36 |
6 | 14 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | 1:06.519 | +0.609s | 35 |
7 | 31 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:06.551 | +0.641s | 35 |
8 | 18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:06.584 | +0.674s | 32 |
9 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:06.614 | +0.704s | 29 |
10 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:06.629 | +0.719s | 35 |
11 | 55 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:06.630 | +0.720s | 33 |
12 | 3 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | 1:06.669 | +0.759s | 38 |
13 | 11 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA | 1:06.696 | +0.786s | 33 |
14 | 5 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:06.708 | +0.798s | 32 |
15 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:06.848 | +0.938s | 31 |
16 | 4 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:06.861 | +0.951s | 35 |
17 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:07.180 | +1.270s | 30 |
18 | 47 | Mick Schumacher | HAAS FERRARI | 1:07.473 | +1.563s | 29 |
19 | 88 | Robert Kubica | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:07.823 | +1.913s | 30 |
20 | 9 | Nikita Mazepin | HAAS FERRARI | 1:08.081 | +2.171s | 31 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!