Izdvojeno

McLaren nije očekivao tempo za postolje u Monaku

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Momčad McLarena se ove sezone nalazi u jako dobroj formi – u borbi za treće mjesto u poretku konstruktora, iza Red Bulla i Mercedesa. Na VN Monaka Lando Norris je osvojio treće mjesto, iako su iz momčadi priznali da se nisu nadali tako dobrom nastupu.

Direktor momčadi Andreas Seidl rekao je kako je oduševljen postignućem u Monte Carlu:

“Rekao bih da to definitivno nismo očekivali u smislu tempa, da bismo mogli biti tako blizu Mercedesa, Red Bulla i Ferrarija.”

“Vidjeli smo od početka sezone, i u prvim utrkama, da smo se uvijek mučili u dionicama s niskim brzinama, pa je to bilo zaista ohrabrujuće vidjeti ovaj vikend.”

“Dakle, veliko hvala ekipi u tvornici, u inženjeringu i proizvodnji koji su nam dali ovaj bolid za ovaj vikend. Napravili su sjajan posao tijekom zime s ovim bolidom te nastavili su pritiskati i isporučivati ​​nadogradnje.”

VN Monaka je imala veliku važnost za momčad McLarena, s obzirom da su dvojica vozača iz Ferrarija bili ispred njihovih vozača nakon kvalifikacija. No, problemi s bolidom za Leclerca i njegovo odustajanje donijeli su olakšanje za momčad McLarena, koja se trenutno nalazi 2 boda ispred momčadi Ferrarija u poretku konstruktora. Seidl je priznao da im je to puno značilo:

“Što se tiče prvenstva, način na koji se utrka odigrala je očito bio dobar ishod za nas jer, s obzirom na snažan tempo koji je Ferrari imao u četvrtak, ali i u subotu, da, postojao je veliki rizik da izgubimo puno bodova naspram njih.”

“Očigledno, imali smo koristi od Charlesove loše sreće i to je nešto što, na taj način, ne priželjkujete za nijednog od svojih konkurenta.”

“Ali važno je uvijek biti tu kad su prilike prisutne i to je ono što smo mi uspjeli napraviti. Lando je bio u naletu, i mislim da je u strateškom smislu momčad odradila sjajan posao.”

Andreas Seidl

Komentiraj

1 komentar

  1. nisu ga ni imali, a podij su ubrali samo zato jer LEC nije startao, Laufer je imao DNF, Perez loše kvale, a Hamsta je snimao stražnje krilo na Alpha Tauriju cijelu utrku. McLaren (Norris) i Ferrari jedino na taj način mogu i uzet podij s tim da je na ovoj stazi Ferrari definitivno imao dobar tempo, možda čak i za pobjedu.



    13

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni