Izdvojeno

Bottas: Ljetna stanka je dobar rok za odluku o budućnosti u Formuli 1

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je ovaj vikend na rasporedu tek peta utrka prvenstva, poneki vozači su već počeli predviđati svoju budućnost u Formuli 1. Među njima je i Valtteri Bottas, koji je na konferenciji za novinare za VN Monaka rekao kako bi bilo dobro da do ljetne stanke njegova budućnost u Formuli 1 bude jasna. Bottasu je ova sezona peta po redu s momčadi Mercedesa, a upravo su oni glavno žarište za ovogodišnji “silly season”.

Kao potencijalna zamjena za Bottasa se spominje George Russell, no i Hamiltonu ističe ugovor ove sezone te je i on uključen u tu priču. Hamilton je izrazio želju da se utrkuje i dalje za Mercedes, a vrlo vjerojatno je da i njegov trenutni timski kolega dijeli isto mišljenje.

“Iskreno, uvijek je bolje ranije. Imao sam ugovore [potpisane] ranije, imao sam toliko kasno potpisane ugovore da to skoro postane smetnja.”

“Ali da budem iskren, još nisam stvarno razmišljao o tome. I to je iskren odgovor.”

“Sad sam se stvarno samo usredotočio na ove utrke i taj trenutak kad počnemo razgovarati će doći kasnije.”

“Zasigurno za moju budućnost, da, mislim da je stanka u kolovozu obično dobar rok. Ali da budem iskren, ne želim još razmišljati o tome.”

“Samo želim osvajati utrke, to mi je trenutno jedino na pameti.”

Valtteri Bottas

Još uvijek je prerano sa sigurnošću govoriti tko će biti član koje momčadi, no Russell je iskazao želju da potpiše višegodišnji ugovor za momčad koja će ga izabrati kao svog vozača za sezonu 2022.

Komentiraj

1 komentar

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    E moj Botoks. O čemu razmišljati? Jedino možeš razmišljati o tome oće li te Mercedes zadržati još koju godinu. Ni u jednoj ekipi ne bi dogurao do vrha i bio jako dobro plaćen, a to što nisi na samom vrhu, tvoja greška. Zato muči i budi vodonoša dok te još žele. Veliš da: “Samo želim osvajati utrke, to mi je trenutno jedino na pameti.”. Pa osvajaj, ko ti brani. Prilika ti je data, iskoristio ju nisi.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni