Ross Brawn o mogućnosti Mercedesove tužbe: Ne vjerujem da to drži vodu

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ross Brawn o mogućnosti Mercedesove tužbe: Ne vjerujem da to drži vodu

Ante Vetma

Nakon što je Toto Wolff izrazio nezadovoljstvo planom FIA-e da nove testove za fleksibilnost stražnjih krila uvede uoči Velike nagrade Francuske – iz Mercedesovog kampa su došle najave da bi pravdu mogli protestirati oko rezultata utrke u Azerbajdžanu koja je na rasporedu za tjedan dana. No, Ross Brawn ne vjeruje da bi takav protest donio Mercedesu bilo što korisno:

“Ne vjerujem da su rezultati Bakua pod znakom upitnika. Mislim da je FIA bila prilično konzistentna sa svojim pristupom. Bio bih šokiran ako suci odluče ići protiv mišljenja FIA-e.”

Brawn je u svojoj karijeri radio za Benetton, Ferrari, Hondu, Brawn GP i Mercedes, a kaže da ovo nije ništa neobično:

“Mislim da je ovo valjda 27. verzija priče o fleksibilnom stražnjem krilu. U mojih 40 godina utrkivanja puno puta sam to prolazio.”

“Sjećam se da je Williamsov Patrick Head skakao po našem prednjem krilu u parc fermeu kako bi pokazao da nije dovoljno čvrsto. Htio je demonstrirati to za Charlieja Whitinga i zapravo je stao i skakao po krilu kako bi dokazao fleksibilnost.”

“Postoji niz FIA-inih testova i to je jedini način za dokazivanje limita što se smije raditi. Ako prođete testove i rivalima se to ne sviđa – FIA može odlučiti postrožiti testove.”

“Iskreno, ne vjerujem da postoji razlog da se poduzimaju drukčije mjere za rješenje problema jer ne znam kako se to može kvantificirati. Jedna osoba može to vidjeti kao previše fleksibilno, a druga osoba može reći da je sve u redu. Zato postoje testovi.”

Iako je priča o fleksibilnom stražnjem krilu zapalila medije čim je došla iskra iz Mercedesova tabora, ispod radara su prošle izjave Helmuta Marka o fleksibilnom prednjem krilu na bolidu Mercedesa, a čini se da ni iz FIA-e ne dolaze informacije o tome hoće li postrožiti testove za fleksibilnost drugih dijelova bolida.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Jhkuiz5 i zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3666 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Brawn#Mercedes

Komentiraj

5 komentara

  1. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    Ako prođete testove i rivalima se to ne sviđa – FIA može odlučiti postrožiti testove.

    Zanimljivo. Ja sam mislio da je sve legalno ako prođeš FIA-in test, ali očigledno moraš dobit blagoslov i ostalih za validaciju.
    FIA je ko Hr pravosuđe – hrpa klauna koji nemaju muda, i orijentacija u prostoru i vremenu im je upitna.
    Neka ubace ovo pravilo u školstvo. Dobiš 5 na ispitu, ali se to ne sviđa ostalima pa ćeš polagat ponovno, ali sa težim pitanjima.



    32

    0
  2. Niti jedna ekipa u povijesti nije bila ovoliko zaštićena kao Mercedes. Ferrari International Assistance fore za FIA-u na početku stoljeća sada postaju gotovo ironične.



    24

    6