Charles Leclerc smatra da je Velika nagrada Monaka bila vjerojatno jedina šansa da Ferrari ove sezone dođe do pobjede.
Leclerc je u kvalifikacijama imao vrijeme za pole position prije posljednjeg pokušaja u Q3, ali je onda pospremio bolid u barijere zbog čega sutradan nije mogao krenuti u utrku. Carlos Sainz je bio efektivno treći na startnom poretku, a završio je na drugom mjestu zbog odustajanja Valtterija Bottasa.
“Naravno da je teško jer je ovo moja domaća utrka. Ne događa se svaki dan da imate šansu biti na tako dobroj poziciji.”
“Ali, ovo je dio motosporta. Svašta se može dogoditi. Kako je Mattia rekao, moramo zapamtiti pozitivne stvari od ovog vikenda. Došli smo izdaleka, kao što znate od prošle godine, i napravili smo dobar posao da budemo bolji iz utrke u utrku.”
“Ovo je možda bila jedina prilika za pobjedu ove sezone, ali to ne znači da nismo napredovali.”
Ferrari je prošle godine imao samo tri pobjednička postolja, što je prilično siromašno s obzirom na to da su 2019. imali čak 16 podija. Leclerc kaže da je napredak očit:
“Na dobrom smo putu, dobro radimo. Sreća ovog vikenda nije bila na mojoj strani, ali to je život.”
“Prijeći ću preko toga, razmišljat ću o Bakuu. Vrlo sam motiviran da se vratim u bolid i ostvarim dobar rezultat.”
Ferrari dosad nema pobjedu u Azerbajdžanu na stazi koja se posljednji put vozila 2019. godine.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da, šteta, ovo je stvarno bila dobra šansa za dobre bodove i možda čak duplo postolje s obzirom na Lauferovu nesreću.
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa vjerovatno bi imali u najmanju ruku 2,3 na kraju. Ne sumnjam da bi Ferrari magičnom strategijom prosu p1.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imali bi sigurno poziciju 2 I 3 ili 1 I 3
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pobjeda je izostala zbog cirkusa koji nikako da izađe iz te momčadi godinama.
Ferrari nema momčad koja je dosljedna tog imena i to je činjenica. Rekao sam već x puta…. ne očekujem ništa čak i da naprave dobar bolid. Jednostavno su nesposobni i neozbiljni, a jako su puni sebe i tvrdoglavi. Nikako dobra kombinacija.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam nazalost imao taj osjecaj da ce kola poc nizbrdo kad su tamo ono 2005 poceli sa guranjem Italijanizacije momcadi, nazalost rezultati su vidljivi i za mene kao navijaca crvenih gorko iz godine u godinu!
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Pobjeda je izostala zbog cirkusa koji nikako da izađe iz te momčadi godinama.” da , cirkus je bija šta se CL zabija u ogradu zbog čega je kriva momčad naravno . kakav je bija bolid npr 2018. ? posli 10 trka seb je vodija u prvenstvu sa +8 u odnosu na LH , u hockenheimu izgubija skoro nemoguće , monzi di se kimi borija sa sebom na startu ka da mu život zavisi od toga dok je MB “odigra” timski = 2 potencijalne pobjede ferraria/seba su izgubljene u korist LH . na kraju LH 11 , seb 5 pobjeda umisto npr 9 Vs 7 . da je u monzi na čelu ferraria bija toto umisto maurizia ovo se ne bi dogodilo . možda su u ferrariu nesposobni no “složili” su jako konkurentan bolid , završili 2. u konstruktorskom sa 152 boda više od 3. RB … ko je zaje*a ? nijemac (seb ) u hockenheimu , finac ( kimi ) tvrdoglavo se borija protiv kolege od kojega je ima 68 bodova manje , a koji je tada zauzima 2. misto sa 17 bodova manje od vodećeg LH . greška u mnozi ide “na dušu” maurizia koji iako je po meni pozitivan lik bija bez dovoljno iskustva . neozbilji i nesposobni nisu mogli “složit” ovakav bolid koji je posli 4 sezone ozbiljno zaprijetio MB . nesposobi i neozbiljni ne mogu tokom ljetne pauze toliko “popravit” bolid da su na “sugestiju” MB stavljani senzori da se utvrdi kako ,zašto su neozbiljni tako brzi . za to je treba ozbiljan rad sposobnih ljudi zar ne ? 2020. ne treba spominjat jer su zahvaljujući “vladaru2 F 1 kastrirani , a ova sezona je donila neke promjene i MOŽDA je rano govorit o krajnjim rezultatima . a to kako “Ferrari nema momčad koja je dosljedna tog imena i to je činjenica” se događalo i npr kad je još enzo vodija ferrari …. od 1983 do 1999. su čekali konstruktorsku , a od 1979. do 2000. vozačku titulu . je li tada momčad bila dosljedna tog imena ? jer npr 1980. su prvenstvo završili na 10. mistu konstruktora od 11 timova , a bolje plasirani vozač ( villeneuve Sr ) je završija prvenstvo na 14. mistu sa 6 bodova . scheckter koji je prethodnu sezonu donija titulu ferrariu je 1980. završija na 19. mistu ( od 21 vozača ) sa jadna 2 boda , a tada je tim vodija enzo il Commendatore . je li i on tada bija nesposoban , neozbiljan , pun sebe pa je to bija razlog ovog fijaska nezapamćenog u povijesti ferraria ? jbga , znam da je lakše “oplest” po timu nego po budućem prvaku ( valjda ) CL iako je ovo njegov faila u MC . btw , nije mu ovo prvi put samo za razliku od prijašnjih grešaka di je bija samokritičan ovaj put je samokritika izostala . navika se ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedina sansa za pobjedu propustena prije svega tvojom greskom?
10
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mladac glavu gore! Imaju neki hrpu naslova pa rade veće gluposti na stazi…
9
2