Nakon prošlogodišnjeg izbivanja zbog svjetske pandemije, Velika nagrada Monaka ponovno je sastavni dio F1 kalendara! Ovaj vikend održat će se sveukupno 78. Grand prix na ulicama Monte Carla. Iako se radi o stazi koja se tradicionalno najviše poistovjećuje sa Formulom 1, ove godine glamur neće biti na razini prethodnika jer je broj posjetitelja po danu ograničen na 7500, što čini oko 40% ukupnog kapaciteta.
Ovog vikenda očekujemo nastavak duela iz 2019. gdje je Max Verstappen na svježim gumama jurišao prema Hamiltonu u nadi da će ga obići te nadoknaditi 5 sekundi kazne koju je zaradio na izlasku iz boksa u 23. krugu. Dvoboj je kulminirao dodirom na ulasku u deseti zavoj (Nouvelle Chicane) u 76. krugu. Hamilton je ipak pobijedio na utrci, a Verstappen je zbog kazne završio na četvrtom mjestu. Ovaj incident je još jednom dokazao važnost startne pozicije na ovoj stazi, što ovogodišnjem Red Bullu ide na ruku. Mercedes ima nedostižnu brzinu u uvjetima utrke, ali Max ima priliku anulirati njihov strahoviti tempo ako osigura pole position.
Od odlaska Daniela Ricciarda iz Red Bulla, austrijska momčad traži adekvatno rješenje u vozačkoj postavi. Idealni kandidat: mora biti dovoljno brz da se može utrkivati s Mercedesom, ali ne smije biti brži od Verstappena. Nakon dva neuspjela promoviranja juniora u skladu s politikom momčadi, Horner i Marko su ustanovili da je vrag odnio šalu te su se obratili prokušanom veteranu Sergiu Perezu. Perez je u dosadašnjem dijelu sezone ostvario solidne rezultate, ali u 4 utrke nije uspio ozbiljnije zaprijetiti Mercedesu i ispuniti očekivanja momčadi. Nadamo se da je period prilagodbe prošao te da će uspjeti pružiti podršku Verstappenu, bez koje Max u borbi za naslov nema šanse.
Prema dosad viđenom, McLaren je momčad koja se profilirala kao “best of the rest”. Međutim, sezona je još mlada, a na posljednje dvije utrke vidjeli smo značajan pomak kod Ferrarija i Alpinea. Obje momčadi imaju brzinu u kvalifikacijama, ali se još traže u uvjetima utrke. Ipak, Monako je staza na kojoj se teško pretječe, stoga se ove dvije momčadi s pravom nadaju lijepim rezultatima.
Kako bi dali značaj obnovljenom partnerstvu s Gulf Oil, McLaren će u Monaku nastupiti u svijetloplavoj livreji s narančastim naglascima. Iako u ovoj kombinaciji nikad nisu nastupali u Formuli 1, upravo je u tim bojama McLaren bio drugi na 24 sata Le Mansa 1997. godine. Williams pak ovaj vikend slavi 750-u utrku u Formuli 1. Osim prigodne merchandise kampanje, Williams je za fanove organizirao nagradnu igru na svojoj web-stranici, u kojoj će imena 100 sretnih dobitnika biti ispisana na HALO sustavu bolida.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 20 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je sfzd.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pratim F1 svaku utrku od 1997. do danas i nakon svega toga mogu reći da je Monaco živo sranje od utrke i uvijek će biti. A najviše treba napomenuti da je utrka bila negledljiva kada su bolidi bili 1/2 današnje veličine, a sada se ne mogu niti mimoići. Pogledati ću, ali očekujem dosadu.
15
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedini ko Nas bar malo moze zabaviti je Mazepin
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
VN Monaka se vozi subotom hah :D
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Petak se preskače (zbog džume :D), a ostatak vikenda je isti kao na drugim stazama.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nabavi škarnicl, pa na glavu, pa o zid, pa onda pročitaj gornji post još jednom. :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, ja sam otišao na drugu stranu. Sad mi je jasno šta je htio reći, ali se ne slažem. Meni je ipak utrka kada i svaka druga, u nedjelju. Možda neće biti prestizanja, ali će se sigurno imati šta vidjeti. Odustajanja, SC, strategije, i td… A možda vidimo i koje prestizanje. :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Barem ce kvalifikacije biti zanimljive.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadnje dobre kvalifikacije su bile kad im je Schumacher prodao foru u zadnjem zavoju, a papci mu uvale kaznu za domisljatost. Kada ne voziš najbrži auto moraš biti domišljat.
3
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ta domišljatost je jedan od razloga što je izgubio prvenstvo.
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Đes’ Lauda :zubo:
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam za druge,ali ja volim gledat Monaco….znalo je bit stvarno dobrih utrka….istina da puno toga ovisi o kvalifikacijama,ali ja ju volim….
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja volim Kanadu i Belgiju. To su za mene prave utrke.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To svakako…..Spa mi je opcenito jedna od najboljih staza….
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Monako je poslastica za one koji “znaju” gledati.
Nije uzalud ushićenje vozača toliko nakon osvajanja ove velike nagrade. Koncentracija, nemogućnost grešaka i poistovjećivanje s bolidom u vidu mijenjanja brzina i svih drugih komandi.
U konačnici radi se o jednoj od tri krune automobilizma.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da bi ovo moglo zakotrljati raspravu punu navijačkih strasti, ali ne mogu odoljeti.
Točka 4. kaže – McLaren je momčad koja se profilirala kao “best of the rest”. Međutim, sezona je još mlada, a na posljednje dvije utrke vidjeli smo značajan pomak kod Ferrarija i Alpinea.
Realno (a čak i svi britanski mediji se slažu u tome), McLaren i Ferrari se dosta neizvjesno bore za “best of the rest” poziciju, dok je Alpine još uvijek dosta niže u poretku. Trenutna situacija sa bodovima – McLaren 65, Ferrari 60, Alpine 15. Teško se iz nje može pročitati da je McLaren bitno bolji, a da su Ferrari i Alpine zajedno u nekoj nižoj skupini…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je Monako u lijepom sjećanju zato što sam se čistim slučajnostima 3 puta našla u blizini baš u vrijeme održavanja F1 vikenda. Jednom baš u Monaku, jednom u Nici i jednom sam bila u Torinu i svaki put odgledala bar utrku uživo. Niti jednom nije bio spaktakl od utrke, ali cijeli ambijent i ”šušur” u gradu je nadoknadio eventualne nedostatke utrke! :)
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napokon utrka na kojoj se neće raspravljati o granicama staze ?
4
0