Izdvojeno

Leclerc i Sainz iznenadili s dva najbolja vremena na drugom treningu!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Drugi slobodni trening u Monaku je protekao bez većih incidenata, iako smo pred kraj treninga dobili prekid zbog Haasa Micka Schumachera koji se parkirao u drugom sektoru nakon što je proklizao u Massanet barijere. Michael Masi je procijenio da je to mjesto parkinga nesigurno za ostale vozače i skratio akciju za 6 minuta.

Unutar ove 54 odvožene minute najbrže vrijeme ostvario je Charles Leclerc ispred timskog kolege Carlosa Sainza, a i ovih je trening okarakterizirala tipična gužva pa je izlazak na startno-ciljni pravac izgledao kao ulaz u splitsku trajektnu luku subotama u kolovozu. Žutu zastavu prije Schumachera je uzrokovao i Nicholas Latifi koji je zapeo u bivšem Loews, danas Fairmont zavoju. Sa zidom je bliski kontakt imao Yuki Tsunoda koji je udario malo jače nego što su njegovi inženjeri htjeli da to učini pa je ostatak treninga proveo u garaži dok se provjeravalo je li sve u redu s njihovim AlphaTaurijem.

Na vrhu smo vidjeli lijepo “skidanje” vremena. Vozači su već na pola treninga došli do 1:12, a do kraja se to spustilo za još pola sekunde.

Sutra je tradicionalno dan kad se u Monaku ne voze treninzi, a nastavljamo u subotu u 12 sati.

Rezultati

#VozačVrijeme+Krugovi
1C.LECLERC1:11.68430
2C.SAINZ1:11.7960.11232
3L.HAMILTON1:12.0740.39028
4M.VERSTAPPEN1:12.0810.39727
5V.BOTTAS1:12.1070.42332
6L.NORRIS1:12.3790.69524
7P.GASLY1:12.4980.81428
8S.PEREZ1:12.7081.02424
9A.GIOVINAZZI1:12.7461.06228
10S.VETTEL1:12.9821.29826
11K.RÄIKKÖNEN1:13.0651.38131
12F.ALONSO1:13.1751.49127
13L.STROLL1:13.1951.51126
14E.OCON1:13.1991.51528
15D.RICCIARDO1:13.2571.57326
16G.RUSSELL1:13.5091.82532
17N.LATIFI1:13.5931.90931
18N.MAZEPIN1:14.4072.72326
19M.SCHUMACHER1:14.4162.73225
20Y.TSUNODA1:14.8293.14511

Komentiraj

25 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Mercedes skriva brzinu a Max je uletio u promet doslovno svaki puta kada je probao složiti brzi krug..ipak, lijepo je vidjeti 1-2 Ferrarija… ajmo Charles !



    13

    3
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Lipo je vidit 🤗😀🥳
    Još samo da je konja nabavit



    6

    2
  3. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Iako ovo ne govori ništa, lijepo je vidjeti 1-2 Ferrarija, makar to bilo na slobodnom treningu.
    Obzirom na prikazano i gužve na slobodnom treningu, čekaju nas kaotične kvalifikacije u kojima bi veliki mogli nagrabusit a ovi slabiji čak i profitirati uz malo sreće.



    11

    0
  4. Po šumama i gorama, naše zemlje ponosne……



    9

    3
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Ferrariji satrali Bottasa. Da nije bolestan?



    11

    1
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Gasly ispred Pereza. Hmm. Treba pričekati subotu za nešto više. I Vettel je začudo dobar. Jel vozi Bottas uopće ovaj vikend?



    2

    6
  7. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Ima li Lewis primjedbe na brzinu Ferrarija, možda neki senzor da se stavi?



    43

    4
  8. Zašto nam dajete nadu…



    12

    1
  9. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    It’s the hope that kills you



    10

    1
  10. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Dobro… Mozda nece pobjediti Hama i Maxsa, ali bi bilo dobro da ih vidimo ispred Bottasa i Pereza! :)



    5

    1
  11. Ferrari
    ExTr4 Prikaži

    Kako lipo vidite 1-2 ferraria.



    2

    1
  12. Nico Hulkenberg
    Zec Prikaži

    Norris je tu negdje, stalno pri vrhu. Nadam se da će u kvalama još bolje.



    2

    0
  13. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Nemojte se previše veselit… Već njušim “senzore” i snimke Ferrarijevih “krila”..zbilja je jadno koliko jedan čovjek ima utjecaja na FIA-u..samo da mi je znat čime ih drži u šaci.?



    7

    4
  14. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Sta ces nije cetvrtak bottasov Dan samo petak, nema srece u Monacu



    2

    0
  15. Ovakve staze treba zabranit. Tko god kaže da “jedva čeka Monaco” laže ko pas- kao i što jedva čeka Mađarsku.
    Dabogda mazespin rješio sve u prvom krugu da više ne gledamo ovo smeće.



    5

    8
    • Nico Hulkenberg
      Zec Prikaži

      Nije to baš tako. Dok sam bio klinac skoro sam plakao od muke kad god bi došla utrkau Monacu. I tako sve do legendarne utrke 1992. i duela Senna – Mansell. Od te godine mi je postala jedna od dražih u kalendaru.



      3

      0
  16. Aktivirao mi se PTSP od ranih 2000.



    3

    2
  17. Lijepo, pa makar to bilo samo na treningu. ;)



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni