21 Saudijska Arabija – live chat
21 Saudijska Arabija – live chat

Mercedes: Odabir manje downforcea bi bila sporija verzija za nas

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes: Odabir manje downforcea bi bila sporija verzija za nas

Katarina Predovan

Maxu Verstappenu je od velike pomoći za pole position u Francuskoj bila konfiguracija niskog downforcea stražnjeg krila, s čime je dobivao dosta na brzini na pravcima. Na sugestije da i oni koriste nisku razinu downforcea kao Red Bull, iz Mercedesa su pojasnili kako smatraju da bi ih to samo dodatno usporilo.

Nakon kvalifikacija, Toto Wolff je rekao:

“Simulacije nam sugeriraju da bi to bila sporija varijanta.”

“Možete vidjeti da su bili brzi na pravcima. Ako se usredotočimo na krilo sa niskom razinom downforcea, puno ćemo više gubiti u zavojima.”

Toto Wolff

Christian Horner je pojasnio razlike u stražnjem krilu između Red Bulla i Mercedesa te kako se to odražava na tempo po krugu:

“Iz bolida smo izvukli malo downforcea, vjerojatno možete vidjeti po veličini stražnjeg krila između nas i Mercedesa.”

“U drugom sektoru koristimo manje energije, pa brže idemo na pravcima, jer tamo imamo manje otpora.”

“Još uvijek uspijevamo napraviti dobro vrijeme u trećem sektoru, tako da nam to pomaže stvoriti konkurentno vrijeme kruga. Nadamo se da ćemo sutra biti dobri u utrci.”

Christian Horner

Wolff je zaključio da njegovoj momčad ipak nedostaje tempa u usporedbi s momčadi Red Bulla, bez obzira na downforce.

“Težak je vikend, jer nam jednostavno nedostaje tempa.”

“To je istina. Izgledalo je puno gore nego na kraju [gdje] smo završili, ali jednostavno trebamo svugdje pronaći vremena. Ne postoji niti jedan dio koji ne gledamo kako bismo poboljšali naš nastup”.

Toto Wolff

Podrži nas

Zadnji donatori:
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9504 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
188 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Brzina na pravcu će RB doniti u utrci sigurno više koristi. Ima jedna stvar ako ste primjetili Max kao da je malo štedio gume u Q 2 za utrku dok je Hamilton svoj brzi krug na istim gumama vozio dva puta.



    4

    0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Kockali su se. Da su u kvalifikacijama osvojili prvi red brzina na prvcu bi bila irelevantna jer nikoga ne bi trebali preticati. Oavako se nadaju da će pametnom strategijom bez upadanja u prometnu guzvuuspjeti napredovati u utrci



    1

    0