Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Iako će mnogi reagirati sa skepsom na Ferrarijev sjajan rezultat na jučerašnjem drugom slobodnom treningu – Lando Norris nije jedan od njih. Britanac kaže da je uoči ovog vikenda poručio svom bivšem timskom kolegi Carlosu Sainzu da bi mogao pobijediti na Velikoj nagradi Monaka.
“Poslao sam poruku Carlosu prije par dana i rekao sam mu da ima dobre šanse za pobjedu. Vidjet ćemo.”
“Što se nas tiče, mislim da je ovo očekivano, iako možda to ne misle gledatelji izvana. Znamo gdje su brzi i gdje nisu, a ova staza im jako odgovara. Nije iznenađenje što su ovako brzi i ako pogledamo neke druge staze – siguran sam da im možemo uzvratiti. Izgledaju jako dobro, što nije idealno za nas, ali dat ćemo sve od sebe.”
McLaren je jučer imao 6. poziciju kao najbolji rezultat baš s Norrisom:
“Teško je, Monako nije jednostavna staza za vožnju i za pronalazak brzine.”
“Osjećam se dobro u bolidu već od prvog treninga. Inače je tu uvijek čudno kad tek dođete zbog svih grba na stazi i zidova oko vas, te je jako teško izgraditi samopouzdanje. No, ove godine sam imao dobar osjećaj od prvog kruga. Vjerujem u kočnice što je tu jako važno. Dobar je osjećaj.”
Nakon što je donekle uzvratio Norrisu u Španjolskoj, Daniel Ricciardo se ponovo vratio u inferioran položaj u odnosu na svog timskog kolegu:
“Osjetio sam da imam samopouzdanja, ali se to nije preslikalo na vremena. Iskreno, iza volana je bilo prilično frustrirajuće jer bih znao proći ciljem i pomisliti da sam složio dobar krug, ali bi mi onda javili da sam na 12. ili 15., a u jednom trenutku čak na 17. poziciji.”
“Frustrirajuće je jer puno zaostajem, moram naći još dosta vremena. Srećom, danas [petak] je slobodan dan pa moramo shvatiti gdje gubim. Najslabiji mi je drugi sektor, a to su sve niže brzine pa sam iznenađen da tamo toliko gubim. Provjerit ću sve informacije i shvatiti o čemu se radi.”
“Neću lagati, vrlo je osjetljivo, ulazak u zavoje, balans bolida… To je frustrirajuće. Mislim da za to trebate poseban stil vožnje i ako to ne savladate – onda jednostavno niste toliko brzi.”
Fun fact: Nakon više od dvije godine natezanja, čini se da nam je McLaren napokon oprostio animozitet prema njihovom bivšem vozaču i F1puls portal je jučer napokon dobio odobrenje iz Wokinga, odnosno akreditaciju za njihov medijski centar, čime smo kompletirali set akreditacija (FIA + svih 10 ekipa).
Morate biti logirani za komentiranje.
Bog te čuo, dijete drago. Makar malo svjetla na kraju tunela da vidimo… pa makar i reflektori bili.
14
0
Može biti svjetlo dolazećeg vlaka…
6
0
animozitet prema kojem bivšem vozaču? dva mi padaju na pamet, ali nisam siguran koji je pravi.
8
0
Alonso i Hamilton :)
2
2
Prema cheateru. :)
6
12
aha, taj. :)
mclaren oprašta, ja ne! :D
4
0
iii… ode akreditacija ;)
9
0
Ferrari na prvom mjestu, Lewisov plač. To je ljepota formule 1.
14
12
Sad znaš kak je meni kada vas slušam već evo 8 godina.
10
8
Mene slušaš od 2007. jer sam tada već postao nervozan i veoma me iznenadio kimijev naslov. Od 2008. do danas sam izrazito depresivan glede formule 1. Ne PR naricanje kao Toto i Lewis već kao izrazitog navijača crvenih me žalosti gledati protuhe kako pobjeđuju, a jedan Ferrari koji je imenom, mitom, legendom, veći od svih njih zajedno ne može napredovati.
5
7
Ferrari = Fiat. A Merc je merc. Jesi kad sjedio u Mercu? I nakon toga prešao u Fiat? Mislim da ti sa ovim sve mora biti jasno
3
4
@Darkracer
Ferrari je Ferrari, najpoželjniji automobili na svijetu… Fiat je auto za narod normalno da će biti jeftin, osim ako se rastegneš pa kupiš Merca s Renault motorem… Ili onog proizvedenog u Mađarskoj gdje vidiš van kroz dihtung vrata…
5
1
Onaj tko usporeduje ferrari s fiatom samo pokazuje koliko zna o automobilima. Jeli netko sjedio u mercu? Pa vjerujem da je puno ljudi ovdje. Jesi li ti ikad sjeo u Ferrari? Poprilicno sam siguran da nisi, jer da jesi fiat ne bi spominjao u istoj recenici, pa cak ni famozni mercedes.
6
1
No tu se nešto pita i mitski pitwall Ferrarija.
19
1
Tesko ce pobijediti Ali mislim da ce biti spread Bottasa I Pereza
4
0
Cestitke za akreditaciju! 👏
0
0
Čestitke na 10/10 i FIA. Jel se čeka na još neku možda?
4
0
Ništa, Pirelli je tu odavno, to sam zaboravio spomenuti. Sad imamo cijeli komplet :)
6
1
Što te akreditacije znače za firmu ? Mislite ići na lice mjesta utrkivanja ili su to akreditacije da recimo možete odrađivati e-mail ili skype intervjue ?
0
0
Koliko sam ja jos prije shvatio. Mogu ici na utrke.
A akreditacije po ekipama znaci da mogu korisiti neke njihove materijale kod objave clanaka i to.
Ante ce bolje objasnit , ja vise manje lupam po nekom sjecanju :D
0
0
FIA-ina akreditacija nam omogućava odlaske na utrke kao mediju, s tim da je ove sezone još uvijek to limitirano zbog epidemioloških mjera. Ostale akreditacije ekipa + Pirelli je za sadržaje i fotografije.
2
1
Sad možete ispuniti album. :D
1
0
odlično mi izgleda ova livreja, iako mi perciptivno nema nikakve veze s mclarenom. možda sam premlad (31, Filip)
0
0
Meni ta livreja ima veoma veze sa Ferrarijem. Kada je vidim znam da su to “neprijatelji”. Nije li tu Gulf livreju imao Porsche na Le Mansu ?
0
0
Puls manageri na aparatima nakon ove izjave (ja prvi :D )
1
0
Onaj tko puno kasni sa bodovima i tko trazi iznenadenje da ga “vrati” u zivot , mislim da je Monaco idealno prilika :D
1
0
Kao sto rekoh vec bezbroj puta, pored Leclerca, tesko.
1
3
Nece ni Leclerc svaku utrku biti ispred. Sainz nije Bottas. Decko je dobio Norisa tako da ako nista drugo vjerujem da je iznadprosjecno dobar. Vjerujem da ce kako sezona bude odmicala biti sve blize Leclercu. Ima i Leclerc staza na kojima nije briljirao, a monaco je jedna od njih.
2
0
Leclerc jos uvijek ima dobru prednost sta poznaje bolid , ekipu itd itd.
Govorio sam prije , a i dalje sam misljenja da Sainz nece opce zaostajati jednom kada sve pohvata.
Jednu utrku ce on biti bolji , drugu Charles.
Ali da ce ga Charles deklasirati ili nesto slicno to nema nikakve sanse
0
0