Formula 2

Pourchaire najbrži u F2 kvalifikacijama u Monaku, Zhou na poleu za prvu sprint utrku

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon gotovo puna dva mjeseca bez utrkivanja, vozači Formule 2 vratili su se u akciju na ulicama Monaka, a najbrže vrijeme kvalifikacija imao je Theo Pourchaire iz ART-a. Drugo mjesto za glavnu utrku osvojio je Robert Švarcman iz Preme, a treće mjesto osigurao je njegov timski kolega Oscar Piastri, jedan od trojice dosadašnjih pobjednika u tekućoj sezoni.

Pole position za prvu utrku vikenda, sutrašnju prvu sprint utrku, imat će vodeći u prvenstvu Guanyu Zhou jer se za glavnu utrku kvalificirao na deseto mjesto, koje od ove sezone nosi obrnuti pole za sprint utrku. Njegovi prvi pratitelji u prvenstvu, Liam Lawson i Jehan Daruvala, kvalificirali su se na 12., odnosno 11. mjesto za obje utrke.

Zbog davnih loših iskustava s normalnim formatom kvalifikacija, još iz 2011. i doba GP2 serije, najviša juniorska kategorija formula u Monaku redovito koristi poseban format.

Vozači su prema svojim brojevima nasumično podijeljeni u dvije kvalifikacijske grupe – ove godine su u prvoj grupi izašli oni s parnim brojevima, a u drugoj oni s neparnim. Njihova najbrža vremena se ne spajaju u jedan poredak, već grupa s bržim najbržim vremenom zauzima pole position i ostale neparne startne pozicije, dok vozači iz druge grupe zauzimaju parni dio startnog poretka.

Tako će u subotnjoj glavnoj utrci, trećoj ovog vikenda, s najbolje startne pozicije krenuti Theo Pourchaire koji je s 1:20.985 bio brži od najbržeg druge grupe Roberta Švarcmana (1:21.403).

Prva utrka na rasporedu je sutrašnja sprint utrka u 11:45, a ostale dvije utrke voze se u subotu – druga sprint utrka u 8:20, a glavna utrka u 17:15.

Startni poredak za glavnu i prvu sprint utrku

– pozicije vozača iza 11. mjesta su iste, prvoj desetorici navedena je pozicija za glavnu utrku, a u zagradi je pozicija za prvu sprint utrku

1. (10.) Pourchaire12. Lawson
2. (9.) Švarcman13. Beckmann
3. (8.) Piastri14. Armstrong
4. (7.) Ticktum15. Viscaal
5. (6.) Vips16. Verschoor
6. (5.) Boschung17. Zendeli
7. (4.) Nissany18. Sato
8. (3.) Lundgaard19. Petecof
9. (2.) Drugovich20. Samaia
10. (1.) Zhou21. Aitken
11. Daruvala22. Deledda

Komentiraj

3 komentara

  1. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ja mislim da Deledda neće startati utrku zbog 107% pravila, ako se ne varam?



    1

    0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Bio je izvan 107%, ali dopustili mu suci da nastupi:

      Permission given by the Stewards to start Race 1 and Race 3 at the back of the grid after any other penalties have been applied
      The Stewards summoned and heard the Team Manager (document 19) in respect of the request for the start permission for Car 23.
      Car 23 is given permission to start Race 1 and Race 3.



      1

      0
  2. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Jel Deledda onaj što je jako hrabar i brz na instagram storyju kad se glupira po cesti u prometu? Kakvo iznenađenje, lik je u biti loš :rofl:



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni