Vozač Prema Racinga, Robert Švarcman, pobjednik je prve sprint utrke ovog vikenda u Azerbajdžanu. Rus je startao s prve pozicije i ni u jednom trenutku utrke nije ju ispustio. Drugi je završio Dan Ticktum, a podij je kompletirao Guanyu Zhou.
U prvih nekoliko zavoja vodeći su vozači mirovali, dok se drama odvijala od sredine prema kraju poretka. Dalje od prvog zavoja nije uspio Jack Aitken, jedini vozač s grida koji u dosadašnjoj karijeri ima F2 pobjedu u Bakuu, dok je u drugom zavoju zid pogodio Liam Lawson, polesitter za glavnu utrku ovog vikenda i pobjednik prvog ovosezonskog sprinta iz Bahreina.
Na stazu je kroz nekoliko trenutaka izašao sigurnosni automobil, a ubrzo smo ostali i bez Aitkenova momčadskog kolege Alessija Deledde, ali i pobjednika drugog bahreinskog sprinta, Oscara Piastrija, koji se morao povući zbog oštećenja uslijed kontakta s Lawsonom u drugom zavoju.
U petom krugu safety car se povukao, a Švarcman se momentalno počeo odvajati i već je u osmom krugu došao do četiri sekunde prednosti ispred Jehana Daruvale. Najaktivniji vozač prve polovice utrke bio je Dan Ticktum, koji je prestigao Ralpha Boschunga i Marcusa Armstronga. Ubrzo se probudio i vodeći u ukupnom poretku Guanyu Zhou, koji je u devetom krugu napao i prošao Daruvalu te se probio na drugu poziciju, dok samo dva kruga kasnije indijskog vozača prolazi i odlično raspoloženi Ticktum, koji se nije na tome zaustavio.
Početkom 12. kruga dovršio je i svoje četvrto pretjecanje, došao na drugu poziciju te krenuo u napad na vodećeg Švarcmana. No, Rus je bio miran, do kraja je samo i povećao prednost te uzeo svoju prvu pobjedu nakon sprint utrke u Bahreinu prošle sezone. Drugi je završio Ticktum, a treći Zhou koji je tako dodatno učvrstio vodeću poziciju u ukupnom poretku. Daruvala je na kraju bio četvrti, a umalo je i tu poziciju izgubio od Thea Pourchairea, najmlađeg vozača na gridu, koji je na samom kraju pokupio i dodatna dva boda za najbrži krug te je skočio na drugu poziciju ukupnog poretka. Krug osvajača bodova zatvaraju Boschung, Armstrong i Juri Vips.
Druga sprint utrka na rasporedu je ovog popodneva od 15:40, a s pole positiona kreće Bent Viscaal.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | Švarcman | Prema | – |
2 | Ticktum | Carlin | 5.144 |
3 | Zhou | UNI-Virtuosi | 8.872 |
4 | Daruvala | Carlin | 10.352 |
5 | Pourchaire | ART | 11.039 |
6 | Boschung | Campos | 13.124 |
7 | Armstrong | DAMS | 14.455 |
8 | Vips | Hitech | 14.524 |
9 | Beckmann | Charouz | 17.299 |
10 | Viscaal | Trident | 17.764 |
11 | Lundgaard | ART | 19.738 |
12 | Verschoor | MP | 21.064 |
13 | Zendeli | MP | 21.837 |
14 | Drugovich | UNI-Virtuosi | 25.849 |
15 | Nannini | Campos | 35.970 |
16 | Nissany | DAMS | 42.471 |
17 | Samaia | Charouz | 49.289 |
18 | Sato | Trident | 1’31.300 |
– | Piastri | Prema | – |
– | Lawson | Hitech | – |
– | Aitken | HWA | – |
– | Deledda | HWA | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!