Kako diše novi šef VW-a? – F1puls

Kako diše novi šef VW-a?

Izdvojeno / Kolumna

Luka Maloić

Prije 10 godina 3 min 1 komentara

volkswagen

Tko je Matthias Muller, novi CEO VW grupacije? Kakav je njegov stav prema motorsportu i prema F1?

Nakon što je veliki skandal oko emisije plinova na cestovnim automobilima iz temelja prodrmao VW, prašina se polako spušta. Čelni ljudi su platili svojim odlaskom i neka nova lica se profiliraju na sceni. Martin Winterkorn, koji je blagonaklono gledao na ulazak u F1, postao je bivši, a naslijedio ga je Matthias Muller. On je novi CEO sa sjajnom inženjerskom pozadinom (uspješni model Audi A3 je njegov projekt) i motorsport entuzijast. Njegov fokus u narednim mjesecima bit će usmjeren na popravak štete i krize u kompaniji. Ono što je važno, ni u snu ne želi sjeći trkaće programe koji se tako dobro reflektiraju na brend VW-a.

Činjenica je da grupacija treba sav pozitivan PR koji može dobiti u ovom trenutku. Tržište ide dalje, krize dolaze i prolaze, a samo najjači ostaju – VW svakako to jest.

Ulazak u F1, koji je u VW-u stalno na dnevnom redu, sada je opet malo gurnut sa strane. Neki strahuju da će VW-ovi programi u WRC-u, rallycrossu i Formuli 3 biti na udaru (u smislu raspoloživih budžeta) ukoliko se cijena dionica ne oporavi predviđenim planom. Audijevi programi u WEC-u i DTM-u svakako bi trebali opstati zbog snažne marketinške koristi.

Muller je bivši šef branda Prosche – dakle, taj čovjek zna baš sve o sportskoj ostavštini, povijesti i snazi dobrog PR-a. Radio je sa šefom istraživanja i razvoja, Wolfganogm Hatzom, koji stoji iza LMP1 projekta i planova u WEC seriji, dakle, nisu u opasnosti. Matthias je viđen u garažama za vrijeme natjecanja u WEC serijama.

Hatzova pozicija, s druge strane, je došla pod upitnik jer se vodi istraga protiv njega. On je trenutno suspendiran, a pošto je odgovoran za razvoj svih motora, mjenjačkih kutija i sl. u cijeloj VW grupaciji, njegov eventualni otkaz mogao bi, donekle, uzdrmati ekipu 919 Hybrida.

Budući da je inženjer i veliki fan utrkivanja, Mulller je rekao da je veliki zagovornik učenja o tehnologiji kroz razna natjecanja u motorsportu, no nikada nije bio zagovornik Formule 1. Vjerovao je da sistem promocije brenda kroz isporuku motora raznim ekipama ne drži vodu. Ukoliko pogledate trenutnu situaciju Renaulta i Honde, možete vidjeti da ljudi pričaju o vama samo kada jako podbacite i razočarate.

Muller je prije svega imenovan jer on trenutno predstavlja osobu koja najviše zna o kompaniji, a nije na nikakav vidljiv način umiješan u veliku aferu. On će sada krenuti u veliku borbu popravljanja ugleda svoje kompanije i motorsport natjecanja (u kojima se VW trenutno natječe). Sigurno je da Winterkorn neće biti jedini “bivši” u kompaniji i da novi otkazi slijede.

Formula 1 i VW za sada nisu u istom košu.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

1 komentar

  1. Wolf
    hattrick Prikaži

    (Hatz) ..eto kvalitetnog kadra sa iskustvom.. Baš me zanima koja će ga sad grupacija kupiti.. ona koja ima BMW, Mercedes ili Ferrari (ili koji već). A kako su naveli bit će tu još slobodnih eksperata koji su vjerno služili svom konzorciju.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.