Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Guenther Steiner ima jedan vrlo jednostavan savjet za svoje vozače uoči Velike nagrade Monaka – vozite čisto i držite se podalje od zidova.
Nikita Mazepin i Mick Schumacher ispred sebe imaju vjerojatno najveći izazov dosad u svojoj F1 karijeri. Uske ulice Monte Carla ne opraštaju pogreške, a 78 krugova koliko je predviđeno za utrku mogu potrajati i do sat vremena i 45 minuta.
“Držite se dalje od zidova i barijera. To ćemo im poručiti,” kaže Steiner.
“Ako udarite u ogradu u Monaku – vaša sesija je gotova. Ne možete spasiti bolid koji je vjerojatno previše uništen.”
“To je ogroman izazov. Staza je jako uska, to je ulična staza, a puno ljudi gleda i baš to ne želite na ovakvoj stazi. S druge strane – to je razlog zašto se bavimo ovim poslom.”
“Na vozačima treba biti nekakav pritisak da bismo vidjeli koliko smo brzi. Oni bi trebali utrku odraditi da steknu više iskustva i onda kad se vrate na ovo mjesto s boljim bolidom – znat će kako se treba ponašati. Ovo je vrlo posebno mjesto u F1 kalendaru.”
Haas je samo jednom u prošle četiri utrke imao vozača koji je završio ispred bolida druge ekipe, a to je bio Mick Schumacher koji je na VN Portugala pobijedio Nicholasa Latifija.
“Trenutno smo vrlo zadovoljni kako su se vozači uklopili u ekipu. Uvijek može biti bolje, ali vidimo kako se veze s inženjerima poboljšavaju. Započeli su posao kako treba i sad je to stvar marljivosti. Puno ljudi radi u Formuli 1 i vozači ih moraju bolje upoznati, a pogotovo ljude s kojima direktno surađuju. Zasad je to bio pozitivan pomak.”
Morate biti logirani za komentiranje.
Steiner: Jer ako se ne drzite podalje od zidova, procijedit cu vas kroz gazu.
8
2
Mazepin će intimno upoznati svaki kutak Monaca.
12
1
Mudre riječi mudrog čovjeka
4
0
Stavljam 1000kn da će Nikita izazvat SC u prvom krugu, možda prvom zavoju :D
3
1
Osim ak ne izleti na zagrijavanju ili formation lapu :D
3
0
Ako ništa drugo barem će poštivati granice staze😆
6
0
Nemoj da netko kaže “hold my beer” i izleti u more.
3
0
Svi ovi radovi kod Portier-a i prije tunela su zapravo bili priprema za Mazepina :D
1
0
Tužno je što obično volim slavenske vozače, ali najgore je kada je to sin feudalca oligarha, bahati momak sa veoma upitnim skillom i divljim talentom. Mazepin mi je nekako u očima kao “tatin sin” koji vozi BMW, napravi rusvaj i sud ga oslobodi krivnje te isti nastavlja život u Švici.
0
0