Guenther Steiner ima jedan vrlo jednostavan savjet za svoje vozače uoči Velike nagrade Monaka – vozite čisto i držite se podalje od zidova.
Nikita Mazepin i Mick Schumacher ispred sebe imaju vjerojatno najveći izazov dosad u svojoj F1 karijeri. Uske ulice Monte Carla ne opraštaju pogreške, a 78 krugova koliko je predviđeno za utrku mogu potrajati i do sat vremena i 45 minuta.
“Držite se dalje od zidova i barijera. To ćemo im poručiti,” kaže Steiner.
“Ako udarite u ogradu u Monaku – vaša sesija je gotova. Ne možete spasiti bolid koji je vjerojatno previše uništen.”
“To je ogroman izazov. Staza je jako uska, to je ulična staza, a puno ljudi gleda i baš to ne želite na ovakvoj stazi. S druge strane – to je razlog zašto se bavimo ovim poslom.”
“Na vozačima treba biti nekakav pritisak da bismo vidjeli koliko smo brzi. Oni bi trebali utrku odraditi da steknu više iskustva i onda kad se vrate na ovo mjesto s boljim bolidom – znat će kako se treba ponašati. Ovo je vrlo posebno mjesto u F1 kalendaru.”
Haas je samo jednom u prošle četiri utrke imao vozača koji je završio ispred bolida druge ekipe, a to je bio Mick Schumacher koji je na VN Portugala pobijedio Nicholasa Latifija.
“Trenutno smo vrlo zadovoljni kako su se vozači uklopili u ekipu. Uvijek može biti bolje, ali vidimo kako se veze s inženjerima poboljšavaju. Započeli su posao kako treba i sad je to stvar marljivosti. Puno ljudi radi u Formuli 1 i vozači ih moraju bolje upoznati, a pogotovo ljude s kojima direktno surađuju. Zasad je to bio pozitivan pomak.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Steiner: Jer ako se ne drzite podalje od zidova, procijedit cu vas kroz gazu.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mazepin će intimno upoznati svaki kutak Monaca.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mudre riječi mudrog čovjeka
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stavljam 1000kn da će Nikita izazvat SC u prvom krugu, možda prvom zavoju :D
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osim ak ne izleti na zagrijavanju ili formation lapu :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ništa drugo barem će poštivati granice staze😆
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj da netko kaže “hold my beer” i izleti u more.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi ovi radovi kod Portier-a i prije tunela su zapravo bili priprema za Mazepina :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tužno je što obično volim slavenske vozače, ali najgore je kada je to sin feudalca oligarha, bahati momak sa veoma upitnim skillom i divljim talentom. Mazepin mi je nekako u očima kao “tatin sin” koji vozi BMW, napravi rusvaj i sud ga oslobodi krivnje te isti nastavlja život u Švici.
0
0