F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Gastaldi: Lotus ponovno cilja na visoke pozicije

Tomislav Gogić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pastor Maldonado, Lotus, Barcelona

Pastor Maldonado, Lotus, Barcelona

Nakon katastrofalne 2014. sezone, Lotus se ove godine želi vratiti na stare staze. Maldonadovo najbolje vrijeme četvrtka u novom, Mercedesom pogonjenom E23 je bilo brže nego Hamiltonov pole na VN Španjolske prošle godine. Maldonado je vrijeme postavio na mekoj komponenti guma dok je gotovo jednako brzi Ferrari također postavio bolje vrijeme od Hamiltonovog polea. S tvrdim gumama i, ako je vjerovati spekulacijama iz Barcelone, s nešto više goriva.

“Novi bolid se pokazao kao vrlo dobar, ali nismo još dovoljno dobri,” izjavio je Maldonado.

Kada su ga upitali za razlike između problematičnih prošlogodišnjih Renaultovih pogonskih jedinica i novog Mercedesovog V6 Maldonado je izjavio:

“Prerano je da iznosim zaključke, ali lijepo je vidjeti moje ime na vrhu. Još se privikavamo na Mercedesov motor, ali brzo napredujemo. Gdje ćemo završiti? Tko zna.”

Maldonadov timski kolega Romain Grosjean i vlasnik momčadi Gerard Lopez bili su puno spremniji najaviti puno bolju godinu za Lotus, a u tome im se pridružio i novi šef momčadi Federico Gastaldi.

“Možda se čini odvažno, ali ja vidim potencijal u ovogodišnjem projektu da cilja na visoke pozicije kao u 2012. i 2013. Priznajem da smo aerodinamičke probleme na prošlogodišnjem bolidu uvidjeli prekasno, i to u periodu kada smo imali puno problema s Renaultovim motorom. Svi koji su radili s Renaultom su bili u velikim problemima. Sjećam se slobodnog treninga u Monaku, Pastor je izašao iz boksa i zaustavio se na stazi zbog kvara pogonske jedinice. U tom trenutku smo odlučili da moramo promijeniti dobavljača. Kontaktirali smo Mercedes i bilo nam je jako drago kada smo saznali da možemo koristiti njihove pogonske jedinice. Saznali smo i da je cijena bila puno niža nego Renaultova, što nismo znali prije.”

U isto vrijeme, Lotus nije mirovao ni zbog odlazaka ključnih ljudi uključujući Jamesa Allisona i Dirka de Beera koji su prešli u Ferrari.

“Drugi inženjeri su ostali,” inzistira Gastaldi. “Allison nikada nije radio sam! To je ona ista grupa koja je sada koordinirana od strane drugog sposobnog inženjera, Nicka Chestera. On je proizveo dobar bolid koji sada imamo.”

Iako Lotus nije pobijedio od Kimijevog prelaska u Ferrari, izjavio je kako vozači nisu problem.

“Pastor je pobijedio. A mi svi znamo da je Romain vozač koji će se u konkurentnom bolidu boriti za pobjede. Jako je sazrio.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Tomislav Gogić
Pulsmedia autor
16 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj