Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Dok svi zajedno pratimo hoće li nam vrh poretka pružiti napete borbe i u nastavku sezone – talijanski mediji pažljivo prate i ono što se događa u Ferrariju.
Na prve dvije utrke se dalo naslutiti da je ekipa iz Maranella ostvarila ozbiljan napredak, Velika nagrada Portugala je pokazala da se u ovim uvjetima i na ovoj stazi nisu najbolje snašli.
“Nažalost, ne može se poreći da je ovo korak natrag za Ferrari. Ovo je bio umjeren tempo, a za pobjedu nad McLarenom ćemo još morati pričekati.”
“Nije lako prijeći preko ovog očiglednog nedostatka performansi. U Portugalu smo vidjeli dominaciju Mercedesa, Red Bull u problemima, a Ferrari je bio lošiji nego na ovoj istoj lokaciji prije godinu dana.”
– Leo Turrini
Zaista, prošle godine je Charles Leclerc bio 4. u Portugalu, dok je Sebastian Vettel osvojio jedan bod 10. mjestom.
Mattia Binotto je nakon utrke rekao:
“Ovo nismo očekivali. Nismo uspjeli kapitalizirati potencijal koji smo vidjeli u kvalifikacijama i to nas je koštalo puno bodova u konstruktorskom poretku. Charles je vozio vrlo solidno i nadoknadio je nešto što je jučer izgubio. Carlos je imao tešku utrku, pogotovo u drugom stintu.”
Podsjetimo, u subotu je Leclerc bio 8., a Sainz 5., dok je dan kasnije Leclerc došao do šeste pozicije, a Sainz je bio prvi vozač izvan kruga osvajača bodova.
Kompletne rezultate možete pogledati ovdje.
Morate biti logirani za komentiranje.
Ferrariju je sada utrka jednostavna. Zanima ih samo gdje su Mclareni, ostalo je nebitno.
14
1
Jednostavno: jedan ispred drugi iza (Ferrarija).
3
0
Kombinacija ima više, ali je bitno da na kraju svake utrke Ferrari ostvari barem koji bod više.
2
0
A gle, bitno je da na svakoj utrci McLaren osvoji koji bod više. 🍻😀
2
0
Ne mislim da je problem u SF21, momci su bili odlični na treninzima i u kvalama. Rekao bih da su ih žešće zeznuli sa strategijom, Alonso i Richi su krenuli na medijumu kao i Charles i mnogo bolje su izgledali u završnici, da su tako radili mislim da bi Charles bio ispred Nanda, a Carlos je morao na hard.. I zamenu pozicija su trebali ranije odraditi, da bi bilo smisleno. No bilo kako bilo, valjda će neke pouke izvući iz svega.
4
1
Uvijek je lako biti general nakon bitke, ali…
Činjenica je da je Charlesov Ferrari u prvom stintu na medium gumama bio loš i brzo ih trošio – on je prvi na mediumima išao na zamjenu. Trebalo je ranije biti jasno da to kod Sainza neće funkcionirati cijeli drugi stint do kraja utrke i da treba ići na hardove. U tom slučaju bi bilo pitanje da li bi uopće bila potreba za zamjenu pozicija, i gdje bi tu uopće završio Norris. U svakom slučaju, bolje bi stajali, bolje bi se branili i rezultat bi bio puno bolji…
16
0
Krajnje je vrijeme da se fokusirate na 2022., onako, na slijepo :rofl:
11
2
…ne znam čemu ova izjava, još sa testiranja se znalo i uvidjelo da bolid troši gume više od očekivanog, pogotovo stražnje…raditi treba još i mcl je ispred njih o čemu se već razglabalo…ne znam zašto bi bio korak unazad, prije je stanje ostalo kako je…hard gume su očito funkcionirale i još timova se ulovilo u zamku mediuma u drugom stintu…rb, merc i očito mcl su momčadi koje su blaže po gume trenutno što je u ovom slučaju i u korelaciji s brzinom bolida…
6
0
Mlada su momcad….
8
4
Imao je tešku utrku jer ste ga stručnjaci stavili na medium gume umjesto na hard. Da je Sainz bio na Hardu bio bi ili ispred ili iza Leca.
4
0