Mazepin kažnjen zbog zadržavanja Pereza unatoč kasnom upozorenju od strane momčadi

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 3 godina 2 min 10 komentara

Nikita Mazepin dobio je prvi kazneni bod u svojoj F1 karijeri zbog zadržavanja Red Bullovog Sergia Pereza, tada vodećeg u utrci, tijekom VN Portugala.

Perez je u toj situaciji nazvao Mazepina „idiotom“ na timskom radiju jer je morao usporiti u trećem zavoju kako bi izbjegao kontakt s Mazepinom.

Suci su zabilježili kako je Mazepinova momčad Haas kasno upozorila Mazepina o tome kako se Perez nalazi iza njega. Ipak, i dalje su mu dali kaznu od pet sekundi i kazneni bod na njegovu superlicencu za taj incident.

„Bolid broj devet [Mazepin] je taman izašao iz bokseva kad mu se bolid broj jedanaest [Perez] približio po startno-ciljnom pravcu. Bolid broj devet je skrenuo u zavoj broj tri dok ga je bolid broj jedanaest pokušavao prestići s unutrašnje strane na ulazu u zavoj. Bolid broj jedanaest je bio prisiljen napustiti to pretjecanje i naglo zakočiti kako bi izbjegao sudar.

Iako to ne umanjuje kršenje pravilnika, suci su zabilježili kako bolid broj devet nije dobio upozorenje preko radija na vrijeme“.

Mazepin je na kraju završio utrku na 19. poziciji – kazna od pet sekundi nije utjecala na njegovu poziciju.

Trkaći direktor Formule 1 Michael Masi rekao je kako razlog za kaznu nije bio samo zbog broja plavih zastava pokraj kojih je Mazepin prošao prije nego što je propustio Pereza.

„Nije bilo toliko do broja plavih zastava koje su ignorirane, više je bilo do incidenta koji je prikazan na prijenosu utrke, sa Sergijom u trećem zavoju i sudaru koji se skoro dogodio pod plavim zastavama.

Nije zapravo do broja panela [koji signaliziraju plave zastave], više je bilo do toga da se nije učinkovito maknuo s puta prvom prilikom, čime je skoro izazvao incident“.

– Michael Masi

Odgovor

10 komentara

  1. Bmw
    SKImperator Prikaži

    Ne bu meni niko govoril kak bum se ja po stazi vozil.



    10
    9

    1
  2. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    ok, svi znamo da se vozi zbog tatnih para, al opet nije toliko očajan bio u F2 dok u F1 je živi užas. Mick je čak jučer prestigao Latifija i vjerojatno bio minutu ispred Mazepina, a Micku je svugdje prva sezona bila sezona prilagodbe.



    9
    9

    0
  3. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Bod je bod :D



    7
    7

    0
  4. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Unatoč prošloj solidnoj sezoni, mišljenja sam bio da će se borit vjv s Latifijem ili Mickom za 19. mjesto, ali nisam očekivao ovako loše nastupe od njega. Iako smatram da je još ipak prerano za nekakve zaključke, ipak ovo zabrinjava.



    5
    5

    0
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Mislim da smo mnogi gotovo prkosno htjeli da mali pokaže da zna zbog toga što su ga napale twitter cancel brigade osokoljene zapadnim novinarima kojima je najveći problem što je rus/slaven pa su onda izmišljali bajke protiv njega. Nažalost momak ima ozbiljnihozbiljnijih problema sa svojim performansama od natezanja nečije umjetne dojke.



      8
      7

      1
  5. Mclaren
    Leo4 Prikaži

    Jadan dečko…nesmije se više doći na “rollercoster” izguštirat sa autićima da ga ne napadaju 🙄😜



    1
    1

    0
  6. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Frajer bude vozio dok se ne nauči, kao i Stroll uostalom. Nema njega tko izbaciti. Haas treba novce Mazepin senior je spreman platiti da mu klinjo bude zadovoljan, da ne traži avanture gdje ne treba….

    Ako treba, Mazepin će ući i u vlasništvo Haasa.



    3
    3

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.