Alonso: Nepravedno je da vozači koji prouzrokuju crvene zastave zadržavaju pozicije na gridu

Izdvojeno

Kvalifikacije za VN Azerbajdžana obilježene su crvenom bojom, što zastava, što bolida. U prvoj kvalifikacijskoj rundi “nastradali” su Stroll i Giovinazzi, u drugoj Ricciardo, a na samom kraju treće runde Tsunoda i Sainz. Zadnja crvena zastava je omela vozače koji su bili u brzom krugu te nisu mogli ostvariti vremena koja su imali u cilju.

Dvostruki svjetski prvak, Fernando Alonso smatra da nije pravedno da vozači koji su prouzročili crvene zastave ostanu na istim pozicijama s obzirom da mogu mijenjati dijelove po potrebi. Za intervju od strane Sky Sportsa, izjavio je sljedeće:

“Bilo je neuredno, bilo je teško ući u ritam, u tempo, ali bilo je jednako za sve.”

“Mislim da nismo iskoristili sav potencijal bolida jer svaki put kad smo stavili novi set guma, nismo to iskoristili.”

“[To je] vjerojatno nepošteno da ljudi koji su se zabili u zid, da poprave bolid i sutra startaju s te pozicije.”

“Svi ostali bolidi, mi smo u parc fermeu” do sutra, ne možemo dirati bolid, pa zašto oni mogu mijenjati sve dijelove samo zato što su izazvali crvenu zastavu?”

“Možda jednog dana budemo u toj poziciji i iskoristimo pravilo.”

“Mislim da se ljudi trebaju malo smiriti i voziti 98% na uličnoj stazi, jer ako se zabijete i krenete zadnji u utrci, možda da ne vozite preko svojih mogućnosti.”

Što se tiče sutrašnje utrke, Alonso je rekao kako je optimističan te da mu je vrlo ugodno s obzirom na nekoliko loših prethodnih utrka. Smatra da je tempo njegove momčadi zaista dobar:

“Mislim da imamo dobar bolid, bilo je dobro cijeli vikend, uvijek smo bili u top 10 u svakoj sesiji i osjećamo se ugodno. Evo, možete pretjecati ako imate tempo, pa se moramo pobrinuti za gume, to će valjda biti glavna tema sutra. Ali, relativno smo pouzdani da možemo uzeti dobre bodove.”

Fernando Alonso

Odgovor

21 komentara

  1. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Svi ostali bolidi, mi smo u parc fermeu” do sutra, ne možemo dirati bolid, pa zašto oni mogu mijenjati sve dijelove samo zato što su izazvali crvenu zastavu?

    Zbori istinu. Nepravedno.
    Razbio si bolid ali postavio si vrijeme i sada taj bolid treba popravak, bez ikakvih posljedica. Mislim da bi +3,+5 pozicija na gridu bila poštena kazna.



    24
    23

    1
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Mislim da nije stvar u tome da li ce nekažnjeno zamijeniti dijelove ..nego u tome da ako u “prvom” izlasku napraviš dobro vrijeme ..u drugom možeš ici na “sve ili ..sve” ..jer ako ne popraviš vrijeme iz prvog izlaska nego završiš u ogradi ..opet je to win situacija, jer zbog crvene zastave ni drugi nece postici bolje vrijeme od tebe …e to treba sankcionisati pomjeranjem na lošiju startnu poziciju.



      18
      18

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Nije. Riskiraš da nećeš stići popraviti bolid. Objasnio je Rueda da taj popravak nije samo tako, uzmeš bolid i popravljaš. Svaki dio koji misliš skinuti i staviti novi mora FIA odobriti. Mora biti isti kakav je bio…. Jako puno birokracije i malo vremena.



        7
        7

        0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Teško je odrediti šta bi bila poštena kazna. Ali ja sam za to da se barem produže kvalifikacije za nekoliko minuta, koliko je potrebno za jedan brzi krug, kada neko izazove crvenu zastavu, a nije ostalo dovoljno vremena. Mislim da ništa ne gube sa tim. A ova lupanja u zidove neće svima sjebati kvalifikacije. Svejedno se zaustavlja vrijeme, dok se očisti staza. I svejedno će kvalifikacije trajati duže nego što su trebale u tom slučaju. Ništa im ne znači da su dali po par minuta više da se Q2 i Q3 završe kako treba.



      12
      11

      1
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Ali to pravilo da se uveli ovaj tjedan nor, sta bi napravio s sainzom?
    Covjek se zabio jer je yuki bio u zidu, i mozda ce dobit +5 ako bude trebalo mjenjat gearbox
    Zutih zastava nije bilo da je usa u zavoj normalno bolje neznat sta bi se desilo



    13
    13

    0
    • Ferrari
      peewoslav88 Prikaži

      to sam i ja promislio, al zapravo u tom slučaju je Yuki taj koji je uzrok crvene zastave, a Sainz je samo kolateralna žrtva, odnosno i bez razbijenog Sainza bi bila crvena zastava jer je Yuki ostao usred zavoja.



      22
      22

      0
    • Mclaren
      GoranS Prikaži

      Ja sam to video ovako: Sainz se nije razbio zbog vozačke greške, uradio je šta je uradio da se ne bi zabio u Yukija, a onda se postavio da na sred staze da bi incident bio vidljiv, da neko u brzom krugu ne bi naletio na Yukija. Za to treba imati muda, a ja kao McLarenovac ne mogu prežalliti njegov odlazak (bar dok se Richi ne snađe).



      21
      19

      2
  3. lokolokoloko Prikaži

    a da si u ferrariju.. joj demagozi



    3
    -17

    20
  4. Mika Hakkinen
    Hakan Prikaži

    Crvena zastava je sastavni dio utrkivanja, problem je samo što je u zadnje vrijeme sve češća praksa da se i za najmanji sudar izbacuju crvene zastave, kako na kvalama tako i trci. Mislim da je to pomalo vještački jer se ne sjećam do prošle godine da je bilo onoliko isjeckanih trka crvenom zastavom za svaki malo ozbiljniji incident.



    4
    2

    2
    • etnes Prikaži

      Iskreno, mislim da je crvena zastava cak i doprinijela zanimljivim trkama tako da se ja osobno ne zalim na njih hehe (iako, mozda bih bilo drukcije da nema ove monotone mercedesove dominacije)
      S druge strane, danas ne vidim kako su se mogle izbjec crvene zastave s obirom da su bolidi ostajali na cesti?



      10
      10

      0
  5. etnes Prikaži

    Zas se ne dodaje tipa ~4min extra vremena u kvalifikacijama kad je crvena zastava i omoguci drugim vozacima da i dalje pokusaju napraviti brzi krug? Cak mi je i ok da vozac koji prouzroci crvenu zastavu zadrzi poziciju ako bi uveli dodatno vrijeme za druge vozace. Eventualno se gubi na kvaliteti guma jer vozaci moraju napraviti ekstra krug, al opet je i na stavi vise gripa tako da mislim da bi to bilo prihvatljivo?



    18
    18

    0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Pa bolje je imati priliku i na neoptimalnim gumama nego je nemati uopće.



      6
      6

      0
    • Nico Hulkenberg
      Jaime22 Prikaži

      Mislim da ti je tu stvar da F1, kao i mnoge televizijske kuće koje plaćaju program F1, imaju određen vremenski limit koji moraju poštivati.
      Dodavanje vremena se čini kao logična stvar, ali onda recimo riskiraš da uđeš u vrijeme predviđeno za F2 ili Porsche supercup koji će zbog toga morati raditi stvari više na knap kako bi stigli sve unutar vremenskog ograničenja.


      0
      0

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ma da, ali daj razmisli, Evo ovo je bio ekstremni slučaj s 4 crvene zastave, dakle 20 minuta dodatka. Nikoga to ne bi ubilo.

        Pauza između sljedećih utrka bi bila kraća za po 5 minuta, i do kraja dana bi se nadoknadilo….

        Tko prenosi sport uvijek zna da postoji šansa za nejasno trajanje….U gotovo svim sportovima postoje slučajni događaji koji će produljiti trajanje i toga su svi koji prenose neki sport svjesni i s time moraju računati.



        3
        2

        1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ove kvalifikacije su svakako dosta duže trajale zbog crvenih zastava. I nije bilo problema sa prijenosom. Nebi ništa promijenilo da su dodali po par minuta na Q2 i Q3 da se može odvoziti još jedan krug. Mislim da u Q1 nije trebalo dodavati, jer je bilo dovoljno vremena poslije crvene zastave.



        1
        1

        0
  6. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Nepravedno je štošta u F1. Meni je recimo glupo da kada netko ima 20,30 sec prednosti i kada se dogodi sc oni iza uzmu nove gume i ti lagano izgubis i p1 i prednost koju si gradio cijelu utrku. Dogodi se nrp crvena zastava i netko tko je sa slomljenim nosom bolida u pjesku popravi bolid besplatno, nabaci nove gume i od 0 bodova dode na p2. Ima primjera hrpa. No teško je to sve dovesti u red te je neke stvari nemoguće racionalno i pošteno vratiti svakom vozaču koji je nešto zaslužio ili obrnuto. Npr za početak bi i kažnjavanje vozača za odredene stvari trebalo biti isto za sve što nije slučaj a to se barem može odraditi pošteno pa ni to nije odrađeno kako treba.



    6
    6

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.