Fernando Alonso je smatrao da je „gubio vrijeme“ utrkujući se u F1 prije nego što je uzeo dvogodišnju pauzu na kraju 2018., što mu je omogućilo da se utrkuje u drugim trkaćim kategorijama.
Dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso otišao je iz F1 na kraju 2018. godine, nakon teških četiri godine s McLarenom tijekom kojih nije ostvario nijedan podij.
Ovaj Španjolac je zatim izrazio svoju želju da ostvari trostruku krunu motosporta, što je pokazao dvjema pobjedama na 24 sata Le Mansa s Toyotom i utrkivanjem na utrci Indianapolis 500 2020. godine.
Alonso se također utrkivao i u Reliju Dakar te na utrci 24 sata Daytone, na kojoj je i pobijedio 2019.
Međutim, nakon dvije godine pauze i svih ranije navedenih utrka, Alonso se odlučio vratiti u F1 s Alpineom ove sezone. Alonso je s Alpineom potpisao dvogodišnji ugovor, a nedavno je otkrio kako uživa u svom povratku više nego što je očekivao.
Na pitanje čemu to pripisuje, Alonso je objasnio kako je osjećao kao da ostaje bez vremena da isproba druge izazove, s obzirom da se toliko dugo posvećivao isključivo Formuli 1.
„Dvije stvari su odigrale veliku ulogu u tome. Jedna je ta da su mi trebale dvije godine van sporta nakon što sam proveo 18 godina u Formuli 1 bez pauze, u potpunosti predan [F1]. U jednom trenutku je to postalo prezahtjevno.
Na umu sam imao druge izazove poput Le Mansa, Daytone, mogućnosti [da se natječem u] WEC-u i tako dalje. Morao sam odraditi te [izazove] na neki način kako bih ispunio te želje i bio sretan, i da onda budem slobodan i da se vratim i uživam [u F1].
Dok nisam počeo obavljati te izazove, mislio sam da gubim vrijeme u F1, ove posljednje sezone prije 2018. Stoga, sad kad su ti izazovi odrađeni, na određeni način se osjećam slobodnije da uživam u svakom vikendu ovdje“.
– Fernando Alonso
Alonso je objasnio kako je drugi faktor zašto uživa u svom povratku uspješna integracija u Alpine i to što se jako dobro uklapa u svoju trenutnu momčad. Ovo je treći put da vozi za momčad iz Enstonea, nakon što je vozio za Renault između 2003. i 2006. te 2008. i 2009.
„Druga [stvar] je momčad, mislim da je momčad odlična.
Znate kakvu atmosferu imamo sad, kakvu motivaciju u momčadi u Enstoneu i u Viryju – odličan posao koji svi obavljaju, kako pristupamo svakom vikendu, kako pristupamo ono malo uspjeha što znamo imati tijekom ponekih vikenda, i kako pristupamo lošim trenucima u drugim vikendima.
Svi smo ujedinjeni oko istog cilja, i to je dobar osjećaj svaki tjedan“.
– Fernando Alonso
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
*ebo igru ako ne radiš side questove ;)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je “KUM” momčadi ustvari je u jednu ruku nešto između Laude i vozača. Ako “sere”, sere po sebi i to je dobro.
Ako je nekada u bivšim momčadima imao primjedbe i galamio kako neke stvari nisu ok sada nema kome prigovarati.
Napokon je dobio “momčad” u kojoj može raditi kako misli da treba.
Vidjećemo koliko će to uroditi plodom dogodine?
Za sada izgleda prilično cool i nadam se da će tako i ostati.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro da se malo odmorio, ionako se nitko zadnjih godina od vozača nije baš veselio, osim uglavnom Hamiltona.
Sad samo nek se uhoda, a slijedeće godine da ima i dobar bolid. Teško da će se druge godine boriti za prvenstvo, Mercedes, Red Bull i Ferrari će ipak biti u, nadam se ne prevelikoj prednosti, ali ako uspiju približiti se sa bolidom, možda ga nagovore na još 1 godinu, a onda se nadam da neće biti samo velika trojka, nego možda bude i neka velika šestorka kad govorimo o momčadima ( Alpine, McLaren, Aston Martin), pa možda dobije za kraj karijere šansu za borbu za naslov.
1
0