Formula 2

Robert Švarcman pobjednik prvog sprinta u Azerbajdžanu

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Vozač Prema Racinga, Robert Švarcman, pobjednik je prve sprint utrke ovog vikenda u Azerbajdžanu. Rus je startao s prve pozicije i ni u jednom trenutku utrke nije ju ispustio. Drugi je završio Dan Ticktum, a podij je kompletirao Guanyu Zhou.

U prvih nekoliko zavoja vodeći su vozači mirovali, dok se drama odvijala od sredine prema kraju poretka. Dalje od prvog zavoja nije uspio Jack Aitken, jedini vozač s grida koji u dosadašnjoj karijeri ima F2 pobjedu u Bakuu, dok je u drugom zavoju zid pogodio Liam Lawson, polesitter za glavnu utrku ovog vikenda i pobjednik prvog ovosezonskog sprinta iz Bahreina.

Na stazu je kroz nekoliko trenutaka izašao sigurnosni automobil, a ubrzo smo ostali i bez Aitkenova momčadskog kolege Alessija Deledde, ali i pobjednika drugog bahreinskog sprinta, Oscara Piastrija, koji se morao povući zbog oštećenja uslijed kontakta s Lawsonom u drugom zavoju.

U petom krugu safety car se povukao, a Švarcman se momentalno počeo odvajati i već je u osmom krugu došao do četiri sekunde prednosti ispred Jehana Daruvale. Najaktivniji vozač prve polovice utrke bio je Dan Ticktum, koji je prestigao Ralpha Boschunga i Marcusa Armstronga. Ubrzo se probudio i vodeći u ukupnom poretku Guanyu Zhou, koji je u devetom krugu napao i prošao Daruvalu te se probio na drugu poziciju, dok samo dva kruga kasnije indijskog vozača prolazi i odlično raspoloženi Ticktum, koji se nije na tome zaustavio.

Početkom 12. kruga dovršio je i svoje četvrto pretjecanje, došao na drugu poziciju te krenuo u napad na vodećeg Švarcmana. No, Rus je bio miran, do kraja je samo i povećao prednost te uzeo svoju prvu pobjedu nakon sprint utrke u Bahreinu prošle sezone. Drugi je završio Ticktum, a treći Zhou koji je tako dodatno učvrstio vodeću poziciju u ukupnom poretku. Daruvala je na kraju bio četvrti, a umalo je i tu poziciju izgubio od Thea Pourchairea, najmlađeg vozača na gridu, koji je na samom kraju pokupio i dodatna dva boda za najbrži krug te je skočio na drugu poziciju ukupnog poretka. Krug osvajača bodova zatvaraju Boschung, Armstrong i Juri Vips.

Druga sprint utrka na rasporedu je ovog popodneva od 15:40, a s pole positiona kreće Bent Viscaal.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Švarcman Prema
2 Ticktum Carlin 5.144
3 Zhou UNI-Virtuosi 8.872
4 Daruvala Carlin 10.352
5 Pourchaire ART 11.039
6 Boschung Campos 13.124
7 Armstrong DAMS 14.455
8 Vips Hitech 14.524
9 Beckmann Charouz 17.299
10 Viscaal Trident 17.764
11 Lundgaard ART 19.738
12 Verschoor MP 21.064
13 Zendeli MP 21.837
14 Drugovich UNI-Virtuosi 25.849
15 Nannini Campos 35.970
16 Nissany DAMS 42.471
17 Samaia Charouz 49.289
18 Sato Trident 1’31.300
Piastri Prema
Lawson Hitech
Aitken HWA
Deledda HWA

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni