Turrini: Ne može se poreći da je ovo korak natrag za Ferrari

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Turrini: Ne može se poreći da je ovo korak natrag za Ferrari

Ante Vetma

Dok svi zajedno pratimo hoće li nam vrh poretka pružiti napete borbe i u nastavku sezone – talijanski mediji pažljivo prate i ono što se događa u Ferrariju.

Na prve dvije utrke se dalo naslutiti da je ekipa iz Maranella ostvarila ozbiljan napredak, Velika nagrada Portugala je pokazala da se u ovim uvjetima i na ovoj stazi nisu najbolje snašli.

“Nažalost, ne može se poreći da je ovo korak natrag za Ferrari. Ovo je bio umjeren tempo, a za pobjedu nad McLarenom ćemo još morati pričekati.”

“Nije lako prijeći preko ovog očiglednog nedostatka performansi. U Portugalu smo vidjeli dominaciju Mercedesa, Red Bull u problemima, a Ferrari je bio lošiji nego na ovoj istoj lokaciji prije godinu dana.”

– Leo Turrini

Zaista, prošle godine je Charles Leclerc bio 4. u Portugalu, dok je Sebastian Vettel osvojio jedan bod 10. mjestom.

Mattia Binotto je nakon utrke rekao:

“Ovo nismo očekivali. Nismo uspjeli kapitalizirati potencijal koji smo vidjeli u kvalifikacijama i to nas je koštalo puno bodova u konstruktorskom poretku. Charles je vozio vrlo solidno i nadoknadio je nešto što je jučer izgubio. Carlos je imao tešku utrku, pogotovo u drugom stintu.”

Podsjetimo, u subotu je Leclerc bio 8., a Sainz 5., dok je dan kasnije Leclerc došao do šeste pozicije, a Sainz je bio prvi vozač izvan kruga osvajača bodova.

Kompletne rezultate možete pogledati ovdje.

Charles Leclerc

Brzina

93%

Agresivnost

91%

Pretjecanje

89%

Obrana

85%

Strategija

78%

Osobnost

79%
Glasuj ovdje!

Carlos Sainz

Brzina

82%

Agresivnost

79%

Pretjecanje

81%

Obrana

79%

Strategija

80%

Osobnost

83%
Glasuj ovdje!

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9511 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3822 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Ferrariju je sada utrka jednostavna. Zanima ih samo gdje su Mclareni, ostalo je nebitno.



    14

    1
  2. Mclaren GoranS Prikaži

    Ne mislim da je problem u SF21, momci su bili odlični na treninzima i u kvalama. Rekao bih da su ih žešće zeznuli sa strategijom, Alonso i Richi su krenuli na medijumu kao i Charles i mnogo bolje su izgledali u završnici, da su tako radili mislim da bi Charles bio ispred Nanda, a Carlos je morao na hard.. I zamenu pozicija su trebali ranije odraditi, da bi bilo smisleno. No bilo kako bilo, valjda će neke pouke izvući iz svega.



    4

    1
    • Nigel Mansell drv Prikaži

      Uvijek je lako biti general nakon bitke, ali…

      Činjenica je da je Charlesov Ferrari u prvom stintu na medium gumama bio loš i brzo ih trošio – on je prvi na mediumima išao na zamjenu. Trebalo je ranije biti jasno da to kod Sainza neće funkcionirati cijeli drugi stint do kraja utrke i da treba ići na hardove. U tom slučaju bi bilo pitanje da li bi uopće bila potreba za zamjenu pozicija, i gdje bi tu uopće završio Norris. U svakom slučaju, bolje bi stajali, bolje bi se branili i rezultat bi bio puno bolji…



      16

      0
  3. Mclaren raca Prikaži

    Krajnje je vrijeme da se fokusirate na 2022., onako, na slijepo :rofl:



    11

    2
  4. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …ne znam čemu ova izjava, još sa testiranja se znalo i uvidjelo da bolid troši gume više od očekivanog, pogotovo stražnje…raditi treba još i mcl je ispred njih o čemu se već razglabalo…ne znam zašto bi bio korak unazad, prije je stanje ostalo kako je…hard gume su očito funkcionirale i još timova se ulovilo u zamku mediuma u drugom stintu…rb, merc i očito mcl su momčadi koje su blaže po gume trenutno što je u ovom slučaju i u korelaciji s brzinom bolida…



    6

    0
  5. Marlboro Hey You Prikaži

    Imao je tešku utrku jer ste ga stručnjaci stavili na medium gume umjesto na hard. Da je Sainz bio na Hardu bio bi ili ispred ili iza Leca.



    4

    0