21 Saudijska Arabija – live chat
21 Saudijska Arabija – live chat

Mercedes još uvijek vjeruje da može zaustaviti Red Bull

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes još uvijek vjeruje da može zaustaviti Red Bull

Ante Vetma

U Mercedesu su uvjereni da ove godine mogu zaustaviti Red Bull i osvojiti naslove ako svaki dio ekipe odradi posao na najbolji mogući način, što im u prvih sedam utrka nije išlo za rukom.

Max Verstappen je u Francuskoj pretjecanjem u pretposljednjem krugu došao do svoje treće pobjede ove sezone i povećao prednost na 12 bodova uoči tri uzastopna GP vikenda.

“Mi kao ekipa ovako gledamo na stvari – ako sve obavimo savršeno – možemo pobijediti Red Bull. Mislim da smo u Francuskoj vidjeli da smo propustili neke stvari koje su mogle učiniti razliku.”

“Znamo da će biti teško, mislimo da su oni favoriti. Očigledno imaju jako dobar paket, ali ako mi budemo na vrhuncu – možemo ih pobijediti i osvojiti naslov.”

Mercedes je na Paul Ricardu imao tempo za pobjedu u utrci, ali su nakon prvih zaustavljanja u boksu odlučili čuvati poziciju na stazi i ostati na istom setu tvrđih guma. Red Bull se odlučio na drukčiju strategiju i na kraju su profitirali s dva mjesta na pobjedničkom podiju.

“Malo nas to živcira jer mislim da smo mogli pobijediti u utrci,” izjavio je Andrew Shovlin. “Mislim da smo mogli imati dva bolida na pobjedničkom postolju.”

“Prvenstvo je takvo da ne možemo propustiti ovakve prilike. Imamo dobar bolid u utrci i to smo pokazali. Mislim da nam malo nedostaje u kvalifikacijama, ali što se tiče utrke – na normalnoj stazi ih možemo pritisnuti. No, za pobjede u utrkama znamo da ćemo morati biti skoro savršeni.”

“Tu je puno stvari na koje se možemo osvrnuti i reći da nismo napravili dovoljno dobar posao. Mi smo prilično dobri u tome da smo strogi prema sebi. Sve detaljno analiziramo. To ćemo sad raditi idućih par dana i nadamo se da ćemo u Austriji biti snažniji.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9504 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3820 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

44 komentara

  1. Pa naravno da može ali im bolid mora biti jednu sekundu brži i da uopće ne troši gume tako da Hamilton ujedno što skoro svaku pobjedi može imati i svoj Hammertime i najbrži krug u zadnjem krugu.



    26

    9
    • Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

      Zaboravio si da i Botas mora eliminirati svaku prijetnju. Ovaj put to nije uspio i na kraju lujo nadrapao…



      18

      2
    • Honda zekohonda Donator Prikaži
      Reakcija "Schumi" za legendaran komentar

      Eh da, bilo je divno u nedjelju čut ‘hammertime’ na tr i onda izađe iza Maxa.



      48

      5
      • Ove nedjelje Max mi je dao Schumacherovski vibe kada je izašao na metar ispred Lewisa. Flešbek iz kasnih 90ih.



        20

        2
        • Nigel Mansell pero Prikaži

          U da, imaš pravo. To mi je izvjetrilo. Shumi je mogao kao robot svaki krug u stotinku isto odvoziti, a onda krug prije boxa nađe 3 sekunde s uništenim gumama. Ima u Verstaphenu….
          Kad je došao nisam ga volio jer je bio 1 sezonu premlad i prerano su ga stavili. Mogao se čeličiti u F2 1 sezonu. UNištio je drugima bar 10 utrka. I druge sezone nije bio puno mirniji, ali smirio se, a to mu je donjelo još brzine. Kako je krug po krug stizao Hama ali na dijelu staze s hrpom zavoja bi vozio sporije od Hama, čuvao je gume. Čini mi se da su mu izračunali vrijeme svakog kruga, tih zadnjih 20 krugova. Kada stisnuti, kada će doći promet…….A ako takve stvari znaš točnije od protivnika, možeš štedit gumu da obiđeš za krug ekipu taman na ravnici. Bez deranja guma u zavjetrini bez downforcea. Ak se još skulira. Shumi 21 stoljeća. Samo da mu mozak ne pojede ludilo kao staromu. Taj nije trpio da ga neko pređe. Ti stvarno želiš završiti u zidu?. Evo BUM. Sjebo sam sebe, ali i tebe hehehe Ludi Jos



          19

          0
      • Nigel Mansell pero Prikaži

        Da da, Sky svima nam dižu tlak pretvarajući balerinu u božanstvo. Svi smo znali i oni i mi da će im se to osvetiti kad tad, a osveta što je hladnija to je opakija.



        16

        2
      • Gledajući snimku još mi se čini da je ubrzao i prije crte… al uzalud


        0

        0
  2. Ferrari Gilles Prikaži

    Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti :)



    18

    0
  3. Nigel Mansell pero Prikaži

    Poštovanje svima. Da vam se predstavim.
    Uvukao sam se među vas 2017g. ali zadnjih par godina, zdravlje… Jeremija Lešina…. oće to.
    Racimo da sam stari rookie.
    A glede borbe Mercedesa i R.B
    Prvo svi su najpametnije glave ugurali u stroj za dogodine. Promjena pravila….
    Tako da većina zapravo voze prošlogodišnje modele, malo bolje oprane uglancane…..
    U ovoj utrci me iznenadilo kako Ham. uđe u DRS zonu ali se ne može približiti prije napada na manje od 0,9s
    A cijeliim napadom dobije 0,3-0,4s. Iza njega Botas hladno drži Hama na pola sekunde. To mi ne ide u glavu.
    Navikao sam se za Mercedes uvijek pili naopako u petak subotu, a onda stisnu gumb R (reaktor)
    Međutim R.B. je našao brzine, a da ne gube po zavojima ili deru gume.
    Svaka čast.
    Ono što ja vidim kao nepoznanicu je sezona nakon ljetne stanke (Mađarske prašine)
    Tada kreće nekoliko utrka za redom jako brzih. Spa, Monza………pa dođe USA, pa Brasil…
    Onaj koji zadrži brzinu skupa sa downforceom u brzim zavojima bez velike degradacije guma trbao bi pobijediti.
    Osim naravno ako se Mercedes ne bude i dalje igrao crtića “A Je To”
    p.s. žal mi je Botasa. Iskoristili su ga ko zadnje smeće nebi li zadržao 1 krug Hama, a mogao je biti drugi, prvi, treći. Jedno
    od ta tri mjesta ziher.
    https://youtu.be/fPXg9gUWS20



    10

    1
    • Sve je bilo objašnjeno RB je za ovu utrku koristio manje downforcea od Merc i manje stražnje krilo i vidilo se da je Merc brži u zavoju dok je u Baku Ham koristio manje downforcea i njegova brzina na pravcu je bila strašna ali u prva dva sektora su Redbulovci napravili dovoljnu razliku.
      Govore da je Merc motor još uvijek jači i brži a vidio si da je i bolji sa čuvanjem guma ali eto to im nije dovoljno.



      16

      0
    • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

      Prije svega ti želim dobro zdravlje, pa onda i da se vratiš aktivno na puls!

      …Tako da većina zapravo voze prošlogodišnje modele, malo bolje oprane uglancane…

      Ne bih se složio sa tobom, način vožnje, sticanja downforcea, količina podupravljanja, korištenje bočnih elemenata za kreiranje vrtloga itd itd ove godine je potpuno drugačije.

      Za kolegu MadM:

      Govore da je Merc motor još uvijek jači i brži a vidio si da je i bolji sa čuvanjem guma ali eto to im nije dovoljno.

      Što se tiče čuvanja guma, podizanjem rakea ove sezone su to čuvanje guma izgubili, također nemaju DAS tako da ove godine troše značajno više gume nego prošle godine. Motor kao motor jeste jači, ali to se zna još od 2017 da prednost imaju u tom regenerativnom dijelu električne jedinice, u prevodu što nekom treba krug da je dopune oni to urade u 3-4 krivine. Tako da kvalifikacijski i nemaju neku prednost, no u utrci itekako imaju.


      0

      2
  4. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Naravno da vjeruje. Isti bodovni zaostatak nakon sedme utrke, je bio i 2017.
    Bilo bi glupo predavati se ;)



    9

    3
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      Ne razumijem, o kojem prvenstvu pričaš?



      2

      1
      • Nigel Mansell pero Prikaži

        Možda misli na Vettela i Hamiltona. 2017 Vettel ga je držal do pola sezone,a onda su zaredale pogreške. Što nije čudno kada imaš slabiji bolid. Moraš riskirati.



        8

        1
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          Ali nije bio.



          3

          1
        • Nigel Mansell pero Prikaži

          Dečki sitnice. Glupi web nam više ne dopušta da pamtimo situacije onako kako mi želimo. To me ljuti i nedostaje. Pogotovo kada vidim video kao dokazu suprotnog događaja od toga što pamtim. Ne samo da pamtim nego sam taj potez 30 gpodina veličao kao potez stoljeća vozača tog i tog neću mu reći ime i situaciju ni da mu užareno željezo….. Mislim 30 godina imam mokre snove na suludu genijalnu reakciju vozača . ondai neki jubitubi mi usere život. Nema poteza. Proklizao je ko pacer i imao sreće. Batalite sitnice. Govorimo o mladim osobama koje su već se obogatile za 10 života,a rade stvarkoju bi svi mi plaćali da možemo voziti. Kad je tako nemam niš protiv da neku situaciju pamtim klak mi paše. he he



          1

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Zabrinuo si me pa sam provjerio.
          Na wiki piše 12 bodova.
          Može li objašnjenje, šta to pogrešno govorim?

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/2017_Canadian_Grand_Prix


          0

          1
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          Mea culpa.
          Jebala te te sedma utrka, kad se razlika smanjila.
          Na prvu sam mislio na wcc jer je gore priča o mercu, a ne o hamu.
          A Nikad merc nije zaostajao više u wcc.



          2

          1
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          Fali koji smajli i mea culpa je na početku.
          Ne tipkat pijan na mobitel. ;)



          2

          1
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Prošli put sam naveo pet-šest tehničkih podataka i ti upro prstom u onaj jedan što ga nisam dobro definisao. Tako da ono … reklama bi trebala ići … uhvatiti zeku pijanog kako pogrešno upre prstom … neprocjenjivo :aww:

          A tačno je da nije Mercedes gubio nikad kao do sad u WCC. Dosta toga je prvi put u sezoni. Što se mene tiče, nek se nastave ovako krpiti do zadnje utrke :thumbs:



          1

          1
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          evo me za kompom, sad sam dobar!
          bolje bi mi sinoć bilo da sam pročitao cijeli tekst, jer sad vidim da se spominje 12 bodova hamovog zaostatka. isprike još jednom.
          a prije tih 12 bodova u kanadi je bila najveća razlika u korist seba, 25 bodova nakon monaca.


          0

          0
  5. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …ja bi volio da me rb demantira što prije i što jasnije no godine praćenja merca me čine popriličnim skeptikom…ja i dalje naginjem k tome da merc-toto vode internu bitku oko budućnosti merca u f1…naravno bore se protiv lewis-ineos klana…ne vjerujem da je nestala brzina iz portugala i španjolske a za merc čine previše ferrari-like pogreška … ja bi najrađe da sam u krivu…



    4

    1
    • Nigel Mansell pero Prikaži

      Ne znam, vrti mi se po mozgu da se razumemo čista “teorija zavjere” bez dokaza.
      Dakle zbog Covida se morao pomaknutistart nove generacije bolida…
      E sada, manje ekipe bi zadnje sezone se predale, vozile sa bolidom od sezone prije uz neka poboljšanja, ali maximum pameti i novca bi radio motor, bolid, “elektobuster” za novu sezonu.
      Možda ove sezone su zbog Covida i hrpe problema. Zamislite samo prošlu godinu. Ukupno u svim utrkama oko staze je bilo manje ljudi (tehničari, čistači….)nego u jednoj normalnoj utrci. Možda je R.B. nanjušio da će i Mercedes tim putem. Ne 100%, ali najveću pamet i pare dislocirati da rade bolid za desetljeće koje kreće.
      I sada rezoniranje R.B.
      Ok. Mercedesi jednostavno imaju prejak moptor, mogu po ravnicama voziti među najbržima i dalje imati dovoljno downforcea i menađmenta guma da imaju mehaničko prijanjanje bez da ih ubiju za 15 minuta.
      Možda su u R.B. bili svjesni. Nemremo ih stići. Prejaki su. Ali otvorila nam se šansa.
      Usporili su – gotovo zamrznuli razvoj bolida za ovu godinu.
      Ajmo mi sve karte (mislim na špilove dolara) i mozgove upregnuti u ovu sezonu i otvaramo si šansu za borbu za nsezonsku pobjedu. Za prvaka i najbolju momčad.
      Mislim, ako je tako, to ne bi bilo dobro, jer bi to značilo slijedećih x sezona Mercedes brži od svih sekundu po kruguč. Dosada.
      Ova je sezona luda, jer su svi zamrznuli razvoj. Samo sitne preinake šasije za bolji protok zraka….
      Nadam se da nisam u pravu.
      Jer ako nisam u pravu to znači da nas čeka desetljeće duela nož na nož. Ono Vozači bu bacali čavle ovima iza, slučajno bu im puknulo crijevo za ulje na kratko za zamrači vizir konkurentu. Potplatit će pijance da istrče na stazu kad im daju znak….. Ok šala. Ali onda se sjetimo Briatorea……. M;ečke i R.B. a iza njih se usavršavaju Ferrariji, Mclaren, Aston Martin, Alfa Tauri, Alpine. Netko će uspjeti.
      Pogledajte vremena (mada brzina 1 kruga niš ne znači. Možd samo uništiš gumu), ali u subotu
      govorim na pamet razlika izm. 1. i 10 je bila 0,7 sekundi na poleu. 13-14 je kasnio 1,5 sekundi. Što po meni znači ako maknemo 4 bolida mečki i r.b. iza ih je još 10 koji im se moraju približiti naći brzine “samo ” pola sekunde i to po p.p. krugu. U Utrci je to manje… ili više ovisno o čuvanju guma. Ali ako 5 momčadi nedostaje 1/2 sekunde, bar će dvije uspjeti. To bi značilo komplikaciju života pretendentima za naslov. Hamu i Maxu. Moglo bi se desiti da imamo 8-10 bolida spremnih za postolja.
      Baš mi je bio lijep san ha?



      3

      1
      • Nigel Mansell pero Prikaži

        Da se razumijemo.Ja lupam sve na pamet. Propustio sam 3 sezone.Mislim gledao sam utrke ali samo to. Bez članaka, tehničkih objašnjenja detalja, taktika…… Tek zadnjih 2 mjeseca mogu blejat u monitor bez da mi oči ispadnu na pod. “Pazi di hodaš oko mi je tu negdje” Samo da povučem kabel vezan s mozgom, ali tako je skliski….
        .
        Tako, nemojte se jako ljutiti ako blebnem nešto. Puno mi nedostaje od zadnje 3 sezone.
        Slobodno me ispravljajte volim učiti, ali budite strpljivi, bar do ljetne pauze hiii



        2

        1
    • Nigel Mansell pero Prikaži

      Samo se sjeti motor, šasiju, srtuju koju rade, rade za cijelo desetlljeće.
      Pravila se neće bino mijenjati 5-8 godina.
      I zato, možda je Merc svjesno pustio ovu sezonu. Mislim slabiji su nego inače.
      Ali ako im to znači 8 godina naslova prvaka…….. Ipak su to Nijemci, jaa??


      0

      1
      • Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

        …dosada, pa i lani, je merc rijetko otkrivao koliko zapravo može ići (mađarska npr.) a to bi značilo da nisu apsolutno ništa radili osim obavezne podnice ove g. napravili…kako je taj razmak lani bio minimalno 0,5s pred rb-om da su samo zbog podnice ove g izgubili više od 0,5s je dakako moguće ali sumnjam da nisu baš ništa radili na pripremi bolida za ovu g….opet u portugalu i španjolskoj su bili ipak jasno brži a u francuskoj nije da su baš zaostajali…opet merc ima uvjerljivo najviše downforce-a (to je ono genijalno rješenje iz 2019-te koje su ‘slučajno’) otkrili…u baku-u je bilo kaotično a ovdje je i lewis mirno ‘propustio’ max-a a nije mi ni james (wowles ne bond) djelovao previše zabrinuto…opet govorim nadam se da ja to sve umišljam ali uskoro ćemo svejedno doznati…



        1

        0
  6. Mercedes je izgubio dvije pobjede (Baku i Francuska) jako jeftino.

    Ne sumnjam da će se Lewis boriti do samog kraja. Međutim, Bottas je jako upitan, pogotovo sa neopravdanim odnosom tima prema njemu, dok se Sergio odlično uklopio.

    Miriše na ’99, kad je McLaren osvojio vozačku, a izgubio konstruktorsku titulu.



    4

    3
    • Nigel Mansell pero Prikaži

      Hvala na info, ja to još uvijek većinom iz glave 2018 mi je bila zadnja sezona koju samuspio 50% otpratiti.
      Hvala za pojašnjenja iz 2017g. Ja sam pola sezone rekao otprilike. Mislio sam na to u drugom dijelu sezone ono proklizavanje u Njemačkoj, pa se pojavio ludi Verstapen a još su ga prištevi žuljali pa je sve oko sebe razvaljivao.
      Ok ono trio kraš Kimi Versapen, Vettel,. o tome se mogu knjige pisati. S jedne strane Vestapen miči se. Borimo se za prvaka. S druge strane, zašto bi se maknuo? Ok Zbog vozačke kulture do tada, nepisanih pravila, ali u konačnici i ako nije popularno to što se uvukao među njih, nije učinio niti jedan prekršaj protiv FIA pravila. Nekako, Njemačka je slomila Vettela. I njegov vrhunac karijere. Ta utrka je bila početak silazne putanjae. Po meni i mome mozgu koji voli stvari pamtiti kako nam je više ugodno . p.s. Ako ćemo o nepopularnim potezima. A što radi balerina? Ham? Ja sam ga neko vrijeme zvao bušać guma 2015-2018 otprilike seone. Sjećam se 10-15 sudara kotačima. U svih 15 je o probušio drugome gumu. Uvijek na isti način. Rubom prednjeg krila bi se u zavoju zabio u stražnju gumu. Lagano da ne pukne krilo, ali su ga nabrusili da bude kao skalpel.



      4

      1
      • Može pojašnjenje o bušenju guma od strane Hamiltona 10-15 puta?

        Ja znam samo za Bahrein 2018. ali to je bila više Verstapenova greška jer ga je potpuno zatvorio.

        Vettel je Singapur 2017. imao u Turskoj 2010. ali i Brazilu 2019.
        Prelomne tačke u sezonama 2017/18 su upravo te dvije greške, sve ostalo su posljedice.



        3

        1
        • Nigel Mansell pero Prikaži

          Puno je bilo trkačih incidenata, nitko nije kriv. Ali nikada Hamu nije pukla guma. Uvijek onom drugom. Uvijek stražnja. Uvijek na zavoju kada ham malo prebrzo uleti da bi ga pokušao preći, na mjestu gdje staru babu nemreš preći. Nagledao sam se togaoko 5 sezona. Nitko nije o tome govorio. Pogotovo ne Sky sport. Ali u meni se stvorio dojam urote i nemreš mi pomoći. Ako ćemo se natezati. Izgubit ću vid kopajući sve utrke Hama u Mercedesu. Ti ćeš biti kriv za moju smrt. Mislim oslijepit ću, ali ću se slijep srondati niz štenge. Dakle ti si kriv. :)



          3

          3
  7. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Svaka cica dođe na kolica.
    Ima nekoliko faktora:
    1. Daimler se vratio u ulogu koju je imao u McLarenu – i 7% manji udio nego je imao tamo. Ovo je Totoland, a ne Mercedes.
    2. RB im je pokupio najbolje ljude iz odjela motora – dakle oni su već sad izgubljeni za Merc i na otkaznom roku (vrtlarenju).
    3. Hondin motor je konačno stigao na razinu Mercovog, pa sad Adrian Newey ponovo čini razliku u odnosu na kolege u Totolandu.
    4. Jednom kad te načnu, onda počneš riskirati, a rizici se ne isplate uvijek pa to može završiti i gore nego je moralo biti.
    5. Lewis je Modrićev vršnjak, pa mu je možda ovo već pomalo postalo preveć i više se vidi u roza kompletiću na romobilu nego s kacigom u F1 bolidu kako juri 300 na sat…
    6. Kad stvari ne idu dobro onda se počnu i unutar momčadi pojavljivati napetosti i blame-game…. Što čini oporavak još težim…



    18

    0
    • Nigel Mansell pero Prikaži

      Oh da. A Honda je posebna storija. Nakon višegodišnje katastrofe na stazama gdje cijeli svijet gleda
      bolid s motorom honde kao da je vrtlarska kosilica u odnosu na druge. Jednostavno.
      Honda je 1.000 puta veća kompanija od dila sa F1.
      Ali ta reklama 1-2% negativnog publiciteta svake godine im izbije 10 milijardi dolara. SVAKE GODINE.
      Jednostavno su rekli. Ne davite nas sa pitanjima smijemo li koristiti nano vlakna sibirske žabe vampira. Jako su skupa. Napravite najjači, najpouzdanioji motor do datuma napisanog pokraj noževa za hara kiri



      3

      1
    • Ferrari sisavac Donator Prikaži

      više se vidi u roza kompletiću na romobilu

      🤣🤣🤣
      A di je Roscoe u toj prici?



      1

      1
  8. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Sva je na RBR-u, ako budu nastavili ovaj kontinuitet, dobre vožnje vozaca, dobra strategija i nadogradnje, sve ce to da remeti Mercedes.

    Naravno, nikada ne treba otpisati isti, no vruć kamen je u njihovim rukama sad, rad pod pritiskom je drugačiji, od onog što su godinama navikli.



    6

    0
  9. Mclaren raca Prikaži

    Pa, nije da nisu sposobni. Imaju još uvijek dobar bolid, priliku i resurse za napredak, iako mislim da će u konačnici, na knap, pobjedit RB. To je samo moje mišljenje, jer mislim da će uzet nekoliko pobjeda, al će i Max bit jako motiviran. Predpostavljam da će konstruktorsku pobjedu odlučivat rezultati Pereza i Bottasa



    1

    2
  10. Alpine Alpine Prikaži

    Kako trenutno stvari stoje, Max i Red Bull su u prednosti za osvajanje naslova, a iako je s razvojem za ovu godinu uglavnom gotovo, imaju ipak i cijelu momčad na raspolaganju. Mercedes je još prošle godine prilagodio momčad za nova pravila i prebacio gotovo pola ekipe na rad u Formuli E, gdje se već ove, tek druge godine, bore za prvenstvo.
    Osobno obično pričekam otprilike do Mađarske, pa onda stvorim nekakvo mišljenje o prvaku za tekuću godinu, ove godine je par tjedana prije nego obično, ali još su do tada 4 utrke, pa će stvari biti puno jasnije.



    1

    1