Izdvojeno

Perez najbrži na prvom treningu u Monaku

Piše: Luka Softić

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Na prvom treningu u Monaku najbrže vrijeme ostvario je Sergio Perez na soft gumama. Drugo vrijeme ostvario je Carlos Sainz na medium gumama, a top 3 upotpunio je Max Verstappen na mediumu. Gasly je postavio četvrto vrijeme treninga na softu, a Hamilton i Bottas tek na petoj i šestoj poziciji.

U 11:30 započeo je prvi trening u sunčanom Monaku. Momčadi nisu gubile vrijeme te smo unutar dvije minute od početka treninga vidjeli sve bolide na stazi. Dok su Red Bull i Mercedes isprobavali hard gume, Ferrari je sesiju započeo na medium gumama. Leclerca nastavlja pratiti loša sreća na domaćoj stazi: unutar prvih 10 minuta prijavio je problem s mijenjačem i nažalost se nije vratio na stazu u prvom treningu. Timski kolega Sainz je u međuvremenu redovito postavljao ljubičaste sektore na medium gumama.

Red Bull je donio nadogradnju podnice koja bi im trebala pomoći s potiskom zraka, a Mercedes navodno nije pripremio nikakve nadogradnje za ovaj vikend.

Pratitelje Nikite Mazepina razveselit će podatak da je nastavio s ometanjem drugih vozača, u ovom slučaju Verstappena, a nedugo potom je i ogrebao bolid, što sigurno neće naići na šire prihvaćanje Gunthera Steinera. Mercedes se u međuvremenu prebacio na medium gume i dulje vrijeme držao drugo i treće vrijeme treninga, iza Sainza. Red Bull je s oba vozača intenzivno testirao hard gume, vjerojatno pripremajući se za potencijalni 1-stop, a Verstappen se ubrzo ugurao između dva Mercedesa, na treću poziciju.

Malo prije polovice treninga Fernando Alonso je na ulazu u zadnji zavoj pogriješio i udario prednjim krilom u zid. Morao je u garažu na popravak, a na stazi smo imali kratki VSC radi uklanjanja krhotina. Nakon mid-session zatišja Mercedesovi vozači su počeli postavljati najbrža vremena na medium gumama. AlphaTauri se nedugo nakon pridružio gornjem dijelu poretka nakon par krugova na soft gumama, a Gasly je jedno vrijeme bio na vrhu poretka. U drugom dijelu treninga Perez je koristio soft, a Verstappen medium te su ubrzo zauzeli drugo i prvo mjesto. Sainz se u posljednjih 10 minuta vratio na stazu, također na mediumu, nakon čega smo vidjeli krugove koji su upotpunili konačan poredak.

Drugi trening vozi se u 15 sati.

Rezultati

#VozhačVrijeme+Krugovi
1S.PEREZ1:12.48736
2C.SAINZ1:12.6060.11932
3M.VERSTAPPEN1:12.6480.16139
4P.GASLY1:12.9290.44237
5L.HAMILTON1:12.9950.50834
6V.BOTTAS1:13.1310.64436
7L.NORRIS1:13.2360.74931
8S.VETTEL1:13.7321.24533
9Y.TSUNODA1:13.7461.25939
10K.RÄIKKÖNEN1:14.0811.59431
11L.STROLL1:14.0901.60333
12A.GIOVINAZZI1:14.1061.61927
13F.ALONSO1:14.2051.71837
14N.LATIFI1:14.2681.78141
15D.RICCIARDO1:14.2811.79436
16E.OCON1:14.3201.83337
17N.MAZEPIN1:14.6162.12933
18M.SCHUMACHER1:14.8012.31435
19G.RUSSELL1:14.8402.35335
20C.LECLERC1:19.6187.1314

Komentiraj

7 komentara

  1. Ferkani da imaju malo jaci motor imali bi troboj ove sezone definitivno, posto je sasija ako ne najbolja onda druga 😃



    12

    5
  2. Marlboro
    TurboV8 Prikaži

    Sainz..👏👏😳🔝



    12

    0
  3. Ferrari neka pobjedi, Max drugi i Lewis DNF. Idealno.



    7

    8
    • Polako, trening je u pitanju. Čisto sumnjam da imaju brzine za sam vrh . Ako je 3 sektor u španjolskoj nekakva referenca za Monaco, očekujem barem 2,3 desetinke zaostatka. Možda uhvate max p3 ako kiksaju vozači rba ili mečke. 99% sam siguran da je Max glavni favorit za pp i da će ga uzeti.



      3

      1
  4. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Ko čeka taj i doCheka .. ajde nastavi tako Cheko



    9

    0
  5. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Prepade me, reko da nisam prespavao cetvrtak 😄



    3

    0
  6. Ovaj Leclerc je baš baksuz kad je Monaco u pitanju. Mislim da bi mu ta domaća staza mogla biti uskoro pain in the ass ako ovako nastavi.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni