Mazepin: Nisam htio biti odgovoran za sudar

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mazepin: Nisam htio biti odgovoran za sudar

Ante Vetma

Nikita Mazepin kaže da je ostavio dovoljno prostora da Mick Schumacher prođe pokraj njega u prvom krugu Velike nagrade Monaka. Rus je u bivšem Loews zavoju izgubio poziciju od timskog kolege, samo da bi kasnije opet vratio tu poziciju nakon što je Schumacher imao problema s pogonskom jedinicom.

Zanimljivo, Schumacher je sav taj zaostatak nadoknadio vrlo brzo, ali mu je iz ekipe poručeno da ne pokušava ponovo preteći Mazepina nego da u cilj uđu bez velike drame. Ipak, sa 17. i 18. pozicijom ostali su daleko izvan bodova.

“Da, bilo je vrlo tijesno. To je jedan od onih zavoja koji su prespori čak i za Formulu 1. Kad se borite za 19. ili 18. poziciju i postoji velik rizik da ćete tamo i završiti – nisam htio doći natrag u garažu i biti odgovoran za sudar. Htio sam se utrkivati pošteno jer znam da je utrka dugačka.”

Mazepin kaže da je i Schumacher bio korektan kad je naišao na tehničke probleme:

“Nije bilo nikakvih nesporazuma. To je tako ponekad u životu.”

“Ja sam bio vrlo pošten u prvom krugu, on je bio vrlo pošten kasnije. Mislim da imamo dobar odnos s ekipom i to bi trebalo tako ostati.”

Mazepin kaže da bi Haas mogao biti kompetitivniji na stazi koja traži manje downforcea poput Bakua:

“Recimo da je to potpuno drukčiji izazov. Monako je bio staza s visokom potražnjom downforcea, a mi ga nemamo. Mislim da bismo mogli imati prilika u Azerbajdžanu jer je motor bolji ove sezone.”

“Nemamo puno downforcea, ali tamo ga niti ne trebate toliko.”

Schumacherova prednost u odnosu na Mazepina

Podrži nas

Zadnji donatori:
Jhkuiz5 i zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3666 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Malo mi je nejasan dijagram…
    X je broj krugova, a Y? Prednost u čemu? Sekunde? G sila? Gume? Cipele?

    LP



    4

    14
  2. Aston Martin tiptronic Prikaži

    Pametno ..Mazepin je “potrošio” svoje rezervne dijelove a i Mick ih je poceo trošiti .
    Ekipa je ispravno reagovala.



    1

    2
  3. Koliko ja vidim po ovome mali Schumi je njemu od 40 do 47 kruga skinuo 24 sekunde. Zasada je od svih tih najava oko toga rusa ostalo jedno veliko razocaranje. Steta je sto Hass nije nastavio suradnju sa Ferrarijem da imaju malo konkurentniji bolid da stvarno vidimo sto njih dvojica mogu.



    7

    1
    • Nigel Mansell drv Prikaži

      Malo sam provjerio za svaki slučaj – Mazepin je promijenio gume u 34. krugu, a mali Schumi u 37. krugu.
      Schumijevi problemi su trajali od 23. do 33. kruga.
      Znači tvoje gledanje je ispravno: u 40. krugu su obojica promijenili gume i riješen je Schumijev problem, tako da je to stizanje čista razlika u brzini. Skoro 3 sekunde po krugu.

      E sad jesu li trebali dozvoliti preticanje? Po razlici u brzini apsolutno da. Doduše, što bi s tim dobili? Obadva su beznadežno zadnji i samo bi zamijenili mjesta uz veliku šansu za rasipanje dijelova. Obje odluke (preticanje / ne preticanje) iz perspektive tima imaju smisla i ne mogu reći da ih ne razumijem. Ja bi osobno rekao Mazepinu da se makne, ali ja ne snosim štetu ako se razbiju, tako da…



      2

      0