Hamilton pobjednik VN Portugala

Jelena Benger

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hamilton pobjednik VN Portugala

Jelena Benger

Mercedesov Lewis Hamilton osvojio je Veliku nagradu Portugala i time zadržao vodstvo u vozačkom prvenstvu. Drugi je završio Max Verstappen iz Red Bulla. Nakon problema s motorom i kočnicama, Valtteri Bottas iz Mercedesa došao je do treće pozicije.

Četvrti je završio Sergio Perez, a najbolji od ostalih bio je Lando Norris iz McLarena na petom mjestu.

Tijek utrke

Inicijalni je start za prvu trojicu prošao u redu: Bottas, Hamilton i Verstappen zadržali su svoje pozicije. Bottas se već u prvom krugu odmaknuo osam desetinki od Hamiltona. Carlos Sainz iz Ferrarija prošao je Sergija Pereza na startu. Daniel Ricciardo iz McLarena nadoknadio je čak tri pozicije.  Na kraju prvog kruga, na startno-ciljnoj ravnini, došlo je do kontakta između timskih kolega iz Alfa Romea pri čemu je Räikkönnen izgubio prednje krilo i parkirao bolid uz stazu. To je rezultiralo izlaskom sigurnosnog automobila koji je na stazi bio šest krugova.

Ponovni start nakon faze safety cara bio je našto zanimljiviji. Bottas je i ovoga puta odradio dobar posao zadržavši vodeću poziciju. Međutim, Max Verstappen odmah je prošao Hamiltona za drugo mjesto. Perez je vratio poziciju od Sainza, a Norris je prošao obojicu i došao do četvrtog mjesta tog trenutka.

U 10. krugu činilo se kako će Verstappen proći i Bottasa koji je imao problema s pregrijavanjem kočnica. No, pred kraj kruga, Verstappenov bolid je zaplesao što je pomoglo Hamiltonu da vrati drugo mjesto. Nizozemac je pokušao odmah s protunapadom, ali neuspješno.

15. krug: Perez prolazi Norrisa u prvom zavoju. Ricciardo je za to vrijeme došao do 11. mjesta, a Russell je s jedanaeste pozicije pao na 16.

17. krug: Ricciardo prolazi Vettela za deseto mjesto.

U 20. krugu, nakon što mu je cijelo vrijeme sjedio na mjenjaču, Hamilton prolazi Bottasa i preuzima vodstvo.
Dva kruga kasnije, Sainz ulazi prvi u boks i sa softa prelazi na medium. To je izazvalo domino efekt u sljedećem krugu kada su ostali vozači na softu otišli po nove set guma. Za to se vrijeme Bottas držao iza Hamiltona na sekundu i pol – dvije, dok je Verstappen vršio pritisak na Finca.

26. krug: Leclerc ulazi u boks po hard.  Hamilton niže najbrže krugove.

33. krug: nakon što se do sada cijelo vrijeme motao u DRS-zoni iza Bottasa, Verstappen popušta tempo. Bottas je tri i pol sekunde iz Hamiltona, a Versappen sekundu i pol iza Bottasa. Ricciardo i Alonso bez prolaska kroz boskeve pokazuju prilično dobar trkaći tempo.

U 36. krugu Verstappen ulazi u boks po hard gume. Krug kasnije isto radi i Bottas. Bottas je izašao malo ispred Verstappena, ali prednost, koju je Nizozemac imao s zagrijanim gumama, bila je dovoljna da prođe ispred Bottasa u nekoliko zavoja.

38. krug: Hamilton ulazi po hard.

43. krug: Bottas radi najbrži krug i približava se Verstappenu. Perez vodi utrku i u tom trenutku jedini još nije bio u boksu. Ocon prolazi Sainza za sedmo mjesto.

Nikita Mazepin presjekao je Perezu zavoj dok ga je Meksikanac prolazio za krug. Iako nije došlo do kontakta, Perez je morao snažno zakočiti što ga je koštalo vremena i guma.

51. krug: Hamilton prolazi Pereza za vodeću poziciju. Perez odmah nakon toga napokon odlazi u boks po soft. Alonso (hard) prolazi Ricciarda (hard) za deveto mjesto.

55. krug: Bottasov bolid gubi snagu, a time i tempo pa je u jednom trenutku pao na pet sekundi iza Verstappena. Na istom odstojanju bio je i Verstappen od Hamiltona.  Za to vrijeme Perez radi najbrže vrijeme.  Krug kasnije Giovinazzi (hard) prolazi Vettela (medium) za 12. poziciju.

64. krug Bottas odlazi u boks po soft i na stazu se vraća tri i pol sekunde ispred Pereza. Ricciardo za to vrijeme prolazi Sainza za deveto mjesto. Krug kasnije i Verstappen odlazi po soft i do kraja je utrke odvezao najbrži krug. Taj je krug kasnije pobrisan zbog nepoštivanja granica staze u 14. zavoju, tako da je najbrži krug ipak pripao Valtteriju Bottasu (1’19.865).

Hamilton je tako došao do svoje druge pobjede ove sezone. Time je ostao vodeći u vozačkom prvenstvu. Verstappen je završio na drugoj poziciji ispred Bottasa, kojem utrka nije protekla glatko.

Perez je ostao četvrti ispred Landa Norrisa. Ferrarijev Charles Leclerc završio je šesti. Dvojac iz Alpinea ostvario je odličan momčadski rezultat:  Ocon je završio sedmi, a Alonso se probio do osmog mjesta. McLarenov Ricciardo također se dobro probio kroz grid te je završio kao deveti. Krug osvajača bodova zatvorio je Pierre Gasly iz AlphaTaurija.

Rezultat

PozicijaVozačMomčadVrijeme
1.Lewis HamiltonMercedes
2.Max VerstappenRed Bull29.148
3.Valtteri BottasMercedes33.530
4.Sergio PerezRed Bull39.735
5.Lando NorrisMcLaren51.369
6.Charles LeclercFerrari55.781
7.Esteban OconAlpine1’03.749
8.Fernando AlonsoAlpine1’04.808
9.Daniel RicciardoMcLaren1’15.369
10.Pierre GaslyAlphaTauri1’16.463
11.Carlos Sainz Jr.Ferrari1’18.955
12.Antonio GiovinazziAlfa Romeo1 krug
13.Sebastian VettelAston Martin1 krug
14.Lance StrollAston Martin1 krug
15.Yuki TsunodaAlphaTauri1 krug
16.George RussellWilliams1 krug
17.Mick SchumacherHaas2 kruga
18.Nicholas LatifiWilliams2 kruga
19.Nikita MazepinHaas2 kruga
 –Kimi RaikkonenAlfa Romeo DNF

Sljedeća je utrka VN Španjolske na stazi u Barceloni, a vozi se već za tjedan dana!

Podrži nas

Zadnji donatori:
Ibarac00
avalentic

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9511 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Jelena Benger
Pulsmedia autor
162 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #VN Portugala 2021.

Komentiraj

122 komentara

  1. Još jedan Lewisov masterclass. Čovjek na kraju uvijek donese dobar rezultat i kontinuirano odrađuje ono za što je plaćen!

    Maxa čeka jako, jako duga i teška sezona.

    Još samo tjedan dana do Španjolske, let’s gooo! 🏁



    44

    51
    • Charles Leclerc CroBottas Prikaži

      Čemu ovoliki broj dislike-a?…Šta, Lewis nije odradio ovo dobro, bez većih grešaka? Ljudi, a da budemo realni hahah..



      41

      25
      • Teško je biti realan kad mrziš nekoga jer je bolji i brži i godinama uništava snove vozaču za kojeg navijaš.

        Ali dobro. Emocije su dio sporta. Haters gonna hate, show goes on. ;)



        32

        38
        • Fittipaldi, pogodio si u double bullseye



          16

          19
        • Reakcija "Schumi" za legendaran komentar

          @Fittipaldi
          Svojstvo onoga što zovemo “hateri” je krajnja pristrasnost u atribucijama i fiksiranost za vlastite ideje nešto što vama nije niti malo strano. Toliko o relevatnosti prozivke.
          Komentarima iz dana u dan zrcalite samu bit onoga ka čemu dižete prst osude i to još u situaciji gdje Mercedes praktično dominira, no svako je vrijedno profesionalne pažnje taj vaš nepatvoreni stampedo latentne agresije i psihotičnosti ka tuđem i drugačijem.
          Živi i zdravi bili.



          32

          18
        • “Krajnja pristrasnost u atribucijama, nepatvoreni stampedo latentne agresije i psihotičnosti”

          Hahaha, izgleda da hejteri stvarno više nemaju argumenata, pa otvorili rječnik da probaju s nekom drugom, naprednijom kombinacijom riječi 😂

          Chill dude, go grab a beer. 🍺



          18

          22
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Mercedes praktično dominira? Ozbiljno? Jel mi gledamo istu sezonu?
          Čudna neka dominacija kad bi RB imao pole i najbrži krug da Maxu nisu izbrisani krugovi 🤔
          Bolidi su u egalu, razlike su male i idu simo tamo ovisno o stazi, temperaturama i gumama što je danas bilo vidljivo – na mediumu je Max bio tu negdje sa MB dok je na hardu MB imao prednost.



          16

          11
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          Ako Ham s drs prođe ko kraj kante, a Verstapen s drs nemoze doc ni do zadnjeg kola botasa, da mercedes je brzi, samo sto ove godine to nije tako puno kao zadnjih



          27

          11
        • Alain Prost zastava 101 Prikaži
          Reakcija "Pirelli" za smiješan komentar

          samo je eurosong besmislenije takmičenje od današnje f1



          29

          17
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Pa nije brzina na pravcu jedino mjerilo. Imao je Ferrari neko vrijeme najbrži bolid na ravnom, pa im je bilo za džabe jer je MB sve to nadoknadio u zavojima.
          I kako onda objašnjavaš najbrži krug u utrci i kvalama ako je MB brži?
          Ali zapravo nebitno jer to nije poanta. On govori o nekoj dominaciji, a sve 3 utrke su bile egal po race paceu.
          Meni izgleda da je RB mrvu brzi u kvalama, a mrvu sporiji u utrci.



          14

          11
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Najbrži krug je imao Bottas. Maxov izbrisani je bio za nijansu brži, ali je izbrisan. I vjerovatno je tim izlaskom sa staze zaradio više nego je imao prednosti nad Bottasom. Da je Hamilton pokušao najbrži krug u tom trenutku, vjerovatno bi bio još brži…



          3

          1
      • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

        @CroBottas
        Zato što je “najbrži prst”😀
        90% slučajeva njegov komentar je prvi.
        Valjda to ljude iritira.



        4

        1
    • Ayrton Senna LR7 Prikaži

      Ma znamo za koga je danas pobijedio,ignor negativu;)



      7

      5
    • Mercedes Serviser Donator Prikaži

      Nemoj pisati Masterclass,vidiš da Bullovi loše reagiraju na to.Pisi rađe Masterpiece..
      Čestitke Maxu na brzom krugu…,ček jel to panj Bottas ipak dobio bod za najbrži krug,pa ovo je Masterclass kao i izgubiti dva mjesta to može samo on,čudno da se izvrtio nije u onom zavoju poslije izlaska iz boksa.



      8

      8
  2. Charles Leclerc CroBottas Prikaži

    Bravo Max na zadnjem, najbržem krugu….Aston Martin loššš..ferrari podbacio…norris sjajan



    8

    11
  3. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Mozete vi pricat sto god ocete al Nikita je imao najbrzi krug u jednom trenutku.



    28

    3
  4. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    F1 is back! Napokon netko pobjeduje u inferiornom bolidu! Cini mi se da je Merc bar 13 desetinki sporiji…Ferrari napokon dobra strategija! Odlicna utrka!



    38

    14
  5. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Alpina danas ugodno iznenadila. Bravo!!!!



    34

    1
  6. Felipe Massa 19 mrgud88 Prikaži

    Laufer u pola sekunde brzem bolidu, krenuvsi sa PP zavrsi treci i izgubi najbrzi krug….Svaka cast za Alonsa, Landa i Leclerca!



    13

    12
  7. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Alpineee?
    Alonso danas jako dobar 😉
    Čestitke ovoj trojici na postolju.



    16

    1
  8. Prva četvorica očekivano, čak i poredak. RBR na ravnici s DRS-om nema šanse protiv Merca, ali su zato kroz boxove izvukli maximum (Merc je ovdje mogao imat laganu dvostruku pobjedu, ali s lauferom nemaju šanse). Norris i Leclerc best of the rest! Sainza ukopao Ferrari s medium gumama :O Alpine i Ricci odlični! Zanimljiva je bila borba za najbrži krug, DiResta na SkySports je nagovijestio što bi se moglo dogoditi.



    12

    3
  9. E moj Bottas, odi pls doma gledat trku na TV-u …



    6

    8
  10. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Dobar Norris, dobar Alonso. Ja zadovoljan :zubo:



    15

    1
  11. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Verstappen stalno griješi,eto i najbrži krug je lovio i ni to nije uspio napraviti.. track limits majstore po ko zna koji puta više… kad češ naučit Max ???
    Lewis bere ono šta mu se nudi i zato i je najveći



    19

    22
  12. Da se sve ekipe na gridu spoje ne bi uspili napravit bolid kao mercedes. Gadljivo i negledljivo. Ako nista bar znamo da su Wolf i Hamilton najdvolicnije i, da se tako izrazin, medijski najodvratnije ličnosti u F1. Fuj!



    11

    27
    • Lando Norris 4 AMG Prikaži

      Prvo napises

      Da se sve ekipe na gridu spoje ne bi uspili napravit bolid kao mercedes.

      Ako sam ja dobro shvatio, hvalis ih, divis im se😀
      Pa dalje pises..

      Gadljivo i negledljivo.

      … i pljujes po najizrazenijim zaposlenicima Mercedesa 😂
      SČ 👏



      17

      5
      • Prvo bih voli reći da je komentar bio vruće glave, ali još uvijek stojim iza svojih riječi.

        Ovo sam napisao jer je Mercedes tako superiorna ekipa, institucija da od 2014. imaju najbolji bolid na gridu i niko im ne može zaprijetiti. Povijesno najjače f1 momčadi(ferrari, mclaren) već godinama pokušavaju nešto napraviti i ništa. Ako oni ne mogu sumnjam da bi čak i da se spoje sa preostalih 7 ekipa uspjeli napravit bolid za titulu.

        Ostatak komentara je napisan zato što sam ja iznimno iskrena osoba i mrzim kad se daju izjave, a sve pokazuje suprotno. Od početka sezone Mercedes na čelu s Wolfom i Hamiltonom govori da je RB brži od njih i da moraju poraditi na bolidu. U današnjoj utrci ja nisam primjetio niti jednu naznaku da je RB brži bolid. Od samog starta Mercedes je dominirao. Vertsappen je na restartu prešao Lewisa samo zato što je Bottas imao neku svoju viziju u glavi i s tim omogućio Maxu da se približi Lewisu i prestigne ga. Ali naravno LH je vanserijski vozaž i u ovakvome bolidu njemu na gridu niko ne može ništa. Ali koliko god je LH dobar vozač toliko je i dvolična osoba. Izigrava neku lažnu skromnost, suosjeća sa drugima… Ma daj koga on za******, prvak si okej, al’ ne moraš zabat nos u ono što te se tiče i ne tiče. Russel se zabije u Bottasa, LH je prvi tu da javno da podršku Russelu koji priznaje da je pogriješio. Pitanje rasizma uvijek prvi, da sad ne nabrajam dalje jer to već svi znamo. Ako te se ništa ne pita nemoj ništa govorit. Ako mogu Raikkonen i Vettel šutit dok ih se ništa ne pita možeš i ti.



        5

        4
  13. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Hamilton doktorski, Max izgubio najbrži krug zbog izlaska van staze u zadnjem zavoju.
    Bravo za Norrisa, Leclerca, oba Alpinea (letili su na hardu). Ricci dobar recovery nakon jučer.
    AM loš, a Mazepin je toliko loš da je to ružno za gledati još je k tome glup 😆



    19

    3
  14. max izvukao max iz utrke hehe ham ipak danas nedodirljiv, no dobro je to sve.. biti će još prilike.. perez mora pod hitno proradit i rb bi mogao barem konstruktore pobrat jer bottas je truba.. iako aj, ovaj vikend je čak i solidan bio.

    alpine preporođen i nadam se da ovo nije samo danas nego da je realno stanje..
    ocon na kraju malo podbacio.. alonso ga je na kraju skoro stigao, a startao je 7 mjesta iza i još je imao loš start..
    s druge strane odlična vožnja alonsa danas.. izvukao je maksimum i šteta što nije i ocona skinuo na kraju..

    norris odličan, ricci solidan.. sainz je na kraju popušio kaj je uopće pustio leclerca..

    sve u svemu, solidno



    5

    6
  15. Tog lovca da posaljes u lov, gladan bi ostao svaki put.
    Hamilton rutinski, Mercedes ovdje bio bolji, nije Max mogao nista.
    Leclerc odlican.
    Ocon potvrdio pace s kvalifikacija, ali maestralan povratak Alonsa i Riccarda. Alosno samo par sekundi iza Ocona.
    Aston Martin los, Vettel podbacio jos vise s obzirom na startnu poziciju, skoro zavrsio iza Strolla.
    Mazepin panj.



    6

    9
  16. Ferrari nelinjo Prikaži

    Ferrari je 4ti za sad. Lose skroz. Oni nikoga ne napadju na stazi. Nit smrde, nit mirisu. Leclerc izvlaci maximum iz automobila, sto se i ocekuje za jednog od 3 najbolja vozaca na gridu. Za sad Charles jedina svijetla tacka Ferrarija. Ostali prosjek.



    15

    9
    • Ferrari ždere gume. tako bi i Leclerc prošao da nije išao na hard. Svi koji su otisli sa softa su na midiumu priveli utrku kraju solidno osim Sainza koji je samo padao u poretku. Uostalom ja kod njih ne vidim napredak, isto tako su lani na istoj stazi kasnili za prvim. Očito ostale ekipe nisu briljirale u razvoju, dok je Ferrari ostao na istom odstojanju.



      5

      6
  17. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Maxu izbrisan najbrzi krug, a jesu li bili upozoravani da nesme izlazut u onom djelu?
    Hamilton cestitke
    A max sad vidis kako je bilo vettelu samo sto ti nemas genijalca da te izbacuje iz trke redovno tako da i dalje imas laksi posal nego vettel
    Alonso i Ocon odlicni
    MSC lipo te vidit u borbi sljedecu sezonu bi moga iznenadit



    12

    5
  18. Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

    Bravo Lewis, odlicna 2 pretjecanja, merc je po pravcu brz kao metak.

    Max ce morati biti ispred u kvalama da ima sanse, jer u utrci ne moze obici merc po ravnom

    Bottas i RB taktika za Pereza razocaranje.

    Norris i Leclerc ove godine za best of the rest.

    Alpine se vratio ovaj vikend, lijepo vidjeti obojicu u dobrim borbama.

    Ferrari i dalje ima najslabiji motor nazalost.

    Mick ostavio Nikitu za minut, lijepo.

    Seb napokon utrka bez problema, aston zasad razocaranje sezone.



    15

    1
    • Zanimljivo je kako nikome nije sumnjiv Merc kad je po pravcu brz ko metak. Ne sumnjam kada ih opet netko nadmaši da će krenuti senzori, nove smjernice za pravilnike isl.



      18

      19
      • toto je izjavija da su motori DOSEGLI LIMIT i zato je 2019. motor ferraria bija ilegalan jer legalno nije moga bit tako brz . ali genijalci iz mercedesa otkrili način da PREVAZIĐU LIMIT , naravno LEGALNO pa zato ne treba preispitivat zašto su tako brzi na pravcu , a naročito je nepotrebno stavljati senzore pa i dodatne senzore jer … zar nam je toto ikad nešto laga ? zato je primjedba Alonso1983 neumjesna . ovih 5 koji su Alonso1983 dali plus misle da je limit “crta” nakon koje nešto završava ( i ne poznaju motore ) , a ovih 12 koji su mu dali minuse poznaju motore i znaju da limit nije nešto nakon čega nešto završava . u ovom slučaju razvoj motora od strane inžinjera mercedesa jer oni za razliku od inžinjera ferraria ( može i honde ) koji ne znaju itekako znaju “prebaciti” limit i to sasvim legalno . mercedes je idealna kombinacija inžinjera koji su usprkos izjavi tota pronašli način da prevaziđu limit motora i vozača koji je prevaziša limit guma jer u 20 i nekom krugu se požalija kako su zadnje ume “gotove” , a onda je zahvaljujući svome znaju , prevazilaženja limita odvozija 2 X najbrži krug na tim “gotovim” gumama i odvozija još 15ak krugova na istima prije odlaska u box u 37. krugu . u tome je sva “tajna” . u mercu znaju kako prevazilaziti limite i kad su dosegnuti , “napregnuti” do kraja šta u hondi ne znaju , a u ferrariu to postižu muljanjem koje istina nije dokazano ni uz inspekcije i senzore + dodatne senzore ali sigurno da te brzine nisu bila čista posla . brzina mercedesa je aksiom = temeljna istina koja se ne dokazuje … za razliku od ferrarieve i zato je Alonso1983 u krivu i svi oni koji misle ka on .



        16

        7
        • Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

          😁😁😁



          1

          1
        • Lando Norris 4 AMG Prikaži

          Kao i vecinu drugih izjava koje dolaze iz usta Mercedesa, interpretiras onako kako ti to u odredjenom trenutku odgovara i naravno ne ostavljas mogucnost da si nekim (napisat cu to kao sto bi ti) ludin slucajem ti pogrisija…

          Dobro znas da “motor” u F1 nije samo “motor” tu je i MGU-H i MGU-K , mozda se Toto nije odnosio na te dvije jako bitne stvarcice i odredjeni broj brzine su pronasli na njima :) Smatram da znas i da za konacnu brzinu ili “brzinu na pravcu” nije zasluzan samo “motor” nego i stvarcice poput mjenjaca ili aerodinamicke konstrukcije bolida.

          Tko brani mozgovima iz Ferrarija da se zale na Mercedes? – Ma da njima nema svrhe zaliti se na Mercedes, oni su ionako fokusirani na McLaren, a opet kada bolje pogledam ne zali se ni Red Bull, a oni su u cesto slucajeva bili prvi glas kada se islo protiv nekoga :)



          5

          6
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          S obzirom na to da nakon žalbe MB i RB (za koje se uporno zaboravlja da su se žalili skupa sa MB) te istrage FIAe taj isti Ferrari pristaje na tajni dogovor sa FIAom nakon kojega im snaga motora drastično opada očito su bili u pravu kad su rekli da nešto ne štima.
          Ili misliš da su u Ferrariju mazohisti, pa pristaju na kazne kad nisu krivi?
          Druga stvar koji ti je AMG rekao tko brani Ferrariju ili bilo kojem drugom timu da se žali na bilo koji dio bolida MBa? Žalili su se 2017.na prednji ovjes i MB i RB I dobili, pa su obje ekipe morale mijenjati kompletni prednji ovjes.
          Čudno da RB koji je bio jako glasan oko Ferrarija te godine (Max otvoreno rekao da su varali u izjavi) šuti kada je u pitanju MB.
          Mora da oni vole biti iza MB i ne žele osvojiti naslov.
          Ili bare with me, možda, samo možda u ekipama rade pametniji ljudi od Alnosa, tebe i mene, pa znaju da se nemaju na šta žaliti 🤔



          9

          3
        • Avalone moj dobri, mene samo zanima da li si ti i ostali koji toliko kmeče nakon Hamiltonove pobjede stvarno toliko naivan i vjeruješ na slijepo ovim izjavama ekipa, šefova i svega onoga što se kaže na team radiu (a koji su dio strategije) ili jednostavno nemaš više argumenata i onda se hvataš i najmanjih sitnica (koje ti nisu opravdane) kako bi omalovažavao nečiju superiornost i uspjeh. Ako je ovo drugo onda počni pratit drugi sport da ti ovaj nebi naškodio zdravlju od puste sikiracije.



          6

          3
        • AMG … napisa si ka šta bi ja napisa …. pogrišija ? valjda si time napravija grišku ( griška od pogrišit ) :) :) :) kako se mogu izjave naročito ako su citati ( šta često znam uradit ) mogu interpretirat onako kako meni u određenom trenutku odgovara ? npr kad sam citira tta koji je izjavija da je VB najbolji pomoćnik onda sam ja to interpretira da je VB No 2 u timu jer mi je to tada odgovaralo , a toto je zapravo mislija da pomoćnik zapravo znači također No 1 zar ne ? da su LH i VB ravnopravni u timu jer i LH njemu pomaže da završi drugi dok ovaj pobjeđuje . motor je uvik motor , a sa MGU – h i MGU – K je PU . MGU – H pretvara toplinsku energiju ispušnih plinova u koja se može koristit za MGU – K koji “energiju kočenja” pretvara također u električnu , direktno je povezan sa stražnjim kotačima i “osigurava” dodatnih 160 KS . naravno , samo genijalni inžinjeri mercedesa znaju kako iz ove dvi “stvarčice” izvuči dodatnu brzinu na legalan način dok to u ferrariu koji je 2019. slavija 80 godina postojanja , proizvodija ISKLJUČIVO cestovne “sportaše” i trkače bolide nije moga u tako kratko vrime akumulirat dovoljno znanja za napravit nešto inovativno šta u MB nisu uspili shvatit pa je jedino rješenje bilo “kukanje” FIA koja je nekoliko puta radila detaljne inspekcije , ugrađivali dodatne senzore i na kraju zaključili …. CITIRAM ( ne interpretiram kako mi paše ) “Ono što Ferrari radi je legalno,” glasila je poruka iz FIA-e. ;) ne , ne znam da su osim “motora” za konačnu brzinu na pravcu zaslužne i “stvarčice” poput mjenjača , aerodinamicke konstrukcije bolida kako pišeš . ali primjetija sam da npr rally vozila imaju snage ali nemaju baš neku brzinu jer koriste “kratke” mjenjače/ prenose pošto su im bitna ubrzanja , a ne konačna brzina zbog konfiguracija staza kojima voze . u MB su se žalili kako ferrari “strava” ubrzava na izlascima iz zavoja zar ne ? možda su u ferrariu koristili “kratki” mjenjač no opet … i na pravcima su bili nešto brži od MB pa pretpostavljam da su tu kemijali i ugradili dodatni mjenjač sa “dugi” mjenjač no iz FIA to nisu uspili otkrit tokom višekratnih detaljnih inspekcija :) :) :) aerodinamicke konstrukcije bolida je druga stavka da bi lolid bija brz na pravcu ? jbte , a ja sam mislija da količina downforca koji je “promjenjiva veličina” u zavisnosti od staza “zaslužna” za to … my bad :( nisam ni zna da npr williams , FI , katkad i TR imaju skoro pa idealne aero konstrukcije bolida jer su često znali bit najbrži po speed trap . a možda je “tajna” ferraria bila u tome šta su bili jedini proizvođač PU koji je koristija 2 baterije naročito kad znamo ( valjda ) da MGU – H “prikupljenu” energiju ispuha može koristit za napajanje MGU – K ili je pohraniti u BATERIJU za kasniju upotrebu . možda je ovo sa 2 baterije umanjilo energetske gubitke ferraria u odnosu na druge ? ;) i zbog toga je ugrađen novi ( dodatni ? ) senzor jer stari nije mogao dovoljno detaljno dokazati tok energije . 2014. prednost MB u odnosu na renault i ferrari bila je u pametnom , inovativnom razmišljanju rasporeda PU . jesu li se ova dvojica trebala žalit FIA da pravilima “unificira” raspored komponenti i time anulira inovativnost MB ? naravno da ne ali inovativnost ferraria sa 2 baterije je na zahtjev MB anulirana ;) btw , kad si već navodija da “motor” nije samo “motor” već su tu i MGU – H , MGU – K uz “napomenu” da su u MB “odredjeni broj brzine su pronasli na njima” uz osmjeh koji ukazuje kako ja plitko razmišljam . vjerujem da znaš ( ali ti se nije dalo navoditi ) da uz “motor” PU osim MGU – H , MGU – K sačinjavaju i energy store – ES ili ti ga BATERIJA ,turbo i control electronics . sad bi i ja moga dodat smjehuljka jer vidi vraga … i BATERIJA je dio PU i ferrarieve 2 baterije su također . ima li neko pravilo da je zabranjeno koristiti 2 baterije ka pametno , inovativno razmišljanje ? pročitavši zadnji dio tvoga komentara priznajem da bi rado uz kavu , pivo “testira” tvoj lucidni um , duhovite opservacije … znam da bi me porazija ale eto … žrtvova bi se , riskira da me osramotiš . a šta se tiče žalbi … pa 2014. i renault i ferrari , 2 od 3 proizvođača PU ( uz “podršku” hornera koji je izjavija “Ponekada morate zaboraviti na vlastite interese i učiniti ono što je najbolje za sport”) su pritiskali ( možda bi se ovo moglo “prevest” i kao žaljenje;) ) , tražili odmrzavanje razvoja motora no sve je palo u vodu zbog nepopustljivosti MB iako je većina ( 2 od 3 ) bila za odmrzavanje . kad su iz RB najavljivali žalbe zbog DAS – a FIA je našla “solomunsko” rješanje … DAS ima blagoslov ali samo jednu sezonu . možda zbog toga jer bi već iduće sezone svi imali svoja rješenja DAS -a i to više ne bi bila prednost MB ;) aj molim te , nemoj me više sramotit pred auditorijem ..



          3

          1
        • Darkracer dobri moj hvala ti šta brineš za moje zdravlje . posli tvoga savjeta jasno mi je odakle onih nekoliko lakših srčanih šta sam doživija . razlog je moje sikiranje , neimanje argumenata , hvatanje za najmanje sitnice ( koje nisu opravdane ) samo još jednu stvar bi te zamolija … dvoumin se da umisto sikiranja , kmečanja zbog F 1 i superiornoati LH ( hejter sam , jbga ) započmem pratiti ili balet ili umjetničko klizanje … šta savjetuješ , šta bi mi bilo bolje zbog moga duševnog mira i prestanka kmečanja ? hvala unaprijed . a možda da ponovno pročitaš moj prvi komentar pa shvatiš da ne kmečim već veličam sposobnost prelaženja limita od strane tima MB i njihovog No 1 jer oni su gornji limit razvoja prevazišli zahvaljujući inžinjeriskoj genijalnosti u MB i čak pronašli neke nove nivoe iako bi neko gornje nivoe razvoja moga shvatiti kao to je to , dalje nema . a LH je dokaza da prevazilazi limite guma jer i sa gotovo “uništenim” može u njima pronači dovoljno “života” da odvozi 2 najbrža kruga u toj fazi trke . pa ko se tome ne bi divija . divljenje , a ne kmečanje je bilo u pitanju …



          3

          1
        • smr201… da ne misliš da tebe ignoriram evo i replike . ako se ne varam RB /HM su odustali od glasnog “žaljenja” , a max i njegove izjave su često bile irelevantne isto ka i “lukave” izjave LH kad je insinuirao kad je ima sudar sa kimijem ( ako se ne varam ) kako mu je jako interesantna taktika ferraria . naravo da su u MB bili u pravu jer i sama FIA je posli više detaljnih kontrola , stavljanja senzora pa dodatnih senzora pronašla NIŠTA zar ne ? ;) u ovom slučaju je izostalo ono o tome da si nevin dok ti se dokaže . bilo je kriv si dok ne dokažeš nevinost ;) btw , ako nema dijela nema ni kazne pa se pitam kakvu je kaznu SLUŽBENI ferrari dobija ? ti sigurno znaš pa ….a to o žalbama … pa lani su iz RB prijetili žalbama na račun DAS – a i šta ? rješenje FIA je bilo kako je DAS legalan sli samo tu sezonu . čemu se onda žalit kad od recimo hipotetski 10 žalbi na račun MB se uvaži jedna ? čemu se žalit kad se npr LH predomisli , gazeći liniju “propusti” ulazak u box , a MB oproste kaznu jer eto iskreno su priznali da j eu boxu došlo do zbrke ?!?!? gle kur*a , a bi li se i drugi kad zaseru mogli vadit na to ? ili kad bottas dobije prednost pre maxom sječenjem zavoja , ne vrati je , a charlie to objasni “bonusom” koji nije d a alonsu i oconu ? je li se max/RB tada glasno bunija ? nije jer nije ima zbog čega zar ne ? iako je charlie prizna da je VB dobija “bonus” . a zašto ga nije dobija max u bahreinu ? jer je charlie preminuo inače bi ga od njega dobija , a od masia nema bonusa ? možda s e ti pametniji od nas ne žale jer ili su shvatili da se sa rogatim ne treba bosti ili da ih kadija tuži i sudi ?



          2

          1
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          @avalon
          Ja nikad nisam rekao da nije bilo glupih/nedoslijednih odluka u prošlosti, dosta u korist MB meni to nije problem priznati.
          No bilo je takvih odluka koje su išle na stranu drugih ekipa, recimo kad je Max u Austriji poprilično agresivno izgurao Leclerca van staze i tako pobijedio ili kada u Imoli Leclerc u obrani od Hamiltona nije ostavio mjesta za širinu bolida. Po slovu pravila obojica su trebala pustiti poziciju, ali su prošli lišo. Tako da nije MB jedini koji se okoristio čudnim/glupim odlukama FIAe.
          Ako ćemo ići u prošlost možemo ići dalje, pa kuditi FIAu što nije kaznila Benetton kad im našla traction control sistem, ali kazne nije bilo jer nisu mogli dokazati da su ga ovi koristili. Inače F1 momčadi su poznate o tome da u bolide stavljaju sisteme koje ne koriste jel tako? Nažalost uvijek je bilo takvih odluka, za početak jer F1 je jedini sport di nema profesionalne suce nego ih rotora po sistemu tko želi sudjelovati. I onda dobivamo cirkus odluke ponekad.
          Ali po tvojoj logici onda se druge ekipe ne trebaju ni takmičiti sa MB jer nemaju šanse uvijek će biti FIA tu da im pomogne, tako bi ja shvatio tvoj stav.
          A što se tiče Ferrarija i njihove kazne/ne kazne, ne možemo znati ništa jer su potpisali sporazum koji je ostao tajan i nitko ne zna šta u njemu piše. To je isto indikator da je sve bilo ok jel tako? Ferrari bi sigurno pristao na to da tekst sporazuma bude tajan ako u njemu piše da nisu ništa krivo napravili.
          I zadnje apropo Charliea, ja mislim da Massi strože implementira pravila i kazne od Charliea u svim pogledima tako da je to teško za uspoređivati.



          1

          2
  19. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Mercedes da dode bez kotaca opet bi bili najbrzi.



    8

    2
  20. Lako za sve to ocemo dobit koji tjedan gratis od f1 tv pola utrke nije radilo da ne mogu rjesiti probleme pa to je stvarno jadno..



    11

    0
  21. Williams u kvalifikacijama blizu Q3 u trci ih nema nigdje



    5

    0
  22. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …po danas viđenom, merc si ima zalihicu u rukavu kad zatreba, trebala im je utrka i pol…svi koji su startali na softu su si danas prekrižili dobar rezultat, doduše ne svojom krivicom ali potpuni ‘tyre deg’ …pohvale za micka, završio minutu ispred momčadskog kolege i u borbi s latifiem za 17mjesto…rb je izvukao što se moglo ali opet zbog maxa i lošeg broja 77…bottas u vodstvu ima problema s race paceom, nakon toga ne toliko i drži maxa iza sebe unatoč drs-u (to je onaj čudotvorni motor hondin o kome je marko pričao)…utrka za brzi zaborav…napredak alpine-a vidljiv na ovoj utrci , nisam upućen u čemu su evoluirali bolid ali dobar i ocon i alonso…



    8

    2
  23. Formula1 Formulaa Prikaži

    Zakljucak nakon tri utrke da ce za naslov među konstruktorima odlucivati kome bolje odgovara konfiguracija staze i tko ce od vozaca manje gresaka praviti. Mercedes mozda u blagoj prednosti, s jedne strane imamo Lewis-a koji vozi doktorski, a s druge strane Bottas-a koji realno ne moze nikoga prestici osim vozace za cijeli krug(a i to tesko da nema plavih zastava) a kod obrambene borbe za poziciju koda ga nema. Kod RB je situacija smirena. Max je dobro sazreo u glavi, puno je opusteniji s Perezom u momcadi i mislim da nije losa vozacka postava koja bih mogla zapapriti Mercedesu osvajanje konstruktivnog naslova.
    Ferrari opet pravi takticke greske. Sainz je po meni trebao ostati 10-ak krugova jos na stazi prije ulaska u boks.
    Alpine solidan-vjerovatno su stigle neke nadogradnje



    9

    0
  24. Honda zekohonda Donator Prikaži

    čestitke hamu na solidnoj pobjedi.
    pohvale još norrisu i alpinei.
    utrka sve u svemu dobra. bilo je dosta borbi.
    max je vrlo dobro odvozio, drugo mjesto je bilo maksimum. šteta za fl.
    perez je čekao sc ili vsc kojeg nije dočekao. samotazajna utrka.
    yuki loš, pierre na kraju uzeo bod.
    valjda će bit bolje u barci.



    9

    0
  25. Renault zd1400rt Prikaži

    Sada je i službeno. Nakon 20 godina intenzivnog praćenja Formule 1 došao sam do definitivne odluke da je Bottas najbolji br. 2. Konkurencija su mu Massa i vječni br. 2 Barichello, ali oni su se znali buniti tu i tamo što ih ruši s prvog mjesta br. 2.
    A Bottasov psiholog/savjetnik ili što već trebao bi mu vratiti sve pare koje mu je ovaj platio da ga uvjeri da je brži od Hamiltona i to s kamatama. Kada se sjetim dvoboja Hamiltona i Rosberga, ovo je tragedija za sport.
    Bottas mi je zakon i jako ga cijenim kao čovjeka, ali ovo sve skupa toliko loše izgleda.

    Mercedes i dalje jak ko kuća, Hamilton laganini pakira troznamenkasti broj pobjeda i 8. naslov bez beda ove godine i time postaje najuspješniji ikad. Mercedes je odradio fantastičan posao od kad se vratio u F1 i svaka im čast na tome, od kreiranja pobjedničkog tima, bolida, dovođenje Shumachera pa Hamiltona… Sve kako treba. Ne bi me čudilo da dominiraju i dalje u 2022.

    Drago mi je radi Ocona i Alonsa. Super su odvozili. Norris odličan i profilira se u ozbiljno jakog vozača.



    14

    4
  26. Aston Martin JB005 Prikaži

    The Greatest! Sir Lewis Hamilton! ;)



    9

    14
  27. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Hamilton ovaj put jednostavno prebrz, RB im nije mogao parirati ovdje. Zgodno mi je bilo u jednom trenutku vidjeti nečiji prst na prekidaču “tactics”, a slijedeći krug Hamilton prolazi Bottasa. Naravno da ne mora ništa značiti, ali bilo je zanimljivo



    9

    3
  28. Carlos Sainz 55 Tudum Prikaži

    Očekivao sam da će Red Bull izvući nekog asa iz rukava ali ništa od toga. Izgleda da Max nije bez razloga kmečao cijeli vikend jer Merc je danas bio neuhvatljiv. Nadam se da je u pitanju samo staza koja im izgleda leži. Također me zanima što je RB pokušavao sa držanjem Pereza onoliko dugo van? Gubio je sekundu po krugu.



    4

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      svezi pereza:nadali su se sc-u ili vsc. i tako nije mogao ni gore ni dole.



      8

      0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Unazadilo ga je ono sranje s Mazepinom, em je šmirglao gume, em je izgubio vrijeme….. Trebao je biti u malo boljem stanju kad ga stigne Ham, pa da eventualno uz malo sreće s backmarkerima Hamilton izgubi neto vremena. Ali Merc je na bijelom bio neuhvatljiv. Jedino što su mogli u RBu su pokupili jedan podij i jedan najbrži krug.



      6

      0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Perez je imao odličan tempo nakon što se riješio Norrisa. Ali je problem što se uopšte našao iza njega. Da toga nije bilo, mogao je igrati puno važniju ulogu u borbi sa Mercedesima. Ali već se vidi da će biti puno korisniji od Gaslyja i Albona.



        3

        0
  29. Ferrari nelinjo Prikaži

    Steta je velika za F1 ne gledati Hama, Maxsa, Charlesa, Landa, Russela i jos nekoliko vozaca, da ne nabrajam sve, u istom ili jednakom bolidu. Po meni F1 odavno nije imala ovoliko talentovanih i kvalitetnih vozaca.



    3

    5
  30. Koliko god to gledatelji željeli, nije realno očekivati da baš svaka utrka bude uzbudljiva za infarkt.
    Sjajno pretjecanje Maxa na početku, pa dva sjajna Lewisova čišćenja za preuzimanje vodstva, čisti masterclass.
    U nastavku za Lewisa još samo jedan dan u uredu.
    Zanimljiva utrka Ocona, i to je bilo to, sve ostalo nebitno.
    Max je sigurno još u igri, ali morati će napredovati i poraditi na koncentraciji. Nedopustivo je da izađe sa staze u utrci za najbrži krug. Točno je da su svi izlazili, ali NAJBRŽI KRUG MORA BITI ČIST, jer donosi bod.
    On bez poboljšanja koncentracije neće imati nikakve šanse osvojiti naslov na kraju, čak i ako zadrže minimalnu prednost u brzini u odnosu na Mercedes. A i to je teško za očekivati, moguće je, ali ne previše.
    Moje je mišljenje da su veće neiskorištene rezerve RB u napretku vozača, nego boxa koji je bliže limitu.



    9

    2
    • Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

      Samo polako-svi zaboravljaju masterclass izljetanje lunje prošli put… Skoro je bez bodova ostao i to samo svojom krivicom. Nije max toliko u problemu ove sezone dok je očito da lunjo u biti sve više radi greške.



      5

      9
      • Nisam zaboravio grešku, Lewis je i sam priznao još u kokpitu, ali on je tu grešku sanirao sjajnom vožnjom u nastavku utrke i to je bit svega, biti pravi u kontroli štete kad ne možeš pobijediti.
        On kako ti primjećuješ točno, griješi, a ima PLUS 8.
        Što će biti kad prestane griješiti ?



        6

        3
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          Moj je dojam da je to sanirao sudarom Bottasa i Russela, ulaskom safety-cara i povratkom u isti krug sa vodećima. Nakon toga je bila samo stvar ekzekucije…



          3

          1
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Najjače je kad se 2 preticanja na startno-ciljnom pravcu uz pomoć DRSa, i to jedno nad kolegom vodonošom (neko primijeti da je prije toga neko na Benzovom pit wallu držao prst na tipki “tactics”, ali ne sumnjam da bi Vitez kad-tad u toku trke na ovaj ili onaj način pretekao Laufera), a drugo nad trenutno najvećim konkurentom u danas, prilično inferiornijem bolidu NA PRAVCU (što se moglo vidjeti iz toga da se Max nije mogao Lauferu makar malo “prikazati” sa strane uz pomoć DRSa do kraja startno ciljnog pravca), nazivaju mastercalss-om. :rofl:



        11

        8
  31. Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

    U biti zasada max redovno viteza prelazi na stazi bez drs i bez boxa dok vitez to nije i stanju?



    5

    10
    • Ko je koga danas prešao na stazi? Onaj restart nije mjerilo jer je bio specifičan. Da ti nisi danas gledao košarku?



      1

      3
      • Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

        Možeš me molim te ispraviti – di se desilo preticanje bez drs-a ili kroz box? Jel max to izveo ili vitez? Iznio sam činjenicu da Maxu ne treba nikakvo pomagalo dok lunji ipak treba i to sve tri utrke🤫



        3

        6
        • Kakve veze ima hoće li netko nekoga preteći sa ili bez drs-a? Eto tvoj maksić je danas gledao cijelu utrku u getribu Mercu i opet ništa nije napravio. Čak ni sa drs-om. Tako da tvoj komentar/izjava nema veze sa vezom



          1

          2
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Kako misliš prelazi ga bez DRSa?
      Nego kako ga je prešao u Bahreinu prije nego je morao vratiti poziciju? Ne pričaj gluposti.
      U Imoli ga je prošao na startu, a jučer na restartu jer je Ham očito krivo procijenio kad će Bottas krenuti.
      Ti pričaš kao da je obavio svoja pretjecanja ne nekim spektakularnim mjestima, a ne na ciljnoj ravnini.
      Recimo Norris je jučer Ocona prošao na neobičnom mjestu bez DRSa.


      0

      2
  32. Jedna u sustini dosadna utrka. Mercedes je i ove godine prebrz. Ocekujem da ce tokom godine Verstapen, kao i Vettel pred par godina, izgoriti u zelji, te frustraciji, sto je MB i dalje zapravo nedostizan. Trebalo bi se sve poklopiti za prestanak do i acine, savrseni vikendi, setup, odluke pitwalla, tehnicka besprijekornost, zvijezde na nebu, a i tada bi neki lucky moment presudio u korist Hama, jer on je sa srecom spregnut. Vise me to cak niti ne nervira. Takva je to nafaka ili karma. Ferrari moj dragi los i ove godine, na zalost.
    Mclaren je klasu ispred, a mozda ih Alpine preteknu.
    Nije mi jasan danasnji pad Sainza u poretku, dobar u pocetku, kao i Vettela, ili nisam vidio sto se dogadjalo.



    7

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Nije mi jasan danasnji pad Sainza u poretku, dobar u pocetku, kao i Vettela, ili nisam vidio sto se dogadjalo.

      Prerano otišli u boks na zamjenu mekih, i onda su imali predug drugi stint na mediumu. Da su barem hard uzeli…



      2

      0
  33. Bullovci će imati sudbinu Ferrarija kada su bili blizu. Jednostavno se čini da će biti dobra sezona, ali je Mercedes ili za vratom ili drastično bolji. Nikako da Mercedes dođe u osjetno inferiorniji položaj.



    5

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Sad će RBu FIA sjest za vrat. Samo tamo su Dieter i Helmut….. za razliku od tuntlavog Matije.



      10

      1
      • Lando Norris 4 AMG Prikaži

        A Helmut Marko slika i prilika borbenosti i uspjeha, postujem misljenje ali nikako mi nije jasno na onovu cega si to zakljucio? … uostalom bas me zanima kako ce to “RBu FIA sjest za vrat”, do kad ce se vise indirektno potencirati prica sa mitskim senzorima? :)

        Red Bullom niste toliko zaludjeni kao Ferrarijem pa bi moj savjet bio da bolje otvorite oci i pazljivije gledate kako ce FIA uskopiti Red Bull ;)


        0

        7
  34. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Utrka na tragu 2020.
    Bottas P1, na kraju ga Lewis lagano obiđe.
    RB izvukao koliko se moglo, osim FL.
    Lando najbolje ušao u sezonu od svih.
    Alpine iznenadio pozitivno, Williams negativno.
    Pohvale za Micka, u tačkama od Haasa prešao Latifija.
    Žao mi što je Pirelli bio toliko konzervativan sa odabirom guma, jer staza je u kvalama više bila sklizava kao vodeni tobogan nego rollercoaster kako joj tepaju.
    Očekujem sličnu utrku u Barceloni.
    Nadam se da griješim.



    4

    0
  35. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Super vožnje Hamiltona, Alonsa i Norrisa.
    Max je imao dosta greškica danas.
    Alpine je izgledala solidno, nadam se da ce nastaviti u takvom ritmu te da ce im se AM priključiti zato jer je ovo danas bilo užasno.
    Sainz zavrsio na lošoj taktici ma da je mogao biti malo njezniji s gumama.
    Perez onako, ok. 15 krugova iza Norrisa mu je obilježilo utrku. Ako nakon karijere f1 vozača ne bude direktor pirellija onda stvarno…
    Utrka osrednja 5/10.



    2

    0
    • Carlos Sainz 55 Tudum Prikaži

      Alpine začuđujuće dobar s obzirom na prikazano do sada u sezoni. Čak je i Alonso prije utrke rekao da su iznenađeni brzinom. Nadam se da ovo nije samo privremeni bljesak. AM s druge strane katastrofa. Rang Alfe i borba za pokoji bod. Ne očekujem neki napredak kroz sezonu. Alpha Tauri se još uvijek čeka. Prve dvije utrke su pokazale da bi bolid mogao biti konkurentan u sredini poretka ali nikako da im se poklopi.


      0

      0
  36. Lewis Hamilton 44 LH1985 Prikaži

    Ne može Max držati ovakav fokus cijelu sezonu, jednostavno nije i sumnjam da će ikad biti psihički jak kao LH. Samo je pitanje vremena kada će se bodovno odvojiti i uzeti još jedan naslov.



    4

    4