11 Mađarska – live chat
11 Mađarska – live chat

Ferrari ne vjeruje da će moći riješiti problem s gumama ove sezone

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari ne vjeruje da će moći riješiti problem s gumama ove sezone

Ante Vetma

Ferrari je u Francusku došao pun optimizma nakon dva uzastopna pole positiona. Naime, Charles Leclerc je i u Monaku i u Azerbajdžanu imao najbolja vremena kvalifikacija, ali je već u petak bilo jasno da će se ekipa iz Maranella dobro pomučiti na Paul Ricardu, prvenstveno zbog guma.

Laurent Mekies, Ferrarijev sportski direktor, je bio pomalo nejasan:

“Očekujemo da ćemo patiti na ovakvim stazama. Definitivno je to velik izazov jer je to nova provjera korelacije, pripreme i razumijevanja bolida.”

“Što se tiče slabosti – moramo pronaći tempo na vrhu sredine poretka. Također u utrci – to je bilo previše varljivo.”

Carlos Sainz je dodao:

“Imamo tendenciju biti bolji u kvalifikacijama nego u utrci i, neću lagati, to nam je dosad na svakoj utrci bilo donekle na umu.”

“Čini se da se malo više mučimo u utrci nego u kvalifikacijama.”

Sainz je blokirao kotača na putu prema gridu i to je bio znak da je ispred njega teških sat i pol:

“Na putu prema gridu staza je bila vrlo, vrlo nezgodna. Zapravo sam imao jedan trenutak u kojem sam skoro izgubio kontrolu u 11. zavoju. To mi je bio nagovještaj da je staza u vrlo, vrlo različitom stanju.”

Mattia Binotto je pojasnio da je problemima pridonijela i kiša koja je oprala stazu netom prije utrke:

“Čini se da je staza bila sporija, bilo je manje gripa. Možda je to do jutrošnje kiše, staza je bila zelena. Kad imate manje gripa onda više proklizavate i onda to uništava gume.”

No, staza je bila zelena za sve bolide, a Ferrari je bio daleko najgori po pitanju stanja guma.

Charles Leclerc komentira:

“Imali smo vrlo uzak radni prostor u kojem bi gume funkcionirale. Iz nekog razloga nam je teško pronaći taj prozor. Danas nismo uspjeli i jako smo se mučili s degradacijom već od petog ili šestog kruga u stintu, više od ostalih.”

Binotto je za kraj dodao da ne vjeruje kako će njegova ekipa riješiti taj problem do kraja sezone:

“Mislim da može možemo poboljšati situaciju, ali riješiti? Za to bismo trebali mijenjati neke stvari na bolidu, a to po pravilniku nije više dozvoljeno za ovu sezonu.”

“Nama je najvažnije zaista pokušati shvatiti i onda to riješiti iduće sezone. U međuvremenu, ovaj problem će se vjerojatno javiti na još nekim utrkama, ali ne na svim. Ovisi o tipu staze i vremenskim uvjetima. Moramo se pripremiti na ovu situaciju u budućnosti i barem pokušati umanjiti značaj tog problema.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Maurich

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9192 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas na PayPal:
5€ 10€ 20€ ili na R.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3697 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

30 komentara

  1. Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

    “Čini se da je staza bila sporija, bilo je manje gripa. Možda je to do jutrošnje kiše, staza je bila zelena. Kad imate manje gripa onda više proklizavate i onda to uništava gume.”

    Mislim da je kriv nepovoljan utjecaj Venere na Marsovu putanju.
    Začepite, zatvorite se u garažu i radite! Manje espresso pauza u tvornici i rezultati će bit vidljiviji.



    20

    2
  2. Honda dzeno Prikaži

    Začudio bi se da su rekli da mogu



    21

    0
  3. Ferrari Nebuloz Prikaži

    Stvarno me više nerviraju sa izjavama o shvaćanju i razumijevanju bolida. Pa vi ste ga napravili, nije nitko drugi. Osim toga problem s degradacijom guma nije ništa novo, to se vuče već par sezona. Al dok oni shvate…



    16

    3
    • Susie Wolff DrWho Donator Prikaži

      E točno to..napravimo bolid pa ga idemo shvatiti, razumjeti. Pa šta ne bi prvo trebao imati ideju, izraditi, testirati i prije prve utrke imati shvaćen bolid s kojim znaš što možeš?
      Nakon 7 utrka idemo shvaćati bolid. Turbo izjave



      1

      0
  4. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Imam feel da Ferrari setupa bolid samo za Q, u utrci znaju da ce vec sje*ari strategiju pa im je sasvim svejedno



    20

    0
  5. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovaj bolid uopste ne evoluira tokom sezone, nemaju nikakve nadogradnje, neće ih nikako i biti, dovoljan motovi da te psihicki hraknu u facu.

    Kad vidiš da možeš uzeti 2x pole, kada ti se otvore malo karte, onda moraš činiti nesto radi fanova.

    Ovaj bolid uopste nije los, u nekim segmentima su iznenadili, no stoka se uvijek povuče na početku kada najviše trebaju da zasukaju rukave.

    Svaki put pomislim, ok, bez nekih velikih izmjena u F1 ne moze se toliko učiniti, onda se desi RBR i Honda, pogotovo Honda, koja je bila najgori motor, sada su najbolji, dokaz samo upornosti. Ferrari je ispucao sve moguće bonuse koje su imali.

    Za iducu sezonu nema vise izgovora, budu li se povukli opet na sredini iste i rekli da rade za 2023, onda je dokaz Ferrari ima neke druge interese u F1, a da se uredno pisaju po fanovima.

    Plus, jebeno su se zajebali sto su Binottoa stavili doslovno na sve pozicije i da ga hoces otpustiti ne mozes jer zna sve zivo o Ferrariju. Trebao je da cami u svom birou, raditi svoj posao, q ne hvatati se svih funkcija i onda gledati ga kao u Boga da neće nešto revolucionarno uraditi, a sudeći po svim sezonama neće.



    16

    0
    • Na stranu prethodne izvlakuše, ove godine je zaista bolje napustiti razvoj ovogodišnjeg bolida, zarad idućeg.

      Najgore što može da se desi je P4, a to je opet bolje od prošlogodišnjeg P6.

      Ove godine će i Mercedes i Red Bill morati pojačati razvoj ovogodišnjeg bolida, jer će neizvjesna borba to diktirati, i tu je šansa Ferrarija iduće godine.



      11

      0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Svi rade na bolidu za iducu godinu, nije samo Ferrari izuzetak. Ranij prelaz na razvoj novog bolida i odustajanje od ovog, jeste ocigledno neki problem, dok Ferrari nema vremena za ovdašnji.

        Oni su totalno otpisali ovu godinu, dok neće biti nadogradnji, plus strateški su nastavili po starom.

        Shvatio bi da su ocajni ove sezone, da su finansijski u banani i da imaju Micka i Nikitu u timu. No Monako je dokaz koliko su nesposobni, a juče je bio teski debakl. Ta P4 pozicija je od juče ugrožena, jer svi potencijalni pretendenti za tu poziciju su nam sve bodove uzeli…

        Za Ferrari više nema izgovora, sve su bonuse potrošili..



        4

        0
        • Pa o potpunom prelasku na razvoj bolida za 2022. i govorim.

          AT ima jednog vozača na nivou, a Aston Martin promijenjivu formu, kao i Alpine.

          Ferrari može lagano privesti sezonu kraju sa prestankom razvoja, tim prije što ima 2 dobra vozača.


          0

          0
  6. Mislim da je za Binotta 2022. biti ili ne biti. Kao Ferrarijev navijac uvijek treba vjerovat da je iduca sezona nasa.



    7

    2
  7. Mislim da je Ferrari nešto muljao sa gumama, i nakon Bakua i češće kontrole procedura oko guma su propali.



    5

    0
  8. Bar Kico Donator Prikaži

    Pa nije prvi put da se Ferrariju mijenjaju gume usred sezone,i onda mi likovi pricaju po forumu da je Mercedes nekih godina bio slabiji bolid,ako Lujo osvoji naslov ove godine i Mercedes,reci ce da su protiv dominantnog RB-a osvojili kao sto govore da je Ferkan bio bolji 2017 i 2018,da i Mercedes i Limenke imaju 100 naslova nikad nece bit Ferrari(jer svaki ljubitelj automobila zna sta je Ferrari) i 2022 pa na dalje nek Ferrari osvaja jer barem kao kompanija imaju svoje ja ,a to ostali mogu samo sanjat!!! Ionako Honda nece vozit iduce godine!!! Kad su povećali tlak u gumama Ferrari je poceo gubit,Leclerc osvaja pole u Madarskoj


    0

    11
  9. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Možda je do novih procedura oko pripreme guma?
    A i ovo da će pokušati shvatiti i riješiti iduće sezone nema smisla, jer ovim gumama je zadnja sezona. Sljedeće godine dolaze nove. Može biti da će tvrdoća gume biti ista, ali je profil gume potpuno novi. A ako je problem sa pritiskom, mislim da ništa što nauče na ovim gumama ne mogu primijeniti na te nove.



    4

    0
  10. jadni ferrari . prije početka sezone su ih svi otpisali , prognozirali borbu za sredinu poretka i “pomirili” se sa tom činjenicom. ali onda posli 2 P 1 u Q su “apetiti” fanova porasli . možda posli carlosovog osvajanja P2 u MC ? jer u dosadašnjih 7 trka u Q MB je ima 3 X P1 , RB i ferrari 2 X . u svakoj trci ( 7 ) osim MC ( greška CL ) i francuske oba vozača ferraria su završavali u bodovima . lani npr u 7 trka to im je pošlo za rukom tek 2 X , a o P 1 u Q su mogli samo sanjat . da bi se došlo do ovogodišnjih rezultata valjda je trebalo “krvavo” radit . no posli francuske ispada da se u ferrariu više pije espresso nego šta se radi . čini mi se da ja teško razlučit ko manje voli ferrari … fanovi ili oni kojima je trnu u oku iz ko zna kojih razloga .
    ne mogu ili neće uspit rješit problem sa gumama na nekim stazama ? da je to tako jednostavno ne bi se u MB time “zaje*avali” sve do onog tajnog testiranja . pretpostavimo da je binotto nesposoban no kako tadašnji problem guma nije uspija riješit sposobni brawn .. ako je to tako jednostavno ? uostalom do francuske ferrari je na izneneđenje svih ( valjda ) u konstruktorskom drža 3. poziciju , istina , tek 2 boda ispred McL šta je bilo svojevrsno izneneđenje s obzirom na prognoze . dovoljna j ebila francuska da se ponovno započne omalovažavat ljude ferraria …. 16 trka prije kraja sezone . ako završe i 3. u konstruktorskom to će valjda bit neuspjeh za fanove jer valjda misle da ferrari ima “pretplatnički blok” za titule jer i u 2017./18./19. kad su završavali 2. u konstruktorskom to je bija neuspjeh zar ne ?
    neko je spomenija hondu ( PU ) .. pa njima je trebalo 5 sezona da konačno “slože” PU i tek u 6. su “prestigli” ferrari , a ove 7. sezone se bore sa MB mad honda nije neka bezvezna “firma” bez pedigrea .
    izgleda da se svima recimo značajnima , starosjediocima F 1 može sve tj neuspjeh oprostit ali ne i ferrariu ako je neuspjeh u konstruktorskom završavat iza MB , biti 2. šest sezona McL od 2013. do 2018. nisu bile problem jer već 2019. ( posli 6 loših sezona ) su pokazivali znak “oporavka” tj na kraju 4. u konstruktorskom . o williamsu da ne pišem , a to su uz ferrari najstariji učesnici F 1 , vrlo uspješne povijesti . fanovim , a i mnogim drugim je bilo žal to šta se događalo ( sa williamsom se to događa i dalje ) sa legendarnim momčadima no samo se po ferrariu pljuje ?!?!? jer nisu mogli parirat RB/adrianu/nabrijanom mladom sebu , sada MB koji izgleda ( bar do sada .. kako se čini ) ima taj “pretplatnički blok” na titule dan od FIA . jbš 5 “titula” viceprvaka u 10 sezona i isto toliko “titula” viceprvaka u vozačkom prvenstvu zar ne ? da su tu završavali McL ili williams mnogi bi govorili kako je to zapravo uspjeh jer se protiv RB nekad i sad MB jednostavno nije moglo bolje , više ali za ferrari je to neuspjeh po mišljenju “objektivnih” fanova . a da se možda prisjete perioda od 1983. do 1999. u konstruktorskom i od 1979. do 2000. u vozačkom prvenstvu …. u preostalih 16 trka bit će uspona i padova no ne treba zbog toga “upadat” ni u euforiju ni u depresiju jer najgore šta se može desit je ferrari 4. u konstruktorskom ili u najboljem 3. šta bi bija popriličan pomak u odnosu na 2020. zar ne ?



    1

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      U Francuskoj je Leclerc po čistom tempu završio 13 sekundi iza Russella. Toliko…



      2

      0
      • Nigel Mansell pero Prikaži

        Ferari je školski primjerda brzina u 1 (subotnjem) krugu zapravo samo znači da će ubiti gume za 15 minuta.
        Koliko je utrka već prošlo? Ferari krene više manje u prvih 10 ali završe 12 i 15.
        Ok pretjerujem, ali u jednom trenu mi se učinilo da su napravili napredak skoro od sekunde.
        Da u subotu. Nedjelja bi pokazala da zapravo nazaduju 2 sekunde po krugu. Pretiču ih za puni krug svaku drugu utrku, ajajaj.
        Nadam se da su svi odustali od ove sezone i sve karte (mislim na špilove $) i mozgove ubacili u strojk za dogodine.
        Šteta.
        Možda je R.B. zapravo jedini bio pametan. pa su rezonirali:
        Ok Mercedes je prebrz. Ne možemo naći i brzinu i štediti gume. Ajmo sve karte, unapređenja baciti na ovu sezonu, jer će svi biti u mislima na 2022. To nam je šansa za prvenstvo.


        0

        0
        • pero … kažeš da pretjeruješ ali mislim da i previše pretjeruješ kad posli “priznanja” napišeš “Pretiču ih za puni krug svaku drugu utrku, ajajaj.” to im se dešavalo lani , mislim 5 X kad su bili katastrofa , a ove sezone mislim da ili varaju ili ti ne pratiš dobro sezonu jer po tvom “računu” bi ispalo da tim kojeg pretiču za puni krug svaku drugu trku valjda uz pomoć trikova “drža” 3. misto u konstruktorskom posli 6 trka . ili su im možda pripisivali bodove na račun staža , slave , a zapravo ih nisu osvajali :) :) :)



          1

          0
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Pero, dobrodošao. Vidim da si pravio pauzu od F1 po prethodnim komentarima, pa možda ne znaš neke stvari. Ove godine niko od velikih timova ne troši koliko su inače trošili. Ne mogu ni da hoće da potroše, jer je nastupio budget cap od ove sezone. Koji je dosta manji od dosadašnjih budžeta velikih timova. Onda ima još jedna stvar što su ovi bolidi manje razvijeni. Zbog korone su uveli zamrzavanje razvoja šasije. Tek se mogla minimalno promijeniti sa 2 tokena, koja su svi timovi mogli potrošiti po želji. Ali sa njima mogu samo napraviti minimalne izmjene, i to uglavnom na jednom dijelu bolida koji izaberu kao najbitniji za promijeniti. Na primjer, Ferrari je odlučio potrošiti tokene na zadnji ovjes, jer su tu bili klimavi prošle godine. A bilo im je potrebno da promijene i nos bolida, da idu uz trend ostalih timova, koji su skoro svi prešli na uže noseve. Nisu mogli oboje zbog novih pravila. Uz to je FiA odlučila smanjiti downforce bolida skraćivanjem podnice na zadnjem kraju bolida, i manjim izmjenama na difuzoru. Sve to zbog Pirellija koji nije htjeo praviti nove gume, a bilo ih je strah da previše downforcea kojeg bi timovi našli nebi previše trošio gume. Na kraju su ipak odlučili donijeti tvrđe komponente guma, što je dodatno usporilo bolide, uz spomenute aerodinamičke promjene. Trebalo se tome prilagoditi, uz manje budžete (za velike timove) i uz zaleđeni razvoj većine bolida. Uz to sve timove još čeka razvoj potpuno novih bolida, pa ne čudi što se na ove bolide troši imanje nego što su timovi u mogućnosti. Neki timovi koji se bore za opstanak (Haas) su napravili samo neophodne izmjene da bolid ostane legalan prema novim pravilima.



          2

          0
      • Ante Vetma … je ante , u pravu si … ako zaboraviš da je GR u box otiša jednom , a CL 2 X . u 37. krugu CL je vozija na P 10 , GR na P 13 , a onda je CL u 38. krugu po drugi put otiša u box . koliko je ono bila procjena “zadržavanja” u boxu ? 25 s ? prije prvog odlaska u box CL je vozija na P 7 , GR na P 17 , a starta je sa P 18. u 13 krugova preteka je jedino kolegu latifia . posli u 15. je “preteka” CL , a u 16. i ricciarda jer su obojica otišli u box ;) a onda je i GR u 17. otiša u box i vratija se na P 19 . usprkos ferrarievom “žderanju” guma zar zaista misliš da bi CL završija iza GR da nije otiša 2. put u box ? plasman oba vozača ukazuje da se ne može opravdat loša “izvedba” ferraria . bija bi glup da to negiram ali nije poanta kometara pravdat tim-vozače već ukazat da su ove sezone iznad sveopćeg očekivanja komparirano sa katastrofalnim početkom lanjske sezone . tim kojem su “prognozirali” borbu u sredini poretka konstruktora do francuske je bija iza RB i MB . istina , samo 2 boda više od McL koji je u uzletu ali i lauda je 1984. osvojia titulu sa tek 0,5 boda ispred prosta . i minimalna bodovna prednost je prednost zar ne ? rano je pljuvati ferrari ( šta je izgleda IN ) jer do kraja ima trka i svašta se može izdogađat . zato sam i napisa da ferrari u najboljem slučaju može završit 3. , a u recimo najgorem 4. u konstruktorskom . i koliko bi bija zaostatak CL za GR da nije bilo leclercovog drugog odlaska u box ? mada je pitanje nebitno jer “neugodno” je kad se ferrari “bori” sa najlošijim timom F 1 posli haasa naravno ali kad već spominješ tih 13 s , a “zaboravljaš” 2. box CL ;)


        0

        0
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Koliko bi zaostao da nije išao drugi put u boks? Pa sudeći po tempu na prethodnim gumama, kada su ga svi obilazili ko iz šale, možda i više. Možda se nebi ni dovukao do kraja na tom setu guma. Zato su valjda i odlučili da ih promijene…



          4

          0
        • Nigel Mansell pero Prikaži

          Poruka za Pastora – Jedino ti se ovako mogu zahvaliti. Hvala Imenjače i poštovatelju jednog i jedinog, jedinstvenog Pastora Maldonada. Prvo je bio od djetinjstva Toreador. The Toreador. Onda je prešao u F1. Ostalo je legenda. Nikada nisam više uživao u sezonama, od sezona kada je on vozio. Uvijek sam volio navijati za nekog tko mi je simpa s donjeg dijela poretka. Tako se uvijek nadaš da bu nešto napravio.. Ako navijaš za prvoga uvijek si u strahu da ne popuši. Pastor mi je bio simpatičan. I donio godine užitaka. Ne da je odvozio par dobrih utrka, nego je i pobijedio čovječe. Na početku bi se znao zaletiti. Ali po meni kasnije je neopravdano zaslužio nadimak. Usporedimo ga sa Verstapenom, mali je u 1. sezoni napravio krša kao Maldonado u karijeri. oprostite mister Pastor Maldonado



          1

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          ja u maxovoj prvoj sezoni jedino pamtim krš u monacu.
          molim pera da mi osvježi pamćenje s još kojim udesom iz 2015.


          0

          0
        • Pastor .. i sa tobom bi se mora složit . tempo CL je stvarno bija loš prije 2 . izmjene guma , svi su obilazili ka od šale . samo … CL je otiša u box u 14. krugu , vratija se na P 18 i u 12 krugova doša na P 7 . zatim su ga pretekli DR koji je ima nešto novije gume , CS koji je takođe ima novije gume , lando koji je gume minja tek u 24. krugu ( 10 krugova posli CL ) , gasly i alonso sa novijim gumama . sa novijim gumama se može nekoga preteći “ka od šale” … pokaza max obilazeći lewisa ;) možda se CL i ne bi dovuka sa tim gumama do kraja ali npr CS se uspija dovuć sa tek 2 kruga “novijim” gumama od kolege . na kraju je carlos izgubija bodove od LS koji otiša u box tek u 34 . i seba koji je na prvom setu odvozija 36 krugova . AM su imali gume 17 ( LS ) i 19 ( seb) “mlađe” od guma CS . zbog plasmana u Q seba ( P 12 ) i LS ( P 19 ) AM su startali sa tvrdom mješavinom , a CS ( P 5 ) i CL ( P 7 ) sa mekom . ako je max sa 13 krugova “mlađim” gumama bez problema zaobiša lewisa u MB onda nije čudo šta su oba AM sa tako kasnom izmjenom guma zaobišli carlosa sa već istrošenim gumama . npr alonso je za tek 1,97 s završija ispred seba koji se posli izmjene vratija na P 11 dok je fernandi tada vozija na P 8 . ferrari je ima najviše problema sa gumama , to je činjenica , a razlozi mogu bit npr “forsiranje” oba vozača da zadrže ili završe trku na pozicijama sa kojih su startali ili da budu blizu tih pozicija na kraju trke . možda je u pitanju neki drugi problem zašto su trošili gume više od drugih , a koji mi ne znamo i zato mi antino spominjanje zaostatka CL za GR od 13 s djeluje malo “nategnuto” jer ne uzima u obzir “omjer” boxa tj 2 Vs 1 . to bi ka trebalo nešto značit ? dokaz da je ferrari i ove sezone loš jer eto “dere” ga i williams ? ovo me podsjeća na EP u nogometu samo obrnuto …. 2 loša izdanja hrvatske i drvlje i kamenje po njima , a sinoć pobjeda nad škorima , idemo dalje i sad ode , komplimenti reprezentaciji . ferrari unaprid otpisan , a oni 2 PP , 3. u konstrutorskom posli 6 trka , podij CS u MC , tek nepunih 9 s iza RB/maxa koji trenutno “dere” MB , pohvale za neočekivane rezultate s obzirom na procjene … i onda se desi jedna loša trka pa udri po ferrariu , nesposobnom MB , taljanima općenito . btw , da je u MC charles bija pametniji usprkos lošoj francuskoj ferrari bi bija al pari McL ako ne i koji bod bolji . je li kome palo na pamet da je ferrari “krenija stopama” RB koji je maxa pozva u box u 32 . krugu dok je vodija trku , a ferrari CL 6 – 7 krugova kasnije dok je vozija na P 10 i do kraja je preostalo još 16 krugova ? jbga , RB je uspija kapitalizirat svoj potez , ferrari na žalost nije ….


          0

          1
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Opet, nije sve gola statistika. Ipak ga je Sainz sa 2 kruga svježijim gumama lagano prestigao, i odmakao mu. I odmakao bi mu još više da nije Leclerc otišao i drugi put u boks. Leclerc je već i na kvalama govorio da je imao problema sa balansom, ili nešto slično, i kako će gledati za utrku da pronađe rješenje da radi oko tog problema. Ali izgleda da nije išlo. Na kraju i Sainz je bio van bodova. A Leclerc bi bio daleko iza i sa drugim boksom i bez.



          1

          0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      ako se slažemo da je ferrari u f1: najveći, najuspješniji, najstariji, s daleko najviše fanova, uvijek u vrhu s budžetom i resursima, najuglednijim sponzorima, s posebnim statusom kod fom-a i fia-e…onda je sve osim borbe za naslov neuspjeh, a dugi niz godina bez naslova katastrofa.
      zamislite da predsjednik reala ili barce izjavi da im je cilj u prvenstvu kvalificirat se u ligu prvaka. sutradan ne bi više bio predsjednik. tako ja otprilike gledam na ferrari, njegov status i očekivanja javnosti.



      2

      0
  11. Red Bull GP2Engine Prikaži

    Šlampavi talijani.
    Understood, we are checking.
    Arrivabene je bolji nego S🅱️inotto kao team principal.
    S🅱️inotto je inženjer i tako je trebalo ostati.



    1

    0
  12. Ferrari dok je bio brzi na sporijim stazama je po meni imao odlican bolid, i odlican menadment guma tamo 2017 i 2018 dok je motor bio slabiji. Sad jebolid ocito ok , no gume unistavaju. Leclerc je odvezao lošu utrku no kad vidim C.S onda vidim da taj auto nije bio sposoban doci do bodova ovaj gp vikend. Pitam se gdje su se pogubili od Baku do danas. Ferrari je na dosta utrka izgledao dosta dobro i bio 3 bolid po brzini a imam dojam da su od utrke u baku nesto gadno zaribali po pitanju guma. Tamo su sa p1 padali ko muhe u poretku tako da smatram da nije samo u pitanju izmjena tlaka u gumama. Ako na nekim utrkama uzimaju decki postolje ili budu best of the rest a onda samo padaju u poretku ipak mislim da je nesto na bolidu totalno krivo. Am sa zacelja bi u dvije utrke za redom bio u bodovima da nije bilo puknuca gume na Strollovom bolidu a sjetimo se kakav su pocetak sezone imali. Ferrari je krenuo dobro i onda ovakav pad . Mozda je do staze, mozda su skroz fulali setup, iduce staze bi trebale otkriti gdje je problem. No cinjenica je da vec trecu godinu muku muce sa gumama sto im je prije 5 godina bila jedna od prednosti. Rekao sam pocetkom godine da ih ocekujem da padaju u poretku no iskreno nisam to ocekivao vec od 6,7 utrke sezone. Ne vjerujem da ce biti 3 ali ne vjerujem ni da ce biti losi kao lani. Do prije 10 dana se pricalo o Ferrariju koji je napravio najveci pomak naprijed a sada kao o nesposobnim spagetatima. Polako, jedna utrke nije sezona.


    0

    1