Izdvojeno

Steiner poručio svojim vozačima: Držite se podalje od zidova

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Guenther Steiner ima jedan vrlo jednostavan savjet za svoje vozače uoči Velike nagrade Monaka – vozite čisto i držite se podalje od zidova.

Nikita Mazepin i Mick Schumacher ispred sebe imaju vjerojatno najveći izazov dosad u svojoj F1 karijeri. Uske ulice Monte Carla ne opraštaju pogreške, a 78 krugova koliko je predviđeno za utrku mogu potrajati i do sat vremena i 45 minuta.

“Držite se dalje od zidova i barijera. To ćemo im poručiti,” kaže Steiner.

“Ako udarite u ogradu u Monaku – vaša sesija je gotova. Ne možete spasiti bolid koji je vjerojatno previše uništen.”

“To je ogroman izazov. Staza je jako uska, to je ulična staza, a puno ljudi gleda i baš to ne želite na ovakvoj stazi. S druge strane – to je razlog zašto se bavimo ovim poslom.”

“Na vozačima treba biti nekakav pritisak da bismo vidjeli koliko smo brzi. Oni bi trebali utrku odraditi da steknu više iskustva i onda kad se vrate na ovo mjesto s boljim bolidom – znat će kako se treba ponašati. Ovo je vrlo posebno mjesto u F1 kalendaru.”

Haas je samo jednom u prošle četiri utrke imao vozača koji je završio ispred bolida druge ekipe, a to je bio Mick Schumacher koji je na VN Portugala pobijedio Nicholasa Latifija.

“Trenutno smo vrlo zadovoljni kako su se vozači uklopili u ekipu. Uvijek može biti bolje, ali vidimo kako se veze s inženjerima poboljšavaju. Započeli su posao kako treba i sad je to stvar marljivosti. Puno ljudi radi u Formuli 1 i vozači ih moraju bolje upoznati, a pogotovo ljude s kojima direktno surađuju. Zasad je to bio pozitivan pomak.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Steiner: Jer ako se ne drzite podalje od zidova, procijedit cu vas kroz gazu.



    8

    2
  2. Mazepin će intimno upoznati svaki kutak Monaca.



    12

    1
  3. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Mudre riječi mudrog čovjeka



    4

    0
  4. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Stavljam 1000kn da će Nikita izazvat SC u prvom krugu, možda prvom zavoju :D



    3

    1
  5. Ako ništa drugo barem će poštivati granice staze😆



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni