Izdvojeno

Ferrari pokušao pomoći Mercedesu ukloniti kotač s Bottasovog bolida

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Koliko god to čudno zvučalo, Mercedes još nije uspio skinuti kotač s bolida Valtterija Bottasa, zbog kojeg je Bottas morao odustati od nastavka utkrivanja u nedjelju na VN Monaka.

Čudan prizor mehaničara koji se muče sa skidanjem kotača vidjeli smo prilikom onog što je trebalo biti rutinsko zaustavljanje Valtterija Bottasa zbog promjene guma. Nakon svega ovog, Mercedesu su u pomoć uskočili i mehaničari Ferrarija koji su pokušali skinuti kotač sa bolida. Također neuspješno.

“Pištolj je maticu kotača potpuno zaokružio. Nikada nisam vidio ništa slično. Nije ništa ostalo na matici.”

“Valtteri nam je rekako da je mogao vidjeti kako strugotine odlijeću u vis.”

“Guma je još uvijek na bolidu, čak i nakon što je Ferrari pokušao pomoći teškom opremom. [maljem]”

Toto Wolff

Mercedesu ne preostaje ništa drugo nego kotač pokušati skinuti u tvornici.

“Moramo vidjeti je li ovo greška u dizajnu i kvar nekoliko različitih sustava.”

“To nema nikakve veze s mehaničarom. Zapravo, taj mehaničar je jedan od najboljih i najsposobnijih u momčadi što se tiče pitstop brzine.”

“Obično mehaničar ne mora biti toliko precizan, ali kut je bio pogrešan.”

Toto Wolff

Valtteri Bottas koji je prije tog nesretnog zaustavljanja u utrci držao drugo mjesto je jako razočaran.

“Nevjerojatno je razočaravajuće i to je situacija koja se više nikada ne smije ponoviti. To je velika pogreška.”

Valtteri Bottas

Komentiraj

23 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži
    x1

    Sad se mogu žaliti FIA-i da Ferrari posjeduje ne dozvoljene alate… 😂



    27

    1
  2. Ma acetilen-kisik,pola kile hamer i majzla.
    Jedan grije,drugi udara



    12

    0
    • Safety Car
      Osnes Prikaži

      Induktivni grijač kakve boce. Grije brže i bez plamena



      5

      1
      • induktivni u ovom slučaju nije dobar, jer je matica od aluminija, a osovina “čelik/titanium”. tako da se grije osovina i širi, te se zakopava još jače u maticu. Možda je poluosovina dijelom napravljena od kompozita, pa se nesmije grijat. Za maknuti ovo je najbolji prenosni/montažni tokarski.

        nešto ovako samo s drugim prihvatom
        https://youtu.be/fMeHiT4yECk?t=237

        dosta se koristi u industriji kad netko sje.e prirubnice ili montažu.

        Felgu vjerovatno neće ni skidat pustit će ju na poluosovini za uspomenu.



        6

        0
        • Safety Car
          Osnes Prikaži

          U bivšoj firmi imali smo nešto slično tome na videu ali za tokarit diskove ili pakne na teretnom programu.. Uglavnom ima meča novaca mogu oni to i fleksom riješit pa staviti sve novo



          2

          0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Matica je “krvnički” zavijena. Obično pomažu samo majzlo i čekić od 1kg a obzirom kako nema prostora za udarit čekićem preostaje flexa.
    Fascinantno kako se Mercedesu u zadnje vrijeme ovakve stvari dešavaju kad je Hamsta bolesten ili kada se kvalificira iza Bottasa?



    17

    5
  4. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Čudi ma da ovi iz Ferrarija nisu syebali ovjes ili slično.
    Čuj oni nekome priskočili u pomoć. :rofl:. :rofl:



    17

    2
  5. Dosli da iskopiraju nesto. Briga njih za neki tocak i Botasa.



    14

    1
  6. Moramo vidjeti je li ovo greška u dizajnu i kvar nekoliko različitih sustava.”
    To nema nikakve veze s mehaničarom

    Ali cemo Bottasa okrivit bez beda 😎



    21

    1
  7. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ferrari im posudio čekić s kojim su dizajnirali bolid!



    5

    0
  8. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Ako im oni budu pomagali voziće i u Bakuu sa istim točkom.



    6

    0
  9. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    Cisto da se zna. Bottas je rekao da ako je greska mehanicara ona ga treba podrzati. Svake cast Bottas!



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni