Tko je Matthias Muller, novi CEO VW grupacije? Kakav je njegov stav prema motorsportu i prema F1?
Nakon što je veliki skandal oko emisije plinova na cestovnim automobilima iz temelja prodrmao VW, prašina se polako spušta. Čelni ljudi su platili svojim odlaskom i neka nova lica se profiliraju na sceni. Martin Winterkorn, koji je blagonaklono gledao na ulazak u F1, postao je bivši, a naslijedio ga je Matthias Muller. On je novi CEO sa sjajnom inženjerskom pozadinom (uspješni model Audi A3 je njegov projekt) i motorsport entuzijast. Njegov fokus u narednim mjesecima bit će usmjeren na popravak štete i krize u kompaniji. Ono što je važno, ni u snu ne želi sjeći trkaće programe koji se tako dobro reflektiraju na brend VW-a.
Činjenica je da grupacija treba sav pozitivan PR koji može dobiti u ovom trenutku. Tržište ide dalje, krize dolaze i prolaze, a samo najjači ostaju – VW svakako to jest.
Ulazak u F1, koji je u VW-u stalno na dnevnom redu, sada je opet malo gurnut sa strane. Neki strahuju da će VW-ovi programi u WRC-u, rallycrossu i Formuli 3 biti na udaru (u smislu raspoloživih budžeta) ukoliko se cijena dionica ne oporavi predviđenim planom. Audijevi programi u WEC-u i DTM-u svakako bi trebali opstati zbog snažne marketinške koristi.
Muller je bivši šef branda Prosche – dakle, taj čovjek zna baš sve o sportskoj ostavštini, povijesti i snazi dobrog PR-a. Radio je sa šefom istraživanja i razvoja, Wolfganogm Hatzom, koji stoji iza LMP1 projekta i planova u WEC seriji, dakle, nisu u opasnosti. Matthias je viđen u garažama za vrijeme natjecanja u WEC serijama.
Hatzova pozicija, s druge strane, je došla pod upitnik jer se vodi istraga protiv njega. On je trenutno suspendiran, a pošto je odgovoran za razvoj svih motora, mjenjačkih kutija i sl. u cijeloj VW grupaciji, njegov eventualni otkaz mogao bi, donekle, uzdrmati ekipu 919 Hybrida.
Budući da je inženjer i veliki fan utrkivanja, Mulller je rekao da je veliki zagovornik učenja o tehnologiji kroz razna natjecanja u motorsportu, no nikada nije bio zagovornik Formule 1. Vjerovao je da sistem promocije brenda kroz isporuku motora raznim ekipama ne drži vodu. Ukoliko pogledate trenutnu situaciju Renaulta i Honde, možete vidjeti da ljudi pričaju o vama samo kada jako podbacite i razočarate.
Muller je prije svega imenovan jer on trenutno predstavlja osobu koja najviše zna o kompaniji, a nije na nikakav vidljiv način umiješan u veliku aferu. On će sada krenuti u veliku borbu popravljanja ugleda svoje kompanije i motorsport natjecanja (u kojima se VW trenutno natječe). Sigurno je da Winterkorn neće biti jedini “bivši” u kompaniji i da novi otkazi slijede.
Formula 1 i VW za sada nisu u istom košu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
(Hatz) ..eto kvalitetnog kadra sa iskustvom.. Baš me zanima koja će ga sad grupacija kupiti.. ona koja ima BMW, Mercedes ili Ferrari (ili koji već). A kako su naveli bit će tu još slobodnih eksperata koji su vjerno služili svom konzorciju.
0
0