Ferrarijev rezultat na prošlotjednoj VN Španjolske najjasnije prikazuje napredak koji je momčad iz Maranella napravila u posljednjih 12 mjeseci kad se taj rezultat usporedi s njihovim nastupom prošle sezone.
Podsjetimo se, prošle godine u Barceloni Charles Leclerc je bio jedini Ferrarijev vozač koji je ušao u Q3, ali je njegovo vrijeme bilo sporije za 1,5 sekundu od vremena koje je ostvarilo pole position. Leclerc je na kraju morao odustati iz utrke, dok je njegov tadašnji momčadski kolega Sebastian Vettel završio utrku na sedmoj poziciji s krugom zaostatka.
Ove godine se Leclerc kvalificirao četvrti, a na istom mjestu je i završio utrku. Ferrarijevi vozači su također prepolovili zaostatak za vodećim s obzirom da su oba bolida bili unutar vodećeg kruga utrka, za što je šef momčadi Mattia Binotto izjavio da pokazuje sposobnost njegove momčadi.
„Van očekivanja, ne bih baš to rekao. Dosta smo napredovali i to je dobro za vidjeti. Momčad je pokazala da su sposobni ukloniti nedostatke [na bolidu]. Prošle godine su nas [vodeći] prestigli za krug na kraju utrke i zaostajali smo 1,5 sekundu za pole [positionom], tako da je momčad sve u svemu stvarno uklonila neke slabosti [bolida].
Trebat će još neko vrijeme da postanemo još bolji, ali mislim da je momčad odlična i sposobna [za to]. Tako da sumnjam da je ‘van očekivanja’ pravi odgovor, ali da, jako sam zadovoljan jer na kraju dana mislim da je to odličan rezultat u odnosu na to gdje smo bili prošle godine”.
– Mattia Binotto
S obzirom da je Carlos Sainz završio sedmi, Binotto smatra kako je Ferrari imao treći najbrži bolid dobar dio ove sezone, ali nisu bili u stanju to pokazati zbog problema s gumama, koji su riješili u Španjolskoj.
„Ne mislim da je ovo prvi put [da imamo treći najbrži bolid]. Mislim da je to bio slučaj i u Imoli. Bahrein je jako specifičan zbog pretjeranog zagrijavanja stražnjih guma. U Portimau smo napravili određene pogreške po pitanju čuvanja guma, ali mislim da smo ovdje [u Barceloni] barem bili fokusirani na to pa smo mogli to odraditi puno bolje. Dobro je vidjeti da smo u utrci imali tempo kakav smo imali.
Očito, kad se mučite kao što je bio slučaj u Portimau, uvijek možete naučiti nešto o podešavanju bolida, o balansu bolida i o tome kako čuvate gume na stazi… Tako da smo napravili analizu [baziranu] na podacima koje smo imali, raspravili o tome s vozačima i podijelili s njima naše brige te rješenja. Mislim da smo dobro reagirali došavši ovdje s tim našim potencijalnim rješenjima“.
– Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zahvalite Charlesovim majstorijama i njegovim suludo dobrim kvalifikacijama.
Apsolutno ne vjerujem da ste ispred McLarena.
15
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso moderne generacije, mr 120%
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bi bio mr 120% moraš biti dovoljno bahat da to ustvrdiš, kao recimo da donosiš 0.6s po krugu…. To Charles još uvijek nije. Možda jednog dana postane, ali za sad nije.
16
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikakva bahatost, u najboljim danima Alosno je uistinu bio mr 120%, tko je gledao voznje u Ferrariju znat ce.
A moze se polako vidit 120% Leclerca, vrijeme ce pokazat, na dobrom je putu s obzirom na voznje koje pokazuje. Prijasnjih sezona je cesto smjestao bolid tamo gdje ne treba biti, a dobro je poceo i ove sezone.
16
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je u Barceloni bio brži od McLarena… zašto umanjujes uspjeh Ferrarija?
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije tu do vjerovanja ili nevjerovanja, nego do brojeva, a brojevi su bili takvi čitav vikend da je Ferrari bio ispred McLarena (bar na ovoj stazi). također Leclercov genij nije upitan, ipak je 20 krugova držao Bottasa iza sebe u najbržem bolidu, a i završio je ispred Pereza.
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako volite koristiti brojeve kad je ferari u pitanju onda mozemo po tvome zakljuciti da je Hamilton najveci jer nije do vjerovanja nego do brojeva :))
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
malo si mi offtopic slatkišu, a ni logika tj zaključivanje ti nije jača strana. btw ovdje je do usporedbe bolida/momčadi, a ne vozača. Svi znamo da vozač trenutno vrijedi koliko mu vrijedi bolid. Da Latifija staviš u Merc zadnjih 7 godina vjerojatno bi prestigao nekakve rekorde po broju podija i slično isto kao što je Bottas prestigao Hakkinena, ali ga to ne čini većim vozačem od Mike.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da kazem svoj zakljucak vjerovatno bih dobio ban necu se spustati na tvoju razinu
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Paaaaa, nije ova izjava bez smisla i osnove. Na redu je McLaren da to demantira
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na stazi u Barci su sigurno bili treći, a to su pokazali i u kvalama i u utrci, čak je i Sainz bio za petama Ricciju cijelu utrku, ali jedno je stići, drugo prestići. u Bahrainu i Imoli je McLaren bio brži, u Portugalu su bili tu negdje, amo reć.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je bili su brži,Al neznam što je bilo sa landom u barci,nije to bila utrka za pamćenje za njega.
Da je lando imao bolje kvale tko zna šta bi bilo.
Pričekajmo sa izjavama tko je treća momčad
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste na stazama na kojim ima manje ravnice
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Crvena braćo, Harry Potter i njegovi prijatelji trebaju stati mljeti dok ne vidim jednu utrku Ferrari kao četvrti i peti. Po čemu su oni treća ekipa ako ne mogu oba biti ispred Mclarena jednu utrku?
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon jedne utrke gdje je Leclerc bio ispred je glupo reci da su treca ekipa. Mozda McLarenu nije pasala staza mozda, Norisu ne odgovara ta staza. Ako pogledamo Riciarda je napredovao kontra Sainza naspram utrke prije tjedan dana. Dok je Noris zavrsio iza obojice sto je po meni ispod njegovog standarda. Mozda je jednostavno ova staza bolje pasala Ferrariju a nega druga ce McLarenu. No po prikazanom u prve tri utrke, mislim da Leclerc nije imao tempo Norisa i mislim da je svima djelovao McLaren brzim. Uz to Mclaren je bio bolji u cuvanju guma sto je jako bitna stvar. Zasada to izgleda tu negdje sa 4 jako dobra vozaca. Definitvno ako bi morao odabrati ekipu koja mi se cinila brzom u prve 4 utrke izmedu Ferrarija i McLarena bi to bi McLaren.
0
1