Fernando Alonso nije imao subotu za pamćenje. Svoje prvo ovogodišnje ispadanje u Q1 nije opravdavao gustim prometom ili manjkom samopouzdanja, već je odao da Alpine nije imao dovoljno brzine za napredak u Q2. Također je priznao da su mu subotnje aktivnosti grand prix vikenda trenutno slaba točka, a u Monaku će se loš kvalifikacijski rezultat zasigurno posebno odraziti na sveukupan rezultat u utrci zbog smanjene mogućnosti pretjecanja uzimajući u obzir konfiguraciju staze.
“Mislim da sam imao samopouzdanja i da sam mogao doći do maksimuma bolida. Naravno da se moglo očekivati da će biti gužve u Q1. To nam nije pomoglo, ali mislim da nije razlog što nismo prošli dalje. Jednostavno nismo imali brzinu. Cijeli vikend smo se tražili. Očekivali smo bolji rezultat u Monaku s ovim paketom i nismo isporučili. Utrka će biti teška nakon starta sa začelja, ali ostaje za vidjeti što možemo učiniti. Imamo još dosta pitanja na koja momčad treba odgovoriti: u Portugalu i Barceloni smo napredovali i imali smo konkurentna vremena, a ovdje smo prilično spori, tako da je to pod upitnikom.”
Fernando Alonso
“Ovo je dosad bio težak vikend. Mislim da je Esteban odradio izvrstan posao danas, bio je jako blizu da uđe u Q3, malo mu je nedostajalo. Jako smo nesretni što Fernando nije upao u Q2. Napravili smo poboljšanja od četvrtka, a sad smo u teškoj poziciji, na stazi gdje je teško pretjecati. Ipak, svašta se može dogoditi u Monaku, tako da smo optimistični uoči sutrašnje utrke.”
Davide Brivio, trkaći direktor Alpinea
Za razliku od Ferrarija, čiji je uzlazni trend u performansama rezultirao pole positionom, Alpine nije nastavio dobru formu iz Španjolske gdje su oba bolida utrku započeli unutar top 10. Alonso će sutra startati 17. a momčadski kolega Esteban Ocon 11.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bice duga trka sjutra.. Mozemo do bodova sampione Alonso
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može ako se sutra sudare Lec, Max u prvom krugu, Sai, Bot u drugom, Vet i Ham u trećem a Mazepin parkira u Mclarenov box, digne ručnu i ode.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon je mogao možda u Q3, ali mislim da je bolje za njih da budu na stazama gdje ne mogu brže ,da su 11 nego recimo 10, mogu gume promijeniti barem po izboru.
Alonsu su posebno za ovu utrku posebno podešavali upravljački mehanizam koji je drugačiji nego Oconov, mislim da je tu bio problem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonsov prioritet je što više voziti, ne razbijati bolid.
Voziti ziheraški i dizati formu i samopouzdanje(ako može, naravno obzirom na godine i pauzu) i probati osvojiti koji bod bez pretjeranih rizika.
Ocon mu je zadao dobru “zadaću” i to je dobro za obojicu. Alonso zna koliko je u deficitu a Ocon je opušten, zadovoljan i vozi vjerojatno najbolje do sada.
0
0