Izdvojeno

Norris: Rekao sam Sainzu da bi mogao pobijediti ovog vikenda

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako će mnogi reagirati sa skepsom na Ferrarijev sjajan rezultat na jučerašnjem drugom slobodnom treningu – Lando Norris nije jedan od njih. Britanac kaže da je uoči ovog vikenda poručio svom bivšem timskom kolegi Carlosu Sainzu da bi mogao pobijediti na Velikoj nagradi Monaka.

“Poslao sam poruku Carlosu prije par dana i rekao sam mu da ima dobre šanse za pobjedu. Vidjet ćemo.”

“Što se nas tiče, mislim da je ovo očekivano, iako možda to ne misle gledatelji izvana. Znamo gdje su brzi i gdje nisu, a ova staza im jako odgovara. Nije iznenađenje što su ovako brzi i ako pogledamo neke druge staze – siguran sam da im možemo uzvratiti. Izgledaju jako dobro, što nije idealno za nas, ali dat ćemo sve od sebe.”

McLaren je jučer imao 6. poziciju kao najbolji rezultat baš s Norrisom:

“Teško je, Monako nije jednostavna staza za vožnju i za pronalazak brzine.”

“Osjećam se dobro u bolidu već od prvog treninga. Inače je tu uvijek čudno kad tek dođete zbog svih grba na stazi i zidova oko vas, te je jako teško izgraditi samopouzdanje. No, ove godine sam imao dobar osjećaj od prvog kruga. Vjerujem u kočnice što je tu jako važno. Dobar je osjećaj.”

Nakon što je donekle uzvratio Norrisu u Španjolskoj, Daniel Ricciardo se ponovo vratio u inferioran položaj u odnosu na svog timskog kolegu:

“Osjetio sam da imam samopouzdanja, ali se to nije preslikalo na vremena. Iskreno, iza volana je bilo prilično frustrirajuće jer bih znao proći ciljem i pomisliti da sam složio dobar krug, ali bi mi onda javili da sam na 12. ili 15., a u jednom trenutku čak na 17. poziciji.”

“Frustrirajuće je jer puno zaostajem, moram naći još dosta vremena. Srećom, danas [petak] je slobodan dan pa moramo shvatiti gdje gubim. Najslabiji mi je drugi sektor, a to su sve niže brzine pa sam iznenađen da tamo toliko gubim. Provjerit ću sve informacije i shvatiti o čemu se radi.”

“Neću lagati, vrlo je osjetljivo, ulazak u zavoje, balans bolida… To je frustrirajuće. Mislim da za to trebate poseban stil vožnje i ako to ne savladate – onda jednostavno niste toliko brzi.”

Mišljenje autoraFun fact: Nakon više od dvije godine natezanja, čini se da nam je McLaren napokon oprostio animozitet prema njihovom bivšem vozaču i F1puls portal je jučer napokon dobio odobrenje iz Wokinga, odnosno akreditaciju za njihov medijski centar, čime smo kompletirali set akreditacija (FIA + svih 10 ekipa).

Komentiraj

29 komentara

  1. Bog te čuo, dijete drago. Makar malo svjetla na kraju tunela da vidimo… pa makar i reflektori bili.



    14

    0
  2. animozitet prema kojem bivšem vozaču? dva mi padaju na pamet, ali nisam siguran koji je pravi.



    8

    0
  3. Ferrari na prvom mjestu, Lewisov plač. To je ljepota formule 1.



    14

    12
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Sad znaš kak je meni kada vas slušam već evo 8 godina.



      10

      8
      • Mene slušaš od 2007. jer sam tada već postao nervozan i veoma me iznenadio kimijev naslov. Od 2008. do danas sam izrazito depresivan glede formule 1. Ne PR naricanje kao Toto i Lewis već kao izrazitog navijača crvenih me žalosti gledati protuhe kako pobjeđuju, a jedan Ferrari koji je imenom, mitom, legendom, veći od svih njih zajedno ne može napredovati.



        5

        7
        • Ferrari = Fiat. A Merc je merc. Jesi kad sjedio u Mercu? I nakon toga prešao u Fiat? Mislim da ti sa ovim sve mora biti jasno



          3

          4
        • Sebastian Vettel 5
          battery992 Prikaži

          @Darkracer
          Ferrari je Ferrari, najpoželjniji automobili na svijetu… Fiat je auto za narod normalno da će biti jeftin, osim ako se rastegneš pa kupiš Merca s Renault motorem… Ili onog proizvedenog u Mađarskoj gdje vidiš van kroz dihtung vrata…



          5

          1
        • Onaj tko usporeduje ferrari s fiatom samo pokazuje koliko zna o automobilima. Jeli netko sjedio u mercu? Pa vjerujem da je puno ljudi ovdje. Jesi li ti ikad sjeo u Ferrari? Poprilicno sam siguran da nisi, jer da jesi fiat ne bi spominjao u istoj recenici, pa cak ni famozni mercedes.



          6

          1
  4. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    No tu se nešto pita i mitski pitwall Ferrarija.



    19

    1
  5. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Tesko ce pobijediti Ali mislim da ce biti spread Bottasa I Pereza



    4

    0
  6. Cestitke za akreditaciju! 👏


    0

    0
  7. Čestitke na 10/10 i FIA. Jel se čeka na još neku možda?



    4

    0
  8. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    odlično mi izgleda ova livreja, iako mi perciptivno nema nikakve veze s mclarenom. možda sam premlad (31, Filip)


    0

    0
  9. Puls manageri na aparatima nakon ove izjave (ja prvi :D )



    1

    0
  10. Kao sto rekoh vec bezbroj puta, pored Leclerca, tesko.



    1

    3
    • Nece ni Leclerc svaku utrku biti ispred. Sainz nije Bottas. Decko je dobio Norisa tako da ako nista drugo vjerujem da je iznadprosjecno dobar. Vjerujem da ce kako sezona bude odmicala biti sve blize Leclercu. Ima i Leclerc staza na kojima nije briljirao, a monaco je jedna od njih.



      2

      0
    • Leclerc jos uvijek ima dobru prednost sta poznaje bolid , ekipu itd itd.

      Govorio sam prije , a i dalje sam misljenja da Sainz nece opce zaostajati jednom kada sve pohvata.
      Jednu utrku ce on biti bolji , drugu Charles.
      Ali da ce ga Charles deklasirati ili nesto slicno to nema nikakve sanse


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni