Izdvojeno

Wolff pojasnio Bottasov problem: Valtteri se zaustavio malo prerano

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 47 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Direktor Mercedesove F1 momčadi Toto Wolff tvrdi kako je njegov vozač Valtteri Bottas malo prerano zaustavio svoj bolid kad je dolazio na promjenu guma, te je zbog toga došlo do problema sa skidanjem kotača.

Valtteri Bottas je u 29. krugu ušao u boks na rutinsko zaustavljanje i promjenu guma s drugog mjesta u utrci, ali je bio prisiljen odustati od daljnjeg utrkivanja nakon što se matica prednjeg desnog kotača na njegovom bolidu zaglavila, te mehaničari nisu uspjeli skinuti i staviti novu gumu na bolid.

Toto Wolff je sve pojasnio za njemački Auto Motor und Sport:

“Valtteri se zaustavio malo prerano. To je značilo da je mehaničar morao koristiti ključ pod kutem. Neugodni kut oštetio je je maticu kotača i nismo mogli skinuti kotač.”

VN Monaka je za Mercedesove standarde bila katastrofalna. Lewis Hamilton uspio je završiti utrku tek na sedmom mjestu, te sada zaostaje za Maxom Verstappenom u poretku za četiri boda. Odustajanje Valtterija Bottasa je utjecalo i na Mercedes u ukupnom konstruktorskom poretku gdje sada zaostaju za Red Bullom za jedan bod.

“Sad je važno biti miran i detaljno proanalizirati pogreške.”

“Da bismo uspjeli u tome – morate stvoriti okruženje u kojem ljudi osjećaju da mogu priznati pogrešku bez straha.”

Komentiraj

47 komentara

  1. Bottasovo ponasanje i izjave da vozi za sebe, onda nije kriv mehanicar sto nije dobro nabio pistolj nego je Bottas kriv hmm
    Da, leti van, Russell iduce godine u Mercedesu. Mozda je zato i Hamsta nervozan. Kako bi ono kod nas rekli:
    Laki je malo nervozan.



    30

    9
  2. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Sa jedne strane za sve je Botas kriv sa druge Hamilton nije ni za šta. Jadno



    42

    5
    • Hamilton je 7 puta svjetski prvak i vođa cijelog tima, kriteriji i ne mogu biti isti.
      Dalić ne kritizira Modrića istim kriterijima kao Brekala, to je normalno, status se zaslužuje rezultatima i godinama kontinuiteta.



      4

      6
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        u sportu statusa o kojem govoriš ne bi trebalo biti, a pogotovo u monostrukutralnim sportovima poput formule gdje je štoperica jedini i apsolutni pokazatelj. nogomet kao sportska igra ima nešto drukčiji i siviji status, ali vrijede isti principi, zašto gurati standardnog reprezentativca koji nije u formi, na uštrb nestandardnog reprezentativca koji je u odličnoj formi? samo zato jer u slučaju neuspjeha prvog slučaja imaš opravdanje za blesavu javnost, a u slučaju neuspjeha drugog nemaš. alibi treneri bez stručnosti i vizije.



        6

        2
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Vođa tima? Vođa tog tima su inženjeri i Toto. A taj isti tim su dobili kao nasljedstvo od Šumahera i Rozberga. Nije se Mercedes zbog Hamiltona uzdiago ne brini, bio je uzdignut kada je došao i nastavio je raditi posao na visini zadatka (ruku na srce). Ali govoriti da je VOĐA TIMA osoba koja ne želi ni pozdravit svoje mehaničare i Bona kada ulazi u garažu je mindblast…



        3

        1
  3. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Legenda kaže da Mercedes i dalje skida gumu sa Bottas-ovog bolida.



    38

    2
  4. Jado, sad je Bottas kriv.
    A Hamilton što je us*ao subotu i zakomplicira sebi zivot, kriva je momcad s taktilom.



    24

    3
  5. Zamišljam scenario u kojem se Advokat zaustavio malo prerano, pa je mehaničar mor’o s ključem malo na kant, pa mu oštetio maticu, pa ovaj odustao.
    Pa onda zamišljam izjave nakon trke…… :mrgreen:



    32

    1
  6. Pa nijese zaustavio 2 metra prije! Glupost!.
    Brat bratu čovijek sa rukama moze + – 50 cm raditi.
    Tako da mi ovo nema smisla



    34

    0
  7. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Ovo mi je ravno izgovoru: “Krivo me pogledao.”



    17

    0
  8. Je, dečki! Treba tu i tam malo matice i podmazati! Očeju se zacvikati! 🤣🤣



    11

    1
  9. Eh, Bottas bi mogel od iduće utrke postati “The badest F1 boy ever”! (Da se i Maldonado posrami).
    Sigurno zna da mu je ovo zadnja sezona v Mercedesu pa nema kaj zgubiti! Sad kad stisne gas……ima da nema!☄☄



    9

    1
  10. Malo se prerano zaustavio samo sa prednjim desnim?
    Kako to onda da nije bilo problema sa druga tri točka ako je malo prerano stao, svim mehaničarima je bilo onda za isto pomaknuto u odnosu na idealnu poziciju i nije bilo problema, tako da mi ovo baš nema smisla da je Bottasova greška.



    10

    0
  11. F1puls
    ivanh Prikaži

    Prema Wolffovom odgovoru u kojem brani mehaničara, a krivi Botasa, očito je bio dogovoren i taj dio kako ga usporit( sje*bat ) da bi goat dobio koji bod više…ali nisu računali da će mehaničar baš toliko uništit maticu, a usput su Botasu uništili svaku nadu za osvajanje naslova.Međutim, karma ih stigla pa je goat izgubio još dva mjesta……
    Botas, pakiraj kofere i pravac Jadran…😀



    6

    2
  12. je li laufer trebao naučiti nešto iz ovog ili ekipa??



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni