F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Kako diše novi šef VW-a?

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kolumna

volkswagen

Tko je Matthias Muller, novi CEO VW grupacije? Kakav je njegov stav prema motorsportu i prema F1?

Nakon što je veliki skandal oko emisije plinova na cestovnim automobilima iz temelja prodrmao VW, prašina se polako spušta. Čelni ljudi su platili svojim odlaskom i neka nova lica se profiliraju na sceni. Martin Winterkorn, koji je blagonaklono gledao na ulazak u F1, postao je bivši, a naslijedio ga je Matthias Muller. On je novi CEO sa sjajnom inženjerskom pozadinom (uspješni model Audi A3 je njegov projekt) i motorsport entuzijast. Njegov fokus u narednim mjesecima bit će usmjeren na popravak štete i krize u kompaniji. Ono što je važno, ni u snu ne želi sjeći trkaće programe koji se tako dobro reflektiraju na brend VW-a.

Činjenica je da grupacija treba sav pozitivan PR koji može dobiti u ovom trenutku. Tržište ide dalje, krize dolaze i prolaze, a samo najjači ostaju – VW svakako to jest.

Ulazak u F1, koji je u VW-u stalno na dnevnom redu, sada je opet malo gurnut sa strane. Neki strahuju da će VW-ovi programi u WRC-u, rallycrossu i Formuli 3 biti na udaru (u smislu raspoloživih budžeta) ukoliko se cijena dionica ne oporavi predviđenim planom. Audijevi programi u WEC-u i DTM-u svakako bi trebali opstati zbog snažne marketinške koristi.

Muller je bivši šef branda Prosche – dakle, taj čovjek zna baš sve o sportskoj ostavštini, povijesti i snazi dobrog PR-a. Radio je sa šefom istraživanja i razvoja, Wolfganogm Hatzom, koji stoji iza LMP1 projekta i planova u WEC seriji, dakle, nisu u opasnosti. Matthias je viđen u garažama za vrijeme natjecanja u WEC serijama.

Hatzova pozicija, s druge strane, je došla pod upitnik jer se vodi istraga protiv njega. On je trenutno suspendiran, a pošto je odgovoran za razvoj svih motora, mjenjačkih kutija i sl. u cijeloj VW grupaciji, njegov eventualni otkaz mogao bi, donekle, uzdrmati ekipu 919 Hybrida.

Budući da je inženjer i veliki fan utrkivanja, Mulller je rekao da je veliki zagovornik učenja o tehnologiji kroz razna natjecanja u motorsportu, no nikada nije bio zagovornik Formule 1. Vjerovao je da sistem promocije brenda kroz isporuku motora raznim ekipama ne drži vodu. Ukoliko pogledate trenutnu situaciju Renaulta i Honde, možete vidjeti da ljudi pričaju o vama samo kada jako podbacite i razočarate.

Muller je prije svega imenovan jer on trenutno predstavlja osobu koja najviše zna o kompaniji, a nije na nikakav vidljiv način umiješan u veliku aferu. On će sada krenuti u veliku borbu popravljanja ugleda svoje kompanije i motorsport natjecanja (u kojima se VW trenutno natječe). Sigurno je da Winterkorn neće biti jedini “bivši” u kompaniji i da novi otkazi slijede.

Formula 1 i VW za sada nisu u istom košu.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    (Hatz) ..eto kvalitetnog kadra sa iskustvom.. Baš me zanima koja će ga sad grupacija kupiti.. ona koja ima BMW, Mercedes ili Ferrari (ili koji već). A kako su naveli bit će tu još slobodnih eksperata koji su vjerno služili svom konzorciju.


    0

    0