McLaren također želi da FIA poduzme nešto po pitanju fleksibilnih stražnjih krila

Josip Vasilj

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLaren također želi da FIA poduzme nešto po pitanju fleksibilnih stražnjih krila

Josip Vasilj

FIA je u Barceloni odlučila da će testove za fleksibilnost stražnjeg krila promijeniti uoči Velike nagrade Francuske, a ako se pita Mercedes i McLaren – to nije dovoljno brza reakcija.

“Ako vidite sve videozapise i fotografije iz Barcelone, prilično je jasno što se događa. Zbog toga smo i sretni što je FIA poduzela nešto. Međutim, ne slažemo se s vremenom te najave, izjavio je Andreas Seidl.

Šef ekipe McLarena vidi da nije samo Red Bull taj koji koristi fleksibilno stražnje krilo.

“Ono s čime se u potpunosti ne slažemo je vrijeme provedbe, jer, s naše točke gledišta, nema razloga da mnogi timovi još uvijek imaju prednost sa stvarima koje su očito u suprotnosti s propisima.”

Seidl je rekao da ne želi razotkrivati imena u vezi s tim tko je najvjerojatnije imao fleksibilna krila, ali rekao je da je sve vidljivo u video snimkama.

“Trenutno me ne zanima stavljanje imena na stol”, rekao je Seidl. “Na FIA-i je da osigura poštenu konkurenciju između timova i provedbu propisa.”

Seidl naglašava da je FIA trebala učiniti više u vezi s tom “rupom u zakonu”.

“Oni im sada dopuštaju da ostvare još veću prednost za brojne utrke i mi se s tim ne slažemo i o tome već razgovaramo s FIA-om. Neprihvatljivo je da momčadi koje slijede pravila budu u nepovoljnom položaju”, Seidl zaključio.

Podrži nas

Zadnji donatori:
DrWho

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Josip Vasilj
Pulsmedia autor
42 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #FIA#McLaren

Komentiraj

22 komentara

  1. Formula 1 SG1 Prikaži

    Koji su uopće načini testiranja fleksibilnosti krila na homologacijama? Samo pritisak sile na krilo ili još nešto?



    2

    0
  2. Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

    Ne znam čemu rasprava i žaljenje kad svi ovo koriste…
    Ako neko uradi posao bolje od konkurencije, a svi su to pokušali, čemu onda žaljenje?
    Krila se savijaju još otkad su ubačene nove gume, ove godine je RB otišao korak dalje i uspio da napravi najfleksibilnije krilo, i šta sad? Plakanje?

    To što se njihovo krilo savija više od ostalih nije “van granica regularnosti”, nego inženjersko znanje. Koliko ja znam to se nagrađuje a ne kažnjava.

    @SG1 Fleksibilnost krila se testira tako što centralni nosač mora da izdrži dovoljnu silu, međutim tačke savijanja se ne nalaze na centralnom nosaču nego na bočnim usmjerivačima vazduha, zbog toga je ovo siva zona – odnosno nedefinisano pravilima, dakle legalno.



    6

    2
    • Kada ovo čitam mislim si da je vrijeme da Ferrari krene u totalno “crni” razvitak bolida i da krenu oštro lobirati u sve bitnije institucije da postignu ugovor kakav zadnjih 8 godina ima Mercedes. Također neka se vrati i Briatore umjesto Harry Pottera.



      6

      7
      • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

        Mercedes jeste imao ogromnu prednost na startu hibridne ere, ali sada je to prošlost. Danas svi imaju iste mogućnosti, bar po poznavanju pogonskih jedinica. Ukoliko (a jeste slučaj) Mercedes i dalje ima najbolju pogonsku jedinicu treba im čestitati, a ne osuđivati kako su varali, imali lobi ili nešto slično.



        8

        6
        • LOL. To je kao da opisuješ privatizaciju i izjavu Lj. Ćesića Rojsa: “Tko jamio, jamio, od sada ćemo pošteno”, ali sada su uvijeti već narušeni i ne startamo iz istih pozicija.



          2

          3
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          Ne baš. To je isto kao kad trčiš maraton i neko vodi ispred tebe 300 metara, i ti ga nakon 30 kilometara stigneš…
          START se DAVNO desio. Navijači svi, a posebno vi Ferarijevci trebate manje da žalite za izgubljenim zbog drugih, žalite zbog 2018. Tada ste imali i bolid koji može da donekle parira Mercedesu i vozača koji može da parira Hamiltonu, izgubili ste titulu zbog loših timskih odluka. Zbog toga žalite, ne zbog Mercedesa..



          3

          1
      • Ferrari AMG Prikaži

        U prijevodu, ne smeta mi ako se pobjedjuje ilegalno, ispod stola ili kako vec, nego mi smeta sto to nije moj voljeni Ferrari, e moj Boro…



        12

        13
    • Ferrari AMG Prikaži

      OffLiberyMedia

      Fleksibilnost krila se testira tako što centralni nosač mora da izdrži dovoljnu silu, međutim tačke savijanja se ne nalaze na centralnom nosaču nego na bočnim usmjerivačima vazduha, zbog toga je ovo siva zona – odnosno nedefinisano pravilima, dakle legalno.

      Ne bih rekao da ako uspijes pobjediti test da si “siva zona”, ako u pravilu stoji do koje granice se krilo maksimalno moze savijati, to mi vise govori da je nacin na koji se testira fleksibilnost los, a ne da si automatski u sivoj zoni, znaci ako svjesno radis na tome da pobjedis test i napravis krilo koje se savija vise nego sto bi smjelo onda je to ilegalno, nikakva siva zona 🙂



      3

      7
      • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

        Nema više ili manje, pravilo kaže da se nosač ne smije ugibljivati. Timovi SVI ne samo RB našli način kako bez ugiba nosača savijat aerodinamičke elememte i? Varaju? Ne kontam vas.. Ovo je prije svega tehnički sport, pa tek onda sve ostalo.
        To je isto kao da si ti saobracajni policajac i naplaćuješ kaznu vozaču kamiona kojo vozi 18 tona na 4 osovine po dijelu puta gdje je dozvoljeno maksimalno 6 tona po osovini, da li je ilegalno po takvom putu se kretati?



        3

        1
      • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

        Btw i Merc koristi pomjeranje vertikalnih komponenti zadnjeg krila da bi prinudno stvorio vrtloge i povećao Toročelijev efekat. Da li je i Mercedes prevario test ili su uradili prema pravilima? – napravili krilo kod kog se nosač NE POMJERA?



        3

        0
        • Ferrari AMG Prikaži

          Ne razumijem bas najbolje sto zelis reci, pogotovo ne vidim neku primjenu ovog primjera 18:4 i 6:1odnosno prosirenog ali istog omjera na Red Bullovom straznjem krilu…?

          Takodjer ne vidim kakve veze ima Toricelijev zakon fluida u ovom slucaju protoka zraka??

          Ne iskljucujem mogucnost da su i u Mercedesu prevarili test, pogotovo ako je to bila reakcija na Red Bull


          0

          4
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          Pa ima veze jer frekventivnim pomjeranjem vertikalnih dijelova krila dobijaju vrtloženje, dakle isti slučaj kao i kod RB što se savije krilo da bi napravilo manji otpor (napominjem opet da se savija kod svih ne samo kod RB, samo je RB uradio “najbolji posao”)



          2

          0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ne kontaš se ti baš u pravila. Legalnost ne određuje šta očima vidiš, nego FiA-ini testovi u ovom slučaju. Isto kao što prijestup na startu nije vidljivo pomjeranje bolida, koje smo svi imali priliku vidjeti, nego tamo neki senzor…
        Tako kod savijanja krila trebaš proći određeni test, u stanju mirovanja bolida. Ali se pri brzini ipak savija. Test je loš, ali je takav kakav je. Teško da će moći ikad sprovesti taj test u vožnji. Vjerovatno ni taj novi, strožiji test neće riješiti problem u potpunosti…



        4

        0
        • Ayrton Senna OffLiberyMedia Prikaži

          @Pastor

          Osnova mehanike fluida stišljivog fluida:

          “Kretanje tijela kroz stišljiv fluid može se potpuno objasniti kretanjem fluida preko površina tijela u stanju mirovanja, pri aproksimaciji v=c (brzina kretanja tijela u prvom slučaju jednaka je apsulutnoj brzini strujanja fluida u drugom)”

          Odmah ti ova rečenica da je on miran na testu ali u toku kretanja se savija pada u vodu…



          2

          2
  3. Nigel Mansell drv Prikaži

    Da, vidi se da je McLaren ove godine prešao na Mercedesove motore…



    24

    5
  4. Može, ali sa promjenom pravila za 2050.



    3

    0
  5. Ja bih zamolio da se Mercedesu obrišu barem 3-4 titule jer su iskamčili monopol i prijevarom došli do dominacije kakvu imaju godinama.



    11

    8
  6. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    joj ide mi na jetra.
    Kaj se mclaren brine o red bullu, o čemu pričamo, niste u istoj kategoriji
    da sam na čelu ferarija sad bih dao podršku rb-u samo zato da uravnotežim političku situaciju
    ajmo RB!



    6

    4